SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Aldo (ovb)SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Huppelmuts op 10-01-2013 12:03:19 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Als ik de OP had gemaakt had ik iets gezegd over dat jij sexy dames post, huppel
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
quote:Die hele sollicitatie stelde werkelijk waar geen reet voorquote:. Kleine rondleiding over wat ze doen en that's it
. Maar lijkt me wel leuk werk, er waren alleen nog 2 andere kandidaten en er moesten 2 banen ingevuld worden. Dus even afwachten
.
Very nicequote:Op donderdag 10 januari 2013 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vol gas uiteraard!!![]()
Oe
[ afbeelding ]![]()
![]()
goeiemorgen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Daarom gunde ik jou de LaPo ook nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:54 schreef Blind_Guardian het volgende:
Als ik de OP had gemaakt had ik iets gezegd over dat jij sexy dames post, huppel
Wanneer hoor je het?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Die hele sollicitatie stelde werkelijk waar geen reet voor. Kleine rondleiding over wat ze doen en that's it
. Maar lijkt me wel leuk werk, er waren alleen nog 2 andere kandidaten en er moesten 2 banen ingevuld worden. Dus even afwachten
.
[..]
Very nice
En weet ik
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Geen ideequote:Op donderdag 10 januari 2013 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom gunde ik jou de LaPo ook niet
[..]
Wanneer hoor je het?
En weet ik.
![]()
Ok. zo'n winst/verlies rekening heeft toch iets meer voeten in de aarde dan ik dacht![]()
* Huppelmuts duikt excel weer in
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar jij hebt altijd de lapo en ik nooit, en da's niet eeeeeeeerlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom gunde ik jou de LaPo ook niet![]()
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Bummerquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ok. zo'n winst/verlies rekening heeft toch iets meer voeten in de aarde dan ik dacht![]()
* Huppelmuts duikt excel weer in. Succes
![]()
![]()
Eierdopje op je hoofd?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Maar jij hebt altijd de lapo en ik nooit, en da's niet eeeeeeeerlijk
Gaat goed komen.quote:* Huppelmuts zet bakkie thee!quote:Biermeneer!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Goedemiddag nuquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op de valreep, jajaGoeiemorgen
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Gier, jij ook hier!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke, mooi zoquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat goed komen.
[..]
* Huppelmuts zet bakkie thee!
Thee![]()
![]()
meh, vind het niet bepaald bijzonder.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:00 schreef rival het volgende:
Deze verdiend een plekje bovenaan een SC. niet onderaan.
[ afbeelding ]Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Verdient en nee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:00 schreef rival het volgende:
Deze verdiend een plekje bovenaan een SC. niet onderaan.
[ afbeelding ]“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zie OPquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:00 schreef rival het volgende:
Deze verdient een plekje bovenaan een SC. niet onderaan.
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik dacht dat het volgende topic in het teken van de jarigen zou staan
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Oh?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht dat het volgende topic in het teken van de jarigen zou staanIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Welke jarigen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht dat het volgende topic in het teken van de jarigen zou staan![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ha, een medestander
Boobs and butts
ik zie butt.![]()
Wat? Ik vind het geen mooie foto en het setje is al helemaal om te jankenquote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ik niet. Ik zie een mager gratenpak met een koter in haar armen.quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
En ik vind het wel een mooie foto en een leuk setjequote:Op donderdag 10 januari 2013 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Ik vind het geen mooie foto en het setje is al helemaal om te janken.
[b]AirwiN schreef [/b]
oh gaan we er zo diep op in, ik zie gewoon doutzequote:Op donderdag 10 januari 2013 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Ik vind het geen mooie foto en het setje is al helemaal om te janken.
![]()
![]()
Uhm neequote:Op donderdag 10 januari 2013 12:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit is een mooie kont
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit is een mooie kont
[ afbeelding ]quote:![]()
![]()
Jammer van die tatoeagesquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit is een mooie kont
[ afbeelding ]
z'n trampstamp zit te hoogquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit is een mooie kont
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, fijn. Ik vind dat ze wel uit de OP mag.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik vind het wel een mooie foto en een leuk setjeJoah, maar die vind ik ook niks.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:07 schreef rival het volgende:
[..]
oh gaan we er zo diep op in, ik zie gewoon doutze“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit is een mooie kont
[ afbeelding ]![]()
![]()
de neuk, ging iets mis met die foto
Moest deze zijn
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:11 schreef ErwinRommel het volgende:
de neuk, ging iets mis met die foto![]()
![]()
Damn zeg. Volgende topic is ze er heus wel weer uit! Gun de rest ook een lolletje zegquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, fijn. Ik vind dat ze wel uit de OP mag.
[..]
Joah, maar die vind ik ook niks.
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe eens delenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: