Ik denk dat die namen al even op d'r lijstje staanquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vanavond ook gekeken naar de X-files?
Dat wel, maar ik was benieuwd of ze ook had gekekenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat die namen al even op d'r lijstje staan
Ben eigenlijk verbaasd dat er niet al veel meer x-files gerelateerde huisdieren wonen.
Hehequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:56 schreef oh-oh het volgende:
Nou, Billy was alleen echt panisch toen Sjon kwam, and he was so right![]()
Verder zijn ze makkelijk zat ja
Ze past ook echt tussen ze!quote:
quote:
Ja, rot altijd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Mèh, belt een vriend net op dat zijn ouwe Tjibbe is overleden, zit ik hier met natte ogen![]()
[ afbeelding ]
We kwamen m pas nog tegen
Achquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Mèh, belt een vriend net op dat zijn ouwe Tjibbe is overleden, zit ik hier met natte ogen![]()
[ afbeelding ]
We kwamen m pas nog tegen
Hoe ging het gisteren in het ziekenhuis ?quote:
Aan de neuropathie in de handen kunnen ze niets doen. Wel moet ik opnieuw een zenuwonderzoek. Mijn rechterarm (elleboog en hand) zijn waarschijnlijk ook overbelast. Hiervoor moet ik 's nachts een spalk. Ook moet er een echo gemaakt worden.Want waarschijnlijk ook artrose.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach
[..]
Hoe ging het gisteren in het ziekenhuis ?
Ja maar jij hebt Sjonquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga die beestjes toch niet heen en weer slepen, hun moeder zorgt er maar lekker voor hoor!
Pfff, als ik jullie zo lees ben ik zo blij dat ik ( lichamelijk dan, om commentaar maar voor te blijven) niks mankeer
Oquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Is goed, wens mij maar sterkte, hij voelt er niks van hoor, is maar een prikje, zijn gedrag KAN de eerste vier tot zes weken ( WEKEN JA
) erger worden eerst
Dan heb ik het fout gezienquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is niet Nappie, dit is duidelijk een stekelvarken.
Pijnpoli moet ik binnenkort bespreken met de endocrinoloog.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:49 schreef indaha het volgende:
Ach niet zo goed dusen de pijnpoli was geen optie ?
Man moest vanmorgen voor een kleine operatie aan een vernauwing van de slagader geholpen worden maar dat ging niet door ivm een spoedgeval en hij mag nu de 24e .
Die is nodig om de doorbloeding optimaal te maken voor de bot transplantatie .
Met mij gaat het wel goed, ik pas me aan met tillen en wilde dingenenzo maar verder ga ik niet de hele dag denken o ik moet voorzichtig zijn want dan gebeuren juist ongelukjes .
Ik had ze nooit eerder gezien, die moeder is ook echt zo cute!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga die beestjes toch niet heen en weer slepen, hun moeder zorgt er maar lekker voor hoor!
Pfff, als ik jullie zo lees ben ik zo blij dat ik ( lichamelijk dan, om commentaar maar voor te blijven) niks mankeer
Wanneer is Bill precies?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:04 schreef indaha het volgende:
Groepskorting![]()
O ik had hem al sterkte gewenst op Billy's kaart maar dat is dan voor volgende week of zo
Morgenquote:
Pics?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een superpak voor Chico, trouwens![]()
Sorry, te vroeg gemiept!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |