En dat ook. Jij dierenbeulquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:24 schreef bijdehand het volgende:
Waarschijnlijk zijn die mensen allemaal tegen onverdoofd slachten
En dit, laten we die kutchristenen ook niet vergeten hèquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:24 schreef SpecialK het volgende:
Mensen die alleen maar een hekel hebben aan moslims
Probeer Turkish Airlines.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:28 schreef Enchanter het volgende:
vliegtuig-voedsel is sowieso niet te vreten, halal of niet
Ooit mee gevlogen, vies eten hoor. Enige fatsoenlijke wat ik ooit in een vliegtuig heb gegeten was van Alitalia (of hoe je het ook schrijft) en dat kwam denk ik omdat er veel kruiden op zaten.quote:
Echt geen nationalisme hier... Ben gewoon Turkenhater, maar dit:quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ooit mee gevlogen, vies eten hoor. Enige fatsoenlijke wat ik ooit in een vliegtuig heb gegeten was van Alitalia (of hoe je het ook schrijft) en dat kwam denk ik omdat er veel kruiden op zaten.
Leuk als je ergens in een weiland neer wilt komen, onbetrouwbaar. Maar ja wat verwacht je met zo'n naam.quote:
1. Meer dan 100 mensen is niet zo heel veel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Echt geen nationalisme hier... Ben gewoon Turkenhater, maar dit:
http://www.skyscanner.net(...)s-best-inflight-food
Ik een gevaar voor de Westerse beschavingquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:27 schreef valek het volgende:
Het is geen haten, maar bang zijn. Want Moslims zijn een gevaar voor onze Westerse beschaving.
Kebab als avondeten verwacht ik dan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Leuk als je ergens in een weiland neer wilt komen, onbetrouwbaar. Maar ja wat verwacht je met zo'n naam.
o.us is zo'n dubbelmoslim. Doet zich goed voor zodat we hem vertrouwen en dan letten we niet op laat die de rest snel binnen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik een gevaar voor de Westerse beschavingx90
Dat zou wel lekker zijn jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kebab als avondeten verwacht ik dan.
Ja, liever weiland dan Tenerife, je weet toch.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Leuk als je ergens in een weiland neer wilt komen, onbetrouwbaar. Maar ja wat verwacht je met zo'n naam.
Persoonlijke voorkeur dan. Vind het eten van THY gewoon erg fijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1. Meer dan 100 mensen is niet zo heel veel.
2. Waar vond het onderzoek plaats? Want bovenin de lucht proef je alles een stuk minder goed.
3. Haten is ongezond
THY?quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Persoonlijke voorkeur dan. Vind het eten van THY gewoon erg fijn.
Denken dat kapsalon Turks is!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:51 schreef Smack10 het volgende:
denken dat je een kapsalon krijgt in het vliegtuig
Ik moet mijn familie die helemaal uit het woestijn hierheen komen toch aan de bijstand helpen, is hard werk hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
o.us is zo'n dubbelmoslim. Doet zich goed voor zodat we hem vertrouwen en dan letten we niet op laat die de rest snel binnen!
Je bent tenminste eerlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik moet mijn familie die helemaal uit het woestijn toch een voor een aan de bijstand helpen, is hard werk hoor
Ja mijn Turks is een beetje roestigquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turk Hava YollariTurkish Airlines op zijn Turks.
Kapsalon in het vliegtuig zou eerlijk gezegd fucking baas zijn. Al dat patat er in is toch verzopen onder het saus en vet, er kan dus weinig mis gaan.quote:
tiramisuquote:
orospununquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe ik.. Jij zegt neuk op. Ik zeg onbeleefde.
[..]
Oh..... Engeltje, tong enzo.
TS dus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dit
Domme zwakke idioten zijn het
Oja je bent geen zoonquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is niet correct Turks. Als je mij voor hoer of teef wil uitmaken zeg je: Oruspu. Of Kahpe.
Oruspu cocugu zeg je dan. Afgekort en voor elk Turk verstaanbaar: aq oc.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oja je bent geen zoonStom van me
Mijn oude baas noemde me altijd van alles in het Turks/Grieks/Italiaans wtf het ook was. Maar weet alleen hoe het klonk. Hij zei altijd Orospejuju, Amonakojum, siktir lan en nog meer dingenquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oruspu cocugu zeg je dan. Afgekort en voor elk Turk verstaanbaar: aq oc.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mijn oude baas noemde me altijd van alles in het Turks/Grieks/Italiaans wtf het ook was. Maar weet alleen hoe het klonk. Hij zei altijd Orospejuju, Amonakojum, siktir lan en nog meer dingen
Dit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
wat een anti-climax, ik dacht dat je het meisje uiteindelijk snoeihard zou nemen op het toilet
5/10
Neen, wel vanaf Istanbul:quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:48 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Vliegen die ook naar Amerika vanaf Schiphol ?
Van Amsterdam naar Istanbul en van Istanbul naar de VS.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neen, wel vanaf Istanbul:
http://www.turkishairline(...)my&tab=specialprices
Je mist iets.......quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Van Amsterdam naar Istanbul en van Istanbul naar de VS.
mmmm , nee dat gaat 'm niet worden , sorry
Ja dan zit je daar met je lekkere eten terwijl je vliegtuig in de Atlantische oceaan landt.quote:
Turkish Airlines is 1 van de topmaatschappijen ter wereld, onderschat het niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dan zit je daar met je lekkere eten terwijl je vliegtuig in de Atlantische oceaan landt.
Ik wil je wel geloven, maar ik ken ze alleen van die irritante reclames en dat programma over vliegtuigcrashes.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:24 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Turkish Airlines is 1 van de topmaatschappijen ter wereld, onderschat het niet.
gr een halve griek.
Wat is er mooier dan knallend aan je einde komen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dan zit je daar met je lekkere eten terwijl je vliegtuig in de Atlantische oceaan landt.
Service man. Ze hebben service! En mooie dunne, kleine, nette prachtvrouwen.. Ipv die boerentrienen van KLMquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wil je wel geloven, maar ik ken ze alleen van die irritante reclames en dat programma over vliegtuigcrashes.
Ik zal het in m'n achterhoofd houden. Ik houd wel van Turkse dames.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Service man. Ze hebben service! En mooie dunne, kleine, nette prachtvrouwen.. Ipv die boerentrienen van KLM
Wij zijn lekker, je opmerking is dus eigenlijk overbodig. Ik zou hem wissen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zal het in m'n achterhoofd houden. Ik houd wel van Turkse dames.
Daarom Alitaliaquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Service man. Ze hebben service! En mooie dunne, kleine, nette prachtvrouwen.. Ipv die boerentrienen van KLM
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wij zijn lekker, je opmerking is dus eigenlijk overbodig. Ik zou hem wissen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja serieus, woestijnratten dat het zijn.
Je bent zelf zwaar kapitalistisch met je audi.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:52 schreef Gulmez het volgende:
TERECHTE KLACHT ALS IK MET MIJN MOEDER OVER STRAAT LOOP GAAT IEDEREEN KIJKEN OMDAT ZE HOOFDZOEK DRAAG SUKKELS HAHAHA GOED DAT JE GEWOON DAT HEB BESTELD MAN FUCK DE MAATSCHAPPIJ EN HET KAPITALISTISCHE SYSTEEM
Moet bekennen dat ik het daarmee eens ben. Het is net als bij Italiaanse vrouwen: of heel knap of heel lelijk, ik heb er volgens mij nooit eentje gezien waarbij ik dacht: mwahquote:
Ikke!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik het daarmee eens ben. Het is net als bij Italiaanse vrouwen: of heel knap of heel lelijk, ik heb er volgens mij nooit eentje gezien waarbij ik dacht: mwah
Maar je ruikt wel lekker?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oei. Denk niet zo interessant. Ben niet lief, klein. Ben lomp.
Pics.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oei. Denk niet zo interessant. Ben niet lief, klein. Ben lomp.
Hm heb op je fobo gekeken maar daar werd ik niet wijzer van.quote:
Ik dacht naar ambi pur. Mijn beeld wat doe je?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, wel naar zwitsal. Vanmorgen daarmee gedoucht.
Zou ik ook niet doen. En iemand op d'r woorden geloven daar begin ik niet meer aan op fokquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:10 schreef Ambipur het volgende:
Ik ga mn pic hier niet posten. Geloof me maar op mijn woorden.
Dit dus, voor mijn part is het een dikke Turkse vent.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. En iemand op d'r woorden geloven daar begin ik niet meer aan op fok
Hoezo heb jij mijn pic niet gezien? Die heeft zowat iedereen gezien?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. En iemand op d'r woorden geloven daar begin ik niet meer aan op fok
Geef je nummer! Ik bel je.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit dus, voor mijn part is het een dikke Turkse vent.
Ehm neequote:Op donderdag 10 januari 2013 15:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo heb jij mijn pic niet gezien? Die heeft zowat iedereen gezien?
Ben je me nou aan het fucken?quote:
Ik zou het echt bijna doen, maar ik riep net nog in een ander topic dat mensen niet zo stom moeten zijn om te veel privegegevens te geven.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zou het echt bijna doen, maar ik riep net nog in een ander topic dat mensen niet zo stom moeten zijn om te veel privegegevens te geven.
Nee, dat zou je dan weten, gekkie.quote:
Er heeft nooit een foto van jou hier gestaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo heb jij mijn pic niet gezien? Die heeft zowat iedereen gezien?
42quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik heb vele nummers gekregen op Fok. Gewoon zomaar. Gewoon gewist, wtf moet ik er mee?
quote:[..]
Nee, dat zou je dan weten, gekkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |