Oh ik wel, heerlijk, ik droom ervan. En dan mag wat mag blijven op de slaapkamer in dichte kastenquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste.
Maar gewoon boeken, ik kan me geen woonkamer zonder boekenkast voorstellen.
Van die complete series van Reader's Digestquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou er ook niet van als mensen heel pretentieus een volle boekenkast hebben en al die boeken ongelezen erin staan hoor![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Van die complete series van Reader's Digest
Ja maar jij bent ook een halve dierentuin aan het beginnen, je zit straks vol, dan moet er iets gaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik wel, heerlijk, ik droom ervan. En dan mag wat mag blijven op de slaapkamer in dichte kasten
Klopt! Uit de jaarlijkse biebverkoopquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja, en dan staat Virginia Andrews dr bij ook vaak
Bonen zijn vers niet te vergelijken met dingen uit blik, dus ik vermoed erwten hetzelfde.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik vraag het nog een keer hoor, of die ewten uit blik even lekker zijn als verse.
Negeer het niet!
Guiltyquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:08 schreef oh-oh het volgende:
En volwassen mensen die Harry Potter in het Nederlands lezen
Ik herlees alle John Irvings, behalve twee, en Murakami mag niet weg, en Boudewijn Büch is stukgelezen, en IM van Palmen. Ik heb wel een paar verzamelingen die moeten blijven hoor, maar het hoeft niet in het zicht te staanquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:07 schreef Muis006 het volgende:
Ik herlees alleen the Picture of Dorian Gray en Pride & Prejudice![]()
Oh en de trilogie van Beckman (kinderen van moeder Aarde enzo) want
Oke, maar stel dat iemand nou gewoon niet de boeken in het Engels begrijpt, wat dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:08 schreef oh-oh het volgende:
En volwassen mensen die Harry Potter in het Nederlands lezen
Ik wil al jaren die boeken weg uit de kamer en die schijt cd's ook, die gaan de kliko in als ik ze ooit uitgezocht hebquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een halve dierentuin aan het beginnen, je zit straks vol, dan moet er iets gaan
Nou ja het zijn kinderboeken, we kunnen allemaal toch zo goed Engels?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, maar stel dat iemand nou gewoon niet de boeken in het Engels begrijpt, wat dan?Ik koop zowel Engels als Nederlands.
Harry Potter alleen niet
Die boeken ook of bedoel je de hoesjes van je cd's?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil al jaren die boeken weg uit de kamer en die schijt cd's ook, die gaan de kliko in als ik ze ooit uitgezocht heb
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:14 schreef Muis006 het volgende:
Hoe laat begint het Twilight bashen?
De cd's gaan de kliko in, met schijfje en alquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die boeken ook of bedoel je de hoesjes van je cd's?
Kringloop een optie?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De cd's gaan de kliko in, met schijfje en al
Dikke lul 3 bierquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De cd's gaan de kliko in, met schijfje en al
Ik weet het niet, ik eet nooit blikgroente, maar ik maak zaterdag goulash en die griek moet daar erwten bij en ik heb geen plek in de vriezer, problemen problemenquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bonen zijn vers niet te vergelijken met dingen uit blik, dus ik vermoed erwten hetzelfde.
quote:
En als je dan ziet wat ze hebben liggenquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]Serieus, die doen nog fucking moeilijk over wat ze aannemen en wat niet, stuff it hoor
Nee, ik moet ze eerst uitzoeken zeg ik toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dikke lul 3 bier
Ook speciale versies waar je wel eens over verteld hebt, van toen je nog bij Virgin(?) werkte?
Ik vind erwten uit de vriezer niet lekker en uit blik of pot wel...quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik eet nooit blikgroente, maar ik maak zaterdag goulash en die griek moet daar erwten bij en ik heb geen plek in de vriezer, problemen problemen
Ja erg he? Echt belachelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]Serieus, die doen nog fucking moeilijk over wat ze aannemen en wat niet, stuff it hoor
Die met dat kindje?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Dean Saunders en zijn vriendin zijn alweer uit elkaar lees ik net
Ja, ik wil dr vanaf, ik ben blij dat ik eindelijk mijn opslag weer voor mezelf heb, mijn hele kelder stond vol met andermans zooi.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:29 schreef Muis006 het volgende:
Ik geef het veel liever zelf weg. We hadden een bank over, heeft maanden afgedekt bij de meneer in de berging gestaan tot mijn achterneef die ging samenwonen hem wel wilde.
Weet je ook zeker dat het goed terecht komt
En die baby is wat, drie maanden of zo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Dean Saunders en zijn vriendin zijn alweer uit elkaar lees ik net
Ja, dat kindje van oktoberquote:
Hier stond een onwijs mooie artifort bank bij de kringloop voor 100 euro.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik toch zie wat voor prijsjes er soms bij de kringloop op spullen staan.
200 eur voor een bank waar je hooguit 30 eur voor wil geven.
Wel mooie smile. Zeker in dezelfde studio geweest als Sonja en Pyke Piekhaar...quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
Premiere van Les Miserables. Lekker ding, die Andy![]()
[ afbeelding ]
True!quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wel mooie smile. Zeker in dezelfde studio geweest als Sonja en Pyke Piekhaar...
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
Premiere van Les Miserables. Lekker ding, die Andy![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Die Andy is toch veel te dom voor een gezongen film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |