Prima maar dan moet iemand even een mooie OP maken. Of een nieuw topic daarmee starten. Dan laten we deze reeks wegzakken tot de volgende cyclus, dat maakt niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat kunnen we hier wel van maken toch?
Ik zou er erg voorstander van zijn om een reeks op zijn minst te koppelen aan deze reeks, die de laatste maanden toch een goeie continue stroom aan info heeft opgeleverd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Prima maar dan moet iemand even een mooie OP maken. Of een nieuw topic daarmee starten. Dan laten we deze reeks wegzakken tot de volgende cyclus, dat maakt niet zoveel uit.
Echt he, Obama trekt weer een lobbyist aan, voormalig hotshot van Citi Group. Nee, Wall Street domineert zeker niet de regering.quote:Jack Lew to be the next Secretary of the U.S. Treasury
Bedankt voor je waardevolle bijdrage. Als het je niet interesseert, wat doe je dan in dit topic?quote:
Niveau kweekt niveau, hè.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bedankt voor je waardevolle bijdrage. Als het je niet interesseert, wat doe je dan in dit topic?
quote:
een serieus alternatief was er ook niet natuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:41 schreef MilaNL het volgende:
Die debt ceiling wordt gewoon verhoogd hoor. De Republikeinen willen ook geen diepe depressie op hun geweten hebben.
Dat gebeurt toch al een hele tijd lang bijna één keer per jaar gemiddeld, ik snap niet dat er mensen zijn die eraan twijfelen dat ze daarmee doorgaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:41 schreef MilaNL het volgende:
Die debt ceiling wordt gewoon verhoogd hoor. De Republikeinen willen ook geen diepe depressie op hun geweten hebben.
waarom dan berichten plaatsen met domme plaatjes daarover?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch al een hele tijd lang bijna één keer per jaar gemiddeld, ik snap niet dat er mensen zijn die eraan twijfelen dat ze daarmee doorgaan.
Het gaat natuurlijk niet over de debt ceiling, maar over de hypocrisie van de politicus in kwestie. Dat zou zelfs jij moeten snappen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
waarom dan berichten plaatsen met domme plaatjes daarover?
Wou je zeggen dat politici wel eens beloftes doen die ze niet waar kunnen maken? Je fucking meent het niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet over de debt ceiling, maar over de hypocrisie van de politicus in kwestie. Dat zou zelfs jij moeten snappen.
Je verwacht het niet!quote:Op zondag 20 januari 2013 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat politici wel eens beloftes doen die ze niet waar kunnen maken? Je fucking meent het niet.
Mensen, we hebben een kenner hier!
En dan te bedenken dat Obama die uitspraken heeft gedaan voor het uitbreken van de kredietcrisis.quote:
Ik vind je libertarische wereldbeeld ook buitengewoon koddig. In jullie universum liegen mensen natuurlijk niet.quote:
Koddig man, geen geweld gebruiken.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind je libertarische wereldbeeld ook buitengewoon koddig. In jullie universum liegen mensen natuurlijk niet.
Ik zou dat eerder naïef willen noemen.quote:
Make up your mind, net was het nog koddig.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou dat eerder naïef willen noemen.
Het een sluit het ander niet uit. Sterker, naïviteit is vaak erg koddig.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Make up your mind, net was het nog koddig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |