Scopus is ook van Elsevier idd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee ik zag het net. Dan waarschijnlijk ook niet op scopus.
Ik kan vaak direct inloggen met internet van de uni, maar dat werkt bij nature niet.
Ja, had hier ook al gelezen dat je nog steeds niet lekker was en alles, dus had al zo'n beetje het vermoeden. Als ik terug ben doen we het nog een keer!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:46 schreef Probability het volgende:
@co kom er nu achter dat het gister woensdag was. Te veel deadlines dus had het sowieso niet gehaald.
Khao Sok was in mijn ervaring met recht een [i]rain[i]forest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Hier ga ik alleen naar toe. Heb met T. (ommy) in Ho Chi Minh stad afgesproken de 2e februari, dus ik ga eerst een paar dagen chillen op dit eiland, dan waarschijnlijk naar Khao Sok, dat is een natuurpark met allerlei wilde dieren en een heel oud rainforest, en dan via BKK door naar Vietnam.
Die zou ik per direct verwijderen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:48 schreef Goodbye het volgende:
De ergste kindgerelateerde FB-update die ik ben tegengekomen is iemand die een potje met inhoud plaatste van zijn kroost. Number two, may I add.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coco heeft ook al eens de inhoud van de WC-pot gepost...quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:48 schreef Goodbye het volgende:
De ergste kindgerelateerde FB-update die ik ben tegengekomen is iemand die een potje met inhoud plaatste van zijn kroost. Number two, may I add.![]()
[..]
Khao Sok was in mijn ervaring met recht een [i]rain[i]forest.![]()
Desondanks heel mooi! Ik ben zo jaloers op je!
En idd, niks boeken, hoe moeilijk het ook is!
Jamaar, dat wat andersquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Coco heeft ook al eens de inhoud van de WC-pot gepost...
in gedrukte versie vanaf 1869, helaas digitaal pas vanaf 1950...quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:34 schreef Chicolate het volgende:
Iemand hier toegang tot Nature artikelen uit 1944? Jagar?
Zeker, dat was hilarisch!quote:
als je hem nog niet hebt, en je hem echt nodig hebt kan ik hem gaan scannen natuurlijk....quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in gedrukte versie vanaf 1869, helaas digitaal pas vanaf 1950...
Ben wel wat brakjes, maar heb gewoon lekker geslapen en s nachts gewerkt. Kan gewoon niet wennen aan het eetpatrooquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:49 schreef the85mc het volgende:
Niks gegeten de hele dag, Puff?ziek?
Ik zit te twijfelen om nog even langs bloedbank te gaan. Was vorige week en maandag wat moe en beetje meh, maar nu voel ik me prima.
Balenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM, mooi zeg! Fijn dat alles er goed uitzag..
De verkoopster van het huis wil ons nog geen euro tegemoet komen..
Rot voor d'r. Er zijn meer huizen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lekker realistische verkoper dus.. Als ie nu voor dezelfde prijs te koop staat als voor 1 januari moet er eigenlijk 10-15% van af, omdat de hypotheeklasten nu hoger zijn geworden. En vorig jaar zou je ook nooit de vraagprijs hebben betaald. Mijn zus en dr vriend hebben 10% minder dan de vraagprijs betaald en dat was in december.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Helaas is het huis heel populair (het staat nog geen maand te koop en wij zijn lang niet de enige belangstellenden).quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:08 schreef Perruche het volgende:
Gallerij? Wut?
En DaD, weet je of het huis populair is? Anders lekker in d'r sop laten koken en over een paar maanden nog eens bieden
Linkje trouwens? Ben benieuwd!
Waarom zou je het een principekwestie maken? Het kan zijn dat zij gewoon geen zin heeft in onderhandelen en het daarom al 15000 onder de marktprijs heeft gezet, met de woorden: dat is het, dat wil ik er voor hebben.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Helaas is het huis heel populair (het staat nog geen maand te koop en wij zijn lang niet de enige belangstellenden).
Het huis staat ook voor zo'n ¤15.000 minder te koop dan vergelijkbare huizen in de straat. Stiekem zouden wij best bereid zijn om de vraagprijs te betalen (en dan nog hebben we een goede deal, zo eerlijk moet ik ook zijn), maar als je zo stug aan je eigen prijs vast blijft houden wordt het een principekwestie. Maar ja, laat je een huis dat we zo geweldig vinden schieten om een principekwestie...?
^^ vergeet alleen niet een bouwkundige keuring uit te laten voeren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:32 schreef Nallie het volgende:
Wat Co zegt! Ook even nagaan hoe hard je gaat balen als iemand anders het wel koopt voor de vraagprijs!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:16 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend dacht dat hij het laatste tentamen van zijn bachelor niet had gehaald. Logt hij net in op de pagina van z'n universiteit, heeft hij het toch gehaald! Bachelor in the pocket, ben zo trots!
Dat!quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:16 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend dacht dat hij het laatste tentamen van zijn bachelor niet had gehaald. Logt hij net in op de pagina van z'n universiteit, heeft hij het toch gehaald! Bachelor in the pocket, ben zo trots!
Nee. Waarom zou je? In een principe kan je niet wonen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Helaas is het huis heel populair (het staat nog geen maand te koop en wij zijn lang niet de enige belangstellenden).
Het huis staat ook voor zo'n ¤15.000 minder te koop dan vergelijkbare huizen in de straat. Stiekem zouden wij best bereid zijn om de vraagprijs te betalen (en dan nog hebben we een goede deal, zo eerlijk moet ik ook zijn), maar als je zo stug aan je eigen prijs vast blijft houden wordt het een principekwestie. Maar ja, laat je een huis dat we zo geweldig vinden schieten om een principekwestie...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:43 schreef loveli het volgende:
Weet ze het vast voordat ze langs gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:43 schreef loveli het volgende:
Huh wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blame it on the oververmoeidheid
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Hahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat ga je innemen Majo?
Prob, je hebt heul geen cursus nodig...
Hier de oplossing
[ afbeelding ]
Temazepamquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat ga je innemen Majo?
Prob, je hebt heul geen cursus nodig...
Hier de oplossing
[ afbeelding ]
Ja gelezen! En op gereageerd toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Temazepam
Ik heb zelf nooit de AD(H)D cursus gedaan, leek me een beetje onzinnig eerlijk gezegdMaar ik hoop dat je er iets aan hebt Prob! Heb je ooit nog mijn PM gelezen?
Vandaag is alles weer goed gegaanAlleen had ik een erge craving naar chocola (ongesteld) dus heb een paar vlokken gesnoept
Maar verder netjes aan mijn dieet gehouden:
O: Bak yoghurt met frambozen, kop groene thee
T: Appel
L: Salade met zalm, cherry tomaatjes, uitjes, kappertjes, radijs en bleekselderij, glas karnemelk
T: Stukje gebakken kip met cherry tomaatjes
L: Salade met zalm, cherry tomaatjes, komkommer en kappertjes (vriendlief wist niet dat ik 's middags al een zalmsalade op had![]()
)
Nope je zou er nog op terugkomenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja gelezen! En op gereageerd toch?
Cursus is meer voor m'n vader. Ik kan volgende week niet, hij gaat wel
Ik heb mijn dochter de ADD-cursus laten doen en merk een heel erg groot verschil. Ze is zelf ook een stuk gelukkiger nu omdat ze veel meer grip heeft op haar eigen leven. Vind het zelf wel een aanraderquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zelf nooit de AD(H)D cursus gedaan, leek me een beetje onzinnig eerlijk gezegdMaar ik hoop dat je er iets aan hebt Prob! Heb je ooit nog mijn PM gelezen?
Op jongere leeftijd kan ik me wel voorstellen dat je er wat aan hebtquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb mijn dochter de ADD-cursus laten doen en merk een heel erg groot verschil. Ze is zelf ook een stuk gelukkiger nu omdat ze veel meer grip heeft op haar eigen leven. Vind het zelf wel een aanrader
O dacht dat ik dat wel had gedaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope je zou er nog op terugkomenMaar maakt niet uit hoor
Heeft je vader ook ADHD? Volgens mij is het wel redelijk erfelijk bepaald, mijn broer heeft vrijwel zeker ADD en van mijn opa hebben we inmiddels ook sterk het vermoeden dat hij het had
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ach Majo, het went.
Ik kreeg van de week nog een hi-la-ri-sche actie van de kinderen van vrienden voorgeschoteld op FB. Echt ont-zet-tend grappig volgens de ouders in kwestie.
Ik vond het maar suf en vroeg me af waarom de ouders nog in bed lagen terwijl de kinderen kennelijk beneden aan het rondscharrelen waren.
Ah ok, dat was bij de cursus die ik kon volgen niet zoquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:46 schreef Probability het volgende:
[..]
O dacht dat ik dat wel had gedaan
Nee hij heeft geen adhd, hij is mee omdat ik iemand mee moest nemenheel m'n familie niet eigenlijk.
Snappen je ouders je al beter? Denk dat het inderdaad wel goed is voor meer begripquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:53 schreef Probability het volgende:
Ja en nu gaat m'n vader zonder mijwhehe. Nou ja zo lang het voor begrip zorgt.
Nieuwe huizen die op de markt komen zijn tegenwoordig veel scherper geprijsd dan vroeger, waardoor er minder/geen onderhandelingsruimte is. Puur om kopers uberhaupt naar het huis te lokken, heeft zij al een lagere vraagprijs dan de buren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is echt te weinig!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef msacras het volgende:
Man man ik ben me echt aan het inhouden hier, aan het oppassen en ze hebben alleen maar lekker en ongezond eten.Gelukkig ook verse groene thee, dus steeds als ik de neiging krijg ok iets te pakken zet ik een kopje
Tevens bij deze mijn lijstje van vandaag, monsterlijk slecht want door school en afspraken geen tijd om tussendoor naar huis te gaan en fatsoenlijk te avondeten.
O: special k cornflakes met halfvolle melk, glas verse jus d'orange
T: water en een klein stukje (2 hapjes haha) roze koek
L: water
T: handje kleine soepstengeltjes met basilicum (grissini)
D: 2 bruine boterhammen met kaas, verse munt thee, 1 kleine pannenkoek zonder beleg
T: 5 pringles chipjes, zometeen een appel.
Als drank enkel water en thee, maar dat is niet bijzonder. Ik schaam me bijna om dit lijstje, gelukkig kan ik morgen gewoon naar huis om te eten. Lekker zelf koken het hele weekend omdat m'n moeder weg is t/m zondag avond, dus het hele gezin doet mee met healhty en vegetarisch voedsel!
Boek van Heleen van Rooijen, ik zou het overslaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben 'de gelukkige huisvrouw' aan het kijken. Afkijken waard? vind het anders zo zonde van 2 uren vrije avond
Of van die mensen die niet alleen even na de geboorte een leuke foto van de baby als profielfoto zetten, wat ik dan wel weer snap, maar gewoon TOT HET KIND ALLANG EEN KLEUTER IS foto's van hun kind als profielfoto blijven gebruiken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:40 schreef MaJo het volgende:
En nog even inhakend op het gesprek van vanmiddag over mensen die alleen nog maar over hun kind posten. Ik heb niks tegen mensen die veel over hun kindje posten of foto's, die vind ik vaak juist cute, zoals die van Coco vanmiddagMaar ik sta op het punt om twee kennissen te blokkeren die het echt alleen nog maar over hun kindje(s) hebben
De ene praat de hele tijd over "onze kleine meid"
en de andere deed laatst verslag van het zindelijk maken van haar kind
Echt, I don't care
Er was reclame... weg interesse...quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Boek van Heleen van Rooijen, ik zou het overslaan.
Ik heb trouwens een uniekje gedaan.
Mijn D was:
250 gram zoete aardappel uit de oven
2 stukken zalm
ruime een pond gestoomde en daarna gegrilde broccoli (met een beetje citroensap en wat olijfolie).
Lekker!!
Het is inderdaad heel weinig, de enige momenten dat ik vandaag tijd had om te eten was het ontbijt en een kwartiertje tussendoor rond half 6. Helaas de normale gang van zaken op donderdag... Toen heb ik even thee gedronken en boterhammen op de fiets naar binnen gewerkt. En nee dat denk ik niet... Ik heb net wel boterhammen en sla gevonden en ze hebben vast ook kaas, dus ik ga lekker een boterham met kaas, appel en sla maken, bij wijze van compensatie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is echt te weinig!
Hebben ze daar geen komkommer, tomaten, pot spinazie ofzo? Ei? sulaaaa?
^^quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:04 schreef Phaidra het volgende:
Uniek, ik zou 'm afzetten
MrGB & GB gefeliciteerd!
Het was een struik broccoli en een restje broccoli.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Er was reclame... weg interesse...
pondje broccoli? x 2 moet dat zijn
Neeh, lekker! Zalm, broccoli... ik hou ervan
Dat is ook ernstig jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:05 schreef MarMar het volgende:
[..]
Of van die mensen die niet alleen even na de geboorte een leuke foto van de baby als profielfoto zetten, wat ik dan wel weer snap, maar gewoon TOT HET KIND ALLANG EEN KLEUTER IS foto's van hun kind als profielfoto blijven gebruiken.
Even laat reageren maar het is zeker erfelijk! Ik heb ADD en mijn vader ook, zoals hij altijd zegt, "je hebt het niet van een vreemde." Leuke is wel dat ik de diagnose als eerste krijg en ze daarna bij hem er ook wel erg veel van herkendequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope je zou er nog op terugkomenMaar maakt niet uit hoor
Heeft je vader ook ADHD? Volgens mij is het wel redelijk erfelijk bepaald, mijn broer heeft vrijwel zeker ADD en van mijn opa hebben we inmiddels ook sterk het vermoeden dat hij het had
Vanuit mn werk kan ik je vertellen dat de meeste mensen nog meer bijwerkingen hebben met concerta dan met ritalin. Met name eetlust en zelfs depressieve gevoelens zie ik heel vaak bij concerta. Meer dan bij ritalin. Maar goed, het is bij iedereen anders! Je hebt ook nog dexamfetamine en Medicinet. Wat nieuwer, maar ook nog een optie dus!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Even laat reageren maar het is zeker erfelijk! Ik heb ADD en mijn vader ook, zoals hij altijd zegt, "je hebt het niet van een vreemde." Leuke is wel dat ik de diagnose als eerste krijg en ze daarna bij hem er ook wel erg veel van herkende
Laatst nog had hij een week lang mijn ritalin ook gebruikt omdat de zijne op was en hij zelf ze steeds vergat te halenTypisch haha, ik begreep al niet waarom het zo snel op ging.
Tevens ga ik binnenkort concerta slikken, iemand bekend met de bijwerkingen hier van qua eetlust?
Gezellige boel is datquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Even laat reageren maar het is zeker erfelijk! Ik heb ADD en mijn vader ook, zoals hij altijd zegt, "je hebt het niet van een vreemde." Leuke is wel dat ik de diagnose als eerste krijg en ze daarna bij hem er ook wel erg veel van herkende
Laatst nog had hij een week lang mijn ritalin ook gebruikt omdat de zijne op was en hij zelf ze steeds vergat te halenTypisch haha, ik begreep al niet waarom het zo snel op ging.
Tevens ga ik binnenkort concerta slikken, iemand bekend met de bijwerkingen hier van qua eetlust?
^^quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Grappig is dat. Ik val zelf in de categorie "ouder", maar het soort types waar jullie het over hebben kom ik nooit tegen.
Nog interessanter vind ik de vraag waarom jullie je hier zo druk over maken....
Tuurlijk maar je blijft toch ook gewoon je eigen persoon met je eigen interesses en dergelijke? Ik snap best dat het kind je leven grotendeels overneemt en dat je je daarvoor een beetje wegcijfert maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat nog het enige in je leven is wat je interesseert. Maar goed, wie weet word ik ook wel zo'n moeder hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Een kind neemt je leven ook over... Helemaal niet erg. Een kind is om trots op te zijn, van te houden, goed te voeren en op te voeden .
Ai dat is niet zo goed om te horen aangezien ik ook al een aantal jaar depressief benquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef Nallie het volgende:
[..]
Vanuit mn werk kan ik je vertellen dat de meeste mensen nog meer bijwerkingen hebben met concerta dan met ritalin. Met name eetlust en zelfs depressieve gevoelens zie ik heel vaak bij concerta. Meer dan bij ritalin. Maar goed, het is bij iedereen anders! Je hebt ook nog dexamfetamine en Medicinet. Wat nieuwer, maar ook nog een optie dus!
Ja hè, en dan heb ik ook nog een zusje met waarschijnlijk ADHDquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gezellige boel is dat
Ik heb geen goede ervaringen met concerta, kreeg er hartkloppingen en paniekaanvallen van dus ben er heel snel mee gestopt
Oneens met het eerste stukje.. althans, zo voelt het niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Een kind neemt je leven ook over... Helemaal niet erg. Een kind is om trots op te zijn, van te houden, goed te voeren en op te voeden .
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Grappig is dat. Ik val zelf in de categorie "ouder", maar het soort types waar jullie het over hebben kom ik nooit tegen.
Nog interessanter vind ik de vraag waarom jullie je hier zo druk over maken....
Ik had vroeger last van depressie en angststoornissen voordat ik antidepressiva sliktequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja hè, en dan heb ik ook nog een zusje met waarschijnlijk ADHD
Ai dat is niet zo best! Heb je daar normaal ook last van af en toe? Ik namelijk totaal niet dus ik hoop dat het dan niet uit het niets ineens komt, ik ben juist heel relaxed ingesteld namelijk (ondanks dat het een grote chaos is in mijn hoofd en leven, maar dat terzijde)
Hoeveel pannenkoekjes? Goed eten he?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef Nallie het volgende:
On topic maar ff een lijstje dan:
T: rijstwafel pindakaas
S: uurtje sportschool
O: havermout, banaan, 2 dadels
T: appel
L: 3 crackers met hummus en komkommer
T: 2 dropjes, 2 plakjes kip
D: spinazie/geitenkaas-pannenkoekjes met de famous tomaat/komkommer/kikkererwtsalade met een beetje feta!
T: bakje kwark met lijnzaad en een mini-kerstkransje (ik heb ze ook nog Uniek)
Die drukte in mijn hoofd is wel wat minder geworden maar ook omdat ik manieren heb gevonden om ermee om te gaan denk ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
Majo het zou goed door de leeftijd kunnen komen, ik had vroeger (leeftijd 5-10) meer last van echt ADHD (super hyperactief) maar in de puberteit is het meer omgeslagen in Add. Hopen dan dat de rest ook steeds minder wordt. Al verwacht ik het niet, gezien m'n vader (50 jr) nog steeds er zwaar veel last van heeft, dus als ik hetzelfde als hem heb zie ik het negatief in, haha!
Ik ben ook van de poezenspamquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben nu een poezenvrouwtje die af en toe over werk klaagt en muziekprojecten spamt, later ga ik denk ik elke kwijlfoto van mijn baby op facebook zetten. gewoon, omdat je als ouder je kwijlkind lief leuk en grappig vindt. t is net zoiets als verliefd zijn denk ik... gaat wel weer over.
overigens denk ik dat de telefoon/digitale camera het wel veel meer maakt hoor. je maakt nu al snel 200 foto's van je baby, en dan zijn die twee per dag op facebook er niet zo veel. als ik de albums van mijn ouders bekijk zijn die tussen 83 en 85 ook vrijwel gedomineerd door kinderfoto's van mij en broertje
daarna neemt het geleidelijk af...
Ik erger me er meer aan als mensen te pas en te onpas die foto veranderen, zodat ik niet meer in 1 oogopslag kan zien wie het is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:05 schreef MarMar het volgende:
[..]
Of van die mensen die niet alleen even na de geboorte een leuke foto van de baby als profielfoto zetten, wat ik dan wel weer snap, maar gewoon TOT HET KIND ALLANG EEN KLEUTER IS foto's van hun kind als profielfoto blijven gebruiken.
6 kleintjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoeveel pannenkoekjes? Goed eten he?
Nog een stukje fruit vanavond?
Kerstkranschocolade
Ik ben al trots als ik het een kwartier volhou. Alleen vergaderingen, onderhsndelingen en verkoopgesprekken, daar kan ik mee volledig op focussen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef MaJo het volgende:
Ik heb heel veel aan ritalin gehad maar momenteel kan ik eigenlijk compleet zonder. Ik ben ook een stuk rustiger geworden, misschien door de leeftijd? Al ben ik op het werk nog steeds wel heel erg snel afgeleid, ik kan nooit een paar uur achter elkaar rustig aan iets werken
Dat komt nog welquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:41 schreef Probability het volgende:
Mijn familie is heel rustig eerder beetje autistisch. Whehe.
Ik woon al jaren niet meer thuis maar wel fijn dat m'n vader mee gaat - om inzicht enz te geven.
Ik ben nu al een paar dagen bij m'n ouders - op tijd opstaan - op tijd douchen - op tijd ontbijten - broodjes worden gesmeerd - op tijd weg &/of door m'n vader een stuk gebracht worden - werken en voor het eerst dus lunch mee! - en naar huis, goed & op tijd eten met groente etc. - op tijd slapen.
Lukt mij alleen dus nooit
Time-released ritalin, denk dat je er in mindere mate dezelfde effecten merkt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben al trots als ik het een kwartier volhou. Alleen vergaderingen, onderhsndelingen en verkoopgesprekken, daar kan ik mee volledig op focussen.
Wat is je ervaring met strattera?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:32 schreef Nallie het volgende:
Ik snap je goed hoor! Heel veel kinderen die ik begeleid zijn erg aan t worstelen met medicatie. Of de bijwerkingen nog wel opwegen tegen het effect. En ritalin blijft lastig kortdurend inderdaad. Het blijft een kwestie van proberen wat voor jou werkt!
Musketkransjes! Mijn Kryptonietquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef Nallie het volgende:
[..]
6 kleintjesdus denk wel genoeg! Bakje kwark vulde ook wel goed!
Wel musketkransjes he
DAT!!! Darling...quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben nu een poezenvrouwtje die af en toe over werk klaagt en muziekprojecten spamt, later ga ik denk ik elke kwijlfoto van mijn baby op facebook zetten. gewoon, omdat je als ouder je kwijlkind lief leuk en grappig vindt. t is net zoiets als verliefd zijn denk ik... gaat wel weer over.
overigens denk ik dat de telefoon/digitale camera het wel veel meer maakt hoor. je maakt nu al snel 200 foto's van je baby, en dan zijn die twee per dag op facebook er niet zo veel. als ik de albums van mijn ouders bekijk zijn die tussen 83 en 85 ook vrijwel gedomineerd door kinderfoto's van mij en broertje
daarna neemt het geleidelijk af...
Hmmm, verre van perfect..quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Live and let live enzo![]()
Lijstje dan maar?
O: drie volkorenbeschuiten met komijnekaas (1,5 plak)
L: vanilleyoghurt met kersen erdoor
T: kom tomatengroentensoep
T: mini-bounty
D: Baguette BLT
T: Zumba
Niet perfect maar wel okee denk ik zo! iig veggies in soep (en LT), fruit, genoeg.
Had alleen geen boodschappen in huis en schoonmoe kwam paar mini-bounty's brengenHeb de laatste net weggegooid.
*krak hartje*
We kunnen beter verder in het add topicquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had vroeger last van depressie en angststoornissen voordat ik antidepressiva slikteBlijkbaar kwam dat door de concerta weer naar boven. Overigens kan depressie ook samenhangen met AD(H)D he? Mijn psych vertelde me dat die depressie bij mij gekomen is omdat ik mijn hele leven mijn ADD heb proberen te onderdrukken en dat ik op een gegeven moment als het ware overliep. Alleen een beetje jammer dat het ook chronisch is en ik waarschijnlijk nooit meer zonder AD kan
Maar goed, we gaan wel erg offtopic nu
Kende t niet, maar lees nu dat t een non-stimulant is, wel interessant!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is je ervaring met strattera?
Ik had nog een zakje gehaald toen alles in de 50% korting was! Heb nu dus nog een dicht zakjequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Musketkransjes! Mijn KryptonietMaar we hebben ze niet meer!
Is "ik ben ziek" een goeie smoes? (ik doe het altijd fout met meisje en vrouwtje etc....quote:
ik vind dat topic niet zo leuk. veel mensen zijn 'zielig' als in geen baan geen studie enz.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef msacras het volgende:
[..]
We kunnen beter verder in het add topicja dat is mij ook verteld. Ik ben manisch depressief, aangeboren in veel van de gevallen, maar je hoeft er niet altijd veel last van te hebben. Ook ben ik volgebsmij hoogbegaafd ofzo wat ook voor depressie kan zorgen is me verteld, maar dat heeft er volgebsmij vrij weinig mee te maken aangezien ik wel gewoon een goed sociaal leven heb en niet extreem onbegrepen ben ofzo. Ze vinden me eigenlijk te jong voor AD en daar ben ik het wel mee eens, het is toch wel zware medicatie en ik wil niet elke dag compleet platgespoten rondlopen, ook al met de concerta/ritalin enzo. Ik ben iig nog niet voor een trein gesprongen, haha, dus dat komt wel goed voorlopig. De kerstvakantie was een verschrikkelijke periode, maar ik merk dat nu ik naar school ga weer dat ik wel een beetje structuur heb, wat wel goed voor me is, hoe verschrikkelijk ik school ook vind (want ik verveel me dood in die lessen).
Even OT heb ik net weer een halve liter thee naar binnen gewerkt en een paar boterhammen, hoera!
Klopt, sowieso is dat topic vrij dood ook..quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef Probability het volgende:
[..]
ik vind dat topic niet zo leuk. veel mensen zijn 'zielig' als in geen baan geen studie enz.
ik hoor liever over adhd&succes verhalen
hoi trouwens. dacht dat je die jongen was met die grote spieren maar nog een nieuwe
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef msacras het volgende:
[..]
We kunnen beter verder in het add topicja dat is mij ook verteld. Ik ben manisch depressief, aangeboren in veel van de gevallen, maar je hoeft er niet altijd veel last van te hebben. Ook ben ik volgebsmij hoogbegaafd ofzo wat ook voor depressie kan zorgen is me verteld, maar dat heeft er volgebsmij vrij weinig mee te maken aangezien ik wel gewoon een goed sociaal leven heb en niet extreem onbegrepen ben ofzo. Ze vinden me eigenlijk te jong voor AD en daar ben ik het wel mee eens, het is toch wel zware medicatie en ik wil niet elke dag compleet platgespoten rondlopen, ook al met de concerta/ritalin enzo. Ik ben iig nog niet voor een trein gesprongen, haha, dus dat komt wel goed voorlopig. De kerstvakantie was een verschrikkelijke periode, maar ik merk dat nu ik naar school ga weer dat ik wel een beetje structuur heb, wat wel goed voor me is, hoe verschrikkelijk ik school ook vind (want ik verveel me dood in die lessen).
Even OT heb ik net weer een halve liter thee naar binnen gewerkt en een paar boterhammen, hoera!
>_<quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmmm, verre van perfect..
En bountys die moet je sowieso wegsodeflikkeren
Moet je poepen?quote:
Ik ben 16, bijna 17.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik wil niet AD gaan promoten maar de effecten worden soms wel overdreven. Zoals dat platspuiten en dat je er matter van wordt, dat is echt onzin! Ik ben nog steeds dezelfde van de hak op de tak vrolijke en gekke MaJoik ben juist heel blij met mijn medicijnen, ik voel me na heftige depressies eindelijk weer een vrolijk mens
Ik heb altijd begrepen dat manische depressiviteit zich pas rond je dertigste uit (ik sta vanwege mijn vader er voor onder controle) dus ik vraag me af hoe betrouwbaar die diagnose dan is? Sowieso als ik naar mijn vader kijk dan zijn medicijnen wel aan te raden, zonder heeft hij het heel zwaar. Iedereen is anders natuurlijk en misschien dat de symptomen al aanwezig zijn bij je maar het nog niet echt tot uiting is gekomen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben 16, bijna 17.
Dat is goed om te weten, wie weet dat ik me er dan aan waag in een zeer slechte periode... Ze heten niet voor niets happy pills, lol. Al moet ik zeggen dat ik vaak vrij sterk reageer op andere verdovende middelen etc dus ik denk om de een of andere reden dat dit met medicijnen ook het geval is.Eerst eens aankijken wat het perfecte add-medicijn is, morgen begin ik met concerta en ik hoop dat dit beter werkt!
Gebeurt inderdaad vaak, maar ook de puberteit is een populaire periode gezien alle hormonen e.d die vrij komen. Zeker in combinatie met m'n add heb ik er dus veel last van gehad, vandaar. Natuurlijk is het niet 100% zeker of het manisch of een andere soort depressie is is aangezien je daar niet een standaard test voor hebt, en het ene mens is het andere niet. Maar door de stemmingswisselingen, en de opvallende goede en slechte periodes (pieken en dalen die kunnen verschillen van 2 dagen tot 2 maanden) was manisch de diagnose die er het meeste op leek. Ook is dit geloof ik erfelijk en komt het sowieso in de familie voor. Maar sowieso maakt het mij niet uit wat voor stempel er op me wordt gedrukt, liever niet natuurlijk, maar als dit betekent dat ze me kunnen helpen...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat manische depressiviteit zich pas rond je dertigste uit (ik sta vanwege mijn vader er voor onder controle) dus ik vraag me af hoe betrouwbaar die diagnose dan is? Sowieso als ik naar mijn vader kijk dan zijn medicijnen wel aan te raden, zonder heeft hij het heel zwaar. Iedereen is anders natuurlijk en misschien dat de symptomen al aanwezig zijn bij je maar het nog niet echt tot uiting is gekomen?
2 glazen water drinken. Spannendr film gaan kijken helpt ook wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:43 schreef msacras het volgende:
Ben ik de enige vervelingseter hier? Ik heb absoluut geen honger of trek maar omdat ik niks te doen heb ga ik maar eten... Heel slecht, en ik moet hier echt mee op houdenIemand tips? Haha
Nee, heel herkenbaar... Heb zelf gewoon een kg witlof met ham/ei/kaas op met nog pasta erbij maar ben nu nog aan het eten (dropje, lepel vla, asperges met ham, toastje oude kaas)quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:43 schreef msacras het volgende:
Ben ik de enige vervelingseter hier? Ik heb absoluut geen honger of trek maar omdat ik niks te doen heb ga ik maar eten... Heel slecht, en ik moet hier echt mee op houdenIemand tips? Haha
Ik drink nu de hele tijd maar groene thee, film kijken gaat niet omdat ik geen idee heb hoe de dvd speler hier werkt haha. Tevens haak ik vaak snel af bij films omdat ik er geen aandacht bij kan houden (addquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:45 schreef the85mc het volgende:
[..]
2 glazen water drinken. Spannendr film gaan kijken helpt ook wel.
Goeie! Thuis ga ik die zeker uitvoeren, helaas ben ik nu niet thuis dus heb niet zoveel vrijheid. Misschien ga ik gewoon standaard m'n tanden poetsen om 9 uur 's avonds tegenwoordig zodat ik 's avonds van de tussendoortjes af blijf.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, heel herkenbaar... Heb zelf gewoon een kg witlof met ham/ei/kaas op met nog pasta erbij maar ben nu nog aan het eten (dropje, lepel vla, asperges met ham, toastje oude kaas)
Stoppen?? Er uit rukken en wat anders gaan doen (douchen, wandelen, tanden poetsen, buikspieroefeningen)
Iedereen weet het wel maar het is moeilijker om te doen
Ja, zal ik doen... Ik vind mezelf wel een beetje slap dat ik me heb laten afserveren met knarsetanden, overbelasting en pijnstillers.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Anna, gewoon de dienstdoende tandarts bellen anders hoor. Geloof me, het wordt bijna nooit minder als ik zo inschat in welk stadium je zit...
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, zal ik doen... Ik vind mezelf wel een beetje slap dat ik me heb laten afserveren met knarsetanden, overbelasting en pijnstillers.
Iets heel anders: mijn rente bij het IBG is van 4,7 naar 0,6 gegaan en dat scheelt me 50 euro's in de maand
Wat voor dieet volg je?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:58 schreef MaJo het volgende:
Vervelingseter meldt zichdaarom verbaasd het me ook dat ik het dieet zo goed volhoud eigenlijk
Het 17 dagen dieetquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat voor dieet volg je?iets specifieks of gewoon gezond eten?
Rentepercentage wordt elke vijf jaar aangepast. Dus iedereen die 5 - 10 - 15 - 20 jaar geleden is afgestudeerd heeft nu dit percentage, joehoe.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe dat zo?wel relaxed
![]()
Ik wacht nog op de herberekening van wat ik per maand moet gaan terugbetalen
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:58 schreef MaJo het volgende:
Vervelingseter meldt zichdaarom verbaasd het me ook dat ik het dieet zo goed volhoud eigenlijk
Ah ok, dat wist ik niet! Ik ben benieuwd hoeveel rente ik moet gaan betalen. Überhaupt hoeveel ik moet gaan betalen. Kreeg laatst een brief dat ik 250 per maand moest gaan betalen. Ja eh dat kan ik niet betalenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
Rentepercentage wordt elke vijf jaar aangepast. Dus iedereen die 5 - 10 - 15 - 20 jaar geleden is afgestudeerd heeft nu dit percentage, joehoe.
Wtf ik moet echt gaan slapenquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:45 schreef V1z0R het volgende:
Heavy composites
Wat geeft dat toch een lekker gevoel!
Wat heb je gedaan?
Equivalent van 3 mini-slankies 32x bijna een meter de lucht in getild!
zo snap ik de BB-topic-lui soms wel, dan stap je weg als baas...
Ah oke, op welke dag zit je nu? Ik geloof dat mijn eeuwig dieetende moeder dat ook ooit heeft gevolgd. Nu heeft ze een anti-koolhydraten dieet, wat inhoudt dat ze 23 uur per dag geen enkele koolhydraat mag binnen krijgen en 1 uur per dag (in haar geval het avondeten) wel. Met als gedachte dat dat dan niet wordt opgenomen ofzo Ik ben benieuw.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het 17 dagen dieetben net met de eerste cyclus begonnen en die is het meest heftig; daarin mag ik geen koolhydraten (aardappels, pasta, rijst), vetten (meeste vlees, kaas enz) en suiker
maar je schijnt er wel snel een paar kilo's mee af te vallen!
Ach, kan me wel voorstellen. Je denkt dat de tandarts wel weet waarover ie het heeft. Hebben ze ook met zo'n ijskoud watje je kiezen langsgegaan? Foto gemaakt? De mijne is altijd wel grondig als ik me meld. Maar ja, ik heb ook iets teveel ervaring ermee inmiddelsquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, zal ik doen... Ik vind mezelf wel een beetje slap dat ik me heb laten afserveren met knarsetanden, overbelasting en pijnstillers.
Iets heel anders: mijn rente bij het IBG is van 4,7 naar 0,6 gegaan en dat scheelt me 50 euro's in de maand
ik werd ook voor de wekker wakker rond 4:00, toen dacht ik ammehoelaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 05:03 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
We werden voor de wekker wakker, lekker ontspannen (wekker op 4:15 he)
Nu moed verzamelen voor een rondje hardlopen.
Anna, tip: mocht je het niet vertrouwen voor nog 3 (!!) dagen, dan zou ik niet naar de weekend tandarts gaan en al helemaal niet dequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:41 schreef anna82 het volgende:
Tand-update: de pijn lijkt zit nu meer te concentreren richting 1 kies. Morgen is mijn tandarts er niet dus ik kan een weekendje teren op mijn 20 zakjes brufen en dan ben ik maandag weer de eerste! Of het wordt minder erg. Dat zou ik wel willen, maar lijkt me niet zo waarschijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Die hebben het bij mij goed vernachelt. Bel een andere, normale tandarts morgen mocht je het niet vertrouwen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 11-01-2013 08:52:38 ]
Rondje hardgelopen op m'n sockwa's, 10km met 10 km/u.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ik werd ook voor de wekker wakker rond 4:00, toen dacht ik ammehoela![]()
ja, dat is geen geld, inderdaad!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Voor de sportievelingen hier: de Shockabsorber Run sportbeha kost nu 13.49 op Play.com.
Inclusief verzendekosten.
Dat is wel heel erg goedkoop.
Ze weten dat je al een keukenmachine hebt gekochtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Maar, ik krijg het niet voor elkaar om iets in m'n winkelmandje te leggen daar. Frustrerend.
niet in mijn maatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Voor de sportievelingen hier: de Shockabsorber Run sportbeha kost nu 13.49 op Play.com.
190quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:24 schreef loveli het volgende:
144 kilo?
Ik heb trek! Net een halve bak kwark, een dozijn walnoten en een paar toastjes roomkaas op. D was een halve kip + halve curry stoommaaltijd, niet te weinig. Vanavond een beetje met gewichten gedaan, maar niet echt boven de 15 kilo en weinig herhalingen. Paar keer opgetrokken ook. Dat lijkt een graadmeter van hoe het gaat, op een lamme dag kost een keer moeite, op een goede dag gaat de eerste als vanzelf.
en jij hebt geen keukenmachine gekocht deze week, toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
niet in mijn maat
of toch wel! Maar ik kan ook niks in mijn winkelmandje leggen?
nopequote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en jij hebt geen keukenmachine gekocht deze week, toch?
Oeh nice. Maar zelfde probleem als jagarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jij mocht geen volkoren brood toch chico? Neem dan spelt zuurdesem, dat heeft nog vitaminen enzo. Gewoon wit brood is ook troepquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:18 schreef Chicolate het volgende:
De planning voor vandaag, deel 1 van het 'gezonder en minder troep'-plan.
O: bak kwark (half mager, half danio smaakje, totaal 500g) met muesli
T: snoeptomaatjes
L: twee witte boterhammen met een restje gebakken gehakt
T: boterham filet americain
D: geen idee. Denk spinazie-ei (4 eieren, veel geraspte kaas, half pak spinazie).
T: kroepoek op de bank
Klopt. Maar dat verkopen ze niet bij de Appie en al helemaal niet voor het 'maximaal 5 euro per dag'-budget. En ik vind zuurdesembrood viesssquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij mocht geen volkoren brood toch chico? Neem dan spelt zuurdesem, dat heeft nog vitaminen enzo. Gewoon wit brood is ook troep
Hmmm, dan wordt het lastig...ik denk namelijk dat je qua voedingsstoffen nu aan de lage kant zit en je loopt van wit brood het risisco te gaan snaaien. Mocht je wel nootjes? Misschien naast de boterhammen wat knabbelgroenten?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat verkopen ze niet bij de Appie en al helemaal niet voor het 'maximaal 5 euro per dag'-budget. En ik vind zuurdesembrood viesss![]()
Succes met de tanden. Maar wel naais van de rente, scheelt een bakquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Tot je een maat selecteert en hij opeens 40 euro meer kost?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jij ziet prijzen als je een maat selecteert? Welke browser?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Tot je een maat selecteert en hij opeens 40 euro meer kost?
Nope ook geen noten. En daarom heb ik een doosjes tomaatjes mee!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmmm, dan wordt het lastig...ik denk namelijk dat je qua voedingsstoffen nu aan de lage kant zit en je loopt van wit brood het risisco te gaan snaaien. Mocht je wel nootjes? Misschien naast de boterhammen wat knabbelgroenten?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Anna, tip: mocht je het niet vertrouwen voor nog 3 (!!) dagen, dan zou ik niet naar de weekend tandarts gaan en al helemaal niet deVanochtend tandarts gebeld, zegt ze: 'Bel maar naar het Klotervaart voor een foto, maar dan moet je wel doen alsof je flinke kiespijn hebt' Ik: Waarom denk je dat ik je bel..!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Die hebben het bij mij goed vernachelt. Bel een andere, normale tandarts morgen mocht je het niet vertrouwen.![]()
![]()
wtfquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vanochtend tandarts gebeld, zegt ze: 'Bel maar naar het Klotervaart voor een foto, maar dan moet je wel doen alsof je flinke kiespijn hebt' Ik: Waarom denk je dat ik je bel..!!!!!![]()
Ben je normaal gesproken wel tevreden over je tandarts (is ze het waard om een weekend met pijnstillers te vullen om op haar te wachten)? Op een foto moet iig te zien zijn of er een ontsteking zit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vanochtend tandarts gebeld, zegt ze: 'Bel maar naar het Klotervaart voor een foto, maar dan moet je wel doen alsof je flinke kiespijn hebt' Ik: Waarom denk je dat ik je bel..!!!!!![]()
Door de paar dingen die ik over haar heb gehoord, zou ik niet heel tevreden over haar zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben je normaal gesproken wel tevreden over je tandarts (is ze het waard om een weekend met pijnstillers te vullen op op haar te wachten)? Op een foto moet iig te zien zijn of er een ontsteking zit.
Sterkte!!!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
Niet altijd hoor! heb 2x een wortelkanaal behandeling gehad, 1x was het heel goed te zien en de tweede keer niet. Er bleek ook nog een dikke ontsteking te zitten naast mijn wang zeg maar die was ook niet te zienquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben je normaal gesproken wel tevreden over je tandarts (is ze het waard om een weekend met pijnstillers te vullen om op haar te wachten)? Op een foto moet iig te zien zijn of er een ontsteking zit.
Sterkte!!!
Mijnes is fantastisch en nog eens een schatje ook. Alleen heeft ie ook een mooie rolex van mijn zuurverdiende geldquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:21 schreef loveli het volgende:
Heb zelf na decennia voor het eerst een echt goede tandarts (zowel technisch als in overleg/informatie), de vorige 4 zou ik niet aan een ontstoken kies willen laten zitten. Goede tandartsen zijn zeldzaam en goud waard. Met een noodtandarts moet je maar net geluk hebben.
Dat. Daarom reis ik nog iedere keer naar Tilburg. Het kan me niet schelen, hij is goed. En ik kan m mailen als ik weer eens klachten heb en dan mailt ie meestal ook binnen een paar uur terug.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:21 schreef loveli het volgende:
Heb zelf na decennia voor het eerst een echt goede tandarts (zowel technisch als in overleg/informatie), de vorige 4 zou ik niet aan een ontstoken kies willen laten zitten. Goede tandartsen zijn zeldzaam en goud waard. Met een noodtandarts moet je maar net geluk hebben.
En een boot en tig vakantiesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mijnes is fantastisch en nog eens een schatje ook. Alleen heeft ie ook een mooie rolex van mijn zuurverdiende geld.
Maar daarmee kan ze toch niet parkeren wanneer ze gaat shoppen in de Pee Ceequote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Als 'ie smaak heeft koopt 'ie een A5.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar daarmee kan ze toch niet parkeren wanneer ze gaat shoppen in de Pee Cee
Eet niet thuis, maar bij iemand anders. Die toevallig hetzelfde op het menu heeft staan.quote:
Hey dat was mijn D van gisterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Herstel, het worden toch snijbonen en 2 tartaartjes als D.
Sorry voor de verwarring.
Owja, en als toetje nog een schaaltje vanillevla bij de zuivelboerderij vandaan.
Mooiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh ik ga m niet vergeten hoor. Heb elke vrijdag fysio, dat zit zo in mn systeem gebakken, dat komt wel goed. Ik moet vandaag alleen een half uurtje eerder.
^^quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind mensen onder de douche tegenkomen sowieso al ongemakkelijk, laat staan mensen waar je normaal bij voor de klas staat!
Zat er niet genoeg suiker in het brood en de nutella? Waar had je precies suiker voor nodig?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:58 schreef msacras het volgende:
En ik zeggen dat vandaag een goede gezonde dag zou worden... Nou niet dus.veel te lang in bed blijven liggen dus geen tijd gehad om te ontbijten. Overigens had ik ook geen honger door die nieuwe medicatie. Op school geluncht met 2 bruine boterhammen met nutella (even langs de super gelopen in m'n tussenuur hehe) en van dat maaza guavesap zodat ik iig wat suiker binnen krijg.
Maakte me wel misselijk allemaal, maar ik moet wel wat eten natuurlijk. Verder heb ik net een telefoontje gehad van de huisarts dat de bloedarmoede waar ik vaak last van heb weer is komen opzetten en ik moet nu van die ijzertabletjes gaan slikken. Weer een toevoeging aan het pillen ontbijt!
Vanavond ga ik gewoon gezond eten en alles gaat op, hehe.
Oh ja, jou moest ik nog even hebben.quote:
Is dat niet vergelijkbaar met www.wildrundvlees.nl?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, jou moest ik nog even hebben.
Dieren die geen mais en weinig graan gegeten hebben kan je in onderdelen laten bezorgen:
http://www.puregrazefoods.nl/webwinkel.html
Nee, want die hebben geen varken en kipquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Is dat niet vergelijkbaar met www.wildrundvlees.nl?
Wordt het dan doorberekend als je niet komt opdagen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:59 schreef Phaidra het volgende:
Fuck, afspraak bij de fysio vergetenEcht gewoon totaal niet aan gedacht tot net
![]()
Goed argument!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, want die hebben geen varken en kip.
Ik geloof dat ik dit keer mazzel heb. Maar normaal gesproken wel. Terecht ook vind ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:29 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Wordt het dan doorberekend als je niet komt opdagen?
Netwerken ftw. Go Anna!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:55 schreef Skoap het volgende:
Mijn zwager is mijn tandarts (in Amsterdam). Erg goede tandarts ook. Werkt ook lekker snel, maar wel goed. Ik had laatst een gaatje en die werd gevuld met een of ander nieuw goedje. (Glas vulling) maar hij had gelijk, ik heb er echt 0,0 last van gehad na het vullen. Het is echt zijn hobby en hij heeft ook altijd de nieuwste snufjes. Ook iets waarmee hij binnen 1 uur een kroon kan maken. Hele behandeling voor een nieuwe kroon incl foto en plaatsen is 1.5 uur. Best gaaf!
Zo is die van mij ook iddquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:55 schreef Skoap het volgende:
Mijn zwager is mijn tandarts (in Amsterdam). Erg goede tandarts ook. Werkt ook lekker snel, maar wel goed. Ik had laatst een gaatje en die werd gevuld met een of ander nieuw goedje. (Glas vulling) maar hij had gelijk, ik heb er echt 0,0 last van gehad na het vullen. Het is echt zijn hobby en hij heeft ook altijd de nieuwste snufjes. Ook iets waarmee hij binnen 1 uur een kroon kan maken. Hele behandeling voor een nieuwe kroon incl foto en plaatsen is 1.5 uur. Best gaaf!
Lidl pindakaasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Biologische pindakaas is veel lekkerder en er zit geen suiker in!
Of je eigen pindakaas maken natuurlijk.
Hier nog steeds niet, die ene zwarte in mijn maat geeft nog steeds geen 'buy' knop. Mijn ervaring: ze vallen wat smaller dan normale bh's, maar ik heb altijd gewoon dezelfde maat genomen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:06 schreef loveli het volgende:
Play.com werkt weer, met de juiste prijzen zo te zien. Nog steeds een paar modellen rond de 10 euro.
Hoe valt de maat van een SA?
Weetikveel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:30 schreef the85mc het volgende:
Waarom doen ze zo moeilijk? Als het goed is weten ze je inkomen en dan kunnen ze uitsluiten of het wel of niet kan toch?
Echt! Gefeli! Zo snelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haus gekauft!
Mo, wat klote..
ik vond het idd koud! Vooral omdat ik de wijk door kon lopen om mijn auto te zoekenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk DaD!
Gefeliciteerd met de grootste financiële beslissing in jullie leven!
Lekker dat je weer naar buiten was Aurum! Koud he?!
Ik moest vanochtend gewoon de ruiten krabben voordat ik naar de sportschool ging. Was ik alsnog laat.
Kun je hem niet mailen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:00 schreef Probability het volgende:
Was naar de decaan - maar die had te weinig tijd & nu heb ik het nog helemaal niet gehad over waar ik het over wilde hebben.
quote:
als je tartaartje gaar bakt mag je dat toch gewoon eten? (ik eet tartaar overigens nooit roze, vind ik niet lekker)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh balen Phaidra!Ik mag m echt niet vergeten vandaag. Special treatment op de agenda. Triggerpoint-behandeling om vastzittende spieren weer wat te ontspannen. Kijk er echt naar uit!
Enadres gevonden voor zwangerschapsyoga. In Gouda was alles vol. Start de 21e. Zin in!
Hier geen tartaar vanaaf (duh). Wel rijst met gehakt en bonenprutje en een salade.
vriend van mij bestelt er vaak, dvd's en games enzo. volgens mij niks mis mee.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh nice. Maar zelfde probleem als jagar. Ze hebben ze zelfs in mijn maat!
Edit: hoe betrouwbaar is deze site? Ik moet bij het maken van een account mijn CC-gegevens opgeven, inclusief veiligheidscode ...
dat kun je beter eerst even zelf uitrekenen voor je de hele hassle van een aanvraag doet... je kunt t gewoon op de site van duo berekenen http://www.duo.nl/studiep(...)?jaar=2013&periode=1quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, dat wist ik niet! Ik ben benieuwd hoeveel rente ik moet gaan betalen. Überhaupt hoeveel ik moet gaan betalen. Kreeg laatst een brief dat ik 250 per maand moest gaan betalen. Ja eh dat kan ik niet betalendus nu wachten op de herberekening
Hoop dat we binnenkort ook voor jullie kunnen jompelenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
Zit de ogen uit m'n kop te janken van frustratie. Zodadelijk maar even een rondje hardlopen.
Hmpf.
eentjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:54 schreef Perruche het volgende:
Kwak heb je eigenlijk all opdrachten gekregen van je vertaalbureau?
Mooi!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Kut Mo....t loopt niet vlotjes he...Wat zul je blij zijn als je duidelijkheid hebt.
Zeg, eens even iets anders: Wat vinden jullie hiervan? Ik ben binnekort paranymph op een promotie, en moet wat bijzonders aan. Mannen gaan vaak in rokkostuum, en ik weet niet zo goed hoe dat voor vrouwen zou moeten zijn dan. Maar, dit met een blazer voor overdag en zonder voor 's avonds, en een paar zwarte pumps?
[ afbeelding ]
Vla!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:29 schreef Phaidra het volgende:
Mooi pak Jagar! Stylisch, passend bij de gelegenheid en staat jou denk ik heel mooi.
Hmpf. Ik heb me het schompes gegeten deze week, maar weeg nog exact hetzelfde als een week geleden. Ik weet echt niet wat ik er nog meer bij kan proppen op een dag.
Leuk! Wat voor kleur blazer wil je er op gaan dragen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Kut Mo....t loopt niet vlotjes he...Wat zul je blij zijn als je duidelijkheid hebt.
Zeg, eens even iets anders: Wat vinden jullie hiervan? Ik ben binnekort paranymph op een promotie, en moet wat bijzonders aan. Mannen gaan vaak in rokkostuum, en ik weet niet zo goed hoe dat voor vrouwen zou moeten zijn dan. Maar, dit met een blazer voor overdag en zonder voor 's avonds, en een paar zwarte pumps?
[ afbeelding ]
Ik heb deze week elke avond een bak vla gegetenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vla!!!Van de zuivelboerderij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |