abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 januari 2013 @ 14:45:08 #276
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_121546976
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat weten ze intern heus wel. Zeg dan gewoon 'wij als PSV zijn aan onze stand verplicht te winnen van, met alle respect, dit PEC.' Of iets dergelijks. Dat PEC waarschijnlijk gemotiveerd is is redelijk logisch. :')
Maar dat je zelf een kutselectie hebt wordt op die manier ook niet uitgesproken. Dan verandert er in feite nog niets aan de waarde van beide uitlatingen.
Dit, dus.
pi_121547157
Eindhovense vrienden, wanneer begint de kaartverkoop van PSV - Feyenoord voor de beker?
pi_121547234
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:48 schreef SjaakBauer het volgende:
Eindhovense vrienden, wanneer begint de kaartverkoop van PSV - Feyenoord voor de beker?
Vandaag maken ze bekend als t goed is.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_121547281
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Vandaag maken ze bekend als t goed is.
Top.
pi_121547357
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_121547441
8 miljoen, inclusief verzendkosten.
  Redactie Sport maandag 14 januari 2013 @ 14:56:36 #282
274204 crew  Mexicanobakker
pi_121547566
quote:
rond de 7/8M vangen en strik eromheen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_121547734
Blijkbaar vind Lens het nodig om elke transferperiode te roepen dat hij weg wil :')
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 januari 2013 @ 15:00:45 #284
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121547749
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het is de meest beroerde manier om de competitie weer mee te beginnen, zo'n idioot verre reis.

Het moet vanwege sponsoren, maar tijdens winterstop trainen op eigen grond, volle bak aan de conditie en het fysiek werken in het krachthonk werkt honderd keer beter en motiverender dan daar.
Die week dat in Spanje alle ballen wegwaaide was ook waardeloos. Kom op zeg. Meneer klaagt de ballen uit zijn broek om één slechte nacht slaap. Bovendien is er na terugkomst een dikke week om te herstellen van een jetleg. Als ze tegen PEC punten verliezen ligt dat echt aan deze trip.

Het is misschien niet ideaal maar het wordt nu alvast als voorschot op een excuus voor puntverlies gegeven.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 januari 2013 @ 15:01:54 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121547802
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

rond de 7/8M vangen en strik eromheen.
als je 8 miljoen kan vangen mag je in je handen wrijven. Maargoed als hij het op zijn heupen krijgt die 2e seizoenshelft en je wordt kampioen kan het zomaar ineens 10 zijn :')
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_121547837
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:00 schreef Scarface88 het volgende:
Blijkbaar vind Lens het nodig om elke tranfserperiode te roepen dat hij weg wil :')
Toch een van de weinigen van wie ik het niet erg vind. Gun t m wel.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 januari 2013 @ 15:02:37 #287
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121547839
quote:
Blijkbaar vind Lens het nodig om elke tranfserperiode te roepen dat hij weg wil :')
Dit riep hij voor het seizoen zelfs al. Hij wilde een stabiel seizoen draaien om dan weg te kunnen. Omdat hij nog nooit een stabiel seizoen gedraaid heeft _O-
DeLuna vindt me dik ;(
  Redactie Sport maandag 14 januari 2013 @ 15:03:27 #288
274204 crew  Mexicanobakker
pi_121547885
Ik zal Lens niet al te hard missen hoor. Hij heeft z'n goede momenten ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_121547909
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:01 schreef rubbereend het volgende:

[..]

als je 8 miljoen kan vangen mag je in je handen wrijven. Maargoed als hij het op zijn heupen krijgt die 2e seizoenshelft en je wordt kampioen kan het zomaar ineens 10 zijn :')
Voor 5mio aangekocht, nog 2 jarig contract. Behoorlijk omhoog gepraat door media. Kan best nog wel eens een mooi prijsje uit komen.
pi_121547991
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal Lens niet al te hard missen hoor. Hij heeft z'n goede momenten ja.
Was de enige die openlijk stelde niet eens te zijn met Ruttens speelwijze.. Iets wat elke idioot zag, maar binnen het team alleen hij _O_ Kan ik toch nog altijd wel waarderen.
  maandag 14 januari 2013 @ 15:28:22 #291
300718 Kenju
Say It!!??
pi_121548907
quote:
Blijkbaar vind Lens het nodig om elke transferperiode te roepen dat hij weg wil :')
Het is niet zo dat hij een persconferentie ervoor bijeengeroepen heeft oid. Het is hem waarschijnlijk gevraagd tijdens een interview oid.

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:00 schreef rubbereend het volgende:

Die week dat in Spanje alle ballen wegwaaide was ook waardeloos. Kom op zeg. Meneer klaagt de ballen uit zijn broek om één slechte nacht slaap. Bovendien is er na terugkomst een dikke week om te herstellen van een jetleg. Als ze tegen PEC punten verliezen ligt dat echt aan deze trip.
Tuurlijk moeten ze zelfs in de meest beroerde staat van een fantastische spelen PEC nog altijd makkelijk winnen. Maar hoe je tegen de trip aankijkt is toch wel erg makkelijk. Het is niet één nacht slechte slaap. Het zijn ook die ontzettend warme temperaturen, waar er feitelijk gewoon gewerkt wordt. Ze hebben het dus niet bepaald relaxt gehad. Ze hebben promotiewerk gedaan, getraind en een wedstrijd gespeeld, in omstandigheden die ver liggen van wat ze gewend zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Was de enige die openlijk stelde niet eens te zijn met Ruttens speelwijze.. Iets wat elke idioot zag, maar binnen het team alleen hij _O_ Kan ik toch nog altijd wel waarderen.
Klopt, mijn respect voor hem heeft toen ook een blijvende boost gekregen. Het was meer dan alleen in woord. In de wedstrijd tegen Feyenoord ging hij ook gewoon op de aanval spelen. Helaas steunde vervolgens niemand hem en moest hij zich dus scharen in het angsthazen-plan dat Rutten had uitgelegd. Mensen hebben vaak een idee van Lens dat het hem allemaal niet zo boeit omdat ze mensen dat aan zijn gezicht af te zien. Dat was toen ook al. Maar hij was op dat moment de enige die gewoon wilde vechten voor het kampioenschap.
In de media heeft hij dat verder nooit openlijk naar voren gebracht, wat ook wel iets zegt.

[ Bericht 35% gewijzigd door Kenju op 14-01-2013 15:34:34 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  maandag 14 januari 2013 @ 15:34:29 #292
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_121549122
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:28 schreef Kenju het volgende:

[..]

Het is niet zo dat hij een persconferentie ervoor bijeengeroepen heeft oid. Het is hem waarschijnlijk gevraagd tijdens een interview oid.

[..]

Tuurlijk moeten ze zelfs in de meest beroerde staat van een fantastische spelen PEC nog altijd makkelijk winnen. Maar hoe je tegen de trip aankijkt is toch wel erg makkelijk. Het is niet één nacht slechte slaap. Het zijn ook die ontzettend warme temperaturen, waar er feitelijk gewoon gewerkt wordt. Ze hebben het dus niet bepaald relaxt gehad. Ze hebben promotiewerk gedaan, getraind en een wedstrijd gespeeld, in omstandigheden die ver liggen van wat ze gewend zijn.
Mooi toch, worden het misschien eindelijk mannen, wat een geklaag en gemekker over een fucking jetleg een week voor een thuiswedstrijd tegen een ploeg uit het rechterrijtje.
Niet zoveel praten, en gewoon 5-0 winnen.
pi_121549138
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:28 schreef Kenju het volgende:

[..]

[..]

Ajax komt ook uit Brazilie waar het 30+ graden is. Pec kom uit Turkije 20graden. Luxeproblemen. Blijf een nacht+dag wakker, ga vroeg naar bed en je jetlag is weer over. Heb er nooit zo'n last van.

Ze zaten fgs te klagen dat er niks in het hotel te doen was. Waren maar 5 sterretjes. Maar de businessclass vlucht heb ik niemand over horen klagen gelukkig.
  maandag 14 januari 2013 @ 15:35:42 #294
300718 Kenju
Say It!!??
pi_121549170
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:34 schreef tja77 het volgende:

[..]

Mooi toch, worden het misschien eindelijk mannen, wat een geklaag en gemekker over een fucking jetleg een week voor een thuiswedstrijd tegen een ploeg uit het rechterrijtje.
Niet zoveel praten, en gewoon 5-0 winnen.
Dat is te makkelijk. Eigenlijk vind ik dat je er juist kritisch over moet zijn. PSV is een profclub en spelers moeten in staat worden gesteld om zich optimaal voor te bereiden. Kijk, als we nu een grote selectie hadden met allemaal spelers die in de basis konden spelen, ok. Maar de staat van onze selectie is verre van dat.
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ajax komt ook uit Brazilie waar het 30+ graden is. Pec kom uit Turkije 20graden. Luxeproblemen. Blijf een nacht+dag wakker, ga vroeg naar bed en je jetlag is weer over. Heb er nooit zo'n last van.
Ook bij Ajax is aangegeven dat ze het niet ideaal vonden. Maar verder zaten ze in Brazilië wel in een voetbalcultuur, dwz goede tegenstanders en voetbal-gerichte accommodaties. Verder is het eten in Brazilië beter te doen dan in Thailand (althans, ik hoop dat ze wel gewoon Thais hebben gegeten in Thailand) en is het minder benauwd (sowieso is het verschil tussen 30+ en 40+ meer dan 20+ en 30+, ja ook bij temperaturen is dat zo) en hebben ze ook minder last van zaken als smog.

[ Bericht 36% gewijzigd door Kenju op 14-01-2013 15:40:57 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 januari 2013 @ 15:38:03 #295
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121549262
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:35 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat is te makkelijk. Eigenlijk vind ik dat je er juist kritisch over moet zijn. PSV is een profclub en spelers moeten in staat worden gesteld om zich optimaal voor te bereiden. Kijk, als we nu een grote selectie hadden met allemaal spelers die in de basis konden spelen, ok. Maar de staat van onze selectie is verre van dat.
bij een profclub spelen altijd meer belangen. Er is daar gewoon getraind en het is niet zo dat de speler zonder conditie daar heen zijn gegaan.

Het is niet ideaal, dat klopt. Maar zo dramatisch als er soms over wordt gedaan. Bovendien is er de 2e seizoenshelft genoeg tijd om te trainen. Het is niet zo dat we nu ineens in een woensdag-zondag ritme zitten
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 14 januari 2013 @ 15:39:35 #296
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_121549325
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:35 schreef Kenju het volgende:

[..]

Wat is optimaal voorbereiden? Weet jij dat? Misschien was dit wel net wat ze nodig hadden.
Ja je kunt kiezen voor optimale omstandigheden 20 graden en lekker licht trainen. Maar misschien is een druk programma in de condities die ze nu hebben gehad wel optimaal voorbereiden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 januari 2013 @ 15:40:29 #297
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121549359
Er is ook een jaar geweest dat de enige club die in Nederland bleef het beste weer had :')
DeLuna vindt me dik ;(
pi_121549450
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:40 schreef rubbereend het volgende:
Er is ook een jaar geweest dat de enige club die in Nederland bleef het beste weer had :')
Lekker ballen op Texel :7
  maandag 14 januari 2013 @ 15:43:54 #299
300718 Kenju
Say It!!??
pi_121549522
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

bij een profclub spelen altijd meer belangen. Er is daar gewoon getraind en het is niet zo dat de speler zonder conditie daar heen zijn gegaan.

Het is niet ideaal, dat klopt. Maar zo dramatisch als er soms over wordt gedaan. Bovendien is er de 2e seizoenshelft genoeg tijd om te trainen. Het is niet zo dat we nu ineens in een woensdag-zondag ritme zitten
Tsja, maar die winterstop heeft natuurlijk wel een effect op je ritme. Dat wil je dus zo goed mogelijk managen. Wanneer je stelt dat gedurende derest van het seizoen ze zich weer kunnen herpakken, vind ik dat wel weer een makkelijke kijk. Jezelf onderscheiden van anderen zit hem ook (en vaak zelfs met name) in de details.
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:39 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wat is optimaal voorbereiden? Weet jij dat? Misschien was dit wel net wat ze nodig hadden.
Ja je kunt kiezen voor optimale omstandigheden 20 graden en lekker licht trainen. Maar misschien is een druk programma in de condities die ze nu hebben gehad wel optimaal voorbereiden.
Op basis van de geluiden die in de media kenbaar zijn gemaakt is het best redelijk om aan te nemen dat het in sportief opzicht zeker niet ideaal was.

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Lekker ballen op Texel :7
Of gewoon thuis blijven, toernooitje organiseren dat overloopt van de sponsoring, etc. Niets mis mee.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  maandag 14 januari 2013 @ 15:45:24 #300
300718 Kenju
Say It!!??
pi_121549584
z
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')