abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 januari 2013 @ 15:45:38 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121395722
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_121395753
@co kom er nu achter dat het gister woensdag was. Te veel deadlines dus had het sowieso niet gehaald.
Worry is a misuse of imagination
pi_121395761
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

Nee ik zag het net. Dan waarschijnlijk ook niet op scopus.
Ik kan vaak direct inloggen met internet van de uni, maar dat werkt bij nature niet.
Scopus is ook van Elsevier idd.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121395822
He, kan toch op Nature, via Web of science/knowledge. Nooit geweten. altijd handig.
  donderdag 10 januari 2013 @ 15:48:24 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121395824
Idd Uniekje! Niet iedereen waardeert het ook als ik rare beestjes post, toch? :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_121395826
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:46 schreef Probability het volgende:
@co kom er nu achter dat het gister woensdag was. Te veel deadlines dus had het sowieso niet gehaald.
Ja, had hier ook al gelezen dat je nog steeds niet lekker was en alles, dus had al zo'n beetje het vermoeden. Als ik terug ben doen we het nog een keer!
pi_121395844
De ergste kindgerelateerde FB-update die ik ben tegengekomen is iemand die een potje met inhoud plaatste van zijn kroost. Number two, may I add. ;( :r

quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Hier ga ik alleen naar toe. Heb met T. (ommy) in Ho Chi Minh stad afgesproken de 2e februari, dus ik ga eerst een paar dagen chillen op dit eiland, dan waarschijnlijk naar Khao Sok, dat is een natuurpark met allerlei wilde dieren en een heel oud rainforest, en dan via BKK door naar Vietnam.
Khao Sok was in mijn ervaring met recht een [i]rain[i]forest. :+ :D Desondanks heel mooi! Ik ben zo jaloers op je!

En idd, niks boeken, hoe moeilijk het ook is! :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_121395880
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:48 schreef Goodbye het volgende:
De ergste kindgerelateerde FB-update die ik ben tegengekomen is iemand die een potje met inhoud plaatste van zijn kroost. Number two, may I add. ;( :r

[..]

Die zou ik per direct verwijderen. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_121395924
Kennen jullie de subreddit cringe? Omg :D Als jullie eens zin hebben in lekker veel plaatsvervangend schaamtegevoel: www.reddit.com/r/cringe

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121396052
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Khao Sok was in mijn ervaring met recht een [i]rain[i]forest. :+ :D Desondanks heel mooi! Ik ben zo jaloers op je!

En idd, niks boeken, hoe moeilijk het ook is! :D
Coco heeft ook al eens de inhoud van de WC-pot gepost...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_121396167
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Coco heeft ook al eens de inhoud van de WC-pot gepost...
Jamaar, dat wat anders }:|
pi_121396270
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:34 schreef Chicolate het volgende:
Iemand hier toegang tot Nature artikelen uit 1944? Jagar?
in gedrukte versie vanaf 1869, helaas digitaal pas vanaf 1950...
pi_121396438
Hier ook niet Chico -O-
Ja doei.
pi_121396463
Middag slankies!

XM O+ mooi plaatje van de kleine. Ik zag ook als eerste het wipneusje :D

En Co, wat een super omgeving. Kan me voorstellen dat je veel zin hebt om weg te gaan.

Hier gaar, want gezamenlijke lunch op het werk en ze hadden daar alleen fout brood ;(
pi_121396472
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Jamaar, dat wat anders }:|
Zeker, dat was hilarisch! _O-
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_121396727
Heb je een Doi, chico? Ik ben nu als medewerker van de uni ingelogd :7 Moest wat publicaties hebben en had de secretaresse van de afdeling even lief aangekeken. Heb je ineens toegang tot alles. Zelfs van persoonlijke schijven van medewerkers :? Een dude heeft zijn hele schijf vol films staan :')
pi_121396881
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:01 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

in gedrukte versie vanaf 1869, helaas digitaal pas vanaf 1950...
als je hem nog niet hebt, en je hem echt nodig hebt kan ik hem gaan scannen natuurlijk....
pi_121397157
Ik heb ook toegang, maar nog geen reactie op mijn DM. Chico, opgegeten door wat chemicaliën? :o
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 10 januari 2013 @ 16:24:33 #19
70532 loveli
N
pi_121397294
Natuurfilms, I presume?
crap in = crap out
pi_121397510
Haha, nee dat niet. Vooral over WO2 en hij is japanner..
  Vis een optie? donderdag 10 januari 2013 @ 16:31:18 #21
70532 loveli
N
pi_121397607
Anticlimax.

Moet er vandoor, ff een milieudelict plegen.
crap in = crap out
pi_121397639
auto wassen?
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 10 januari 2013 @ 16:32:29 #23
70532 loveli
N
pi_121397651
Zoiets ;)
crap in = crap out
pi_121398022
Mogge!
tartaar met puree en snijbonen zo, op nuchtere maag. Ik heb er nu al zin in!
pi_121398384
Niks gegeten de hele dag, Puff? :o ziek?

Ik zit te twijfelen om nog even langs bloedbank te gaan. Was vorige week en maandag wat moe en beetje meh, maar nu voel ik me prima.
  donderdag 10 januari 2013 @ 16:51:54 #26
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121398478
Lekker Puff... vind zelf een giga ontbijt, warm of koud echt erg lekker.

Eerst maar een chocolaatje, kerstkransje :D
Elke dag 1, goed he? :P
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_121398757
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:49 schreef the85mc het volgende:
Niks gegeten de hele dag, Puff? :o ziek?

Ik zit te twijfelen om nog even langs bloedbank te gaan. Was vorige week en maandag wat moe en beetje meh, maar nu voel ik me prima.
Ben wel wat brakjes, maar heb gewoon lekker geslapen en s nachts gewerkt. Kan gewoon niet wennen aan het eetpatroo :P
pi_121399044
Haha ik kreeg net bij een Klant een stuk zelfgebakken taart :D hoe cool!
pi_121399049
XM, mooi zeg! Fijn dat alles er goed uitzag. O+ .

De verkoopster van het huis wil ons nog geen euro tegemoet komen. :{ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_121399095
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:

Balen -O- En nu?

Wij hebben nog steeds niets gehoord -O- zit tegen het plafond inmiddels :') Concentratie = 0.
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 10 januari 2013 @ 17:05:58 #31
70532 loveli
N
pi_121399182
quote:

Rot voor d'r. Er zijn meer huizen.
crap in = crap out
pi_121399219
Wou al zeggen, nog meer zieken? Gelukkig niet. :)

Verslagtechnisch was een goede dag! En heb bij thuiskomst de gallerij schoongeboend, mijn vrouw had binnen al het een en ander gedaan. :o *O*

Zo even wat koffie en dan duik ik de sportschool nog even in.
pi_121399321
Gallerij? Wut?
En DaD, weet je of het huis populair is? Anders lekker in d'r sop laten koken en over een paar maanden nog eens bieden :D

Linkje trouwens? Ben benieuwd!
pi_121399462
quote:

Lekker realistische verkoper dus.. Als ie nu voor dezelfde prijs te koop staat als voor 1 januari moet er eigenlijk 10-15% van af, omdat de hypotheeklasten nu hoger zijn geworden. En vorig jaar zou je ook nooit de vraagprijs hebben betaald. Mijn zus en dr vriend hebben 10% minder dan de vraagprijs betaald en dat was in december.
pi_121399528
Het stukje doorloop voor onze voordeur, naja stukje...
pi_121399897
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:08 schreef Perruche het volgende:
Gallerij? Wut?
En DaD, weet je of het huis populair is? Anders lekker in d'r sop laten koken en over een paar maanden nog eens bieden :D

Linkje trouwens? Ben benieuwd!
Helaas is het huis heel populair (het staat nog geen maand te koop en wij zijn lang niet de enige belangstellenden).

Het huis staat ook voor zo'n ¤15.000 minder te koop dan vergelijkbare huizen in de straat. Stiekem zouden wij best bereid zijn om de vraagprijs te betalen (en dan nog hebben we een goede deal, zo eerlijk moet ik ook zijn), maar als je zo stug aan je eigen prijs vast blijft houden wordt het een principekwestie. Maar ja, laat je een huis dat we zo geweldig vinden schieten om een principekwestie...?
pi_121399942
Wij hadden ons ook al gesteld dat we eht huis de vraagprijs waard vonden, maar gelukkig werd ons eerste bod wel geaccepteerd. Dus als je het écht zeker weet, het is het je waard (!! heel belangrijk) en je kunt het opbrengen, waarom niet?
Ja doei.
pi_121400220
Ik had opeens een helder moment en heb dezelfde info in een ander artikel gevonden :@ (uit 1928 lol) en ben toen heel druk verder gegaan met schrijven.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_121400224
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Helaas is het huis heel populair (het staat nog geen maand te koop en wij zijn lang niet de enige belangstellenden).

Het huis staat ook voor zo'n ¤15.000 minder te koop dan vergelijkbare huizen in de straat. Stiekem zouden wij best bereid zijn om de vraagprijs te betalen (en dan nog hebben we een goede deal, zo eerlijk moet ik ook zijn), maar als je zo stug aan je eigen prijs vast blijft houden wordt het een principekwestie. Maar ja, laat je een huis dat we zo geweldig vinden schieten om een principekwestie...?
Waarom zou je het een principekwestie maken? Het kan zijn dat zij gewoon geen zin heeft in onderhandelen en het daarom al 15000 onder de marktprijs heeft gezet, met de woorden: dat is het, dat wil ik er voor hebben.

Als je het het waard vindt en je bent er verliefd op: gewoon doen.
pi_121400251
Wat Co zegt! Ook even nagaan hoe hard je gaat balen als iemand anders het wel koopt voor de vraagprijs!
Be someone that makes you happy
pi_121400266
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:32 schreef Nallie het volgende:
Wat Co zegt! Ook even nagaan hoe hard je gaat balen als iemand anders het wel koopt voor de vraagprijs!
^^ vergeet alleen niet een bouwkundige keuring uit te laten voeren.
pi_121400342
Jullie hebben natuurlijk ook eigenlijk wel gelijk. Ik zit nog even in baalmodus omdat ons toch-echt-wel-heel-serieuze-bod niet is geaccepteerd. Vooral omdat er dan bij gezegd wordt dat we de gordijnen dan ook over mogen nemen en dat die wel 2000 euro waard zijn. Ik hoef die gordijnen niet. :').

Maar even laten bezinken, in ieder geval. Bedankt voor het meedenken en geven van jullie mening. :*.
  Vis een optie? donderdag 10 januari 2013 @ 17:36:31 #43
70532 loveli
N
pi_121400357
Omgekeerd, van de andere huizen in de straat gaat nog 15000 af.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 10 januari 2013 @ 17:39:51 #44
70532 loveli
N
pi_121400485
Ratio is de beste raadgever, emotie de slechtste ;)
/wijsneus
crap in = crap out
  donderdag 10 januari 2013 @ 17:42:04 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121400533
Balen DaD... even je zinnen verzetten .. Snap zo dat je baalt.
pi_121401191
Bel ging zonet. Vrouw aan de deur die een kaartje kwam ophalen. Geen idee waar ze het over had. Zit net twee minuten, ging de bel weer. Financieel adviseur die een uur te vroeg was.

Als de bel nog een keer gaat doe ik niet weer open, hoor. :').
pi_121401385
Hoeveel hebben jullie onder de vraagprijs geboden?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_121401602
Mijn vriend dacht dat hij het laatste tentamen van zijn bachelor niet had gehaald. Logt hij net in op de pagina van z'n universiteit, heeft hij het toch gehaald! Bachelor in the pocket, ben zo trots! O+
pi_121401611
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:16 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend dacht dat hij het laatste tentamen van zijn bachelor niet had gehaald. Logt hij net in op de pagina van z'n universiteit, heeft hij het toch gehaald! Bachelor in the pocket, ben zo trots! O+
*O*
Ja doei.
pi_121401625
Gefeliciteerd, GB!
pi_121401650
Thanks! :D Hij was al begonnen met z'n master, maar wel fijn dat hij in ieder geval dat papiertje nu heeft.
pi_121401654
GB wat fijn *O* Gefeliciteerd!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_121401758
Lastig DaD! Hoe graag willen jullie NU een huis? Als het binnen je mogelijkheden ligt en je wil het en wil er lang blijven wonen, dan kan het het best waard zijn toch?

Gb wat tof *O* sws fijn dat ie al mocht beginnen, maar dit is helemaal een pak van je hart.
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:25:01 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121401842
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:18 schreef Skoap het volgende:
GB wat fijn *O* Gefeliciteerd!
Dat!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_121401852
Feli, Geebeetje!
pi_121402340
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:16 schreef Goodbye het volgende:
*O*
pi_121403275
gefeliciteerd GB! *O*
Kwak
pi_121403414
Gefeliciteerd GB! *O* leuke verrassing :)

Ik zat vandaag te twijfelen om een proefles zumba te nemen maar toch maar niet gedaan.
Soms is het ook wel fijn om een avondje lui op de bank te hangen en deze week kom ik toch al aan 7 uur sporten.

Het eten gaat ook redelijk dus dat is fijn O+
pi_121403692
Feli GB w/

Ik kook voor het eerst in anderhalve week weer eens een avondmaaltijd, de meds beginnen te werken :P

Lijstje:

O: smoothie
T: rijstwafels met kip
L: tomatensoep, rijstwafels met kip
T: handje amandelen, rijstwafels leverpate
D: geroosterde groenten en parelhoen uit de oven
T: 1/2 blikje tonijn met olijfolie
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_121404104
Ik heb me toch een baggerlijstje vandaag *O* :')

O: gekookt eitje
T: handje noten
L: broodje kroket, twee krentebollen met boter, beker karnemelk
T: veel thee en drie mini chocolade muffins
D: volkorenpasta met groentensaus en gehaktballen, na: drie stukjes merci

Joy! :')
  donderdag 10 januari 2013 @ 19:27:24 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121404347
quote:

[..]

Nee. Waarom zou je? In een principe kan je niet wonen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 10 januari 2013 @ 19:30:27 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121404486
Mijn lijstje is ook interessant

o. weetabix (2) met melk
t. schaaltje frambozen + stukje kaas + chocolade reepje (5 blokjes)
l. risotto met soepgroente (veel)
t. schaaltje frambozen + stukje kaas + chocolade reepjes (10 blokjes)
d. een döner
  Vis een optie? donderdag 10 januari 2013 @ 19:40:20 #63
70532 loveli
N
pi_121404923
Taart! *insert GB-smiley*
crap in = crap out
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 19:41:21 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121404969
Drukke dag op het werk vandaag, had nu pas tijd om bij te lezen :)

XM wat fijn dat alles goed is, en wat een mooie foto O+

DaD balen van het huis -O- Maar als het je droomhuis is zou ik er zeker voor gaan! Ben trouwens wel nieuwsgierig dus als je een DM wil sturen is die welkom :@

GB gefeliciteerd met vriend!!

En ik heb ook leuk nieuws: aanstaande maandag op gesprek bij een bedrijf dat een freelance tekstschrijver zoekt *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door MaJo op 10-01-2013 19:51:23 ]
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Vis een optie? donderdag 10 januari 2013 @ 19:43:09 #65
70532 loveli
N
pi_121405038
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_121405247
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 19:43 schreef loveli het volgende:
SPOILER
Weet ze het vast voordat ze langs gaat ^O^ :+
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 19:52:26 #67
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121405431
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 19:43 schreef loveli het volgende:
SPOILER
Huh wat? O-)

Blame it on the oververmoeidheid :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 19:53:27 #68
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121405475
Vanavond ga ik iets innemen om goed te slapen, ik slaap dus al een week prut en ik begin het te merken :X
  donderdag 10 januari 2013 @ 20:13:12 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121406357
Wat ga je innemen Majo?

Prob, je hebt heul geen cursus nodig...
Hier de oplossing

[ Bericht 58% gewijzigd door uniekhoorn op 10-01-2013 20:18:15 ]
pi_121406418
Toen ik thuis kwam lag er een pakketje van de duutser z'n vader, allemaal lekkere bergkazen, en een zwilling mes! :o dat was fijn thuis komen!

Net ook nog eens koekjes gemaakt in m'n nieuwe keukenmachine, want ik kon hem toch niet een dag laten staan, niets te doen...
pi_121406615
D: salade caprese, tomaten soep met paar gehaktballetjes (home made), gehaktbal + spinazie uit de wok met pijnboompitjes. (Moest even wat restjes opmaken)
pi_121406711
Jagar :D

Mijn lijstje:
O: twee mueslibth, peer
T: fruitsmoothie
T: kleine suikerwafel
L: wortelsoep met 2 vkbrood en salade met kip
T: notenreepje
T: koffie met een stukje taart
D: kipwrap van de BK en een kokoswater
  donderdag 10 januari 2013 @ 20:23:30 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121406845
Lekker toch Skoap?
Restjesvoer O+ Zo krijg je het nooit meer al zal je willen :P

Perr, wat een kh! :o
pi_121406923
Klopt uniek. Dagen waar ik superveel onderweg ben vind ik nog erg lastig. Vaak geen tijd om te lunchen en het aanbod is... Tjah :P
Ach, normaal eet ik Meer eiwitten dus voor een keer niet zo erg.
Morgen balansdagje en weer sporten!
pi_121407214
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat ga je innemen Majo?

Hier de oplossing
[ afbeelding ]
Haha
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 20:32:13 #76
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121407269
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat ga je innemen Majo?

Hier de oplossing
[ afbeelding ]
Temazepam :)

Ik heb zelf nooit de AD(H)D cursus gedaan, leek me een beetje onzinnig eerlijk gezegd :@ Maar ik hoop dat je er iets aan hebt Prob! Heb je ooit nog mijn PM gelezen? :P

Vandaag is alles weer goed gegaan *O* Alleen had ik een erge craving naar chocola (ongesteld) dus heb een paar vlokken gesnoept :@ Maar verder netjes aan mijn dieet gehouden:

O: Bak yoghurt met frambozen, kop groene thee
T: Appel
L: Salade met zalm, cherry tomaatjes, uitjes, kappertjes, radijs en bleekselderij, glas karnemelk
T: Stukje gebakken kip met cherry tomaatjes
L: Salade met zalm, cherry tomaatjes, komkommer en kappertjes (vriendlief wist niet dat ik 's middags al een zalmsalade op had :D O+)
pi_121407343
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Temazepam :)

Ik heb zelf nooit de AD(H)D cursus gedaan, leek me een beetje onzinnig eerlijk gezegd :@ Maar ik hoop dat je er iets aan hebt Prob! Heb je ooit nog mijn PM gelezen? :P

Vandaag is alles weer goed gegaan *O* Alleen had ik een erge craving naar chocola (ongesteld) dus heb een paar vlokken gesnoept :@ Maar verder netjes aan mijn dieet gehouden:

O: Bak yoghurt met frambozen, kop groene thee
T: Appel
L: Salade met zalm, cherry tomaatjes, uitjes, kappertjes, radijs en bleekselderij, glas karnemelk
T: Stukje gebakken kip met cherry tomaatjes
L: Salade met zalm, cherry tomaatjes, komkommer en kappertjes (vriendlief wist niet dat ik 's middags al een zalmsalade op had :D O+)
Ja gelezen! En op gereageerd toch?

Cursus is meer voor m'n vader. Ik kan volgende week niet, hij gaat wel :+
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 20:35:22 #78
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121407445
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:33 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja gelezen! En op gereageerd toch?

Cursus is meer voor m'n vader. Ik kan volgende week niet, hij gaat wel :+
Nope je zou er nog op terugkomen ;) Maar maakt niet uit hoor :)

Heeft je vader ook ADHD? Volgens mij is het wel redelijk erfelijk bepaald, mijn broer heeft vrijwel zeker ADD en van mijn opa hebben we inmiddels ook sterk het vermoeden dat hij het had :D
  donderdag 10 januari 2013 @ 20:36:59 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121407516
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef MaJo het volgende:

Ik heb mijn dochter de ADD-cursus laten doen en merk een heel erg groot verschil. Ze is zelf ook een stuk gelukkiger nu omdat ze veel meer grip heeft op haar eigen leven. Vind het zelf wel een aanrader
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 20:38:56 #80
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121407625
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb mijn dochter de ADD-cursus laten doen en merk een heel erg groot verschil. Ze is zelf ook een stuk gelukkiger nu omdat ze veel meer grip heeft op haar eigen leven. Vind het zelf wel een aanrader
Op jongere leeftijd kan ik me wel voorstellen dat je er wat aan hebt :Y Ik was zelf 26 toen ik erachter kwam en had inmiddels zelf manieren bedacht om mezelf minder te laten afleiden enzo :)
pi_121407667
Shoot! Zalmexperiment mislukt!

Ik realiseerde me net dat ik niet 2 stukken Iglo zalm in de oven had gedaan, maar 1 stuk van Iglo en 1 stuk van Oceans Queen. En die laatste lag al een tijdje in de vriezer.
Maar de Atlantische Zalm was echt veel lekkerder en sappiger dan de Alaska Zalm. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 20:40:52 #82
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121407710
En nog even inhakend op het gesprek van vanmiddag over mensen die alleen nog maar over hun kind posten. Ik heb niks tegen mensen die veel over hun kindje posten of foto's, die vind ik vaak juist cute, zoals die van Coco vanmiddag O+ Maar ik sta op het punt om twee kennissen te blokkeren die het echt alleen nog maar over hun kindje(s) hebben :X De ene praat de hele tijd over "onze kleine meid" :r en de andere deed laatst verslag van het zindelijk maken van haar kind :? Echt, I don't care :')
pi_121407899
Ach Majo, het went.
Ik kreeg van de week nog een hi-la-ri-sche actie van de kinderen van vrienden voorgeschoteld op FB. Echt ont-zet-tend grappig volgens de ouders in kwestie.
Ik vond het maar suf en vroeg me af waarom de ouders nog in bed lagen terwijl de kinderen kennelijk beneden aan het rondscharrelen waren.
Doe wat je niet durft.
pi_121407982
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Heeft je vader ook ADHD? Volgens mij is het wel redelijk erfelijk bepaald, mijn broer heeft vrijwel zeker ADD en van mijn opa hebben we inmiddels ook sterk het vermoeden dat hij het had :D
O dacht dat ik dat wel had gedaan :P

Nee hij heeft geen adhd, hij is mee omdat ik iemand mee moest nemen :P heel m'n familie niet eigenlijk.
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 20:52:37 #85
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121408335
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ach Majo, het went.
Ik kreeg van de week nog een hi-la-ri-sche actie van de kinderen van vrienden voorgeschoteld op FB. Echt ont-zet-tend grappig volgens de ouders in kwestie.
Ik vond het maar suf en vroeg me af waarom de ouders nog in bed lagen terwijl de kinderen kennelijk beneden aan het rondscharrelen waren.
_O- Ik vind het vooral erg als de persoon in kwestie geen eigen persoon meer lijkt te zijn :? Zoals die ene kennis die alleen nog maar post over "onze kleine meid". Sowieso dat je al in meervoud praat snap ik niet en dan ook nog alleen over je kind. En ze is weer zwanger dus dat wordt nog leuk :')
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:46 schreef Probability het volgende:

[..]

O dacht dat ik dat wel had gedaan :P

Nee hij heeft geen adhd, hij is mee omdat ik iemand mee moest nemen :P heel m'n familie niet eigenlijk.
Ah ok, dat was bij de cursus die ik kon volgen niet zo :)

Ik heb zin om te schransen :X :')
pi_121408402
Ja en nu gaat m'n vader zonder mij :P whehe. Nou ja zo lang het voor begrip zorgt.
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 20:58:03 #87
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121408635
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:53 schreef Probability het volgende:
Ja en nu gaat m'n vader zonder mij :P whehe. Nou ja zo lang het voor begrip zorgt.
Snappen je ouders je al beter? Denk dat het inderdaad wel goed is voor meer begrip :Y
  donderdag 10 januari 2013 @ 20:58:10 #88
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121408648
Ben 'de gelukkige huisvrouw' aan het kijken. Afkijken waard? vind het anders zo zonde van 2 uren vrije avond :')
pi_121408702
Man man ik ben me echt aan het inhouden hier, aan het oppassen en ze hebben alleen maar lekker en ongezond eten. :') Gelukkig ook verse groene thee, dus steeds als ik de neiging krijg ok iets te pakken zet ik een kopje :9

Tevens bij deze mijn lijstje van vandaag, monsterlijk slecht want door school en afspraken geen tijd om tussendoor naar huis te gaan en fatsoenlijk te avondeten.
O: special k cornflakes met halfvolle melk, glas verse jus d'orange
T: water en een klein stukje (2 hapjes haha) roze koek
L: water
T: handje kleine soepstengeltjes met basilicum (grissini)
D: 2 bruine boterhammen met kaas, verse munt thee, 1 kleine pannenkoek zonder beleg
T: 5 pringles chipjes, zometeen een appel.

Als drank enkel water en thee, maar dat is niet bijzonder. Ik schaam me bijna om dit lijstje, gelukkig kan ik morgen gewoon naar huis om te eten. Lekker zelf koken het hele weekend omdat m'n moeder weg is t/m zondag avond, dus het hele gezin doet mee met healhty en vegetarisch voedsel! :9
pi_121408847
quote:

[..]

Nieuwe huizen die op de markt komen zijn tegenwoordig veel scherper geprijsd dan vroeger, waardoor er minder/geen onderhandelingsruimte is. Puur om kopers uberhaupt naar het huis te lokken, heeft zij al een lagere vraagprijs dan de buren.
Als verkopende partij zou ik er persoonlijk dan een beetje flauw van worden als daar dan ook nog van afgedongen gaat worden. Zeker als er genoeg belangstelling is van anderen.

Dus als het je droomhuis is, je het kunt betalen en zeker weet dat je je huidige huis kwijtraakt, zou ik het gewoon doen.
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:02:30 #91
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121408885
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef msacras het volgende:
Man man ik ben me echt aan het inhouden hier, aan het oppassen en ze hebben alleen maar lekker en ongezond eten. :') Gelukkig ook verse groene thee, dus steeds als ik de neiging krijg ok iets te pakken zet ik een kopje :9

Tevens bij deze mijn lijstje van vandaag, monsterlijk slecht want door school en afspraken geen tijd om tussendoor naar huis te gaan en fatsoenlijk te avondeten.
O: special k cornflakes met halfvolle melk, glas verse jus d'orange
T: water en een klein stukje (2 hapjes haha) roze koek
L: water
T: handje kleine soepstengeltjes met basilicum (grissini)
D: 2 bruine boterhammen met kaas, verse munt thee, 1 kleine pannenkoek zonder beleg
T: 5 pringles chipjes, zometeen een appel.

Als drank enkel water en thee, maar dat is niet bijzonder. Ik schaam me bijna om dit lijstje, gelukkig kan ik morgen gewoon naar huis om te eten. Lekker zelf koken het hele weekend omdat m'n moeder weg is t/m zondag avond, dus het hele gezin doet mee met healhty en vegetarisch voedsel! :9
Dat is echt te weinig!
Hebben ze daar geen komkommer, tomaten, pot spinazie ofzo? Ei? sulaaaa?
pi_121408961
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben 'de gelukkige huisvrouw' aan het kijken. Afkijken waard? vind het anders zo zonde van 2 uren vrije avond :')
Boek van Heleen van Rooijen, ik zou het overslaan. :P

Ik heb trouwens een uniekje gedaan. B-)
Mijn D was:
250 gram zoete aardappel uit de oven
2 stukken zalm
ruime een pond gestoomde en daarna gegrilde broccoli (met een beetje citroensap en wat olijfolie).
Lekker!!
Doe wat je niet durft.
pi_121408978
Uniek, ik zou 'm afzetten :P

MrGB & GB gefeliciteerd! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121408994
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:40 schreef MaJo het volgende:
En nog even inhakend op het gesprek van vanmiddag over mensen die alleen nog maar over hun kind posten. Ik heb niks tegen mensen die veel over hun kindje posten of foto's, die vind ik vaak juist cute, zoals die van Coco vanmiddag O+ Maar ik sta op het punt om twee kennissen te blokkeren die het echt alleen nog maar over hun kindje(s) hebben :X De ene praat de hele tijd over "onze kleine meid" :r en de andere deed laatst verslag van het zindelijk maken van haar kind :? Echt, I don't care :')
Of van die mensen die niet alleen even na de geboorte een leuke foto van de baby als profielfoto zetten, wat ik dan wel weer snap, maar gewoon TOT HET KIND ALLANG EEN KLEUTER IS foto's van hun kind als profielfoto blijven gebruiken.
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:05:36 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121409024
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Boek van Heleen van Rooijen, ik zou het overslaan. :P

Ik heb trouwens een uniekje gedaan. B-)
Mijn D was:
250 gram zoete aardappel uit de oven
2 stukken zalm
ruime een pond gestoomde en daarna gegrilde broccoli (met een beetje citroensap en wat olijfolie).
Lekker!!
Er was reclame... weg interesse...

pondje broccoli? x 2 moet dat zijn :D
Neeh, lekker! Zalm, broccoli... ik hou ervan
pi_121409031
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat is echt te weinig!
Hebben ze daar geen komkommer, tomaten, pot spinazie ofzo? Ei? sulaaaa?
Het is inderdaad heel weinig, de enige momenten dat ik vandaag tijd had om te eten was het ontbijt en een kwartiertje tussendoor rond half 6. Helaas de normale gang van zaken op donderdag... Toen heb ik even thee gedronken en boterhammen op de fiets naar binnen gewerkt. En nee dat denk ik niet... Ik heb net wel boterhammen en sla gevonden en ze hebben vast ook kaas, dus ik ga lekker een boterham met kaas, appel en sla maken, bij wijze van compensatie.
pi_121409034
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:04 schreef Phaidra het volgende:
Uniek, ik zou 'm afzetten :P

MrGB & GB gefeliciteerd! *O*
^^ :)

En DaD, als het huis het waard is.. slaap er een nachtje over.
pi_121409056
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:05 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Er was reclame... weg interesse...

pondje broccoli? x 2 moet dat zijn :D
Neeh, lekker! Zalm, broccoli... ik hou ervan
Het was een struik broccoli en een restje broccoli. B-)
Ik hou er ook van. :Y
Doe wat je niet durft.
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 21:09:48 #99
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121409243
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:05 schreef MarMar het volgende:

[..]

Of van die mensen die niet alleen even na de geboorte een leuke foto van de baby als profielfoto zetten, wat ik dan wel weer snap, maar gewoon TOT HET KIND ALLANG EEN KLEUTER IS foto's van hun kind als profielfoto blijven gebruiken.
Dat is ook ernstig ja :') Even kijken wat voor profielfoto's die twee meiden hebben :D Ja hoor, een van de twee ("onze kleine meid") heeft een foto van haar kleine meid als profielfoto _O- Ik heb wel eens op het punt gestaan om te vragen of ze geen eigen leven meer heeft maar dat vind ik ook zo lullig :@
pi_121409889
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Even laat reageren maar het is zeker erfelijk! Ik heb ADD en mijn vader ook, zoals hij altijd zegt, "je hebt het niet van een vreemde." Leuke is wel dat ik de diagnose als eerste krijg en ze daarna bij hem er ook wel erg veel van herkende :9

Laatst nog had hij een week lang mijn ritalin ook gebruikt omdat de zijne op was en hij zelf ze steeds vergat te halen :') Typisch haha, ik begreep al niet waarom het zo snel op ging.

Tevens ga ik binnenkort concerta slikken, iemand bekend met de bijwerkingen hier van qua eetlust?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 21:19:59 ]
pi_121410136
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:19 schreef msacras het volgende:

[..]

Even laat reageren maar het is zeker erfelijk! Ik heb ADD en mijn vader ook, zoals hij altijd zegt, "je hebt het niet van een vreemde." Leuke is wel dat ik de diagnose als eerste krijg en ze daarna bij hem er ook wel erg veel van herkende :9

Laatst nog had hij een week lang mijn ritalin ook gebruikt omdat de zijne op was en hij zelf ze steeds vergat te halen :') Typisch haha, ik begreep al niet waarom het zo snel op ging.

Tevens ga ik binnenkort concerta slikken, iemand bekend met de bijwerkingen hier van qua eetlust?
Vanuit mn werk kan ik je vertellen dat de meeste mensen nog meer bijwerkingen hebben met concerta dan met ritalin. Met name eetlust en zelfs depressieve gevoelens zie ik heel vaak bij concerta. Meer dan bij ritalin. Maar goed, het is bij iedereen anders! Je hebt ook nog dexamfetamine en Medicinet. Wat nieuwer, maar ook nog een optie dus!
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 21:23:10 #102
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121410144
quote:

[..]

Gezellige boel is dat :D

Ik heb geen goede ervaringen met concerta, kreeg er hartkloppingen en paniekaanvallen van dus ben er heel snel mee gestopt :X
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:23:23 #103
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121410162
Grappig is dat. Ik val zelf in de categorie "ouder", maar het soort types waar jullie het over hebben kom ik nooit tegen.

Nog interessanter vind ik de vraag waarom jullie je hier zo druk over maken....
pi_121410264
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Grappig is dat. Ik val zelf in de categorie "ouder", maar het soort types waar jullie het over hebben kom ik nooit tegen.

^^
Daarom is FB toch zo handig, lekker doorscrollen of mensen blokkeren!
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:25:37 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121410335
Steeds honderd dingen tegelijk willen doen en dan nog bang zijn om wat te missen...
Dat heb ik :')
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 21:26:19 #106
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121410389
Ik vind het zelf jammer om te zien dat een kind helemaal iemands leven overneemt, alsof je geen eigen identiteit meer hebt. Dat lijkt me gewoon ongezond. Maar goede vraag wel, waarom ik me er aan erger weet ik eigenlijk niet, misschien omdat het een soort angstbeeld is dat ik echt niet zo wil worden :?
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:27:39 #107
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121410472
Een kind neemt je leven ook over... Helemaal niet erg. Een kind is om trots op te zijn, van te houden, goed te voeren en op te voeden .
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 21:30:05 #108
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121410667
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Een kind neemt je leven ook over... Helemaal niet erg. Een kind is om trots op te zijn, van te houden, goed te voeren en op te voeden .
Tuurlijk maar je blijft toch ook gewoon je eigen persoon met je eigen interesses en dergelijke? Ik snap best dat het kind je leven grotendeels overneemt en dat je je daarvoor een beetje wegcijfert maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat nog het enige in je leven is wat je interesseert. Maar goed, wie weet word ik ook wel zo'n moeder hoor :D
pi_121410695
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef Nallie het volgende:

[..]

Vanuit mn werk kan ik je vertellen dat de meeste mensen nog meer bijwerkingen hebben met concerta dan met ritalin. Met name eetlust en zelfs depressieve gevoelens zie ik heel vaak bij concerta. Meer dan bij ritalin. Maar goed, het is bij iedereen anders! Je hebt ook nog dexamfetamine en Medicinet. Wat nieuwer, maar ook nog een optie dus!
Ai dat is niet zo goed om te horen aangezien ik ook al een aantal jaar depressief ben :') maar daar slik ik geen medicatie voor. Klopt, medicinet en dexamfetamine heb ik het ook over gehad met mn psych, maar een van de 2 (weet niet meer welke) had als bijwerking stemmingswisselingen en dat leek haar niet verstandig aangezien dat bij mij sowieso een issue is (want manisch depressief). Verder werkt concerta 12 uur en dat leek haar gewoon het handigst omdat mijn grootste zwakte is dat ik ritalin steeds vergat opnieuw te nemen. Die moest ik elke 3 uur innemen (8, 11, 14 en 17 uur) en meestal nam ik alleen de 8 uur en 14 uur ofzo omdat ik de rest vergat. :') dat was ten eerste vervelend omdat ik me dan op school totaal niet kan concentreren, en ik had veel last van de rebound, als het was uitgewerkt wordt ik meestal extreem chaggerijnig. Vandaar de overstap naar concerta, dat hoef ik maar 1 keer per dag in te nemen, mogelijk in combinatie met ritlalin. Ach, ik zie wel hoe het loopt! Ik ben vooral benieuwd naar de bijwerkingen qua eetlust.

Wow wat een verhaal trouwens, het lijkt wel het add/adhd topic. :9 Ik hoop dat je wat snapt van m'n onsamenhangende verhaal!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 21:31:33 ]
pi_121410846
Ik snap je goed hoor! Heel veel kinderen die ik begeleid zijn erg aan t worstelen met medicatie. Of de bijwerkingen nog wel opwegen tegen het effect. En ritalin blijft lastig kortdurend inderdaad. Het blijft een kwestie van proberen wat voor jou werkt!
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 21:33:41 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121410947
Ik heb heel veel aan ritalin gehad maar momenteel kan ik eigenlijk compleet zonder. Ik ben ook een stuk rustiger geworden, misschien door de leeftijd? Al ben ik op het werk nog steeds wel heel erg snel afgeleid, ik kan nooit een paar uur achter elkaar rustig aan iets werken :@
pi_121410954
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef MaJo het volgende:

[..]

Gezellige boel is dat :D

Ik heb geen goede ervaringen met concerta, kreeg er hartkloppingen en paniekaanvallen van dus ben er heel snel mee gestopt :X
Ja hè, en dan heb ik ook nog een zusje met waarschijnlijk ADHD _O-

Ai dat is niet zo best! Heb je daar normaal ook last van af en toe? Ik namelijk totaal niet dus ik hoop dat het dan niet uit het niets ineens komt, ik ben juist heel relaxed ingesteld namelijk (ondanks dat het een grote chaos is in mijn hoofd en leven, maar dat terzijde :9 )
pi_121411042
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Oneens met het eerste stukje.. althans, zo voelt het niet.
Een kind verandert je leven compleet, maar als het goed is was dat ook wat je wilde :)
pi_121411120
Majo het zou goed door de leeftijd kunnen komen, ik had vroeger (leeftijd 5-10) meer last van echt ADHD (super hyperactief) maar in de puberteit is het meer omgeslagen in Add. Hopen dan dat de rest ook steeds minder wordt. Al verwacht ik het niet, gezien m'n vader (50 jr) nog steeds er zwaar veel last van heeft, dus als ik hetzelfde als hem heb zie ik het negatief in, haha!
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:37:50 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121411227
Zumba, yay *O* Was leuk. Nu weer regelmatig gaan!

Wel weer typisch, nieuw meisje komt lesgeven, prompt nog maar 1/3e van de groep aanwezig :') Ze geven haar niet eens een kans, raar hoor. Je komt toch om te sporten? oO< Misplaatst loyaliteitsgevoel naar degene die weg is ofzo? Nouja ik vond de nieuwe les ook leuk *O*
pi_121411282
On topic maar ff een lijstje dan:

T: rijstwafel pindakaas
S: uurtje sportschool
O: havermout, banaan, 2 dadels
T: appel
L: 3 crackers met hummus en komkommer
T: 2 dropjes, 2 plakjes kip
D: spinazie/geitenkaas-pannenkoekjes met de famous tomaat/komkommer/kikkererwtsalade met een beetje feta!
T: bakje kwark met lijnzaad en een mini-kerstkransje (ik heb ze ook nog Uniek :D)
pi_121411291
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef Tinkepink het volgende:

O+

ik ben nu een poezenvrouwtje die af en toe over werk klaagt en muziekprojecten spamt, later ga ik denk ik elke kwijlfoto van mijn baby op facebook zetten. gewoon, omdat je als ouder je kwijlkind lief leuk en grappig vindt. t is net zoiets als verliefd zijn denk ik... gaat wel weer over.

overigens denk ik dat de telefoon/digitale camera het wel veel meer maakt hoor. je maakt nu al snel 200 foto's van je baby, en dan zijn die twee per dag op facebook er niet zo veel :P. als ik de albums van mijn ouders bekijk zijn die tussen 83 en 85 ook vrijwel gedomineerd door kinderfoto's van mij en broertje :Y daarna neemt het geleidelijk af...
Kwak
pi_121411467
Mijn familie is heel rustig eerder beetje autistisch. Whehe.

Ik woon al jaren niet meer thuis maar wel fijn dat m'n vader mee gaat - om inzicht enz te geven.

Ik ben nu al een paar dagen bij m'n ouders - op tijd opstaan - op tijd douchen - op tijd ontbijten - broodjes worden gesmeerd - op tijd weg &/of door m'n vader een stuk gebracht worden - werken en voor het eerst dus lunch mee! - en naar huis, goed & op tijd eten met groente etc. - op tijd slapen.

Lukt mij alleen dus nooit :')
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 21:42:34 #119
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121411535
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef msacras het volgende:

[..]

Ja hè, en dan heb ik ook nog een zusje met waarschijnlijk ADHD _O-

Ai dat is niet zo best! Heb je daar normaal ook last van af en toe? Ik namelijk totaal niet dus ik hoop dat het dan niet uit het niets ineens komt, ik ben juist heel relaxed ingesteld namelijk (ondanks dat het een grote chaos is in mijn hoofd en leven, maar dat terzijde :9 )
Ik had vroeger last van depressie en angststoornissen voordat ik antidepressiva slikte :Y Blijkbaar kwam dat door de concerta weer naar boven. Overigens kan depressie ook samenhangen met AD(H)D he? Mijn psych vertelde me dat die depressie bij mij gekomen is omdat ik mijn hele leven mijn ADD heb proberen te onderdrukken en dat ik op een gegeven moment als het ware overliep. Alleen een beetje jammer dat het ook chronisch is en ik waarschijnlijk nooit meer zonder AD kan -O- Maar goed, we gaan wel erg offtopic nu :P
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:42:50 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121411548
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef Nallie het volgende:
On topic maar ff een lijstje dan:

T: rijstwafel pindakaas
S: uurtje sportschool
O: havermout, banaan, 2 dadels
T: appel
L: 3 crackers met hummus en komkommer
T: 2 dropjes, 2 plakjes kip
D: spinazie/geitenkaas-pannenkoekjes met de famous tomaat/komkommer/kikkererwtsalade met een beetje feta!
T: bakje kwark met lijnzaad en een mini-kerstkransje (ik heb ze ook nog Uniek :D)
Hoeveel pannenkoekjes? Goed eten he?
Nog een stukje fruit vanavond?

Kerstkranschocolade :D
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 21:45:24 #121
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121411716
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
Majo het zou goed door de leeftijd kunnen komen, ik had vroeger (leeftijd 5-10) meer last van echt ADHD (super hyperactief) maar in de puberteit is het meer omgeslagen in Add. Hopen dan dat de rest ook steeds minder wordt. Al verwacht ik het niet, gezien m'n vader (50 jr) nog steeds er zwaar veel last van heeft, dus als ik hetzelfde als hem heb zie ik het negatief in, haha!
Die drukte in mijn hoofd is wel wat minder geworden maar ook omdat ik manieren heb gevonden om ermee om te gaan denk ik :) Heb de laatste tijd wel weer veel vaker dat ik weer megadruk in mijn hoofd ben, best vermoeiend soms :X
quote:
6s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

O+

ik ben nu een poezenvrouwtje die af en toe over werk klaagt en muziekprojecten spamt, later ga ik denk ik elke kwijlfoto van mijn baby op facebook zetten. gewoon, omdat je als ouder je kwijlkind lief leuk en grappig vindt. t is net zoiets als verliefd zijn denk ik... gaat wel weer over.

overigens denk ik dat de telefoon/digitale camera het wel veel meer maakt hoor. je maakt nu al snel 200 foto's van je baby, en dan zijn die twee per dag op facebook er niet zo veel :P. als ik de albums van mijn ouders bekijk zijn die tussen 83 en 85 ook vrijwel gedomineerd door kinderfoto's van mij en broertje :Y daarna neemt het geleidelijk af...
Ik ben ook van de poezenspam O+ En ik kan me heel goed voorstellen dat ik later ook allemaal babyspam ga posten maar ik hoop dat ik daarnaast ook mijn politieke spinsels en muziekjes blijf spammen O+
  Vis een optie? donderdag 10 januari 2013 @ 21:45:45 #122
70532 loveli
N
pi_121411731
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:05 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik erger me er meer aan als mensen te pas en te onpas die foto veranderen, zodat ik niet meer in 1 oogopslag kan zien wie het is.
/wereldproblemen
crap in = crap out
pi_121411750
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hoeveel pannenkoekjes? Goed eten he?
Nog een stukje fruit vanavond?

Kerstkranschocolade :D
6 kleintjes :) dus denk wel genoeg! Bakje kwark vulde ook wel goed!

Wel musketkransjes he ;)
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:46:06 #124
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121411751
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef MaJo het volgende:
Ik heb heel veel aan ritalin gehad maar momenteel kan ik eigenlijk compleet zonder. Ik ben ook een stuk rustiger geworden, misschien door de leeftijd? Al ben ik op het werk nog steeds wel heel erg snel afgeleid, ik kan nooit een paar uur achter elkaar rustig aan iets werken :@
Ik ben al trots als ik het een kwartier volhou. Alleen vergaderingen, onderhsndelingen en verkoopgesprekken, daar kan ik mee volledig op focussen.
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 21:46:29 #125
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121411776
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:41 schreef Probability het volgende:
Mijn familie is heel rustig eerder beetje autistisch. Whehe.

Ik woon al jaren niet meer thuis maar wel fijn dat m'n vader mee gaat - om inzicht enz te geven.

Ik ben nu al een paar dagen bij m'n ouders - op tijd opstaan - op tijd douchen - op tijd ontbijten - broodjes worden gesmeerd - op tijd weg &/of door m'n vader een stuk gebracht worden - werken en voor het eerst dus lunch mee! - en naar huis, goed & op tijd eten met groente etc. - op tijd slapen.

Lukt mij alleen dus nooit :')
Dat komt nog wel :Y Ik heb nu 5 jaar de diagnose en er is echt zoveel verandert. Hoe suf het ook klinkt: ritme werkt. En geloof me, ik haatte die term :') Maar op tijd opstaan, ontbijten, op tijd slapen, dingen op vaste tijden, het werkt wel echt!
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:46:57 #126
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121411812
Live and let live enzo *O*

Lijstje dan maar?

O: drie volkorenbeschuiten met komijnekaas (1,5 plak)
L: vanilleyoghurt met kersen erdoor
T: kom tomatengroentensoep
T: mini-bounty
D: Baguette BLT
T: Zumba

Niet perfect maar wel okee denk ik zo! iig veggies in soep (en LT :+), fruit, genoeg.

Had alleen geen boodschappen in huis en schoonmoe kwam paar mini-bounty's brengen :') Heb de laatste net weggegooid. oO< *krak hartje*
  Vis een optie? donderdag 10 januari 2013 @ 21:47:20 #127
70532 loveli
N
pi_121411840
quote:

[..]

Time-released ritalin, denk dat je er in mindere mate dezelfde effecten merkt.
crap in = crap out
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 21:47:51 #128
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121411882
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ben al trots als ik het een kwartier volhou. Alleen vergaderingen, onderhsndelingen en verkoopgesprekken, daar kan ik mee volledig op focussen.
Ik ben dus niet de enige _O- In een uur terwijl ik werk check ik ondertussen ook regelmatig mijn mail, fok, facebook, mijn telefoon enz :@ Nou heb ik als voordeel dat ik veel sneller werk dan anderen dus per saldo gaat er niet zoveel werk verloren maar voel me er soms wel rot over :@
  Vis een optie? donderdag 10 januari 2013 @ 21:49:11 #129
70532 loveli
N
pi_121411967
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:32 schreef Nallie het volgende:
Ik snap je goed hoor! Heel veel kinderen die ik begeleid zijn erg aan t worstelen met medicatie. Of de bijwerkingen nog wel opwegen tegen het effect. En ritalin blijft lastig kortdurend inderdaad. Het blijft een kwestie van proberen wat voor jou werkt!
Wat is je ervaring met strattera?
crap in = crap out
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:49:27 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121411986
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef Nallie het volgende:

[..]

6 kleintjes :) dus denk wel genoeg! Bakje kwark vulde ook wel goed!

Wel musketkransjes he ;)
Musketkransjes! Mijn Kryptoniet :9~ Maar we hebben ze niet meer!
  Vis een optie? donderdag 10 januari 2013 @ 21:50:14 #131
70532 loveli
N
pi_121412030
quote:
6s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

O+

DAT!!! Darling...
crap in = crap out
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:51:17 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121412090
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Live and let live enzo *O*

Lijstje dan maar?

O: drie volkorenbeschuiten met komijnekaas (1,5 plak)
L: vanilleyoghurt met kersen erdoor
T: kom tomatengroentensoep
T: mini-bounty
D: Baguette BLT
T: Zumba

Niet perfect maar wel okee denk ik zo! iig veggies in soep (en LT :+), fruit, genoeg.

Had alleen geen boodschappen in huis en schoonmoe kwam paar mini-bounty's brengen :') Heb de laatste net weggegooid. oO< *krak hartje*
Hmmm, verre van perfect..
En bountys die moet je sowieso wegsodeflikkeren :P
pi_121412130
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik had vroeger last van depressie en angststoornissen voordat ik antidepressiva slikte :Y Blijkbaar kwam dat door de concerta weer naar boven. Overigens kan depressie ook samenhangen met AD(H)D he? Mijn psych vertelde me dat die depressie bij mij gekomen is omdat ik mijn hele leven mijn ADD heb proberen te onderdrukken en dat ik op een gegeven moment als het ware overliep. Alleen een beetje jammer dat het ook chronisch is en ik waarschijnlijk nooit meer zonder AD kan -O- Maar goed, we gaan wel erg offtopic nu :P
We kunnen beter verder in het add topic :') ja dat is mij ook verteld. Ik ben manisch depressief, aangeboren in veel van de gevallen, maar je hoeft er niet altijd veel last van te hebben. Ook ben ik volgebsmij hoogbegaafd ofzo wat ook voor depressie kan zorgen is me verteld, maar dat heeft er volgebsmij vrij weinig mee te maken aangezien ik wel gewoon een goed sociaal leven heb en niet extreem onbegrepen ben ofzo. Ze vinden me eigenlijk te jong voor AD en daar ben ik het wel mee eens, het is toch wel zware medicatie en ik wil niet elke dag compleet platgespoten rondlopen, ook al met de concerta/ritalin enzo. Ik ben iig nog niet voor een trein gesprongen, haha, dus dat komt wel goed voorlopig. De kerstvakantie was een verschrikkelijke periode, maar ik merk dat nu ik naar school ga weer dat ik wel een beetje structuur heb, wat wel goed voor me is, hoe verschrikkelijk ik school ook vind (want ik verveel me dood in die lessen). :')

Even OT heb ik net weer een halve liter thee naar binnen gewerkt en een paar boterhammen, hoera! *O*
pi_121412170
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat is je ervaring met strattera?
Kende t niet, maar lees nu dat t een non-stimulant is, wel interessant!
Maar heb nog geen kinderen die t al gebruiken!
pi_121412218
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Musketkransjes! Mijn Kryptoniet :9~ Maar we hebben ze niet meer!
Ik had nog een zakje gehaald toen alles in de 50% korting was! Heb nu dus nog een dicht zakje :9
pi_121412291
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:50 schreef loveli het volgende:

[..]

DAT!!! Darling...
Is "ik ben ziek" een goeie smoes? (ik doe het altijd fout met meisje en vrouwtje etc.... :@ weet wel hoe het moet..)
Kwak
pi_121412483
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef msacras het volgende:

[..]

We kunnen beter verder in het add topic :') ja dat is mij ook verteld. Ik ben manisch depressief, aangeboren in veel van de gevallen, maar je hoeft er niet altijd veel last van te hebben. Ook ben ik volgebsmij hoogbegaafd ofzo wat ook voor depressie kan zorgen is me verteld, maar dat heeft er volgebsmij vrij weinig mee te maken aangezien ik wel gewoon een goed sociaal leven heb en niet extreem onbegrepen ben ofzo. Ze vinden me eigenlijk te jong voor AD en daar ben ik het wel mee eens, het is toch wel zware medicatie en ik wil niet elke dag compleet platgespoten rondlopen, ook al met de concerta/ritalin enzo. Ik ben iig nog niet voor een trein gesprongen, haha, dus dat komt wel goed voorlopig. De kerstvakantie was een verschrikkelijke periode, maar ik merk dat nu ik naar school ga weer dat ik wel een beetje structuur heb, wat wel goed voor me is, hoe verschrikkelijk ik school ook vind (want ik verveel me dood in die lessen). :')

Even OT heb ik net weer een halve liter thee naar binnen gewerkt en een paar boterhammen, hoera! *O*
ik vind dat topic niet zo leuk. veel mensen zijn 'zielig' als in geen baan geen studie enz.
ik hoor liever over adhd&succes verhalen

hoi trouwens. dacht dat je die jongen was met die grote spieren maar nog een nieuwe :)
pi_121412705
Nog even on topic! Tot nu toe is het bij drie stukjes merci gebleven :P dus....... Slaap lekker :W :+
pi_121412727
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef Probability het volgende:

[..]

ik vind dat topic niet zo leuk. veel mensen zijn 'zielig' als in geen baan geen studie enz.
ik hoor liever over adhd&succes verhalen

hoi trouwens. dacht dat je die jongen was met die grote spieren maar nog een nieuwe :)
Klopt, sowieso is dat topic vrij dood ook..

Hoi! Nee ik ben geen jongen en spieren heb ik ook niet haha, maar nieuw in dit topic ben ik wel :9
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 22:02:28 #140
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121412734
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef msacras het volgende:

[..]

Hoe oud ben je eigenlijk?

Ik wil niet AD gaan promoten maar de effecten worden soms wel overdreven. Zoals dat platspuiten en dat je er matter van wordt, dat is echt onzin! Ik ben nog steeds dezelfde van de hak op de tak vrolijke en gekke MaJo :D ik ben juist heel blij met mijn medicijnen, ik voel me na heftige depressies eindelijk weer een vrolijk mens *O*
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:03:24 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121412794
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hmmm, verre van perfect..
En bountys die moet je sowieso wegsodeflikkeren :P
>_<
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:06:50 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121412974
quote:
9s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

>_<
Moet je poepen?
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:10:14 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121413169
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:06 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Moet je poepen?
Nog niet!

Maareh tja. Morgen weer een dag? :+
pi_121413448
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:02 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoe oud ben je eigenlijk?

Ik wil niet AD gaan promoten maar de effecten worden soms wel overdreven. Zoals dat platspuiten en dat je er matter van wordt, dat is echt onzin! Ik ben nog steeds dezelfde van de hak op de tak vrolijke en gekke MaJo :D ik ben juist heel blij met mijn medicijnen, ik voel me na heftige depressies eindelijk weer een vrolijk mens *O*
Ik ben 16, bijna 17.

Dat is goed om te weten, wie weet dat ik me er dan aan waag in een zeer slechte periode... Ze heten niet voor niets happy pills, lol. Al moet ik zeggen dat ik vaak vrij sterk reageer op andere verdovende middelen etc dus ik denk om de een of andere reden dat dit met medicijnen ook het geval is. :') Eerst eens aankijken wat het perfecte add-medicijn is, morgen begin ik met concerta en ik hoop dat dit beter werkt!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 22:15:20 ]
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 22:17:53 #145
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121413679
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:14 schreef msacras het volgende:

[..]

Ik ben 16, bijna 17.

Dat is goed om te weten, wie weet dat ik me er dan aan waag in een zeer slechte periode... Ze heten niet voor niets happy pills, lol. Al moet ik zeggen dat ik vaak vrij sterk reageer op andere verdovende middelen etc dus ik denk om de een of andere reden dat dit met medicijnen ook het geval is. :') Eerst eens aankijken wat het perfecte add-medicijn is, morgen begin ik met concerta en ik hoop dat dit beter werkt!
Ik heb altijd begrepen dat manische depressiviteit zich pas rond je dertigste uit (ik sta vanwege mijn vader er voor onder controle) dus ik vraag me af hoe betrouwbaar die diagnose dan is? Sowieso als ik naar mijn vader kijk dan zijn medicijnen wel aan te raden, zonder heeft hij het heel zwaar. Iedereen is anders natuurlijk en misschien dat de symptomen al aanwezig zijn bij je maar het nog niet echt tot uiting is gekomen?
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 22:18:52 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121413740
Ik praat lekker warrig zie ik, ik moet zo maar eens gaan slapen :@
pi_121413984
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb altijd begrepen dat manische depressiviteit zich pas rond je dertigste uit (ik sta vanwege mijn vader er voor onder controle) dus ik vraag me af hoe betrouwbaar die diagnose dan is? Sowieso als ik naar mijn vader kijk dan zijn medicijnen wel aan te raden, zonder heeft hij het heel zwaar. Iedereen is anders natuurlijk en misschien dat de symptomen al aanwezig zijn bij je maar het nog niet echt tot uiting is gekomen?
Gebeurt inderdaad vaak, maar ook de puberteit is een populaire periode gezien alle hormonen e.d die vrij komen. Zeker in combinatie met m'n add heb ik er dus veel last van gehad, vandaar. Natuurlijk is het niet 100% zeker of het manisch of een andere soort depressie is is aangezien je daar niet een standaard test voor hebt, en het ene mens is het andere niet. Maar door de stemmingswisselingen, en de opvallende goede en slechte periodes (pieken en dalen die kunnen verschillen van 2 dagen tot 2 maanden) was manisch de diagnose die er het meeste op leek. Ook is dit geloof ik erfelijk en komt het sowieso in de familie voor. Maar sowieso maakt het mij niet uit wat voor stempel er op me wordt gedrukt, liever niet natuurlijk, maar als dit betekent dat ze me kunnen helpen...
pi_121414754
Misschien kunnen sommige mensen hun beklag hier doen :P KLB / Mensen in OUD
pi_121415093
Definitief lijstje!
O: melk met 7 koren vlokken, cappuccino, glas sinasappelsap
L: salade met tomaat, komkommer en kikkererwten
T: stuk gestoomde zalm
T: 3 lijnzaadcrackers met 2 gekookte eitjes en 2 tomaten en een likje mayo
T: cappuccino met een stukje spekkoek
B: fietsen van en naar de sportschool
S: uurtje kickfit
D: heel veel broccoli, 250 gr zoete aardappel en 2 stukken zalm
totaal 2200 calorieen. Ongeveer.

Eens kijken of ik het morgen onder de 2000 calorieen kan houden. :D
Doe wat je niet durft.
pi_121415119
Ik plaats even een lijstje:

O: bakje kwark, havermout, banaan
T: 2 plakjes krentenwegge met roomboter
L: havermout met bosbessen en frambozen
T: boterham pindakaas
D: lekkerbekje met aardappelpuree en tuinboontjes
T: bakje kwark
T: paar stukjes chocola

Tand-update: de pijn lijkt zit nu meer te concentreren richting 1 kies. Morgen is mijn tandarts er niet dus ik kan een weekendje teren op mijn 20 zakjes brufen en dan ben ik maandag weer de eerste! Of het wordt minder erg. Dat zou ik wel willen, maar lijkt me niet zo waarschijnlijk.
pi_121415265
Ben ik de enige vervelingseter hier? Ik heb absoluut geen honger of trek maar omdat ik niks te doen heb ga ik maar eten... Heel slecht, en ik moet hier echt mee op houden :') Iemand tips? Haha
pi_121415347
Haha herkenbaar over die kindposts op FB, maar zijn er nog maar weinig die dat heel vaak doen. En dan kan ik er altijd nog over heen lezen :P
Niet naar de bloedbank geweest, maar heb mn band gefixt. Had even prioriteit. Misschien volgende week..
pi_121415403
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:43 schreef msacras het volgende:
Ben ik de enige vervelingseter hier? Ik heb absoluut geen honger of trek maar omdat ik niks te doen heb ga ik maar eten... Heel slecht, en ik moet hier echt mee op houden :') Iemand tips? Haha
2 glazen water drinken. Spannendr film gaan kijken helpt ook wel.
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:46:24 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121415485
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:43 schreef msacras het volgende:
Nee, heel herkenbaar... Heb zelf gewoon een kg witlof met ham/ei/kaas op met nog pasta erbij maar ben nu nog aan het eten (dropje, lepel vla, asperges met ham, toastje oude kaas)
Stoppen?? Er uit rukken en wat anders gaan doen (douchen, wandelen, tanden poetsen, buikspieroefeningen)
Iedereen weet het wel maar het is moeilijker om te doen
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:47:24 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121415542
Anna, gewoon de dienstdoende tandarts bellen anders hoor. Geloof me, het wordt bijna nooit minder als ik zo inschat in welk stadium je zit...
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_121415762
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:45 schreef the85mc het volgende:

[..]

2 glazen water drinken. Spannendr film gaan kijken helpt ook wel.
Ik drink nu de hele tijd maar groene thee, film kijken gaat niet omdat ik geen idee heb hoe de dvd speler hier werkt haha. Tevens haak ik vaak snel af bij films omdat ik er geen aandacht bij kan houden (add :')), maar ik ga je tips een keer proberen!
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee, heel herkenbaar... Heb zelf gewoon een kg witlof met ham/ei/kaas op met nog pasta erbij maar ben nu nog aan het eten (dropje, lepel vla, asperges met ham, toastje oude kaas)
Stoppen?? Er uit rukken en wat anders gaan doen (douchen, wandelen, tanden poetsen, buikspieroefeningen)
Iedereen weet het wel maar het is moeilijker om te doen
Goeie! Thuis ga ik die zeker uitvoeren, helaas ben ik nu niet thuis dus heb niet zoveel vrijheid. Misschien ga ik gewoon standaard m'n tanden poetsen om 9 uur 's avonds tegenwoordig zodat ik 's avonds van de tussendoortjes af blijf. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 22:52:42 ]
pi_121416145
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Anna, gewoon de dienstdoende tandarts bellen anders hoor. Geloof me, het wordt bijna nooit minder als ik zo inschat in welk stadium je zit...
Ja, zal ik doen... Ik vind mezelf wel een beetje slap dat ik me heb laten afserveren met knarsetanden, overbelasting en pijnstillers.

Iets heel anders: mijn rente bij het IBG is van 4,7 naar 0,6 gegaan en dat scheelt me 50 euro's in de maand :o
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 22:58:49 #158
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121416319
Vervelingseter meldt zich :@ daarom verbaasd het me ook dat ik het dieet zo goed volhoud eigenlijk :o
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 23:00:07 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121416420
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja, zal ik doen... Ik vind mezelf wel een beetje slap dat ik me heb laten afserveren met knarsetanden, overbelasting en pijnstillers.

Iets heel anders: mijn rente bij het IBG is van 4,7 naar 0,6 gegaan en dat scheelt me 50 euro's in de maand :o
Hoe dat zo? :o wel relaxed ^O^

Ik wacht nog op de herberekening van wat ik per maand moet gaan terugbetalen :)
pi_121416456
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:58 schreef MaJo het volgende:
Vervelingseter meldt zich :@ daarom verbaasd het me ook dat ik het dieet zo goed volhoud eigenlijk :o
Wat voor dieet volg je? :) iets specifieks of gewoon gezond eten?
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 23:03:15 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121416610
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:00 schreef msacras het volgende:

[..]

Wat voor dieet volg je? :) iets specifieks of gewoon gezond eten?
Het 17 dagen dieet :) ben net met de eerste cyclus begonnen en die is het meest heftig; daarin mag ik geen koolhydraten (aardappels, pasta, rijst), vetten (meeste vlees, kaas enz) en suiker :) maar je schijnt er wel snel een paar kilo's mee af te vallen!
pi_121416687
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoe dat zo? :o wel relaxed ^O^

Ik wacht nog op de herberekening van wat ik per maand moet gaan terugbetalen :)
Rentepercentage wordt elke vijf jaar aangepast. Dus iedereen die 5 - 10 - 15 - 20 jaar geleden is afgestudeerd heeft nu dit percentage, joehoe.
pi_121416753
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:58 schreef MaJo het volgende:
}:|
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 23:11:40 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121417083
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:04 schreef anna82 het volgende:

[..]

Rentepercentage wordt elke vijf jaar aangepast. Dus iedereen die 5 - 10 - 15 - 20 jaar geleden is afgestudeerd heeft nu dit percentage, joehoe.
Ah ok, dat wist ik niet! Ik ben benieuwd hoeveel rente ik moet gaan betalen. Überhaupt hoeveel ik moet gaan betalen. Kreeg laatst een brief dat ik 250 per maand moest gaan betalen. Ja eh dat kan ik niet betalen :') dus nu wachten op de herberekening :)
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 23:12:26 #165
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121417140
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:05 schreef anna82 het volgende:

[..]

}:|
Wtf ik moet echt gaan slapen :') :@
pi_121418940
Heavy composites O+
Wat geeft dat toch een lekker gevoel!

Wat heb je gedaan?
Equivalent van 3 mini-slankies 32x bijna een meter de lucht in getild! :7
zo snap ik de BB-topic-lui soms wel, dan stap je weg als baas...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 10 januari 2013 @ 23:57:17 #167
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121419476
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:45 schreef V1z0R het volgende:
Heavy composites O+
Wat geeft dat toch een lekker gevoel!

Wat heb je gedaan?
Equivalent van 3 mini-slankies 32x bijna een meter de lucht in getild! :7
zo snap ik de BB-topic-lui soms wel, dan stap je weg als baas...
:D
Goed gedaan jochie :*
pi_121420021
Dan bruine bonen met spek als beloning :9~
  Vis een optie? vrijdag 11 januari 2013 @ 00:24:53 #169
70532 loveli
N
pi_121420585
144 kilo?

Ik heb trek! Net een halve bak kwark, een dozijn walnoten en een paar toastjes roomkaas op. D was een halve kip + halve curry stoommaaltijd, niet te weinig. Vanavond een beetje met gewichten gedaan, maar niet echt boven de 15 kilo en weinig herhalingen. Paar keer opgetrokken ook. Dat lijkt een graadmeter van hoe het gaat, op een lamme dag kost een keer moeite, op een goede dag gaat de eerste als vanzelf.
crap in = crap out
pi_121420595
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het 17 dagen dieet :) ben net met de eerste cyclus begonnen en die is het meest heftig; daarin mag ik geen koolhydraten (aardappels, pasta, rijst), vetten (meeste vlees, kaas enz) en suiker :) maar je schijnt er wel snel een paar kilo's mee af te vallen!
Ah oke, op welke dag zit je nu? Ik geloof dat mijn eeuwig dieetende moeder dat ook ooit heeft gevolgd. Nu heeft ze een anti-koolhydraten dieet, wat inhoudt dat ze 23 uur per dag geen enkele koolhydraat mag binnen krijgen en 1 uur per dag (in haar geval het avondeten) wel. Met als gedachte dat dat dan niet wordt opgenomen ofzo Ik ben benieuw. :Y

Tevens was vandaag voor mij een verschrikkelijke dag qua eten. Maar ik ben eindelijk thuis en ga lekker slapen, morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen *O*
  vrijdag 11 januari 2013 @ 01:17:24 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121422016
quote:

[..]

Ach, kan me wel voorstellen. Je denkt dat de tandarts wel weet waarover ie het heeft. Hebben ze ook met zo'n ijskoud watje je kiezen langsgegaan? Foto gemaakt? De mijne is altijd wel grondig als ik me meld. Maar ja, ik heb ook iets teveel ervaring ermee inmiddels ;( :'). Maar echt, niet je weekend laten verpesten door pijn. Gewoon gaan vrijdag. Sterkte :*.
pi_121423267
Goedemorgen!
We werden voor de wekker wakker, lekker ontspannen (wekker op 4:15 he)
Nu moed verzamelen voor een rondje hardlopen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 11 januari 2013 @ 07:03:32 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121423424
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 05:03 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
We werden voor de wekker wakker, lekker ontspannen (wekker op 4:15 he)
Nu moed verzamelen voor een rondje hardlopen.
ik werd ook voor de wekker wakker rond 4:00, toen dacht ik ammehoela :') :D
pi_121423442
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:41 schreef anna82 het volgende:

Tand-update: de pijn lijkt zit nu meer te concentreren richting 1 kies. Morgen is mijn tandarts er niet dus ik kan een weekendje teren op mijn 20 zakjes brufen en dan ben ik maandag weer de eerste! Of het wordt minder erg. Dat zou ik wel willen, maar lijkt me niet zo waarschijnlijk.
Anna, tip: mocht je het niet vertrouwen voor nog 3 (!!) dagen, dan zou ik niet naar de weekend tandarts gaan en al helemaal niet de
SPOILER
. Die hebben het bij mij goed vernachelt. Bel een andere, normale tandarts morgen mocht je het niet vertrouwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 11-01-2013 08:52:38 ]
pi_121423481
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 07:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

ik werd ook voor de wekker wakker rond 4:00, toen dacht ik ammehoela :') :D
Rondje hardgelopen op m'n sockwa's, 10km met 10 km/u.
Ook bij nieuwe maan (donker!) en 0 graden is dat best lekker.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_121423512
Oh goedemorgen :') ik was iets te vroeg wakker. En toen ik het me realiseerde was ik al gedoucht en aangekleed :D _O-.
pi_121423561
Planning dan maar :D
O: yoghurt met peer en banaan
T: helft van omelet van 2 eieren met champignons
L: salade van het een of ander
T: andere helft van omelet van 2 eieren met champignons
B: 2x20 minuten fietsen
S: bodybalance
D: even kijken; of havermout :D of iets van bietjessalade met appel
pi_121423990
Voor de sportievelingen hier: de Shockabsorber Run sportbeha kost nu 13.49 op Play.com.
Inclusief verzendekosten.
Dat is wel heel erg goedkoop. :o
Doe wat je niet durft.
pi_121424003
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 08:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Voor de sportievelingen hier: de Shockabsorber Run sportbeha kost nu 13.49 op Play.com.
ja, dat is geen geld, inderdaad!
pi_121424086
Maar, ik krijg het niet voor elkaar om iets in m'n winkelmandje te leggen daar. Frustrerend.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 08:55:42 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121424314
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 08:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Maar, ik krijg het niet voor elkaar om iets in m'n winkelmandje te leggen daar. Frustrerend.
Ze weten dat je al een keukenmachine hebt gekocht :+.
pi_121424360
_O-
Ja doei.
pi_121424420
quote:
niet in mijn maat :{w

of toch wel! Maar ik kan ook niks in mijn winkelmandje leggen?
pi_121424431
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:24 schreef loveli het volgende:
144 kilo?

Ik heb trek! Net een halve bak kwark, een dozijn walnoten en een paar toastjes roomkaas op. D was een halve kip + halve curry stoommaaltijd, niet te weinig. Vanavond een beetje met gewichten gedaan, maar niet echt boven de 15 kilo en weinig herhalingen. Paar keer opgetrokken ook. Dat lijkt een graadmeter van hoe het gaat, op een lamme dag kost een keer moeite, op een goede dag gaat de eerste als vanzelf.
190 B-)

En herkenbaar wat betreft lam of niet, bij te weinig eten lukt die 190 echt niet en dan ben ik op 't einde helemaal leeg.
Pudding in de armen krijg je dan.
pi_121424689
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:01 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

niet in mijn maat :{w

of toch wel! Maar ik kan ook niks in mijn winkelmandje leggen?
en jij hebt geen keukenmachine gekocht deze week, toch?
pi_121424755
De planning voor vandaag, deel 1 van het 'gezonder en minder troep'-plan.

O: bak kwark (half mager, half danio smaakje, totaal 500g) met muesli
T: snoeptomaatjes
L: twee witte boterhammen met een restje gebakken gehakt
T: boterham filet americain
D: geen idee. Denk spinazie-ei (4 eieren, veel geraspte kaas, half pak spinazie).
T: kroepoek op de bank
pi_121424834
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

en jij hebt geen keukenmachine gekocht deze week, toch?
nope :P
pi_121425065
quote:
Oeh nice. Maar zelfde probleem als jagar -O-. Ze hebben ze zelfs in mijn maat!

Edit: hoe betrouwbaar is deze site? Ik moet bij het maken van een account mijn CC-gegevens opgeven, inclusief veiligheidscode ...

[ Bericht 7% gewijzigd door Chicolate op 11-01-2013 09:41:44 ]
pi_121425083
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:18 schreef Chicolate het volgende:
De planning voor vandaag, deel 1 van het 'gezonder en minder troep'-plan.

O: bak kwark (half mager, half danio smaakje, totaal 500g) met muesli
T: snoeptomaatjes
L: twee witte boterhammen met een restje gebakken gehakt
T: boterham filet americain
D: geen idee. Denk spinazie-ei (4 eieren, veel geraspte kaas, half pak spinazie).
T: kroepoek op de bank

Jij mocht geen volkoren brood toch chico? Neem dan spelt zuurdesem, dat heeft nog vitaminen enzo. Gewoon wit brood is ook troep :+
pi_121425139
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:36 schreef An24 het volgende:

[..]

Jij mocht geen volkoren brood toch chico? Neem dan spelt zuurdesem, dat heeft nog vitaminen enzo. Gewoon wit brood is ook troep :+
Klopt. Maar dat verkopen ze niet bij de Appie en al helemaal niet voor het 'maximaal 5 euro per dag'-budget. En ik vind zuurdesembrood viesss :@
pi_121425208
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:38 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat verkopen ze niet bij de Appie en al helemaal niet voor het 'maximaal 5 euro per dag'-budget. En ik vind zuurdesembrood viesss :@
Hmmm, dan wordt het lastig...ik denk namelijk dat je qua voedingsstoffen nu aan de lage kant zit en je loopt van wit brood het risisco te gaan snaaien. Mocht je wel nootjes? Misschien naast de boterhammen wat knabbelgroenten?
pi_121425589
quote:

[..]

Succes met de tanden. Maar wel naais van de rente, scheelt een bak :)

Vandaag kan ik best wat doen, heb wat kunnen slapen, dus dat wordt de strijk. En ook nog wat sporten :)
  Vis een optie? vrijdag 11 januari 2013 @ 10:03:30 #193
70532 loveli
N
pi_121425673
quote:
Tot je een maat selecteert en hij opeens 40 euro meer kost?
crap in = crap out
pi_121425733
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Tot je een maat selecteert en hij opeens 40 euro meer kost?
Jij ziet prijzen als je een maat selecteert? Welke browser? O-)

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:41 schreef An24 het volgende:

[..]

Hmmm, dan wordt het lastig...ik denk namelijk dat je qua voedingsstoffen nu aan de lage kant zit en je loopt van wit brood het risisco te gaan snaaien. Mocht je wel nootjes? Misschien naast de boterhammen wat knabbelgroenten?
Nope ook geen noten. En daarom heb ik een doosjes tomaatjes mee!
pi_121425761
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 07:07 schreef Perruche het volgende:

[..]

Anna, tip: mocht je het niet vertrouwen voor nog 3 (!!) dagen, dan zou ik niet naar de weekend tandarts gaan en al helemaal niet de
SPOILER
. Die hebben het bij mij goed vernachelt. Bel een andere, normale tandarts morgen mocht je het niet vertrouwen.
Vanochtend tandarts gebeld, zegt ze: 'Bel maar naar het Klotervaart voor een foto, maar dan moet je wel doen alsof je flinke kiespijn hebt' Ik: Waarom denk je dat ik je bel..!!!!! :') :')
  Vis een optie? vrijdag 11 januari 2013 @ 10:07:38 #196
70532 loveli
N
pi_121425768
Opera. En niet bij alle vliegt de prijs omhoog of zie ik een prijs. Weird.
crap in = crap out
  vrijdag 11 januari 2013 @ 10:09:08 #197
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121425801
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:07 schreef anna82 het volgende:

[..]

Vanochtend tandarts gebeld, zegt ze: 'Bel maar naar het Klotervaart voor een foto, maar dan moet je wel doen alsof je flinke kiespijn hebt' Ik: Waarom denk je dat ik je bel..!!!!! :') :')
wtf :{w Wat een rare tandartsen daar.
  Vis een optie? vrijdag 11 januari 2013 @ 10:13:46 #198
70532 loveli
N
pi_121425911
quote:

[..]

Ben je normaal gesproken wel tevreden over je tandarts (is ze het waard om een weekend met pijnstillers te vullen om op haar te wachten)? Op een foto moet iig te zien zijn of er een ontsteking zit.

Sterkte!!!
crap in = crap out
pi_121425962
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben je normaal gesproken wel tevreden over je tandarts (is ze het waard om een weekend met pijnstillers te vullen op op haar te wachten)? Op een foto moet iig te zien zijn of er een ontsteking zit.

Sterkte!!!
Door de paar dingen die ik over haar heb gehoord, zou ik niet heel tevreden over haar zijn
pi_121425993
quote:

[..]

:o :( sterkte!
pi_121426023
Ik zou ook chagrijnig zijn wanneer ik er voor gekozen had om elke dag in mensen hun bakkes te wroeten...
pi_121426050
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben je normaal gesproken wel tevreden over je tandarts (is ze het waard om een weekend met pijnstillers te vullen om op haar te wachten)? Op een foto moet iig te zien zijn of er een ontsteking zit.

Sterkte!!!
Niet altijd hoor! heb 2x een wortelkanaal behandeling gehad, 1x was het heel goed te zien en de tweede keer niet. Er bleek ook nog een dikke ontsteking te zitten naast mijn wang zeg maar die was ook niet te zien :').
  Vis een optie? vrijdag 11 januari 2013 @ 10:21:20 #203
70532 loveli
N
pi_121426105
Heb zelf na decennia voor het eerst een echt goede tandarts (zowel technisch als in overleg/informatie), de vorige 4 zou ik niet aan een ontstoken kies willen laten zitten. Goede tandartsen zijn zeldzaam en goud waard. Met een noodtandarts moet je maar net geluk hebben.
crap in = crap out
pi_121426129
Ik prijs mezelf echt zo gelukkig dat ik nooit wat heb aan mijn gebit. Lijkt me echt killing als ik het zo lees.

*met spoed een stuk ongeverfd hout zoekt.
pi_121426134
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:21 schreef loveli het volgende:
Heb zelf na decennia voor het eerst een echt goede tandarts (zowel technisch als in overleg/informatie), de vorige 4 zou ik niet aan een ontstoken kies willen laten zitten. Goede tandartsen zijn zeldzaam en goud waard. Met een noodtandarts moet je maar net geluk hebben.
Mijnes is fantastisch en nog eens een schatje ook. Alleen heeft ie ook een mooie rolex van mijn zuurverdiende geld :').
  vrijdag 11 januari 2013 @ 10:24:21 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121426199
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:21 schreef loveli het volgende:
Dat. Daarom reis ik nog iedere keer naar Tilburg. Het kan me niet schelen, hij is goed. En ik kan m mailen als ik weer eens klachten heb en dan mailt ie meestal ook binnen een paar uur terug.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 10:24:39 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121426215
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:22 schreef Perruche het volgende:

[..]

Mijnes is fantastisch en nog eens een schatje ook. Alleen heeft ie ook een mooie rolex van mijn zuurverdiende geld :').
En een boot en tig vakanties :').
pi_121426276
De Audi TT van z'n maîtresse.
  Vis een optie? vrijdag 11 januari 2013 @ 10:30:15 #209
70532 loveli
N
pi_121426366
Als de mijne niet getrouwd was had ik koffie met 'em willen drinken. Om te beginnen.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 11 januari 2013 @ 10:31:01 #210
70532 loveli
N
pi_121426391
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:26 schreef V1z0R het volgende:
De Audi TT van z'n maîtresse.
Als 'ie smaak heeft koopt 'ie een A5.
crap in = crap out
pi_121426392
lol@golddiggers :D
pi_121426414
_O- ben ook zo'n lucky bastard like Co :@
*ook op zoek gaat.

Spelt zuurdesem brood is inderdaad prijzig Chico en ik vond het in beginne ook niet te knagen (zurig).

Net ff snel een proforma gemaakt voor mijn nieuwe salaris to be. Ervan uitgaande dat alles er goed in staat (miv 1 januari wijzigt er weer van alles qua afdracht en pensioen enz.) ben ik bliiiijjjjjj!! *O*
/einde egopost.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_121426521
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Als 'ie smaak heeft koopt 'ie een A5.
Maar daarmee kan ze toch niet parkeren wanneer ze gaat shoppen in de Pee Cee :{w
  Vis een optie? vrijdag 11 januari 2013 @ 10:38:16 #214
70532 loveli
N
pi_121426570
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maar daarmee kan ze toch niet parkeren wanneer ze gaat shoppen in de Pee Cee :{w
crap in = crap out
pi_121426640
"Waar komt dat gepiep toch weg?! Kutauto! }:| "
pi_121426685
Ik had laatst een vrouwelijke tandarts, maar ook zij was duur. Weet niet of ze getrouwd oid was. Maar dat maakte ook niet uit, ik vond haar niet zo. Was beetje lomp boerinnig type. (no offence sig..)
  Vis een optie? vrijdag 11 januari 2013 @ 10:43:56 #217
70532 loveli
N
pi_121426754
Sig zal niet offended zijn, want geen lomp boerinnig type.
crap in = crap out
pi_121426835
Een Henrieke was wel een passende omschrijving :D
pi_121426931
:D

Ik heb een vette yup als tandarts, hij is wel heel aardig, maar niet mn type :P
Hij is wel angst-tandarts dus dan laat hij me altijd allemaal ademhalingsoefeningen doen en vraagt hij 100x of het goed gaat :)
Mn vorige keek gewoon tenniswedstrijden tijdens de behandelingen :') 'Oh sorry, prikte mijn haakje in je wang?'
pi_121427692
Blij dat ik weinig aan mijn gebit heb, mag dinsdag weer proefdraaien... waarschijnlijk een nieuwe tandarts in de praktijk. Tandartsen willen daar nog wel eens rouleren.

Mijn orthodontist heb ik eens een slager genoemd terwijl hij mij pijnigde. Vond hij niet zo tof... ik die extra dikke staalkabel die hij met geweld vastklikte ook niet. :X
pi_121427746
Sorry voor de valse melding van de beha's op Play! :D
Ik kan ze ook niet in mn winkelmandje gooien of krijg een belachelijke prijs.
Ik zag het vanochtend, ben daarna naar de sportschool gegaan, heb een RPM lesje gedaan, daarna een kwartiertje baantjes getrokken en zit nu weer met snothoofd op de bank. :)

Lijstje tot nu toe:
O: magere kwark en optimel kwark, wat muesli, cappuccino met sojamelk en glas versgeperst sap
S: RPM lesje en kwartiertje baantjes trekken
T: banaan
L: salade met tomaten, komkommer, paprika en gemengde bonen
T: paar lijnzaadcrackers met gekookte worst
D: 2 tartaartjes, pond snijbonen Uh... plan gewijzigd. Geen idee nog. :P
B: dansjes doen bij bandje

[ Bericht 8% gewijzigd door HenkPietKlaasWim op 11-01-2013 11:24:43 ]
Doe wat je niet durft.
pi_121428338
Herstel, het worden toch snijbonen en 2 tartaartjes als D. B-)
Sorry voor de verwarring. :D

Owja, en als toetje nog een schaaltje vanillevla bij de zuivelboerderij vandaan. :9~
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 11 januari 2013 @ 11:40:40 #223
70532 loveli
N
pi_121428368
Knoop definitief doorgehakt?
crap in = crap out
pi_121428442
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:40 schreef loveli het volgende:
Knoop definitief doorgehakt?
Eet niet thuis, maar bij iemand anders. Die toevallig hetzelfde op het menu heeft staan. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_121428688
Ik heb zelden wat met mijn gebit, maar als er wat is bel ik een vriend van mij,die is tandarts. :)
pi_121428745
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Herstel, het worden toch snijbonen en 2 tartaartjes als D. B-)
Sorry voor de verwarring. :D

Owja, en als toetje nog een schaaltje vanillevla bij de zuivelboerderij vandaan. :9~
Hey dat was mijn D van gister :9
Voor vanavond maak ik verse pizza :9 :9
pi_121428782
Populair, die snijbonen en tartaartjes :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121428852
Ik eet vanavond iig zalm met pasta en rode pesto. Italiaanse groenten erbij. :9
pi_121428861
En ik zeggen dat vandaag een goede gezonde dag zou worden... Nou niet dus. :') veel te lang in bed blijven liggen dus geen tijd gehad om te ontbijten. Overigens had ik ook geen honger door die nieuwe medicatie. Op school geluncht met 2 bruine boterhammen met nutella (even langs de super gelopen in m'n tussenuur hehe) en van dat maaza guavesap zodat ik iig wat suiker binnen krijg. :') Maakte me wel misselijk allemaal, maar ik moet wel wat eten natuurlijk. Verder heb ik net een telefoontje gehad van de huisarts dat de bloedarmoede waar ik vaak last van heb weer is komen opzetten en ik moet nu van die ijzertabletjes gaan slikken. Weer een toevoeging aan het pillen ontbijt!

Vanavond ga ik gewoon gezond eten en alles gaat op, hehe.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2013 11:58:39 ]
pi_121428894
Fuck, afspraak bij de fysio vergeten -O- Echt gewoon totaal niet aan gedacht tot net :@ :|W
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:02:11 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121428958
Oh balen Phaidra! -O- Ik mag m echt niet vergeten vandaag. Special treatment op de agenda. Triggerpoint-behandeling om vastzittende spieren weer wat te ontspannen. Kijk er echt naar uit!

En *O* adres gevonden voor zwangerschapsyoga. In Gouda was alles vol. Start de 21e. Zin in!

Hier geen tartaar vanaaf (duh). Wel rijst met gehakt en bonenprutje en een salade.
pi_121429054
Alarm zetten in je telefoon XM?
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:06:35 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121429101
Oh ik ga m niet vergeten hoor :). Heb elke vrijdag fysio, dat zit zo in mn systeem gebakken, dat komt wel goed. Ik moet vandaag alleen een half uurtje eerder.
pi_121429131
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh ik ga m niet vergeten hoor :). Heb elke vrijdag fysio, dat zit zo in mn systeem gebakken, dat komt wel goed. Ik moet vandaag alleen een half uurtje eerder.
Mooi :)

Ik heb gemaild of ik evt verlenging van de diplomatermijn kan krijgen als ik een onderzoeksmaster ga doen. En of ik ervoor in aanmerking kom. Zenuwachtig :X :X :X
pi_121429180
zo, naar de sportschool geweest. Tis d'r flink drukker dan normaal om dezelfde tijd. En ik kwam wel 3 studenten van me tegen, waarvan eentje onder de douche. Ik vind dat maar een beetje ongemakkelijk..
pi_121429224
Ik vind mensen onder de douche tegenkomen sowieso al ongemakkelijk, laat staan mensen waar je normaal bij voor de klas staat!
Ja doei.
pi_121429263
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind mensen onder de douche tegenkomen sowieso al ongemakkelijk, laat staan mensen waar je normaal bij voor de klas staat!
^^
  Vis een optie? vrijdag 11 januari 2013 @ 12:13:38 #238
70532 loveli
N
pi_121429347
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:58 schreef msacras het volgende:
En ik zeggen dat vandaag een goede gezonde dag zou worden... Nou niet dus. :') veel te lang in bed blijven liggen dus geen tijd gehad om te ontbijten. Overigens had ik ook geen honger door die nieuwe medicatie. Op school geluncht met 2 bruine boterhammen met nutella (even langs de super gelopen in m'n tussenuur hehe) en van dat maaza guavesap zodat ik iig wat suiker binnen krijg. :') Maakte me wel misselijk allemaal, maar ik moet wel wat eten natuurlijk. Verder heb ik net een telefoontje gehad van de huisarts dat de bloedarmoede waar ik vaak last van heb weer is komen opzetten en ik moet nu van die ijzertabletjes gaan slikken. Weer een toevoeging aan het pillen ontbijt!

Vanavond ga ik gewoon gezond eten en alles gaat op, hehe.
Zat er niet genoeg suiker in het brood en de nutella? Waar had je precies suiker voor nodig?

Complimenten voor je spelling, stukken beter dan veel van je leeftijdsgenoten.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 11 januari 2013 @ 12:14:08 #239
70532 loveli
N
pi_121429365
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

^^
^^^^
crap in = crap out
pi_121429599
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:14 schreef loveli het volgende:

[..]

^^^^
Oh ja, jou moest ik nog even hebben.
Dieren die geen mais en weinig graan gegeten hebben kan je in onderdelen laten bezorgen:
http://www.puregrazefoods.nl/webwinkel.html
pi_121429771
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh ja, jou moest ik nog even hebben.
Dieren die geen mais en weinig graan gegeten hebben kan je in onderdelen laten bezorgen:
http://www.puregrazefoods.nl/webwinkel.html
Is dat niet vergelijkbaar met www.wildrundvlees.nl?
Doe wat je niet durft.
pi_121429802
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Is dat niet vergelijkbaar met www.wildrundvlees.nl?
Nee, want die hebben geen varken en kip ;).
  Vis een optie? vrijdag 11 januari 2013 @ 12:28:47 #243
70532 loveli
N
pi_121429829
Bookmarked!
crap in = crap out
pi_121429877
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:59 schreef Phaidra het volgende:
Fuck, afspraak bij de fysio vergeten -O- Echt gewoon totaal niet aan gedacht tot net :@ :|W
Wordt het dan doorberekend als je niet komt opdagen? :)
pi_121429958
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, want die hebben geen varken en kip ;).
Goed argument! :D

Deze is zeker niet goed genoeg Loveli?
http://www.arbouwcatering.nl/
Superlekker vlees hebben ze daar. :)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 11 januari 2013 @ 12:35:16 #246
70532 loveli
N
pi_121430056
Goed genoeg is relatief, want ik eet nu ook vaker niet dan wel biologisch. Een pakket van 5 kilo is best ideaal om op voorraad te hebben.
crap in = crap out
pi_121430623
Mijn zwager is mijn tandarts (in Amsterdam). Erg goede tandarts ook. Werkt ook lekker snel, maar wel goed. Ik had laatst een gaatje en die werd gevuld met een of ander nieuw goedje. (Glas vulling :?) maar hij had gelijk, ik heb er echt 0,0 last van gehad na het vullen. Het is echt zijn hobby en hij heeft ook altijd de nieuwste snufjes. Ook iets waarmee hij binnen 1 uur een kroon kan maken. Hele behandeling voor een nieuwe kroon incl foto en plaatsen is 1.5 uur. Best gaaf!
pi_121430649
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:29 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Wordt het dan doorberekend als je niet komt opdagen? :)
Ik geloof dat ik dit keer mazzel heb. Maar normaal gesproken wel. Terecht ook vind ik :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? vrijdag 11 januari 2013 @ 12:57:22 #249
70532 loveli
N
pi_121430661
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:55 schreef Skoap het volgende:
Mijn zwager is mijn tandarts (in Amsterdam). Erg goede tandarts ook. Werkt ook lekker snel, maar wel goed. Ik had laatst een gaatje en die werd gevuld met een of ander nieuw goedje. (Glas vulling :?) maar hij had gelijk, ik heb er echt 0,0 last van gehad na het vullen. Het is echt zijn hobby en hij heeft ook altijd de nieuwste snufjes. Ook iets waarmee hij binnen 1 uur een kroon kan maken. Hele behandeling voor een nieuwe kroon incl foto en plaatsen is 1.5 uur. Best gaaf!
Netwerken ftw. Go Anna!
crap in = crap out
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:58:10 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121430685
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:55 schreef Skoap het volgende:
Zo is die van mij ook idd :Y. Altijd het nieuwste van het nieuwste. Ik had een glasvezelbrug. Gaat wat korter mee dan een reguliere, maar is tig keer goedkoper. Heeft het helaas begeven op een pepermuntje, maar was toen de max levensduur al 2 jaar gepasseerd.
  Vis een optie? vrijdag 11 januari 2013 @ 12:58:32 #251
70532 loveli
N
pi_121430694
OUD-gerelateerd, volgende week 2 pakken pampers voor 19.90.
Slank-gerelateerd: calve pindakaas 2 voor 1.
crap in = crap out
pi_121430928
Biologische pindakaas is veel lekkerder en er zit geen suiker in!
Of je eigen pindakaas maken natuurlijk. :)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 11 januari 2013 @ 13:06:00 #253
70532 loveli
N
pi_121430947
Play.com werkt weer, met de juiste prijzen zo te zien. Nog steeds een paar modellen rond de 10 euro.

Hoe valt de maat van een SA?
crap in = crap out
pi_121430964
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Biologische pindakaas is veel lekkerder en er zit geen suiker in!
Of je eigen pindakaas maken natuurlijk. :)
Lidl pindakaas :)
  Vis een optie? vrijdag 11 januari 2013 @ 13:07:13 #255
70532 loveli
N
pi_121430982
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:06 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Lidl pindakaas :)
Met gehard plaantaardig vet :)
crap in = crap out
pi_121431074
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Met gehard plaantaardig vet :)
gehard staat er niet bij? Maar weet niet of dat verplicht is.
  Vis een optie? vrijdag 11 januari 2013 @ 13:12:50 #257
70532 loveli
N
pi_121431167
Is niet verplicht, maar redelijk standaard. Anders zou er in 90% van de gevallen olie moeten staan.
crap in = crap out
pi_121431336
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:06 schreef loveli het volgende:
Play.com werkt weer, met de juiste prijzen zo te zien. Nog steeds een paar modellen rond de 10 euro.

Hoe valt de maat van een SA?
Hier nog steeds niet, die ene zwarte in mijn maat geeft nog steeds geen 'buy' knop. Mijn ervaring: ze vallen wat smaller dan normale bh's, maar ik heb altijd gewoon dezelfde maat genomen.
  Vis een optie? vrijdag 11 januari 2013 @ 13:20:14 #259
70532 loveli
N
pi_121431406
Sommige maten wel, andere niet. Zo te zien een verzameling van aanbieders en je moet maar net de juiste incourante maat hebben voor eentje in de aanbieding.
crap in = crap out
pi_121431590
Jaaaaaaa!! *O*.
pi_121431662
Nou. De documenten waren weer niet aangekomen. Ofzo.

Ze willen ons nu weer afschepen tot dinsdag. Kan wel huilen.
Ja doei.
pi_121431793
Waarom doen ze zo moeilijk? Als het goed is weten ze je inkomen en dan kunnen ze uitsluiten of het wel of niet kan toch?
pi_121431806
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jaaaaaaa!! *O*.
Wut wut?
pi_121431858
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:30 schreef the85mc het volgende:
Waarom doen ze zo moeilijk? Als het goed is weten ze je inkomen en dan kunnen ze uitsluiten of het wel of niet kan toch?
Weetikveel.
Ja doei.
pi_121431860
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:31 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wut wut?
Haus gekauft!

Mo, wat klote. ;(.
pi_121431864
quote:
Jaaaaaaa!! *O*.
huis gekocht? *O*
pi_121431902
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Haus gekauft!

Mo, wat klote. ;(.
Echt! Gefeli! Zo snel _O-
pi_121431903
Fijn DaD!
Ja doei.
pi_121431911
DaD wat gaaaaaaaaaaf *O* Gefelictieerd :*
pi_121431921
Mo wat balen dat het allemaal zo stom gaat ;(
pi_121432269
tof DaD!

Ik heb mezelf op een mini makeover getrakteerd, ik heb wat lagen in mijn haar laten knippen...en het was de eerste keer weer buiten in een paar dagen :')
  vrijdag 11 januari 2013 @ 13:46:44 #272
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121432340
DaD wat ontzettend gaaf *O* *O* *O* Het is zo'n prachtig huis _O_
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121432402
Leuk DaD! *O*
Gefeliciteerd met de grootste financiële beslissing in jullie leven! :D

Lekker dat je weer naar buiten was Aurum! Koud he?! :D
Ik moest vanochtend gewoon de ruiten krabben voordat ik naar de sportschool ging. Was ik alsnog laat. :D
Doe wat je niet durft.
pi_121432413
Gefeliciteerd DaD! ToFFFFFFFFFFFFFFF!
  Vis een optie? vrijdag 11 januari 2013 @ 13:52:10 #275
70532 loveli
N
pi_121432548
*O*

en dat Mo snel mag volgen!
crap in = crap out
pi_121432631
Zit de ogen uit m'n kop te janken van frustratie. Zodadelijk maar even een rondje hardlopen.

Hmpf.
Ja doei.
pi_121432827
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk DaD! *O*
Gefeliciteerd met de grootste financiële beslissing in jullie leven! :D

Lekker dat je weer naar buiten was Aurum! Koud he?! :D
Ik moest vanochtend gewoon de ruiten krabben voordat ik naar de sportschool ging. Was ik alsnog laat. :D
ik vond het idd koud! Vooral omdat ik de wijk door kon lopen om mijn auto te zoeken :')

Mo: kan je die documenten niet zelf afleveren? :)
  vrijdag 11 januari 2013 @ 13:59:25 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121432852
DaD *O* Zo'n mooi huis!! Vanj harte gefeliciteerd.

Mo, bah
pi_121432874
Was naar de decaan - maar die had te weinig tijd & nu heb ik het nog helemaal niet gehad over waar ik het over wilde hebben.
pi_121432909
Jeej gefeliciteerd DaD :D.

SA besteld bij play.com. "we slaan je controlecode niet op" (van CC). Toch hoefde ik die niet opnieuw te geven bij het bestellen ... beetje creepy, iemand die mijn wachtwoord heeft kan ook meteen bestellen op mijn CC :{.
pi_121432962
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 14:00 schreef Probability het volgende:
Was naar de decaan - maar die had te weinig tijd & nu heb ik het nog helemaal niet gehad over waar ik het over wilde hebben.
Kun je hem niet mailen?
  vrijdag 11 januari 2013 @ 14:04:25 #282
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121433015
Feli DaD! *O* Wat een mijlpaal!
pi_121433265
Gefeliciteerd DaD, wat tof! *O* Hadden jullie gister nog een bod gedaan of heeft ze het andere bod toch geaccepteerd?

Mo, balen, ik duim voor je. :*
pi_121433613
Kut Mo....t loopt niet vlotjes he...Wat zul je blij zijn als je duidelijkheid hebt.

Zeg, eens even iets anders: Wat vinden jullie hiervan? Ik ben binnekort paranymph op een promotie, en moet wat bijzonders aan. Mannen gaan vaak in rokkostuum, en ik weet niet zo goed hoe dat voor vrouwen zou moeten zijn dan. Maar, dit met een blazer voor overdag en zonder voor 's avonds, en een paar zwarte pumps?

pi_121433721
En dan horen we dinsdag wat (zeggen ze), maar dan is Mr.Mo naar Nederland, tot woensdagnacht. Dus als het kutnieuws is zit ik hier weer in m'n eentje te janken en als het goed nieuws is zit het bier me aan te staren dat ik nog niet open kan maken :') -O-

Ik vind 't wel een tof iets, Jagär, denk dat het je ook wel goed staat! :Y
Ja doei.
pi_121433793
Prima outfit voor een nymph :P Maar denk idd dat het bij jouw lengte erg mooi is Jagar! Is hij lang genoeg?

Gefeliciteerd DaD! *O*

[ Bericht 13% gewijzigd door anna82 op 11-01-2013 14:39:53 ]
pi_121433916
De tandarts en ik zijn nog niet zo lang samen. Ze heeft 1 keer een gaatje gevuld, waarvan ze toen zei dat de vulling diep was en niet helemaal schoon , dus dat dat mogelijk, wellicht, in de toekomst, een wortelkbeh. kon worden. Dus ik snap niet dat als ik dan met klachten kom, ze die specifieke kies niet even wil checken.
pi_121434663
quote:
Jaaaaaaa!! *O*.
*O* hoera! heb je nog n fundalinkje? ben heel benieuwd!

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh balen Phaidra! -O- Ik mag m echt niet vergeten vandaag. Special treatment op de agenda. Triggerpoint-behandeling om vastzittende spieren weer wat te ontspannen. Kijk er echt naar uit!

En *O* adres gevonden voor zwangerschapsyoga. In Gouda was alles vol. Start de 21e. Zin in!

Hier geen tartaar vanaaf (duh). Wel rijst met gehakt en bonenprutje en een salade.
als je tartaartje gaar bakt mag je dat toch gewoon eten? (ik eet tartaar overigens nooit roze, vind ik niet lekker)
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:35 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oeh nice. Maar zelfde probleem als jagar -O-. Ze hebben ze zelfs in mijn maat!

Edit: hoe betrouwbaar is deze site? Ik moet bij het maken van een account mijn CC-gegevens opgeven, inclusief veiligheidscode ...
vriend van mij bestelt er vaak, dvd's en games enzo. volgens mij niks mis mee.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah ok, dat wist ik niet! Ik ben benieuwd hoeveel rente ik moet gaan betalen. Überhaupt hoeveel ik moet gaan betalen. Kreeg laatst een brief dat ik 250 per maand moest gaan betalen. Ja eh dat kan ik niet betalen :') dus nu wachten op de herberekening :)
dat kun je beter eerst even zelf uitrekenen voor je de hele hassle van een aanvraag doet... je kunt t gewoon op de site van duo berekenen http://www.duo.nl/studiep(...)?jaar=2013&periode=1

ik moet m voor dit jaar nog doen (ben te laat...) maar ik geloof dat er uit de proefberekening 10 euro p/m kwam. toch wel fijn, zo'n werkloos vriendje wiens inkomen meetelt.
Kwak
pi_121435017
Kwak heb je eigenlijk all opdrachten gekregen van je vertaalbureau?
pi_121435240
quote:
Jaaaaaaa!! *O*.
*O* *O* *O* *O* *O*

Goed zo. Een fijn huis is zo waardevol :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121435274
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
Zit de ogen uit m'n kop te janken van frustratie. Zodadelijk maar even een rondje hardlopen.

Hmpf.
Hoop dat we binnenkort ook voor jullie kunnen jompelen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121435680
Olee voor DaD!
En potver voor Mo! De dames hier zullen ongetwijfeld dinsdag standby staan voor ondersteuning bij zenuwen/treurnis/feeststemming :)

Met half oog teruggelezen: Werd ook stikchagrijnig bij rebound van Ritalin en ben er daarom na een paar maanden mee opgehouden. Heb een tijdje geleden mijn stapel pilletjes-voor-noodgevallen ook maar weggedaan. Werd al pavlov-knorrig als ik ze zag liggen. :)

En ontopic: nog geen gram eraf. Maxilot. :') Nu moet gezegd worden dat ik ook ngo op geen enkele manier met afvallen bezig ben geweest. In februari doe ik mee aan de Vegan Challenge en ben vooral wel nieuwsgierig naar het effect dat dat op mijn gewicht zal hebben.

:W
Let me see you stripped down to the bone
pi_121435895
Ja ik heb het gelezen minilot, leuk dat je meedoet! Gaat vast wel lukken met jouw kookkunsten ;)
pi_121435927
Thanks all.

En om eens wat leuks te posten:

http://www.27bslash6.com/missy.html

_O-
Ja doei.
pi_121436114
Ik moet die code altijd nog een keer invoeren als ik bestel Chico. Verder heb ik alleen maar goede ervaringen met Play is volkomen veilig. :)
Doe wat je niet durft.
pi_121436161
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 14:54 schreef Perruche het volgende:
Kwak heb je eigenlijk all opdrachten gekregen van je vertaalbureau?
eentje :') maar ja, ik ben ook ineens fulltime ipv 3 dagen p.w. gaan werken dus heb er ook weinig meer mee gedaan... :@
Kwak
  vrijdag 11 januari 2013 @ 15:24:41 #297
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121436310
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 14:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Kut Mo....t loopt niet vlotjes he...Wat zul je blij zijn als je duidelijkheid hebt.

Zeg, eens even iets anders: Wat vinden jullie hiervan? Ik ben binnekort paranymph op een promotie, en moet wat bijzonders aan. Mannen gaan vaak in rokkostuum, en ik weet niet zo goed hoe dat voor vrouwen zou moeten zijn dan. Maar, dit met een blazer voor overdag en zonder voor 's avonds, en een paar zwarte pumps?

[ afbeelding ]
Mooi!
pi_121436538
Mooi pak Jagar! Stylisch, passend bij de gelegenheid en staat jou denk ik heel mooi :Y.

Hmpf. Ik heb me het schompes gegeten deze week, maar weeg nog exact hetzelfde als een week geleden. Ik weet echt niet wat ik er nog meer bij kan proppen op een dag.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121436641
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 15:29 schreef Phaidra het volgende:
Mooi pak Jagar! Stylisch, passend bij de gelegenheid en staat jou denk ik heel mooi :Y.

Hmpf. Ik heb me het schompes gegeten deze week, maar weeg nog exact hetzelfde als een week geleden. Ik weet echt niet wat ik er nog meer bij kan proppen op een dag.
Vla!!! :D Van de zuivelboerderij! B-)
Doe wat je niet durft.
pi_121436653
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 14:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[ afbeelding ]
Leuk! Wat voor kleur blazer wil je er op gaan dragen?
pi_121436676
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 15:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Vla!!! :D Van de zuivelboerderij! B-)
Ik heb deze week elke avond een bak vla gegeten :P. Maar niet van de zuivelboerderij, dat zal het zijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')