Ja maar jij hebt Sjonquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga die beestjes toch niet heen en weer slepen, hun moeder zorgt er maar lekker voor hoor!
Pfff, als ik jullie zo lees ben ik zo blij dat ik ( lichamelijk dan, om commentaar maar voor te blijven) niks mankeer
Oquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Is goed, wens mij maar sterkte, hij voelt er niks van hoor, is maar een prikje, zijn gedrag KAN de eerste vier tot zes weken ( WEKEN JA
) erger worden eerst
Dan heb ik het fout gezienquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is niet Nappie, dit is duidelijk een stekelvarken.
Pijnpoli moet ik binnenkort bespreken met de endocrinoloog.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:49 schreef indaha het volgende:
Ach niet zo goed dusen de pijnpoli was geen optie ?
Man moest vanmorgen voor een kleine operatie aan een vernauwing van de slagader geholpen worden maar dat ging niet door ivm een spoedgeval en hij mag nu de 24e .
Die is nodig om de doorbloeding optimaal te maken voor de bot transplantatie .
Met mij gaat het wel goed, ik pas me aan met tillen en wilde dingenenzo maar verder ga ik niet de hele dag denken o ik moet voorzichtig zijn want dan gebeuren juist ongelukjes .
Ik had ze nooit eerder gezien, die moeder is ook echt zo cute!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga die beestjes toch niet heen en weer slepen, hun moeder zorgt er maar lekker voor hoor!
Pfff, als ik jullie zo lees ben ik zo blij dat ik ( lichamelijk dan, om commentaar maar voor te blijven) niks mankeer
Wanneer is Bill precies?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:04 schreef indaha het volgende:
Groepskorting![]()
O ik had hem al sterkte gewenst op Billy's kaart maar dat is dan voor volgende week of zo
Morgenquote:
Pics?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een superpak voor Chico, trouwens![]()
Sorry, te vroeg gemiept!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |