En dat ook. Jij dierenbeulquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:24 schreef bijdehand het volgende:
Waarschijnlijk zijn die mensen allemaal tegen onverdoofd slachten
En dit, laten we die kutchristenen ook niet vergeten hèquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:24 schreef SpecialK het volgende:
Mensen die alleen maar een hekel hebben aan moslims
Probeer Turkish Airlines.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:28 schreef Enchanter het volgende:
vliegtuig-voedsel is sowieso niet te vreten, halal of niet
Ooit mee gevlogen, vies eten hoor. Enige fatsoenlijke wat ik ooit in een vliegtuig heb gegeten was van Alitalia (of hoe je het ook schrijft) en dat kwam denk ik omdat er veel kruiden op zaten.quote:
Echt geen nationalisme hier... Ben gewoon Turkenhater, maar dit:quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ooit mee gevlogen, vies eten hoor. Enige fatsoenlijke wat ik ooit in een vliegtuig heb gegeten was van Alitalia (of hoe je het ook schrijft) en dat kwam denk ik omdat er veel kruiden op zaten.
Leuk als je ergens in een weiland neer wilt komen, onbetrouwbaar. Maar ja wat verwacht je met zo'n naam.quote:
1. Meer dan 100 mensen is niet zo heel veel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Echt geen nationalisme hier... Ben gewoon Turkenhater, maar dit:
http://www.skyscanner.net(...)s-best-inflight-food
Ik een gevaar voor de Westerse beschavingquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:27 schreef valek het volgende:
Het is geen haten, maar bang zijn. Want Moslims zijn een gevaar voor onze Westerse beschaving.
Kebab als avondeten verwacht ik dan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Leuk als je ergens in een weiland neer wilt komen, onbetrouwbaar. Maar ja wat verwacht je met zo'n naam.
o.us is zo'n dubbelmoslim. Doet zich goed voor zodat we hem vertrouwen en dan letten we niet op laat die de rest snel binnen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik een gevaar voor de Westerse beschavingx90
Dat zou wel lekker zijn jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kebab als avondeten verwacht ik dan.
Ja, liever weiland dan Tenerife, je weet toch.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Leuk als je ergens in een weiland neer wilt komen, onbetrouwbaar. Maar ja wat verwacht je met zo'n naam.
Persoonlijke voorkeur dan. Vind het eten van THY gewoon erg fijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1. Meer dan 100 mensen is niet zo heel veel.
2. Waar vond het onderzoek plaats? Want bovenin de lucht proef je alles een stuk minder goed.
3. Haten is ongezond
THY?quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Persoonlijke voorkeur dan. Vind het eten van THY gewoon erg fijn.
Denken dat kapsalon Turks is!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:51 schreef Smack10 het volgende:
denken dat je een kapsalon krijgt in het vliegtuig
Ik moet mijn familie die helemaal uit het woestijn hierheen komen toch aan de bijstand helpen, is hard werk hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
o.us is zo'n dubbelmoslim. Doet zich goed voor zodat we hem vertrouwen en dan letten we niet op laat die de rest snel binnen!
Je bent tenminste eerlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik moet mijn familie die helemaal uit het woestijn toch een voor een aan de bijstand helpen, is hard werk hoor
Ja mijn Turks is een beetje roestigquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turk Hava YollariTurkish Airlines op zijn Turks.
Kapsalon in het vliegtuig zou eerlijk gezegd fucking baas zijn. Al dat patat er in is toch verzopen onder het saus en vet, er kan dus weinig mis gaan.quote:
tiramisuquote:
orospununquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe ik.. Jij zegt neuk op. Ik zeg onbeleefde.
[..]
Oh..... Engeltje, tong enzo.
TS dus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dit
Domme zwakke idioten zijn het
Oja je bent geen zoonquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is niet correct Turks. Als je mij voor hoer of teef wil uitmaken zeg je: Oruspu. Of Kahpe.
Oruspu cocugu zeg je dan. Afgekort en voor elk Turk verstaanbaar: aq oc.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oja je bent geen zoonStom van me
Mijn oude baas noemde me altijd van alles in het Turks/Grieks/Italiaans wtf het ook was. Maar weet alleen hoe het klonk. Hij zei altijd Orospejuju, Amonakojum, siktir lan en nog meer dingenquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oruspu cocugu zeg je dan. Afgekort en voor elk Turk verstaanbaar: aq oc.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mijn oude baas noemde me altijd van alles in het Turks/Grieks/Italiaans wtf het ook was. Maar weet alleen hoe het klonk. Hij zei altijd Orospejuju, Amonakojum, siktir lan en nog meer dingen
Dit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
wat een anti-climax, ik dacht dat je het meisje uiteindelijk snoeihard zou nemen op het toilet
5/10
Neen, wel vanaf Istanbul:quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:48 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Vliegen die ook naar Amerika vanaf Schiphol ?
Van Amsterdam naar Istanbul en van Istanbul naar de VS.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neen, wel vanaf Istanbul:
http://www.turkishairline(...)my&tab=specialprices
Je mist iets.......quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Van Amsterdam naar Istanbul en van Istanbul naar de VS.
mmmm , nee dat gaat 'm niet worden , sorry
Ja dan zit je daar met je lekkere eten terwijl je vliegtuig in de Atlantische oceaan landt.quote:
Turkish Airlines is 1 van de topmaatschappijen ter wereld, onderschat het niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dan zit je daar met je lekkere eten terwijl je vliegtuig in de Atlantische oceaan landt.
Ik wil je wel geloven, maar ik ken ze alleen van die irritante reclames en dat programma over vliegtuigcrashes.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:24 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Turkish Airlines is 1 van de topmaatschappijen ter wereld, onderschat het niet.
gr een halve griek.
Wat is er mooier dan knallend aan je einde komen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dan zit je daar met je lekkere eten terwijl je vliegtuig in de Atlantische oceaan landt.
Service man. Ze hebben service! En mooie dunne, kleine, nette prachtvrouwen.. Ipv die boerentrienen van KLMquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wil je wel geloven, maar ik ken ze alleen van die irritante reclames en dat programma over vliegtuigcrashes.
Ik zal het in m'n achterhoofd houden. Ik houd wel van Turkse dames.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Service man. Ze hebben service! En mooie dunne, kleine, nette prachtvrouwen.. Ipv die boerentrienen van KLM
Wij zijn lekker, je opmerking is dus eigenlijk overbodig. Ik zou hem wissen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zal het in m'n achterhoofd houden. Ik houd wel van Turkse dames.
Daarom Alitaliaquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Service man. Ze hebben service! En mooie dunne, kleine, nette prachtvrouwen.. Ipv die boerentrienen van KLM
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wij zijn lekker, je opmerking is dus eigenlijk overbodig. Ik zou hem wissen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja serieus, woestijnratten dat het zijn.
Je bent zelf zwaar kapitalistisch met je audi.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:52 schreef Gulmez het volgende:
TERECHTE KLACHT ALS IK MET MIJN MOEDER OVER STRAAT LOOP GAAT IEDEREEN KIJKEN OMDAT ZE HOOFDZOEK DRAAG SUKKELS HAHAHA GOED DAT JE GEWOON DAT HEB BESTELD MAN FUCK DE MAATSCHAPPIJ EN HET KAPITALISTISCHE SYSTEEM
Moet bekennen dat ik het daarmee eens ben. Het is net als bij Italiaanse vrouwen: of heel knap of heel lelijk, ik heb er volgens mij nooit eentje gezien waarbij ik dacht: mwahquote:
Ikke!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik het daarmee eens ben. Het is net als bij Italiaanse vrouwen: of heel knap of heel lelijk, ik heb er volgens mij nooit eentje gezien waarbij ik dacht: mwah
Maar je ruikt wel lekker?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oei. Denk niet zo interessant. Ben niet lief, klein. Ben lomp.
Pics.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oei. Denk niet zo interessant. Ben niet lief, klein. Ben lomp.
Hm heb op je fobo gekeken maar daar werd ik niet wijzer van.quote:
Ik dacht naar ambi pur. Mijn beeld wat doe je?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, wel naar zwitsal. Vanmorgen daarmee gedoucht.
Zou ik ook niet doen. En iemand op d'r woorden geloven daar begin ik niet meer aan op fokquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:10 schreef Ambipur het volgende:
Ik ga mn pic hier niet posten. Geloof me maar op mijn woorden.
Dit dus, voor mijn part is het een dikke Turkse vent.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. En iemand op d'r woorden geloven daar begin ik niet meer aan op fok
Hoezo heb jij mijn pic niet gezien? Die heeft zowat iedereen gezien?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. En iemand op d'r woorden geloven daar begin ik niet meer aan op fok
Geef je nummer! Ik bel je.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit dus, voor mijn part is het een dikke Turkse vent.
Ehm neequote:Op donderdag 10 januari 2013 15:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo heb jij mijn pic niet gezien? Die heeft zowat iedereen gezien?
Ben je me nou aan het fucken?quote:
Ik zou het echt bijna doen, maar ik riep net nog in een ander topic dat mensen niet zo stom moeten zijn om te veel privegegevens te geven.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zou het echt bijna doen, maar ik riep net nog in een ander topic dat mensen niet zo stom moeten zijn om te veel privegegevens te geven.
Nee, dat zou je dan weten, gekkie.quote:
Er heeft nooit een foto van jou hier gestaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo heb jij mijn pic niet gezien? Die heeft zowat iedereen gezien?
42quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik heb vele nummers gekregen op Fok. Gewoon zomaar. Gewoon gewist, wtf moet ik er mee?
quote:[..]
Nee, dat zou je dan weten, gekkie.
Alsjeblieeeeeeft?quote:
Niemand denkt dat. Tevens, door het zo te zeggen lijkt het alsof jij dat wel denkt maar het probeert te verbloemen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:35 schreef Beer. het volgende:
Mensen die denken dat alle moslims terroristen zijn
Geloof me, Heel veel tokkies denken datquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niemand denkt dat. Tevens, door het zo te zeggen lijkt het alsof jij dat wel denkt maar het probeert te verbloemen.
Melting-alert.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsjeblieeeeeeft?
[ afbeelding ]
Nee, ik kan je niet geloven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:39 schreef Beer. het volgende:
[..]
Geloof me, Heel veel tokkies denken dat
Nee, waarom denk je dat?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:39 schreef Beer. het volgende:
[..]
Geloof me, Heel veel tokkies denken dat
Zo ben ikquote:
Wammes, val ik in de categorie lelijk of mwah?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Religie niet haten
Mensen die niet in de paashaas geloven maar wel in Allah/God/etc
In de afgevallen vorm of die wat oudere foto?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wammes, val ik in de categorie lelijk of mwah?
Je hebt maar een foto gezien sukkel!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In de afgevallen vorm of die wat oudere foto?
Oh nou ik vond gij wel spang, gewoon een chickie met zwoele blik en tjokvol geheime behoeftes JWZquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hebt maar een foto gezien sukkel!Op basis van die.
Laat ook maar.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
tjokvol geheime behoeftes JWZ
Hey.... Daar heb ik ooit mee gevlogen... God mag weten waarheen. Zo ruk dusquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
De service bij Delta airlines is prima hoor
Struggelsquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:14 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
dun giva single fck what people think bout me
aah eindelijk eentje die het echt begrijpt!quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:36 schreef BabeWatcher het volgende:
Met de profeet (vzmh) is niks mis, maar wel met zijn volgers.
Ik weet niet of je reactie voor mij bedoeld was, maar begrijp er echt geen ene reet van.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:17 schreef IPA35 het volgende:
Wat heb je het toch zwaar mien jungsk.
Wat heb je het als moslim toch zwaar zeg.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:19 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
Ik weet niet of je reactie voor mij bedoeld was, maar begrijp er echt geen ene reet van.
Dat is ook de reden dat de kwaliteit van leven van veel moslims zo laag ligt, Allah haat die barbaren met hun stompzinnige instelling.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:17 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
aah eindelijk eentje die het echt begrijpt!
een moslims doet iets verkeerds en meteen krijgt het geloof daar de schuld van..
Soms wel inderdaad. Nee serieus, ik meen het.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat heb je het als moslim toch zwaar zeg.
Eeh nee, ik ben gewoon Turks. Kwaliteit van mijn leven ligt helemaal niet zo laag.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat de kwaliteit van leven van veel moslims zo laag ligt, Allah haat die barbaren met hun stompzinnige instelling.
Om eerlijk te zijn heb je wel gelijk. Ik ken figuren die serieus denken dat alle moslims met een geslepen kromzwaard en een AK-47 liggen te wachten op het telefoontje uit Istanbul.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:24 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
Soms wel inderdaad. Nee serieus, ik meen het.
Ik ben een harde werker, heb het druk met school/werk en nog zijn er zat mensen hier in mijn buurt die denken dat ik kweek. Vraag me niet waar ze dat vandaan halen. Ik probeer niet zielig te doen, maar soms is het gewoon kut als mensen je beoordelen op je afkomst.
Je hoeft me niet te geloven, ik kan je niks verplichten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:29 schreef IPA35 het volgende:
Daarom ook de.
Maar waarom zou ik jou geloven, moslims liegen toch.
Turken zijn uniek en geweldig, ondanks de islamitische vloek.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:25 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
Eeh nee, ik ben gewoon Turks. Kwaliteit van mijn leven ligt helemaal niet zo laag.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turken zijn uniek en geweldig, ondanks de islamitische vloek.
En nu in het Nederlands, Turks, Engels, Duits of Arabisch. Zo begrijp ik het niet echt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ween niet abi! Wees fier op je Birheid!
Welk woord begrijp je niet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:30 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands, Turks, Engels, Duits of Arabisch. Zo begrijp ik het niet echt.
Nee, dat is geen NederTurks. Je probeert het wel allemaal goed te doen, maar zo heb ik een NederTurk nooit horen praten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welk woord begrijp je niet?
Een beetje Nederturk heeft dat probleem toch eckt niet?
Lannemmang! Je moet eckt eens vaker in ons (centrale)topic der Turken komen in de GC, daar leer je onze taal rapquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
Nee, dat is geen NederTurks. Je probeert het wel allemaal goed te doen, maar zo heb ik een NederTurk nooit horen praten.
Wees fier op je Birheid? Damn, hoor ik voor het eerst.
Nog steeds weet ik niet wat het betekent.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Lannemmang! Je moet eckt eens vaker in ons (centrale)topic der Turken komen in de GC, daar leer je onze taal rap
Welk woord?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
Nog steeds weet ik niet wat het betekent.
Beste jij man!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welk woord?
Tip: je kan het googelen of even in de vandale kijken.
fake thug no luv get the slug cb4 gusto your luck low i didnt know till u was drunk thoughquote:
Talduquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
fake thug no luv get the slug cb4 gusto your luck low i didnt know till u was drunk though
hier had ik gewoon ff zin in
Weer een term waar ik nooit van gehoord heb. En weer een topic die volgespamd is met bs.quote:
Net de koranquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:53 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
Weer een term waar ik nooit van gehoord heb. En weer een topic die volgespamd is met bs.
Ja, alleen is die niet volgespamt met bs.quote:
Nee, juist niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:56 schreef hoink581 het volgende:
Marokkanen zijn het probleem van alles.
2x liegen in 1 post is een zondequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:57 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
Ja, alleen is die niet volgespamt met bs.
jonge, mij krijg je niet over de rooie..
Turken zijn dikke moederneukers met snorren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:59 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Wij zijn het probleem van alles. Als wij Nederlanders, Turken, Belgen, whatever allemaal weggaan, hebben zij een goed leventje hier.
Weetje wat pas zonde is? Reageren op jouw berichten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
2x liegen in 1 post is een zonde
nee, mij krijg je niet over de rooiequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Turken zijn dikke moederneukers met snorren.
Je bent echt achterlijk joh. Dat je niet ziet dat die vuile kankerbuitenlanders alles kapotmaken! Kijk naar Gouda! Kijk naar Amsterdam! Open je ogen TS!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:01 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
nee, mij krijg je niet over de rooie
heb je het tegen mij of de TS, begrijp het even nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent echt achterlijk joh. Dat je niet ziet dat die vuile kankerbuitenlanders alles kapotmaken! Kijk naar Gouda! Kijk naar Amsterdam! Open je ogen TS!
Weer een leugen, Jaweh gaat je bossen vrees ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:00 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
Weetje wat pas zonde is? Reageren op jouw berichten.
Jou. Ik dacht dat je TS was. Ik las alleen de titel, niet de OP.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:04 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
heb je het tegen mij of de TS, begrijp het even niet
Oh nee, het is toch niet waar!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Weer een leugen, Jaweh gaat je bossen vrees ik
Gewoon het probleem benoemen, maar dat durf je zeker niet? Het is gewoon een Marokkanenprobleem, je hoeft er andere groepen niet onnodig bij te betrekken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent echt achterlijk joh. Dat je niet ziet dat die vuile kankerbuitenlanders alles kapotmaken! Kijk naar Gouda! Kijk naar Amsterdam! Open je ogen TS!
Turkse jongeren zijn veelal wel dik, ja dat is zekerquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Turken zijn dikke moederneukers met snorren.
Ik zei toch al eerder dat Marokkanen het probleem is van alles, of ben je zon vieze zwartjakker die zich vrij probeert te spreken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:06 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Gewoon het probleem benoemen, maar dat durf je zeker niet? Het is gewoon een Marokkanenprobleem, je hoeft er andere groepen niet onnodig bij te betrekken.
Goh, waardoor zou het komen? Als jouw ouders ook zo lekker konden koken was je waarschijnlijk ook zo dik geweest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turkse jongeren zijn veelal wel dik, ja dat is zeker
Lekker = ongezond. En die kruiden maakt ook nog eens dat ze stinken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:17 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
Goh, waardoor zou het komen? Als jouw ouders ook zo lekker konden koken was je waarschijnlijk ook zo dik geweest.
Volgens mij heb je het over Somaliërs of Afghanen. Turken gebruiken niet echt van die stinkende kruiden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lekker = ongezond. En die kruiden maakt ook nog eens dat ze stinken.
Weet je hoe erg je gaat stinken van een turkse pizza?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:19 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het over Somaliërs of Afghanen. Turken gebruiken niet echt van die stinkende kruiden.
Marokkanen zijn niet het probleem van alles, ben jij 12jaar ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zei toch al eerder dat Marokkanen het probleem is van alles, of ben je zon vieze zwartjakker die zich vrij probeert te spreken?
Daar zitten geen stinkende kruiden in maat. Je krijgt er wel een stinkende bek van, maarja het is gewoon lekker. Over het algemeen gebruiken Turken geen stinkende kruiden. Ik heb dan ook over echte Turkse gerechten, die de meeste hier niet kennen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weet je hoe erg je gaat stinken van een turkse pizza?
Het enige wat dan in de lucht komt, zijn lichaamsdelen van de zoveelste VS-hatende bommenmaker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een groep religieuzen een volk?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef Pulzzar het volgende:
Waarom haten veel mensen moslims? Omdat ze bekend staan als een vredelievend, beschaafd en intellectueel volk soms?
"Nee, maar de meeste terroristen zijn wel moslim. "quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:35 schreef Beer. het volgende:
Mensen die denken dat alle moslims terroristen zijn
Mijn ouders konden goed koken, ook Turks, maar ik kreeg gewoon voedsel met mate, geen enorme hoeveelheden suiker en natuurlijk lichaamsbeweging.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:17 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
Goh, waardoor zou het komen? Als jouw ouders ook zo lekker konden koken was je waarschijnlijk ook zo dik geweest.
Beter eerst je snor scheren ja, en je monobrow scheidenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:10 schreef Ambipur het volgende:
Ik ga mn pic hier niet posten. Geloof me maar op mijn woorden.
Meestal denkt dat men Turks kan koken, kunnen ze vaak niet. Maar ik geef je wel gelijk. Turken eten ongezond en bewegen vaak veel te weinig. Maar dit geldt voor de meeste mensen, afkomst is hierbij niet belangrijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mijn ouders konden goed koken, ook Turks, maar ik kreeg gewoon voedsel met mate, geen enorme hoeveelheden suiker en natuurlijk lichaamsbeweging.
Turkse kinderen zijn de dikste van Amsterdam, de schande
Hoe je het ook wendt of keert, de meeste moslims zijn wel mensen, en alle terroristen zijn mensenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"Nee, maar de meeste terroristen zijn wel moslim. "
Ik ben al blij dat je moslims als mensen zietquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, de meeste moslims zijn wel mensen, en alle terroristen zijn mensen
Nou mijn familie uit Turkije stelde het wel op prijs dus denk dat het wel authentiek wasquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:45 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
Meestal denkt dat men Turks kan koken, kunnen ze vaak niet. Maar ik geef je wel gelijk. Turken eten ongezond en bewegen vaak veel te weinig. Maar dit geldt voor de meeste mensen, afkomst is hierbij niet belangrijk.
Lichamelijk he. Geestelijk zijn het natuurlijk gewoon treinen of andere voertuigen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat je moslims als mensen ziet
Toch reizen de spelers van Barcha en MU met Turkish Airlines.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:36 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Het enige wat dan in de lucht komt, zijn lichaamsdelen van de zoveelste VS-hatende bommenmaker.
Welke moslims zijn er geen mensen? Geesten? Engelen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, de meeste moslims zijn wel mensen, en alle terroristen zijn mensen
Je kan beter zeggen; zij noemen zich moslims.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"Nee, maar de meeste terroristen zijn wel moslim. "
Molukkers en treinen, moslims en vliegtuigen, gevoelig onderwerp.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lichamelijk he. Geestelijk zijn het natuurlijk gewoon treinen of andere voertuigen.
Voetbalquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:48 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
Toch reizen de spelers van Barcha en MU met Turkish Airlines.
Hij heeft wel gelijk denk ik. Ik ben echt alles behalve een racist (behalve op fokquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:49 schreef Triggershot het volgende:
Ik was van de week nog naar zo een Turkse Imam aan het luisteren, hij zei dat "als je de Europeanen vraagt leden van welk geloof het meest betrokken zijn in criminaliteit, overlast, profiteren van de wetten die zijn gemaakt voor sociale voorzieningen, dan zullen ze allemaal wijzen naar de moslims, een klein deel van het volk zijn racisten en xenofoben, maar een groot deel van het volk deelt wel de associaties, de vraag is hebben we het niet aan ons zelf te danken dat ze zo over ons denken. "
De confrontatie deed pijn.
Nee, eikenbomen die in Brabant staan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welke moslims zijn er geen mensen? Geesten? Engelen?
Is dat het Belgische Turkentopic?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Lannemmang! Je moet eckt eens vaker in ons (centrale)topic der Turken komen in de GC, daar leer je onze taal rap
Zo zag ik het niet eensquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Molukkers en treinen, moslims en vliegtuigen, gevoelig onderwerp.
Sterker nog, bij sommige types die ik op straat zie lopen, ben ik nog extremer in mijn ideeën dan Wildersquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk denk ik. Ik ben echt alles behalve een racist (behalve op fok), maar als je me zoiets zou vragen zou ik ook antwoorden met 'moslims'. Specifieker nog met Marokkanen. Best sneu maarja.
[..]
Nee, eikenbomen die in Brabant staan.
Ja inderdaad. Als ik bij een Marokkaanse vriendin ben en daar zijn nog meer Marokkanen, dan denk ik er totaal niet aan dat het criminelen zijn. Maar als ik dan zo'n groepje zie op straat dan heb ik echt zin om een grote katapult te bouwenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sterker nog, bij sommige types die ik op straat zie lopen, ben ik nog extremer in mijn ideeën dan Wilders
Je kan beter aangeven wanneer een negatief iets niet komt door de sLinkse propagandaquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Komt door de Linkse propaganda.
Het is dan ook een visuele manipulatie van de joden die de media onder controle hebben, het verspreiden van een beeld wat niet kloptquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Als ik bij een Marokkaanse vriendin ben en daar zijn nog meer Marokkanen, dan denk ik er totaal niet aan dat het criminelen zijn. Maar als ik dan zo'n groepje zie op straat dan heb ik echt zin om een grote katapult te bouwen
Goed punt, ik moet het nog leren, ben nog in opleiding!quote:Je kan beter aangeven wanneer een negatief iets niet komt door de sLinkse propaganda
Ja kut weer die zionistenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:57 schreef Triggershot het volgende:
Het is dan ook een visuele manipulatie van de joden die de media onder controle hebben, het verspreiden van een beeld wat niet klopt
Lol. Allochtonen werken nietquote:Goed punt, ik moet het nog leren, ben nog in opleiding!
Ze zitten zelfs achter Al-Qaida.quote:
Klopt, maar wel stufi en OV gratis bij 'studeren'quote:Lol. Allochtonen werken niet![]()
Alle Turken terug naar Marokko!
Hopelijk hebben ze dan wel goede stoelen en een kek uitzicht!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze zitten zelfs achter Al-Qaida.
En als je dan 'uitgestudeerd' bent dan ga je terug naar je Heimat om uitkering te trekkenquote:[..]
Klopt, maar wel stufi en OV gratis bij 'studeren'
Een echte moslimbaas gaat eerst in de WW zitten na zijn studie zonder ooit gewerkt te hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze dan wel goede stoelen en een kek uitzicht!
[..]
En als je dan 'uitgestudeerd' bent dan ga je terug naar je Heimat om uitkering te trekken![]()
[ afbeelding ]zo mooi dit
Nee, een echte moslimbaas gaat van de wajong naar de bijstand. Ken je vooroordelen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een echte moslimbaas gaat eerst in de WW zitten na zijn studie zonder ooit gewerkt te hebbem
Dit dus, studeren is haram.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, een echte moslimbaas gaat van de wajong naar de bijstand. Ken je vooroordelen.
Zoals ik al zei, moet het nog allemaal leren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, een echte moslimbaas gaat van de wajong naar de bijstand. Ken je vooroordelen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:04 schreef bijdehand het volgende:
Dit pareltje past hier ook wel![]()
[ afbeelding ]
Grapjasquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, moet het nog allemaal leren.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:04 schreef bijdehand het volgende:
Dit pareltje past hier ook wel![]()
[ afbeelding ]
Ik ben trots op je. Van mij mag je blijven (Y)quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja oke, heb ook veel zelf bedacht
word?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben trots op je. Van mij mag je blijven (Y)
?quote:
Alles wentquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
?![]()
Maar ik ben pitten. Ik word moe van al die vooroordelen
Damnz, jij gaat nog sneller dan ik over de rooie. Waarom reageer je op alles?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:22 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
Daar zitten geen stinkende kruiden in maat. Je krijgt er wel een stinkende bek van, maarja het is gewoon lekker. Over het algemeen gebruiken Turken geen stinkende kruiden. Ik heb dan ook over echte Turkse gerechten, die de meeste hier niet kennen.
Puur uit verveling. En nee, ik ging niet over de rooie, zo komt het slechts over.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Damnz, jij gaat nog sneller dan ik over de rooie. Waarom reageer je op alles?
Kwestie van niet ver genoeg gaan. Moslims hebben toch geen humorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:33 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
Puur uit verveling. En nee, ik ging niet over de rooie, zo komt het slechts over.
Sowieso moslims.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kwestie van niet ver genoeg gaan. Moslims hebben toch geen humor
haha moslims hebben geen humor.. hoe kan je dit nou linken aan een bepaald geloof..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee valt wel mee.quote:
Sommige mensen van vandaag die zich moslim noemen zijn misschien niet te vertrouwen. Maar een moslim die echt leeft volgens de Islam is zeker wel te vertrouwen.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:43 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
haha moslims hebben geen humor.. hoe kan je dit nou linken aan een bepaald geloof..
Nou Ambi, je leest het...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:44 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
Sommige mensen van vandaag die zich moslim noemen zijn misschien niet te vertrouwen. Maar een moslim die echt leeft volgens de Islam is zeker wel te vertrouwen.
Cultuur heet zoiets. Turkse mensen kunnen slecht tegen grappen over het geloof en familie. Zij hebben een heel ander gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]![]()
Maak grap over Profeet Mohammed in een moskee.
Maak grap over Jezus Christus in een kerk.
Waar vallen doden denk je?
Juist ja, als dat wel zo zou zijn, dan zouden mensen een heel ander idee hebben over de moslims.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niemand leeft volgens de pure vorm van de Islam. Laat maar lullen.
Onzin. Marokkanen, Egyptenaren, Algerijntjes, Saudi's hebben toch niet allemaal dezelfde cultuur?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:47 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
Cultuur heet zoiets. Turkse mensen kunnen slecht tegen grappen over het geloof en familie. Zij hebben een heel ander gevoel voor humor.
Nee, het ligt wel dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Onzin. Marokkanen, Egyptenaren, Algerijntjes, Saudi's hebben toch niet allemaal dezelfde cultuur?
Ja. Nederland en Frankrijk ook. Toch heel verschil in cultuur, niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:50 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
Nee, het ligt wel dicht bij elkaar.
En nu ben ik weg hier..
houdoe
Als god jeruzalem wou, gooide hij er wel bliksem opquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De Dom in Utreg, snap je?
En maar vechten om Jeruzalem
Of hij zou het bedelven onder een stroom Turks erfgoued, kapsalons.... miljarden... de hele stad zou zuchten onder een stroom aan knoflooksauslavaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:10 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Als god jeruzalem wou, gooide hij er wel bliksem op
Ik ga meteen boekenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of hij zou het bedelven onder een stroom Turks erfgoued, kapsalons.... miljarden... de hele stad zou zuchten onder een stroom aan knoflooksauslava
Ooit een feestje met Marokkanen gehad? Bekend voorbeeldld Nwjib Amhali en niet te vergeten shouf shouf habibi.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Erg slim is dat ook weer niet... Geloof vs gelovige... isLAMe zou het moeten zijnquote:
Najib: uitzonderimg!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:38 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Ooit een feestje met Marokkanen gehad? Bekend voorbeeldld Nwjib Amhali en niet te vergeten shouf shouf habibi.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:27 schreef valek het volgende:
Het is geen haten, maar bang zijn. Want Moslims zijn een gevaar voor onze Westerse beschaving.
Ik had inderdaad bij mijn Muslim meal een biertje moeten bestellen om mijn ego ter plaatse een beetje te kunnen redden.quote:
De culturen lijken veel op elkaar bedoelde ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Nederland en Frankrijk ook. Toch heel verschil in cultuur, niet?
Onzin
Ik vind jou dom.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:40 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
De culturen lijken veel op elkaar bedoelde ik eigenlijk.
thnx mang, ick vindt jauw eckt reyteslimquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind jou dom.
Turks cultuur vergelijken met Saudi's...... Scheelt een strop of honderd.
Jij salak.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:48 schreef OnderDeMotorkap het volgende:
[..]
thnx mang, ick vindt jauw eckt reyteslim
Doe niet... Dat is niet Turks........ Ik wil je met alle liefde helpen, maar geen Knorrr wereldgerecht...quote:
Ga je voor ons koken ja?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe niet... Dat is niet Turks........ Ik wil je met alle liefde helpen, maar geen Knorrr wereldgerecht...
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe niet... Dat is niet Turks........ Ik wil je met alle liefde helpen, maar geen Knorrr wereldgerecht...
quote:
Wil jij mij helpen koken dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:
Ondanks dat ik niet je toekomstige vriendin ben, wil het je best leren. Ik ben te aardig voor deze wereld.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:51 schreef bijdehand het volgende:
Dat leer ik niet zomaar hoor. Heb altijd geroepen dat mijn toekomstige vriendin mij dat mag gaan leren maar die kans zie ik ook steeds kleiner worden
De mijne heeft dat niet gedaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:52 schreef Beach het volgende:
Jouw moeder leerde je neit koken vanaf je 12e? De mijne heeft dat gedaan.
Eerste deel van je eerste zinquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet je toekomstige vriendin ben, wil het je best leren. Ik ben te aardig voor deze wereld.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eerste deel van je eerste zinen da's wel lief van je
Ik ook maar dat vind ik eerlijk gezegd helemaal niet leukquote:
Tyf op dan!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook maar dat vind ik eerlijk gezegd helemaal niet leuk
Nee ik vind het niet zo leuk om lief te doen. Maar ik ben het meestal welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tyf op dan!
Dan kook ik vanavond gewoon voor mezelf.
Okequote:
Ja, maar niet zoals mamaquote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gi
f[/img] Op vrijdag 11 januari 2013 11:57 schreef Piye het volgende:
Kan je goed Turks koken eigenlijk?
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
OkeKan gefixt worden.
[..]
Ja, maar niet zoals mama
Dat is niet Turks....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Maar ik heb altijd al eens echt Turks willen eten. Want ze gooien je dood met die Turkse snackbars, maar dat vind ik nou niet echt hoogstaand.
Hoe regelen we datquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
OkeKan gefixt worden.
[..]
Ja, maar niet zoals mama
Ja snap ik, daarom juist. Maar jij gaat voor KLB koken dus?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat is niet Turks....Dat is fake ass food.
Ik mag niet meer komenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja snap ik, daarom juist. Maar jij gaat voor KLB koken dus?
Nieuwste reclame is wel grappig, met messi en kobe bryant.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wil je wel geloven, maar ik ken ze alleen van die irritante reclames en dat programma over vliegtuigcrashes.
O ja die zijn wel leuk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:05 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Nieuwste reclame is wel grappig, met messi en kobe bryant.
As if. Grote praatjes hier allemaal.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja snap ik, daarom juist. Maar jij gaat voor KLB koken dus?
Wat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
As if. Grote praatjes hier allemaal.
Alleen jij. De rest is hier bloedserieus.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
As if. Grote praatjes hier allemaal.
datquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Alleen jij. De rest is hier bloedserieus.
Deze kerel weet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Alleen jij. De rest is hier bloedserieus.
Kan je daarna voor mijn gasfornuis opwarmen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:09 schreef Ambipur het volgende:
Damned, nu ga ik mezelf weeeeeerrrrrrrr ergens in praten... Deed ik vorige keer. Gevolg is dat ik zondag all by myself een verlate nieuwjaarsduik doe.
Als je toch alleen bent, hoe gaan ze dan ooit weten of je het hebt gedaan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:09 schreef Ambipur het volgende:
Damned, nu ga ik mezelf weeeeeerrrrrrrr ergens in praten... Deed ik vorige keer. Gevolg is dat ik zondag all by myself een verlate nieuwjaarsduik doe.
De menigte staat me aan te moedigen. Dikgepakt enzo.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Als je toch alleen bent, hoe gaan ze dan ooit weten of je het hebt gedaan?
Haha en dat doe je wel?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De menigte staat me aan te moedigen. Dikgepakt enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |