Genoeg te zien in Egypte.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:10 schreef Thezappa het volgende:
wat wilde je in egypte doen dan?
zand en diarree ..
maar je hebt daar zeker als je blond bent soberso.. aandacht genoeg..en dat vind je lekker he
Dat is ook tof! Niks plannen en gewoon wat uitzoeken als je op het vliegveld staatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:04 schreef Shispeed het volgende:
ga met mij mee dan, ik ga ook ergens heen, waarheen zie ik wel als ik vertrek
mwoa ik vertrek gewoon vanuit thuis met een rugzakquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat is ook tof! Niks plannen en gewoon wat uitzoeken als je op het vliegveld staat
Maar een fokker? Neh...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:41 schreef Luxuria het volgende:
Ik kwam gisteren op een site iemand tegen die een reismaatje zocht voor drie weken Thailand. Twee weken vanalles doen en bekijken en één week relaxen, precies wat ik ook zou willen. Heb een mailtje gestuurd
Wat dat betreft: het fabeltje van 'voor weggeef-prijzen daar aan de balie boeken'... dat doen ze niet meer. Al koop je een uur van te voren je ticket, gewoon volle prijs.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:19 schreef Luxuria het volgende:
Dat is ook tof! Niks plannen en gewoon wat uitzoeken als je op het vliegveld staat
ja boeiend, het gaat mij om het lol niet om de prijsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:50 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat dat betreft: het fabeltje van 'voor weggeef-prijzen daar aan de balie boeken'... dat doen ze niet meer. Al koop je een uur van te voren je ticket, gewoon volle prijs.
Haha als een mannelijke Fok!er reageert moet je ook maar afvragen met wat voor intenties dat isquote:
Hou je toch, met wie je ook gaat. Daarom kan je beter een weekje alleen gaan, kijken of die vrijheid je bevalt. Als dat zo is weet je dat ook weer en kan je je avontuur in Azië gaan plannen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:01 schreef Luxuria het volgende:
Haha als een mannelijke Fok!er reageert moet je ook maar afvragen met wat voor intenties dat is
Waarom niet? Als je het een beetje met jezelf kan vinden moet het wel lukkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuk topic, ik denk er ook al een tijdje over. Tevens ben ik benieuwd of ik dat zou kunnen, alleen.
in mijn ervaring zijn er maar weinig mensen die dat goed kunnen, een tijd alleen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:08 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je het een beetje met jezelf kan vinden moet het wel lukken
Het ligt er ook aan wat je gaat doen. Een week op een strand in spanje zitten is lastiger dan een maand rondreizen ergens ver weg. Rondreizen lijkt me een vereiste wil je in je eentje ergens heen gaan. Met uitzondering van een korte stedentrip.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:11 schreef dawg het volgende:
[..]
in mijn ervaring zijn er maar weinig mensen die dat goed kunnen, een tijd alleen kunnen zijn.
als je dat niet kunt lijkt me alleen op vakantie vooral dodelijk saai, dus goed nadenken en als je blijft twijfelen, ga dan niet te ver weg en niet te lang.
Alleen zijn kan ik wel, maar zelf dingen regelen en op pad gaan misschien wat minder.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:08 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je het een beetje met jezelf kan vinden moet het wel lukken
Kan zomaar zijn dat je het dan wel doet omdat je anders een kutvakantie hebt. Gewoon proberen. Als je het niks vindt doe je 't toch niet nog 'ns. Ik zou dan wel eerst een soort van rondreis/backpack vakantie uitkiezen. Contact maak je dan veel makkelijker dan bij een strandvakantie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen zijn kan ik wel, maar zelf dingen regelen en op pad gaan misschien wat minder.
Ligt heel erg aan naar waar je naartoe gaat. Sommige landen zijn heel erg toeristisch ingesteld.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen zijn kan ik wel, maar zelf dingen regelen en op pad gaan misschien wat minder.
Dat zijn vaak interessante reizen, en dan heb je gegarandeerd gezelschap en je kan zeggen dat je met een groep gaatquote:Op zondag 13 januari 2013 18:04 schreef krullebol81 het volgende:
http://www.fox.nl/single-(...)iland/reisinformatie
3 jaar geleden deze single reis gemaakt. Top vakantie gehad. Heb je zin in gezelschap, sluit je bij de groep aan, wil je ff 'rust' dan trek je je terug. Aan niemand hoef je je te verantwoorden.
Bij deze reis door Thailand ga je idd veel van hotel naar hotel. De reis is ook vrij druk qua activiteiten. Op bepaalde dagen hoef je geen excursie te doen. Dan kun je je eigen plan trekken.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:35 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
Dat zijn vaak interessante reizen, en dan heb je gegarandeerd gezelschap en je kan zeggen dat je met een groep gaat
Alleen is de mogelijkheid om jezelf terug te trekken volgens mij beperkt, omdat je bij de meeste reizen veel van hotel wisselt. Of vergis ik mij daarin?
In juni ga ik een vergelijkbare reis maken, met... een vrij druk programma.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:00 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
Bij deze reis door Thailand ga je idd veel van hotel naar hotel. De reis is ook vrij druk qua activiteiten. Op bepaalde dagen hoef je geen excursie te doen. Dan kun je je eigen plan trekken.
Er zullen vast reizen zijn van fox die een minder druk programma hebben.
Dat ja; ben in mijn eentje voor een rondreis met de auto al snel 1000,- kwijt voor 10 dagen.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:59 schreef schaal_10 het volgende:
In je eentje reizen in westerse landen is inderdaad prijzig. Drie weken binnen West-Europa of Scandinavië is nauwelijks goedkoper dan drie weken naar bijvoorbeeld Indonesië.
Alleenstaanden moeten best veel moeite doen om een passende reis te vinden. Heb je ook een groepsreis naar Finland overwogen?
Nou, bij mij verschilt ditquote:Op zondag 13 januari 2013 20:23 schreef Marco001 het volgende:
Ambipur, ben zelf dus zo'n verlegen persoon. Zal niet uit mijzelf iemand benaderen voor sociaal contact, maar als dat 1e contact eenmaal is geweest...
Tof!quote:Op zondag 13 januari 2013 20:39 schreef Wolken het volgende:
Ik ben 2,5 jaar geleden met een groepsreis geweest door Zweden heen en ik kan echt zeggen dat dat waarschijnlijk mijn leukste vakantie ooit was. Met 8 man in een busje en met 8 tentjes en een slaapzak rondtrekken en wildkamperen. Doodeng vond ik het op weg naar het vertrekpunt, maar na 15 minuten hadden we al de grootste lol. Maar je moet het dan wel net treffen met je groep.
Jazeker, dat was met deze: http://www.nosun.nl/ .quote:Op zondag 13 januari 2013 20:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tof!
Weet je nog welke organisatie?
Zit er wel eens over te denken om een reis via SNP te boeken.
Ambipur, dat klopt opzich wel, en het scheelt ook enorm als men daar goed Engels of Duits spreekt, maar toch. (en dan ben ik nog taxichauffeur ook.)
Overigens, schiet me net te binnen, ik ben wel eens in mijn eentje een weekend weg geweest(Nurnburg, voor de obvios reasons daar.) en dat was toen best tof. Lekker mijn eigen ding kunnen doen wat het grote voordeel is van alleen op vakantie gaan.
Dit weekend hoorde ik van iemand dat het voor een strandvakantie ook niet echt fijn is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:30 schreef Bombshell het volgende:
Dubai is alleen nou net een locatie waar je niet heel gemakkelijk in contact komt met andere reizigers. Er zitten niet veel backpackers omdat het vrij duur is. Het is erg bijzonder om te zien allemaal maar een week lijkt me persoonlijk net wat te veel.
Maar als je het graag wilt zien moet je het zeker doen.
Wat ik van een maat van me gehoord heb die regelamtig naar die zandbak gestuurd wordt dat hiij niet blij wordt van de temperaturen daar ook in de winter niet. Hij is wel geen echte zonaanbidder, maar zelfs in de schaduw buiten wordt hij niet vrolijk van de hitte en gaat dan binnen zitten.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:15 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit weekend hoorde ik van iemand dat het voor een strandvakantie ook niet echt fijn is.
Dat het zelfs in de winterperiode als het niet zo gloeiend heet is, toch niet prettig is om op het strand te liggen. Dat het nog door de luchtvochtigheid veels te heet is.
Heeft iemand daar ervaring mee?
New York wil ik ook zeker nog naar toe, lijkt me echt super.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:01 schreef Keteltje1 het volgende:
Ik kan het je zeker aanraden. Ben zelf 2 keer met een singlereis meegeweest naar the US en ga dit jaar helemaal alleen naar New York. De perfecte stad om alleen naartoe te gaan.
Valt vaak wel mee omdat je op gedeelde kames slaapt, als je een eenpersoons kamer neemt is het een stuk duurder. Oke als je bakcpacked en in hostels slaapt dat is nog goedkoper.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
New York wil ik ook zeker nog naar toe, lijkt me echt super.
Zo'n single- of groepsreizen lijken me ook wel grappig, maar volgens mij zijn die erg prijzig of niet?
Dat klinkt inderdaad niet echt geweldig. Ik kan ook nog eens niet goed tegen airco, na een paar dagen word ik daar ziek van.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat ik van een maat van me gehoord heb die regelamtig naar die zandbak gestuurd wordt dat hiij niet blij wordt van de temperaturen daar ook in de winter niet. Hij is wel geen echte zonaanbidder, maar zelfs in de schaduw buiten wordt hij niet vrolijk van de hitte en gaat dan binnen zitten.
De bushokjes daar hebben blijkaar ook airco in de hokjes.
Taxis rijden rond met de luchtcirculiatie op de stand als je door een tunnel rijdt omdat anders de airco het niet gekoeld krijgt.
Wat voor reis heb je toen alleen gemaakt en wat is er zo slecht bevallen?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:15 schreef Evi_90 het volgende:
Helemaal alleen zou ik nooit doen. Is mij ooit (zeer) slecht bevallen. Nu ga ik meestal met groepsreizen mee. Ben van plan dit jaar wat bij TrekAmerica te boeken.
Ziet er goed uit, iets om in gedachten te houden.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:04 schreef krullebol81 het volgende:
http://www.fox.nl/single-(...)iland/reisinformatie
3 jaar geleden deze single reis gemaakt. Top vakantie gehad. Heb je zin in gezelschap, sluit je bij de groep aan, wil je ff 'rust' dan trek je je terug. Aan niemand hoef je je te verantwoorden.
Ik kan zelf een enorme autist zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 20:15 schreef Ambipur het volgende:
Interessant! Wil ook alleen op reis. Hoewel ik niet sociaal beperkt ben, vraag ik me wel af hoe dat gaat als je iets verlegen bent. Vind het fijn mezelf in het diepe te gooien en te kijken of ik zwem.
True dat. Juist als je alleen reist ontmoet je veel sneller andere mensen is mijn ervaring. En ik vind de vrijheid die je dan ervaart echt onbetaalbaar.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:45 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik kan zelf een enorme autist zijnmaar als ik alleen aan het reizen ben is dat nooit een probleem. De stap om contact te maken met andere reizigers en vaak ook lokale bevolking is erg klein. Zelf heb ik ook een keer een groepsreis gemaakt, maar dat is me minder bevallen omdat ik niks met de rest van de groep had en het uiteindelijk zelfs veel minder sociaal was dan alleen rondtrekken.
Ik zou nooit voor fox kiezen dat zijn erg grote groepen waar mee men reist, bijna geen mogelijkheden om van het standaard programma af te wijken omdat je met 1 grote bus rijdt, dan zou ik voor djoser/ koning aap / shoestring gaan, vaak groepen van maximaal 24 mensen die reizen met kleinere busjes waardoor de mogelijkheid er vaak is dat een gedeelte van de groep iets anders kan gaan doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:27 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, iets om in gedachten te houden.
Dat is afhankelijk van wat je prijzig vindt.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
New York wil ik ook zeker nog naar toe, lijkt me echt super.
Zo'n single- of groepsreizen lijken me ook wel grappig, maar volgens mij zijn die erg prijzig of niet?
Meer dan ¤1000,- voor 8 a 10 dagen denk ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van wat je prijzig vindt.
Oke. Ik kan me iets herinneren van dat ik, in 2004, toen ik alleen ging, maar dus wel in een reisgezelschap, maar dus alleen op een hotelkamer, voor 2 weken rondreis westkust VS iets van 2000 euro heb betaald. Exacte bedrag weet ik niet meer, maar zoiets was het.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:18 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Meer dan ¤1000,- voor 8 a 10 dagen denk ik.
Ligt er ook een beetje aan waar je heen gaat.
go go tours.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:28 schreef CoolGuy het volgende:
Heb je overigens wel een te gekke reis, dat dan weer wel. Bij Kras is het reisgezelschap volledig Nederlands. Toen ik in 2004 ging ging ik niet met Kras, maar met iets waar ik even niet meer op kan komen. Was wel perfect verzorgd, en was internationaal gezelschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |