Scopus is ook van Elsevier idd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee ik zag het net. Dan waarschijnlijk ook niet op scopus.
Ik kan vaak direct inloggen met internet van de uni, maar dat werkt bij nature niet.
Ja, had hier ook al gelezen dat je nog steeds niet lekker was en alles, dus had al zo'n beetje het vermoeden. Als ik terug ben doen we het nog een keer!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:46 schreef Probability het volgende:
@co kom er nu achter dat het gister woensdag was. Te veel deadlines dus had het sowieso niet gehaald.
Khao Sok was in mijn ervaring met recht een [i]rain[i]forest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Hier ga ik alleen naar toe. Heb met T. (ommy) in Ho Chi Minh stad afgesproken de 2e februari, dus ik ga eerst een paar dagen chillen op dit eiland, dan waarschijnlijk naar Khao Sok, dat is een natuurpark met allerlei wilde dieren en een heel oud rainforest, en dan via BKK door naar Vietnam.
Die zou ik per direct verwijderen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:48 schreef Goodbye het volgende:
De ergste kindgerelateerde FB-update die ik ben tegengekomen is iemand die een potje met inhoud plaatste van zijn kroost. Number two, may I add.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coco heeft ook al eens de inhoud van de WC-pot gepost...quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:48 schreef Goodbye het volgende:
De ergste kindgerelateerde FB-update die ik ben tegengekomen is iemand die een potje met inhoud plaatste van zijn kroost. Number two, may I add.![]()
[..]
Khao Sok was in mijn ervaring met recht een [i]rain[i]forest.![]()
Desondanks heel mooi! Ik ben zo jaloers op je!
En idd, niks boeken, hoe moeilijk het ook is!
Jamaar, dat wat andersquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Coco heeft ook al eens de inhoud van de WC-pot gepost...
in gedrukte versie vanaf 1869, helaas digitaal pas vanaf 1950...quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:34 schreef Chicolate het volgende:
Iemand hier toegang tot Nature artikelen uit 1944? Jagar?
Zeker, dat was hilarisch!quote:
als je hem nog niet hebt, en je hem echt nodig hebt kan ik hem gaan scannen natuurlijk....quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in gedrukte versie vanaf 1869, helaas digitaal pas vanaf 1950...
Ben wel wat brakjes, maar heb gewoon lekker geslapen en s nachts gewerkt. Kan gewoon niet wennen aan het eetpatrooquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:49 schreef the85mc het volgende:
Niks gegeten de hele dag, Puff?ziek?
Ik zit te twijfelen om nog even langs bloedbank te gaan. Was vorige week en maandag wat moe en beetje meh, maar nu voel ik me prima.
Balenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM, mooi zeg! Fijn dat alles er goed uitzag..
De verkoopster van het huis wil ons nog geen euro tegemoet komen..
Rot voor d'r. Er zijn meer huizen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lekker realistische verkoper dus.. Als ie nu voor dezelfde prijs te koop staat als voor 1 januari moet er eigenlijk 10-15% van af, omdat de hypotheeklasten nu hoger zijn geworden. En vorig jaar zou je ook nooit de vraagprijs hebben betaald. Mijn zus en dr vriend hebben 10% minder dan de vraagprijs betaald en dat was in december.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Helaas is het huis heel populair (het staat nog geen maand te koop en wij zijn lang niet de enige belangstellenden).quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:08 schreef Perruche het volgende:
Gallerij? Wut?
En DaD, weet je of het huis populair is? Anders lekker in d'r sop laten koken en over een paar maanden nog eens bieden
Linkje trouwens? Ben benieuwd!
Waarom zou je het een principekwestie maken? Het kan zijn dat zij gewoon geen zin heeft in onderhandelen en het daarom al 15000 onder de marktprijs heeft gezet, met de woorden: dat is het, dat wil ik er voor hebben.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Helaas is het huis heel populair (het staat nog geen maand te koop en wij zijn lang niet de enige belangstellenden).
Het huis staat ook voor zo'n ¤15.000 minder te koop dan vergelijkbare huizen in de straat. Stiekem zouden wij best bereid zijn om de vraagprijs te betalen (en dan nog hebben we een goede deal, zo eerlijk moet ik ook zijn), maar als je zo stug aan je eigen prijs vast blijft houden wordt het een principekwestie. Maar ja, laat je een huis dat we zo geweldig vinden schieten om een principekwestie...?
^^ vergeet alleen niet een bouwkundige keuring uit te laten voeren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:32 schreef Nallie het volgende:
Wat Co zegt! Ook even nagaan hoe hard je gaat balen als iemand anders het wel koopt voor de vraagprijs!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:16 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend dacht dat hij het laatste tentamen van zijn bachelor niet had gehaald. Logt hij net in op de pagina van z'n universiteit, heeft hij het toch gehaald! Bachelor in the pocket, ben zo trots!
Dat!quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:16 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend dacht dat hij het laatste tentamen van zijn bachelor niet had gehaald. Logt hij net in op de pagina van z'n universiteit, heeft hij het toch gehaald! Bachelor in the pocket, ben zo trots!
Nee. Waarom zou je? In een principe kan je niet wonen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Helaas is het huis heel populair (het staat nog geen maand te koop en wij zijn lang niet de enige belangstellenden).
Het huis staat ook voor zo'n ¤15.000 minder te koop dan vergelijkbare huizen in de straat. Stiekem zouden wij best bereid zijn om de vraagprijs te betalen (en dan nog hebben we een goede deal, zo eerlijk moet ik ook zijn), maar als je zo stug aan je eigen prijs vast blijft houden wordt het een principekwestie. Maar ja, laat je een huis dat we zo geweldig vinden schieten om een principekwestie...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:43 schreef loveli het volgende:
Weet ze het vast voordat ze langs gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:43 schreef loveli het volgende:
Huh wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blame it on the oververmoeidheid
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Hahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat ga je innemen Majo?
Prob, je hebt heul geen cursus nodig...
Hier de oplossing
[ afbeelding ]
Temazepamquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat ga je innemen Majo?
Prob, je hebt heul geen cursus nodig...
Hier de oplossing
[ afbeelding ]
Ja gelezen! En op gereageerd toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Temazepam
Ik heb zelf nooit de AD(H)D cursus gedaan, leek me een beetje onzinnig eerlijk gezegdMaar ik hoop dat je er iets aan hebt Prob! Heb je ooit nog mijn PM gelezen?
Vandaag is alles weer goed gegaanAlleen had ik een erge craving naar chocola (ongesteld) dus heb een paar vlokken gesnoept
Maar verder netjes aan mijn dieet gehouden:
O: Bak yoghurt met frambozen, kop groene thee
T: Appel
L: Salade met zalm, cherry tomaatjes, uitjes, kappertjes, radijs en bleekselderij, glas karnemelk
T: Stukje gebakken kip met cherry tomaatjes
L: Salade met zalm, cherry tomaatjes, komkommer en kappertjes (vriendlief wist niet dat ik 's middags al een zalmsalade op had![]()
)
Nope je zou er nog op terugkomenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja gelezen! En op gereageerd toch?
Cursus is meer voor m'n vader. Ik kan volgende week niet, hij gaat wel
Ik heb mijn dochter de ADD-cursus laten doen en merk een heel erg groot verschil. Ze is zelf ook een stuk gelukkiger nu omdat ze veel meer grip heeft op haar eigen leven. Vind het zelf wel een aanraderquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zelf nooit de AD(H)D cursus gedaan, leek me een beetje onzinnig eerlijk gezegdMaar ik hoop dat je er iets aan hebt Prob! Heb je ooit nog mijn PM gelezen?
Op jongere leeftijd kan ik me wel voorstellen dat je er wat aan hebtquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb mijn dochter de ADD-cursus laten doen en merk een heel erg groot verschil. Ze is zelf ook een stuk gelukkiger nu omdat ze veel meer grip heeft op haar eigen leven. Vind het zelf wel een aanrader
O dacht dat ik dat wel had gedaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope je zou er nog op terugkomenMaar maakt niet uit hoor
Heeft je vader ook ADHD? Volgens mij is het wel redelijk erfelijk bepaald, mijn broer heeft vrijwel zeker ADD en van mijn opa hebben we inmiddels ook sterk het vermoeden dat hij het had
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ach Majo, het went.
Ik kreeg van de week nog een hi-la-ri-sche actie van de kinderen van vrienden voorgeschoteld op FB. Echt ont-zet-tend grappig volgens de ouders in kwestie.
Ik vond het maar suf en vroeg me af waarom de ouders nog in bed lagen terwijl de kinderen kennelijk beneden aan het rondscharrelen waren.
Ah ok, dat was bij de cursus die ik kon volgen niet zoquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:46 schreef Probability het volgende:
[..]
O dacht dat ik dat wel had gedaan
Nee hij heeft geen adhd, hij is mee omdat ik iemand mee moest nemenheel m'n familie niet eigenlijk.
Snappen je ouders je al beter? Denk dat het inderdaad wel goed is voor meer begripquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:53 schreef Probability het volgende:
Ja en nu gaat m'n vader zonder mijwhehe. Nou ja zo lang het voor begrip zorgt.
Nieuwe huizen die op de markt komen zijn tegenwoordig veel scherper geprijsd dan vroeger, waardoor er minder/geen onderhandelingsruimte is. Puur om kopers uberhaupt naar het huis te lokken, heeft zij al een lagere vraagprijs dan de buren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is echt te weinig!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef msacras het volgende:
Man man ik ben me echt aan het inhouden hier, aan het oppassen en ze hebben alleen maar lekker en ongezond eten.Gelukkig ook verse groene thee, dus steeds als ik de neiging krijg ok iets te pakken zet ik een kopje
Tevens bij deze mijn lijstje van vandaag, monsterlijk slecht want door school en afspraken geen tijd om tussendoor naar huis te gaan en fatsoenlijk te avondeten.
O: special k cornflakes met halfvolle melk, glas verse jus d'orange
T: water en een klein stukje (2 hapjes haha) roze koek
L: water
T: handje kleine soepstengeltjes met basilicum (grissini)
D: 2 bruine boterhammen met kaas, verse munt thee, 1 kleine pannenkoek zonder beleg
T: 5 pringles chipjes, zometeen een appel.
Als drank enkel water en thee, maar dat is niet bijzonder. Ik schaam me bijna om dit lijstje, gelukkig kan ik morgen gewoon naar huis om te eten. Lekker zelf koken het hele weekend omdat m'n moeder weg is t/m zondag avond, dus het hele gezin doet mee met healhty en vegetarisch voedsel!
Boek van Heleen van Rooijen, ik zou het overslaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben 'de gelukkige huisvrouw' aan het kijken. Afkijken waard? vind het anders zo zonde van 2 uren vrije avond
Of van die mensen die niet alleen even na de geboorte een leuke foto van de baby als profielfoto zetten, wat ik dan wel weer snap, maar gewoon TOT HET KIND ALLANG EEN KLEUTER IS foto's van hun kind als profielfoto blijven gebruiken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:40 schreef MaJo het volgende:
En nog even inhakend op het gesprek van vanmiddag over mensen die alleen nog maar over hun kind posten. Ik heb niks tegen mensen die veel over hun kindje posten of foto's, die vind ik vaak juist cute, zoals die van Coco vanmiddagMaar ik sta op het punt om twee kennissen te blokkeren die het echt alleen nog maar over hun kindje(s) hebben
De ene praat de hele tijd over "onze kleine meid"
en de andere deed laatst verslag van het zindelijk maken van haar kind
Echt, I don't care
Er was reclame... weg interesse...quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Boek van Heleen van Rooijen, ik zou het overslaan.
Ik heb trouwens een uniekje gedaan.
Mijn D was:
250 gram zoete aardappel uit de oven
2 stukken zalm
ruime een pond gestoomde en daarna gegrilde broccoli (met een beetje citroensap en wat olijfolie).
Lekker!!
Het is inderdaad heel weinig, de enige momenten dat ik vandaag tijd had om te eten was het ontbijt en een kwartiertje tussendoor rond half 6. Helaas de normale gang van zaken op donderdag... Toen heb ik even thee gedronken en boterhammen op de fiets naar binnen gewerkt. En nee dat denk ik niet... Ik heb net wel boterhammen en sla gevonden en ze hebben vast ook kaas, dus ik ga lekker een boterham met kaas, appel en sla maken, bij wijze van compensatie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is echt te weinig!
Hebben ze daar geen komkommer, tomaten, pot spinazie ofzo? Ei? sulaaaa?
^^quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:04 schreef Phaidra het volgende:
Uniek, ik zou 'm afzetten
MrGB & GB gefeliciteerd!
Het was een struik broccoli en een restje broccoli.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Er was reclame... weg interesse...
pondje broccoli? x 2 moet dat zijn
Neeh, lekker! Zalm, broccoli... ik hou ervan
Dat is ook ernstig jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:05 schreef MarMar het volgende:
[..]
Of van die mensen die niet alleen even na de geboorte een leuke foto van de baby als profielfoto zetten, wat ik dan wel weer snap, maar gewoon TOT HET KIND ALLANG EEN KLEUTER IS foto's van hun kind als profielfoto blijven gebruiken.
Even laat reageren maar het is zeker erfelijk! Ik heb ADD en mijn vader ook, zoals hij altijd zegt, "je hebt het niet van een vreemde." Leuke is wel dat ik de diagnose als eerste krijg en ze daarna bij hem er ook wel erg veel van herkendequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope je zou er nog op terugkomenMaar maakt niet uit hoor
Heeft je vader ook ADHD? Volgens mij is het wel redelijk erfelijk bepaald, mijn broer heeft vrijwel zeker ADD en van mijn opa hebben we inmiddels ook sterk het vermoeden dat hij het had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |