Of de Belastingdienstquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
De ICT-sector kan er ook wat van hoor.
Wat dacht jij van RBS voor de BLOBs die zich in je SP-farm beginnen om zo de DSU van je SQL-cluster te verlagen om de TCO te verlagen en de ROI te verhogen?
er zijn routes waarbij er niet gestopt wordt in Parijs. Die vakantie TGV naar Marne la Vallee-Chessy (Disneyland) bijvoorbeeldquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:26 schreef bork het volgende:
[..]
Ik zou wel behoefte hebben aan een hsl-sleeper, om 21.00 inchecken op Schiphol en dan 10 uur fris in Madrid, maar ja Parijs he kunnen ze daar niet een doorlopend traject maken? Of omheen of zeg ik nu iets ergs?![]()
Ze boren overal tunnels voor trein doorheen behalve daar of heb ik mis?
Interconnexion Est is er al, Interconnexion Sud gaat er nog komen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:26 schreef bork het volgende:
[..]
Ik zou wel behoefte hebben aan een hsl-sleeper, om 21.00 inchecken op Schiphol en dan 10 uur fris in Madrid, maar ja Parijs he kunnen ze daar niet een doorlopend traject maken? Of omheen of zeg ik nu iets ergs?![]()
Ze boren overal tunnels voor trein doorheen behalve daar of heb ik mis?
Getypt wel ja, gekrabbeld valt het vaak vies tegenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:21 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Wissel 143b defect op emplacement X, vervangen van steller, links. Valt wel mee toch?
Is van mij ja, had de redacteur getipt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:16 schreef b2py het volgende:
http://www.treinreiziger.(...)drid_in_zicht-144891
Zou dit artikel zijn aan de hand van de post van Bitlord?
Volgens mij lezen ze flink mee hier
Moet je voor de gein maar eens bij het loket vragen of je de vervoersvoorwaarden voor de Fyra mag inzien. Wedden dat ze die niet bij de hand hebben? En dan is de reiziger natuurlijk per definitie niet verantwoordelijk. Je kan niet worden gestraft voor het overtreden van regels die je niet kon weten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:25 schreef greavy het volgende:
En toch is de praktijk zo. Gelukkig zullen de meeste TM's het door de vinger zien, maar de eindverandwoordelijke is de reiziger, en ja, dan mogen ze jou alsnog beboeten.
Een TM/HC met normaal verstand zal je echter geen boete geven.
Dat is overal hoor. Zit sinds een paar maanden in de voedselindustrie en daar word je ook doodgegooid met afkortingen. Het erge is dat je er na een maand vrolijk zelf aan mee gaat doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:15 schreef b2py het volgende:
Typische iets voor de spoorse sector overigens, OVERAL een afkorting van maken..
Nergens zoveel afko's gezien als in het spoor..
Die V160 doet het toch best goed de laatste tijd?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:21 schreef James1988 het volgende:
Fyra doet waar hij goed in is, stilstaan. Ditmaal in de buurt van station Breda, en neemt meteen de rest van de treindienst mee. Minder treinen Dordrecht - Breda.
In het voorwoord van International Rail Journal op pagina 2 staat ook wel een mooi stukje over de conventionele spoorbedrijven (zoals NSR) tegen de nieuwe spoorbedrijven (zoals Arriva)quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:17 schreef DriekOplopers het volgende:
Pats. Snoeiharde kritiek van de hoogste ambtenaar van EZ op zijn collega's van IenM en vooral op de NS.
Van harte mee eens.
http://www.voorbeterov.nl/page8.php
Groeten,
Rikus
De prestaties van Fyra zijn altijd al heel grillig geweest. Soms gaat het wekenlang goed, dan gaat het dagen achtereen fout. Er is niet echt een patroon in te ontdekken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:38 schreef b2py het volgende:
[..]
Die V160 doet het toch best goed de laatste tijd?
Zou wel makkelijk zijn als er een patroon in zatquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
De prestaties van Fyra zijn altijd al heel grillig geweest. Soms gaat het wekenlang goed, dan gaat het dagen achtereen fout. Er is niet echt een patroon in te ontdekken.
Dat komt door de grilligheid. Soms gaat het even wat beter.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Zou wel makkelijk zijn als er een patroon in zat![]()
Maar goed, wat ik zie te Amsterdam is dat de Fyra vrij consequent rijdt en veel minder uitvalt door materieelproblemen en dat het nu vooral aan de infrazijde ligt als het gebeurd.
Indicatie van de prijzen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:18 schreef greavy het volgende:
De trolley met catering is niet van NS Stations/Stervex, maar Hispeed heeft een eigen bedrijf aangenomen om de catering te verzorgen.
Maarja, de prijzen zijn nog misselijk hoog.
2,50 is wel een stuk duurder. Wij hadden het vorig jaar op 2,30 euro. Toch 20 cent duurder.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:26 schreef greavy het volgende:
¤2,50 voor een koffie. En bier niet helemaal zeker, maar ¤2,95 voor een biertje dacht ik. Fris was ¤2,00 dacht ik.
Dat is niet erg, het stoelenplan staat op Fyra.com en een loket kan vast ook wel helpen daarbij.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:44 schreef Bitlord het volgende:
Heb verzuimd net te noteren wat de stoelnummers zijn van de vierzitters in het midden van de Fyra.
Dat is prima. Stuur me tegen die tijd maar een pm met daarin die info, anders vergeet ik het.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:47 schreef greavy het volgende:
Prima. Ik weet 't zaterdagavond, is dat akkoord?
Voor mij is voor de Fyra alleen het Supplement nodig. Grenskaartje fix ik zelf wel, en GoPass heb ik nog liggen.
Kunnen ze wel regelen aan de balie neem ik aan? Of bij Telesales..quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:44 schreef Bitlord het volgende:
Heb verzuimd net te noteren wat de stoelnummers zijn van de vierzitters in het midden van de Fyra.
Nu hopen dat je geen Eva aan de lijn krijgt. Stel je voor zeg, dat er daar echt een Eva werkt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:52 schreef b2py het volgende:
[..]
Kunnen ze wel regelen aan de balie neem ik aan? Of bij Telesales..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |