Precies. Top notch anti-ontgaans-bepaling dit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Precies, anders heb je van die mensen als Yreal die de boel gaan flessen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Precies. Top notch anti-ontgaans-bepaling dit.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nog minstens zes maanden Noviet
Ach de tijd gaat best snel. Met een beetje geluk zit ik volgend jaar rond deze tijd zielig naar buiten te staren net als Mahaarbalquote:
Dan is dit dus incorrect:quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
We moeten nog de novietencriteria bekend maken ofniet?
Bij deze: je bent noviet af als je geen eerstejaars student meer bent en je P gehaald hebt.
quote:Voordat je reageert
Ties02, doe de novietendans!
Liever op de grond in de ub dan thuis op een fatsoenlijke stoelquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij is het druk in de UB
[ afbeelding ]
Lolquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, menquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach de tijd gaat best snel. Met een beetje geluk zit ik volgend jaar rond deze tijd zielig naar buiten te staren net als Mahaarbal
Hahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zal wel weer zo'n figuur zijn van één of andere hippiestudie. Die gaan altijd op de grond zitten
Dan moet je bij die dikke zijnquote:
Apart huis moet je hebben dan als het daar zo kut isquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:15 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Liever op de grond in de ub dan thuis op een fatsoenlijke stoel
Welk vak?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:16 schreef Giku het volgende:
Nog voor de cijfers bekend zijn iedereen die gefaald heeft automatisch inschrijven voor de hertentamens. Klasse man.
Welk vak?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:16 schreef Giku het volgende:
Nog voor de cijfers bekend zijn iedereen die gefaald heeft automatisch inschrijven voor de hertentamens. Klasse man.
Gebeurde bij ons ook voor RGs1quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:16 schreef Giku het volgende:
Weet ik nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:18 schreef Letstalk het volgende:
Damn, reageert iedereen nou echt zo snel of is mijn internetverbinding ultiem traag?
Vind ik het nog niet echt netjes, hoewel dat in feite niets uitmaakt natuurlijk.quote:
Ze kunnen ook een mailtje sturen of de resultaten op nestor uploaden dacht ik zo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:19 schreef Paxcon het volgende:
Wat is dat trouwens voor pauperboel als ze slechts één per dag de site laten updaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |