Mijn plaatjetwitter:MarkvonBammel twitterde op donderdag 03-01-2013 om 16:29:19Dit schilderij verdient een mooi plekje aan de muur van @Kevin_strootman! #PSV http://t.co/Sh82Q3Rl reageer retweet
Welke amateur had dat van tevoren niet even kunnen bedenken. Godsamme zeg.quote:'Thailand-trip sportief geen succes'
10 januari 2013
Volgens het Algemeen Dagblad zijn technisch manager Marcel Brands en de commerciële man Peter Rovers woensdag na een evaluatie van de trip in Thailand tot de conclusie gekomen dat de trip naar Thailand uit sportief oogpunt geen goed plan is geweest. Financieel gezien leverde de trip tonnen op en plezierde het Philips daarmee. Fysiek gezien trekt de trip echter een zware wissel op de spelers door de hoge temperaturen.
"Een trainingskamp in het Midden-Oosten is een beter idee. De temperaturen zijn aangenamer, de vliegreis is korter en ook daar kan het commercieel interessant zijn", zegt Rovers in het Algemeen Dagblad.
De commerciële man hoopt wel dat PSV vaker naar voetbalontwikkelingslanden gaat, maar niet voor de verkoop van shirtjes. "Heeft geen zin", zegt Rovers. "Hier kennen ze de grote clubs uit Engeland en Spanje, PSV zegt ze niets.Alles onder de Europese topclubs is voor de Aziaten één pot nat. Dan maakt het niet uit of je Aston Villa, Olympique Lyon of PSV heet. Later dit jaar voetballen Chelsea en Manchester United tegen elkaar in Bangkok. Krijgen ze miljoenen voor. Met onze benadering kunnen wij toch interessant zijn."
Een trip naar Azie is volgens de beleidsbepalers meer iets voor na het einde van het seizoen. PSV hoopt komende zomer dan ook een trip naar Indonesië te kunnen realiseren, iets dat tot twee keer toe eerder mislukte.
Damn. Eerst had ze nog wat foto's van haarzelf, waar zijn die gebleven?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://twitter.com/_KevIsPerfectie
Twitter van die gekke Strootman fan
Mensen moeten iets te zeiken hebben.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:52 schreef rubbereend het volgende:
Met alle respect, zo druk is het PSV schema niet meer dus dat hoeft toch geen probleem te zijn. Bovendien zijn ze in Spanje ook weleens weggewaaidkonden ze dagenlang niks
Eerst komende drie wedstrijden:quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Welke amateur had dat van tevoren niet even kunnen bedenken. Godsamme zeg.
Genoeg tijd om weer te acclimatiseren lijkt me.quote:18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag
ze denkt nu aan de medemens, dus die zijn wegquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Damn. Eerst had ze nog wat foto's van haarzelf, waar zijn die gebleven?
Heracles uit reken ik als een van lastigste wedstrijden van het seizoen anders.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eerst komende drie wedstrijden:
[..]
Genoeg tijd om weer te acclimatiseren lijkt me.
Ja, vind ik ook een linke, maar dan zitten ze alweer zo lang in NL.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heracles uit reken ik als een van lastigste wedstrijden van het seizoen anders.
Vanwege het kunstgras? Vorig seizoen tikte PSV Heracles helemaal weg alleen had het de pech dat de kansen niet werden afgemaakt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heracles uit reken ik als een van lastigste wedstrijden van het seizoen anders.
Ze reetweette De Stroot schilderijquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://twitter.com/_KevIsPerfectie
Twitter van die gekke Strootman fan
Maar dit jaar doen maken we alle kansen af, dus zal wel goed komen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vanwege het kunstgras? Vorig seizoen tikte PSV Heracles helemaal weg alleen had het de pech dat de kansen niet werden afgemaakt.
Zulke wedstrijden zitten er altijd wel tussen dat de bal er niet in wil, maar ik zie de link met Heracles niet zo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar dit jaar doen maken we alle kansen af, dus zal wel goed komen?
eerst terugkijken dan vragenquote:
Dank Stylo evenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Sorry fail, zag hem op psv.netwerk
Die gif, komt van hem.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:05 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Stylo bedankt.
Waarvoor eigenlijks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |