Het gaat bij veel spelers om de strategie waarin gespeeld wordt, kwaliteit van de medespelers, stressbestendigheid en de hoeveelheid krediet ze krijgen die bepalen of ze wel of niet slagen een stap hogerop. Hun eigen kwaliteit zal in veel gevallen wel voldoende zijn, maar sterk afhankelijk van de eerdergenoemde factoren. Daardoor zou het kunnen dat een speler als Eriksen wel slaagt bij ManU en Strootman niet, maar dat het omgekeerde het geval is bij AC Milan bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn totaal niet te vergelijken qua type speler, dus het kan best een keer een tactische oplossing zijn
Waarom niet? Ik vind in zekere zin van wel. Tuurlijk; elke voetballer is uniek, maar ik denk dat je deze posities prima met elkaar kan vergelijken. Daarnaast mist Clasie gewoon stootkracht, wat Strootman op die plek wel heeft.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn totaal niet te vergelijken qua type speler, dus het kan best een keer een tactische oplossing zijn
Ik ben wel met je eens dat Strootman verder is dan Clasie, dat is ook niet de discussie maar de laatste heeft wel specifieke kwaliteiten (snelle pass in de omschakeling) die Strootman bijvoorbeeld niet heeftquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind in zekere zin van wel. Tuurlijk; elke voetballer is uniek, maar ik denk dat je deze posities prima met elkaar kan vergelijken. Daarnaast mist Clasie gewoon stootkracht, wat Strootman op die plek wel heeft.
Genoeg voorbeelden van voetballers die zo faalden in een bepaalde competitie/club.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat bij veel spelers om de strategie waarin gespeeld wordt, kwaliteit van de medespelers, stressbestendigheid en de hoeveelheid krediet ze krijgen die bepalen of ze wel of niet slagen een stap hogerop. Hun eigen kwaliteit zal in veel gevallen wel voldoende zijn, maar sterk afhankelijk van de eerdergenoemde factoren. Daardoor zou het kunnen dat een speler als Eriksen wel slaagt bij ManU en Strootman niet, maar dat het omgekeerde het geval is bij AC Milan bijvoorbeeld.
Dat zijn gewoon allemaal kleine dingetjes die alles bij elkaar opgeteld een voetballer maken tot wat hij is. Zo heeft Strootman z'n + en - punten en voor Clasie geldt hetzelfde. Al met al kun je (zoals je zelf ook al zegt) vrij gemakkelijk stellen dat Strootman vooralsnog verder is dan Clasie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben wel met je eens dat Strootman verder is dan Clasie, dat is ook niet de discussie maar de laatste heeft wel specifieke kwaliteiten (snelle pass in de omschakeling) die Strootman bijvoorbeeld niet heeft
Waar baseer je dit op? Op dit seizoen, zijn eerste goede in 3 jaar tijd?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:59 schreef BlaZ het volgende:
Lens is denk ik een typische speler die beter af zou zijn in de premier league.
Op zijn fysieke spel en loopvermogen. En nee het is absoluut geen speler voor de top van de premier league. Maar voor een middenmotor of degradatiekandidaat zou het een uitstekende speler zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Op dit seizoen, zijn eerste goede in 3 jaar tijd?
Dat hij zich eerst maar eens in Nederland bewijst. Die paar goals en assists zijn leuk, maar nou niet bepaald een graadmeter om te slagen in het buitenland.
Ben het wel met je eens. Maar meer (voorlopig) ook zeker niet, dit is eigenlijk zijn eerste seizoen waarin hij echt uitblinkt, ben benieuwd of hij dit ook de 2de seizoenshelft door kan trekkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Op zijn fysieke spel en loopvermogen. En nee het is absoluut geen speler voor de top van de premier league. Maar voor een middenmotor of degradatiekandidaat zou het een uitstekende speler zijn.
Hij blinkt dit seizoen niet uit? Sorry, maar het is nog altijd te onregelmatig. PSV zou er goed aan doen deze speler te vervangen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens. Maar meer (voorlopig) ook zeker niet, dit is eigenlijk zijn eerste seizoen waarin hij echt uitblinkt, ben benieuwd of hij dit ook de 2de seizoenshelft door kan trekken
We hebben het over Lens toch? Ik vond Lens de 1ste seizoenshelft zeker bij de 3 beste spelers behoren. Was altijd aanwezig en speelde vaak ook in slechte wedstrijden van PSV zelf wel gewoon redelijk (bijv. tegen Ajax).quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hij blinkt dit seizoen niet uit? Sorry, maar het is nog altijd te onregelmatig. PSV zou er goed aan doen deze speler te vervangen.
Met je eens, is met Strootman de beste PSVerquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
We hebben het over Lens toch? Ik vond Lens de 1ste seizoenshelft zeker bij de 3 beste spelers behoren. Was altijd aanwezig en speelde vaak ook in slechte wedstrijden van PSV zelf wel gewoon redelijk (bijv. tegen Ajax).
Hij is meer aanwezig maar blijft overzicht missen voor het doel en is heel erg zwak in het afmaken van kansen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
We hebben het over Lens toch? Ik vond Lens de 1ste seizoenshelft zeker bij de 3 beste spelers behoren. Was altijd aanwezig en speelde vaak ook in slechte wedstrijden van PSV zelf wel gewoon redelijk (bijv. tegen Ajax).
Hij wil toch zelf weg?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hij is meer aanwezig maar blijft overzicht missen voor het doel en is heel erg zwak in het afmaken van kansen.
Gezien het aantal kansen had hij gewoon een keer of 10/12 moeten scoren en dan had ik ook niks gehad om over te zeuren.
PSV zou er goed aan doen om hem te verkopen omdat ik er weinig vertrouwen in heb dat Lens nog beter gaat spelen.
Elke speler wil hogerop. Voor Lens gaan ploegen echter niet de jackpot betalen.quote:
Dit exact. Bazenacties, maar veel te weinig rendement. Op basis van zijn acties een mooi youtubefilmpje maken, link doorsturen naar Italië en hopen dat er een club komt die 4 miljoen voor hem wil betalen. Meer ga je er echt nooit voor krijgen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hij is meer aanwezig maar blijft overzicht missen voor het doel en is heel erg zwak in het afmaken van kansen.
Gezien het aantal kansen had hij gewoon een keer of 10/12 moeten scoren en dan had ik ook niks gehad om over te zeuren.
PSV zou er goed aan doen om hem te verkopen omdat ik er weinig vertrouwen in heb dat Lens nog beter gaat spelen.
Ja hij wil nadrukkelijk weg na dit seizoen. Prima prijs lijkt me een miljoen of 5 a 6, daarvoor moet hij te verkopen zijn.quote:
ik heb niks gebodenquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:58 schreef Chase_Utley het volgende:
Hebben jullie serieus maar 2,5 miljoen euro voor Maher geboden?
Ik denk niet dat Brands meeleest. Laat staan daarop reageren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:58 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik heb eerder het bedrag van 5 miljoen gehoord.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:58 schreef Chase_Utley het volgende:
Verbeek zegt dat het om 2,5 miljoen + nog een % bij een doorverkoop ging.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:02 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik heb eerder het bedrag van 5 miljoen gehoord.
Wat ik heb gehoord, maar dat krijg ik nergens bevestigd, is dat er 2,5 is geboden met een zeer royaal doorverkooppercentage. (in de orde van grootte van 50%)quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:58 schreef Chase_Utley het volgende:
#Yoloquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:58 schreef Chase_Utley het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |