Hij kan helemaal niet prima weg, dat blijkt wel anders was ie wel gegaan en als je gewoon niet weg wil ben je dus zelf blijkbaar schuld tegenwoordig als je door zo'n kampharries geterrorisseerd wordquote:Op woensdag 13 november 2013 17:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat heeft je eergevoel ermee te makenJe terwijl je prima weg kunt gaan laten pesten door een stelletje kampers is niet bepaald eervol maar eerder dom. Dat is ook niet fijn voor je gezin.
Waarom kan hij dan niet weg ? Hij kan zijn huis verkopen aan de gemeente en ergens anders gaan wonen. Als je gewoon niet weg wilt uit koppigheid dan moet je ook niet zeuren dat de gemeente voor je veiligheid moet zorgen. Zelfs de gemeente legt het af tegen kampers.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Hij kan helemaal niet prima weg, dat blijkt wel anders was ie wel gegaan en als je gewoon niet weg wil ben je dus zelf blijkbaar schuld tegenwoordig als je door zo'n kampharries geterrorisseerd word![]()
En wie zegt dat zijn vrouw niet achter hem staat? Niet iedereen wil zich graag laten verjagen hoor
En omdat zelfs de gemeente het aflegt is het goed, en moet je je er maar bij neer leggen... duidelijk. Ik denk dat deze discussie geen zin meer heeft, wij denken duidelijk heel anders over bepaalde zakenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waarom kan hij dan niet weg ? Hij kan zijn huis verkopen aan de gemeente en ergens anders gaan wonen. Als je gewoon niet weg wilt uit koppigheid dan moet je ook niet zeuren dat de gemeente voor je veiligheid moet zorgen. Zelfs de gemeente legt het af tegen kampers.
Woonwenz had t er ook moeilijk mee
Ik vind dat de man de boel aan het uitlokken is door te weigeren om te vertrekken en weer een hek te plaatsen. We denken er dus idd heel anders over.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
En omdat zelfs de gemeente het aflegt is het goed, en moet je je er maar bij neer leggen... duidelijk. Ik denk dat deze discussie geen zin meer heeft, wij denken duidelijk heel anders over bepaalde zaken
Hij zeurt overigens niet. Hij zet een hek neer. Voor de tweede keer, omdat de gemeente wel het lef heeft om deze man aan te pakken
quote:Ruiter laat zich niet uitkopen door Leudal
Gijsbert Ruiter gaat niet in op het bod van de gemeente Leudal op zijn huis in Haelen.
Dat liet hij donderdag weten. De gemeente wil met de koop van het huis een eind maken aan een conflict tussen Ruiter en de bewoners van het naastgelegen woonwagenkamp. Ruiter kreeg tot 1 november om akkoord te gaan met een bod van 356.000 euro. Ruiter heeft volgens de gemeente nog de hele dag de tijd om alsnog akkoord te gaan.
Ruiter gooide in juni vorig jaar met brandbommen naar de politie toen de gemeente een hek rond zijn woning wilde verwijderen. Het hek moest hem beschermen tegen zijn buren. Ruiter werd daarvoor veroordeeld tot 9 maanden celstraf. Het hoger beroep in die zaak loopt nog.
Ruiter wilde ingaan op het bod, onder voorwaarde dat hij in het huis mocht blijven wonen tot na de uitspraak in het beroep. Die eis legde de gemeente naast zich neer.
Lekker bezig ben je dan als je t vertikt om weg te gaan....quote:Gijsbert Ruiter is woensdag bezig om een hek rond zijn huis in Haelen te plaatsen. De reden is dat de bewaking bij zijn huis woensdagochtend is stopgezet.
Leudal
Van onze verslaggever
De gemeenteraad van Leudal besloot dinsdagavond geen geld meer te betalen voor de permanente bewaking, die inmiddels al zo'n 150.000 euro heeft gekost.
Volgens burgemeester Arno Verhoeven heeft de politie dinsdag nog geadviseerd om de beveiliging voort te zetten. Hij ontraadde de raad dan ook met klem om de geldkraan dicht te draaien.
Omdat de burgemeester echter geen inzicht kan geven in de veiligheidsrisico's wil de raad niet meer betalen.
Ruiter zegt dat hij zich vogelvrij verklaard voelt. Achter het hekwerk heeft hij een rol prikkeldraad gelegd, zodat niemand over de hek heen kan. Volgens Ruiter is het plaatsen van het hek legaal, omdat het op zijn eigen grond staat en lager is dan een meter
nee dat doe je ook niet meer , zo veel gevoel en normaal denken is al gesloopt door de mensheid op dat momentquote:Op woensdag 13 november 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt, ik zou het ook niet weten. Die man is zo lang door een hel gegaan, ik snap eigenlijk wel dat je daarna niet meer kan denken "nu laat ik het voor wat het is en ga ik weg".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |