Nivellering heeft geen moer met slavernij te maken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:57 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Alles. Mensen als slaaf laten werken voor anderen is altijd fout. Slavernij is namelijk officieel afgeschaft. Als je er dan toch voor pleit dan heb je een zieke geest.

Ieder publiek figuur heeft daar last van....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je zou je in plaats daarvan ook de vraag kunnen stellen waarom juist jij 100den haatmails krijgt.

Dat vraag ik me dus af. Ik zou dat wel eens willen weten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ieder publiek figuur heeft daar last van....

Ieder is wat overdreven misschien maar van voetballers tot artiesten en van politici tot presentatoren. Het komt veel te veel voor...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Ik zou dat wel eens willen weten.

Kan je dat toelichten?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:49 schreef -Kadesh- het volgende:
Ik zou ook niet verbaasd zijn als Spekman en Gert 1 en de zelfde persoon zijn.

Alleen de meesten drukken op delete (of laten dat doen door hun secretaresse) en gaan niet lopen jankzakken op FaceBook dat ze vervelende mailtjes krijgen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ieder publiek figuur heeft daar last van....

Het internet loopt helaas over van de Gertjes, dus als jij denkt dat dat soort figuren niet bestaan heb ik slecht nieuws.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:49 schreef -Kadesh- het volgende:
Ik zou ook niet verbaasd zijn als Spekman en Gert 1 en de zelfde persoon zijn.

Er is wel vaker commotie over. Wilders moet er dag in dag uit met beveiligers door over straat...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alleen de meesten drukken op delete (of laten dat doen door hun secretaresse) en gaan niet lopen jankzakken op FaceBook dat ze vervelende mailtjes krijgen.
Haatmails moet je zien als spam en gewoon deleten en verder niet mee bezig zijn.

Jaja en hoe kom je hier zo bij?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:51 schreef -Kadesh- het volgende:
Spekman plaatst onder de naam Gert wat lelijke dingen op zijn eigen facebook om zo lekker in de slachtofferrol te kunnen kruipen.

Lijkt mij niet. Dan val je wel snel door de mand, net als die LPF-figuren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:51 schreef -Kadesh- het volgende:
Spekman plaatst onder de naam Gert wat lelijke dingen op zijn eigen facebook om zo lekker in de slachtofferrol te kunnen kruipen.

Net als iedereen hier: een vermoeden.quote:

Dat is gewoon politiek indekken zodat er later geen vingers gewezen kunnen worden dat hij niet beveiligd was.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er is wel vaker commotie over. Wilders moet er dag in dag uit met beveiligers door over straat...

Het eerste kalf mag altijd verdrinken, het tweede niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is gewoon politiek indekken zodat er later geen vingers gewezen kunnen worden dat hij niet beveiligd was.

Bij het type dat de reactie plaatst zit er vast meer achterquote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:56 schreef waht het volgende:
[..]
Net als iedereen hier: een vermoeden.

Proberen het maatschappelijk debat aan te slingeren over bedreigen via internet vind ik nog niet zo gek. Er hoeft maar een gek tussen te zitten die het meent...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is gewoon politiek indekken zodat er later geen vingers gewezen kunnen worden dat hij niet beveiligd was.

Ik denk dat gekken die het menen niet vantevoren haatmails gaan sturen. Diegenen die dat wel doen zullen toch falen omdat ze dom zijn om te poepen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Proberen het maatschappelijk debat aan te slingeren over bedreigen via internet vind ik nog niet zo gek. Er hoeft maar een gek tussen te zitten die het meent...

Grappig, toen jij nog als Duke liep te trollen was je altijd zoooo oneens met mij over wetshandhaving, orde en gezag. Dan liep je daar alleen maar over te gillen en te zuigen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Proberen het maatschappelijk debat aan te slingeren over bedreigen via internet vind ik nog niet zo gek. Er hoeft maar een gek tussen te zitten die het meent...

Neuh, hierover ben ik totaal niet van mening veranderd de afgelopen jaren...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grappig, toen jij nog als Duke liep te trollen was je altijd zoooo oneens met mij over wetshandhaving, orde en gezag. Dan liep je daar alleen maar over te gillen en te zuigen.
Je thoriumreactor duurt nog minimaal 30 jaar voor die echt op de markt komt.quote:Maar goed, de volkskrant is tegenwoordig ook voor kernenergie, er gebeuren meer rare dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |