Goed lerenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:35 schreef rookworst4 het volgende:
Stelt niet zoveel voor is alleen maar theorie goed leren en met 20 minuten ben je klaar!!
Jaa stelt echt niks voor had 2x dat boekje door gelezen en had in totaal 2 fout stelt echt niks voor!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Goed lerenVCA Vol (dus niet het beginners certificaat maar voor leidingevende) was echt ontzettend makkelijk, bijna lachwekkend. Als je enigsinds logisch nadenkt weet je het antwoord, althans ik blijke uit het pasje wat nu in mijn portomonee zit.
Het is enkel theorie.
Volgens iemand die ik ken is vca basis de extreem makkelijkequote:Op donderdag 10 januari 2013 14:24 schreef Compoantje het volgende:
Ik ben nu bezig om mijn VCA te halen.
17 januari moet ik mijn examen hierin doen, en ik vroeg me af: Wat houdt zo'n examen in?
Is het gewoon wat vragen beantwoorden of moet je ook nog bepaalde dingen in de praktijk doen?
2,5quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
de strikvraag, valbescherming vanaf 2,50 meter of 3 meter
Ik heb gewoon beginners VCA, maar inderdaad, stelt niks voor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Goed lerenVCA Vol (dus niet het beginners certificaat maar voor leidingevende) was echt ontzettend makkelijk, bijna lachwekkend. Als je enigsinds logisch nadenkt weet je het antwoord, althans ik blijke uit het pasje wat nu in mijn portomonee zit.
Het is enkel theorie.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:44 schreef Croissant.fr het volgende:
Eitje om te halen! Paar uurtjes het boekje doorlezen en klaar. Bij wijze van spreken dan hè.. Ben er zelf ongeveer 30 uur mee bezig geweest totaal. Jammer dat ik er niks meer aan heb nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS, succes, laat even weten hoe het ging, wanneer moet je?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[ afbeelding ] - Ah, juist, i see.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk 17 januari, maar ik koet nog even checken of ik dan kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS, succes, laat even weten hoe het ging, wanneer moet je?
Ik weet de stof al uit m'n hoofd, op elk hoofdstuk had ik een voldoende met de leermodules (e-learning)![]()
Sommige zijn wel weetjes hoor. Zal de theorie zeker een keer lezen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:55 schreef Infinti het volgende:
Je hoeft niet te leren voor je VCA - examen de vragen zijn namelijk nogal suggestief gesteld. Ik heb het examen 2 keer gemaakt had geloof ik 3 fout van de 50 vragen. De verwachte vragen zijn bijvoorbeeld:
Wat voor oogbescherming dient men te dragen tijdens het lassen.
A: Zonnebril
B: Laskap
C: Veiligheidsbril
D: Geen bescherming.
Ik moet hem 18 feb doen..quote:Op zondag 16 februari 2014 21:27 schreef Phlogi2013 het volgende:
Lol. Heb m ooit ook moeten halen. Man, man, man.
Je moet wel durven hoor, mensen zo'n flutcursusje laten doen en dan gaan ouwehoeren over eigen verantwoordelijkheid. Maar goed, beter dan niks ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |