quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:41 schreef Taexon het volgende: [..] Gewoon scheten laten vinden mensen ook niet leuk
![]()
een beetje maarquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, je reageerde op mijn vraag met 'iets met context' meen ik dus ik kreeg de indruk dat je er meer van kon vertellen
bitch pleasequote:Op woensdag 9 januari 2013 22:43 schreef Fok-it het volgende:
Doe daar even een passende pic voor in de OP bij dan.
Dan ben je nogal actief geweest vandaagquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:44 schreef LETMEIN het volgende:
Ik vind het trouwens wel belangrijk om te melden dat ik waarschijnlijk vandaag nog m'n 1000ste post ga posten.
spectaculair vrindquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:44 schreef LETMEIN het volgende:
Ik vind het trouwens wel belangrijk om te melden dat ik waarschijnlijk vandaag nog m'n 1000ste post ga posten.
Na dat plaatje??quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:47 schreef Taexon het volgende:
Rot op met die smerige plaatjes
[ afbeelding ]
Laten we maar plaatje van chocolade doen dan... ook bruin maar denk wel wat lekkerder
quote:
hahaha ja echt welquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
na dat poep plaatje he, vieze sof
oh jer, ik kan niet reageren op je bericht in mn fobo want bij jou kun je niet reageren hahaquote:
Dat vind ik ook best lekkerquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat jij alleen maar 'grappig' meent te kunnen zijn met zwakzinnig gedrag
Ik lieg niet tegen mijn ouders hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:51 schreef msacras het volgende:
Aangezien ik niet kan quoten tussen de topics enzo want mobiel bij deze reactie op Stuart
Ja ik vind zulke kleine onbelangrijke dingetjes acceptabel aangezien iedereen het doet en niemand er in negatieve zin last van heeft!
Ik heb het inderdaad zien gebeuren ja, niet bij mezelf, maar een kennis had ook allemaal dingen verzonnen op z'n cv. Hij mocht op een tweede sollicitatie gesprek komen, maar alleen zodat ze daar konden vertellen dat bedrijf X waar hij in het verleden zou hebben gewerkt niks van hem af wist. Zelfde verhaal met iemand die een periode van 6 maanden had verhoogd naar 3 jaar, en iemand die een complete opleiding had verzonnen.toen ze geen diploma's of wat dan ook kon laten zien hadden ze niet zoveel vertrouwen meer in d'r.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:00 schreef Taexon het volgende:
[..]sorry
Oke waarom moet ik hierom lachen...dafuqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
je was al over je vader gekomen voordat de foto's werden weggehaald, nou niet schijnheilig gaan doenquote:
[..]sorry
Oke waarom moet ik hierom lachen...Disco-pistooltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
[..]sorry
Oke waarom moet ik hierom lachen...Haha geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je was al over je vader gekomen voordat de foto's werden weggehaald, nou niet schijnheilig gaan doen
Lekker headshots proberen te maken door de stadquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, ik was je moeder aan het quoten.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je was al over je vader gekomen voordat de foto's werden weggehaald, nou niet schijnheilig gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat valt te radenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat zegt die UI van jou eigenlijk?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:04 schreef Taexon het volgende:
Alle leuk topics daar sla ik op... echt sommige vragen blijven prachtig
Leuke is dat deze vraag wel uiteindelijk een heel duidelijk goed antwoord heeft
Maar toen ik hem las ging ik wel kapot van het lachenhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lieg niet tegen mijn ouders hoor
Liegen is een kunst, zo blijkt
Ik heb overigens nog NOOIT mijn diploma's waar dan ook hoeven laten zien. Ik begrijp je wel hoor
Klopt, in het verleden heb ik dat wel gedaan. Ik heb dat nu 'niet meer nodig' zeg maarquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.ik weet zeker dat ook jij dingen tegen je ouders vertelt/in het verleden hebt verteld die niet voor 100% waar zijn.
Ah daar heb je dan geluk mee, maar zo gaat het niet overal, haha. Hangt natuurlijk wel van de baan af, maar alsnog.
Het is ook niet dat ik dagelijk al mijn verhalen verdraai, maar kleine dingetjes kunnen soms best achterwege worden gelaten imo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, in het verleden heb ik dat wel gedaan. Ik heb dat nu 'niet meer nodig' zeg maar
Moreel gezien heb je ook gewoon gelijk. Ik probeer slechts te overleven in een wereld vol corruptie
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
slaaplekker en sweetdreams
quote:
:w! slaapsquote:
Klopt, daar heb je ook gewoon gelijk in. Niet alles hoeft gezegd te wordenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik dagelijk al mijn verhalen verdraai, maar kleine dingetjes kunnen soms best achterwege worden gelaten imo.
En je moet er niet zo negatief zien allemaal, het leven is niet eerlijk en heel kut en corrupt en het zal vast wel heel zwaar zijn, maar dan moet je juist proberen er niet aan mee te doen.
een wat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik ook best lekker
Al ben ik meer en Wagamama type
oh nee ik hou niet zo van chinees en volgens mij lijkt daarop haha.quote:
Sweet dreamsquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga van FOK! af, doei schatjes
doeeeiquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga van FOK! af, doei schatjes
Japans, ja, veel noodles, rijst etc. Als je niet van chinees houdt is het misschien niets voor je, geen ideequote:Op woensdag 9 januari 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
oh nee ik hou niet zo van chinees en volgens mij lijkt daarop haha.
dientje!quote:
hahaha ja dat was auto correctquote:
Dat gaat op mijn laptop ook somsquote:
ja mn mac doet dat automatisch hahaquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:36 schreef Rockiejj het volgende:
Gaan we nu een half uur naar iedereen zwaaien?
Hier dus ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja mn mac doet dat automatisch haha
Okayquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:36 schreef Rockiejj het volgende:
Gaan we nu een half uur naar iedereen zwaaien?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:38 schreef Ro-ald het volgende:
Heey Rock & Sof
Ik zit op mobiel dus doe het Ff zo
haha ja, opzich wel fijn soms als ik te lui ben om te verbeterenquote:
Hoe gaat iequote:Op woensdag 9 januari 2013 23:38 schreef Ro-ald het volgende:
Heey Rock & Sof
Ik zit op mobiel dus doe het Ff zo
Lamquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:39 schreef Kimberliedje het volgende:
Excuses voor de vele quotes. Ik lig lam in bed met mn crappy phone.
Erg vervelende klacht iddquote:
wat is er eigenlijk anders aan een mac?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja mn mac doet dat automatisch haha
yooquote:
Ja goed hoor en met jou?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja, opzich wel fijn soms als ik te lui ben om te verbeteren
[..]
Hoe gaat ie
Ik dacht dronkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:42 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ook wel bekend als kapot, gebroken, uitgeteld.
Ehm ja, eigenlijk heel veel. Natuurlijk werken sites hetzelfde, maar de programma's zijn anders. Oh ik weet niet hoe ik het uit kan leggen. Stuart helpquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk anders aan een mac?
mooi! Ja goed hoorquote:
stiekem wel.quote:
hahahahahaquote:
Het is stabieler en mooier en handigerquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm ja, eigenlijk heel veel. Natuurlijk werken sites hetzelfde, maar de programma's zijn anders. Oh ik weet niet hoe ik het uit kan leggen. Stuart help
[..]
mooi! Ja goed hoor
Moet je betalen voor updates?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is stabieler en mooier en handiger
En updates kosten maar 15 euro ongeveer en de mac's en macbook ogen sexy
Dat zou ook nog kunnen. Maar dan zou ik ketszat zeggenquote:
Dat zou ik nooit hebben begrepenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:45 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen. Maar dan zou ik ketszat zeggen
Nee heb een lange dag gehad. School tot 20:30u. 22u pas thuis. Ov
ja ik vind het sowieso handiger werken. Vind het ook sneller. En idd mooier haha!quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is stabieler en mooier en handiger
En updates kosten maar 15 euro ongeveer en de mac's en macbook ogen sexy
hahaa ja hequote:
Zo, dat is wel heel erg vroeg danquote:
you'll never go backquote:
jaquote:
Me tooquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
you'll never go back
echt ik hou van mn laptop haha
Dear me, sterkte zeg! Hoe bevalt hetquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
jakwart voor zeven op het werk zijn.
Ja, deze is italiaans dacht ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik vind het sowieso handiger werken. Vind het ook sneller. En idd mooier haha!
[..]
hahaa ja hein het engels is ie niet zo leuk.
Dat is te hoog voor mij gegrepen vrees ikquote:
School. Maar het is hier een uur eerderquote:
Ja, is dat nou beter of niet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
School. Maar het is hier een uur eerder
Je woont in Limboland?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is te hoog voor mij gegrepen vrees ik![]()
In dit geval wel. Het is bijna middernacht bij jullie en hier bijna 11 uur dus voor mij makkelijker om 'laat' op te blijven. Althans, zo lijkt het danquote:
Ja, op fok ideaal xdquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
In dit geval wel. Het is bijna middernacht bij jullie en hier bijna 11 uur dus voor mij makkelijker om 'laat' op te blijven. Althans, zo lijkt het dan
Haha Brabants bestaat niet. Elk dorp heeft namelijk zijn eigen dialect. Iemand uit Roosendaal praat namelijk heel anders als ik doequote:Op woensdag 9 januari 2013 23:50 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wil Kimberliedje haar stem wel horen,Brabants is leuk om te horen![]()
haha ja ik zet hem ook nooit uit hehe. Is het wel goed als je hem altijd aan de lader hebt liggen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Me too
Ik vind alles mooi eraan. En hoewel ik hem nooit uitzet start hij binnen de 15-20 seconden op
Ja ik vind het wel heel leukquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dear me, sterkte zeg! Hoe bevalt het
hahaha jaa ik vind de nederlandse nog het leukste hoorquote:
Nee, je moet wel af en toe de batterij leeg laten lopen middels gebruikquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja ik zet hem ook nooit uit hehe. Is het wel goed als je hem altijd aan de lader hebt liggen?
[..]
Ja ik vind het wel heel leuken moet tot 15.15 dus valt nog wel mee. Vrijdag van 7-17 dus tien uur
[..]
hahaha jaa ik vind de nederlandse nog het leukste hoor
Oh ja dat is waarquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Haha Brabants bestaat niet. Elk dorp heeft namelijk zijn eigen dialect. Iemand uit Roosendaal praat namelijk heel anders als ik doe
Nederlandse ouders en ik heb ook een tijdje in NL gewoondquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Cool! Toffe stad
Waar ligt je oorsprong hier in Nedeland dan? En wat brengt je daar?
Ook ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:54 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ga altijd te laat slapen jullie ook?
jaa ik doe wel soms die lader eruit hoor. Maar meeste van de tijd ligt ie eraan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, je moet wel af en toe de batterij leeg laten lopen middels gebruik
Gelukkig bevalt het werk
ja ik ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:54 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ga altijd te laat slapen jullie ook?
Het helpt zeker als het een beetje leuk isquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa ik doe wel soms die lader eruit hoor. Maar meeste van de tijd ligt ie eraan.
Jep, dan hou ik het wat langer vol haha.
Ahaa. Waar ergens? En zijn jullie daar gaan wonen vanwege werk of gewoon leuk?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nederlandse ouders en ik heb ook een tijdje in NL gewoond
omdat ik mijn laptop niet weg kan leggen. En omdat ik toch niet in slaap kan vallen. Jij dan?quote:
Hoezoquote:
Uhm, ik verveel me maar ook geen zin om te slapen.. maarja moet zo welquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik mijn laptop niet weg kan leggen. En omdat ik toch niet in slaap kan vallen. Jij dan?
ja ik ga ook zo maar eensquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Uhm, ik verveel me maar ook geen zin om te slapen.. maarja moet zo wel
Werk voor mijn vader. Ik woonde in NL in Amsterdam.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ahaa. Waar ergens? En zijn jullie daar gaan wonen vanwege werk of gewoon leuk?
Wel tof, ik zou ook wel eens een tijdje in Londen willen wonenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Werk voor mijn vader. Ik woonde in NL in Amsterdam.
Hoe lang zou je er willen wonen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:01 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Wel tof, ik zou ook wel eens een tijdje in Londen willen wonen
hahaahah jaaquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar dan ga je met je mobiel lurken
Daar ben ik nog nooit geweest maar moet je doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:03 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb een cheque ofzo kan ik met een cruise van 3 dagen naar new castle 2 personen
oh leukquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:03 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb een cheque ofzo kan ik met een cruise van 3 dagen naar new castle 2 personen
Ahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:03 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Een half jaar tot een jaar max. denk ik.
Doen! Supertof schip met alles er op en er aanquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:03 schreef Dientje12 het volgende:
Klinkt leukquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
Ik ga nog een keer met mn vader naar londen toe voor mn examen![]()
Ja, lijkt me wel leukquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest maar moet je doen
Ja, uhh niemandquote:
Parijs of Berlijn lijkt me ook leuk maar ik beschik de taal daar totaal niet voor. Engels daarintegen is een eitje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha
In London woon ik al 7 jaar. In Engeland langer
ja vind ik ook leuk klinken, niet dat het ervan komt. Maar vind ik niet erg.quote:
Waarom is Engels een eitje? Je bent tweetaligquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:06 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Parijs of Berlijn lijkt me ook leuk maar ik beschik de taal daar totaal niet voor. Engels daarintegen is een eitje.
aaawhquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, uhh niemand [ afbeelding ]
Hoezo komt het er niet vanquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ja vind ik ook leuk klinken, niet dat het ervan komt. Maar vind ik niet erg.
volgens mij is hij het vergetenquote:
aawh gaygay: (quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zomaar en nog wat achterliggende redenen
Gewoon eens ter sprake brengen en dan zie je wel hoe hij reageert tochquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
volgens mij is hij het vergeten
Engels vind ik gewoon heel makkelijk, onthoud het meteen. Weet niet of je dat als tweetalig kunt zien?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom is Engels een eitje? Je bent tweetalig
aah kan je niet met een vriend gaan dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, geef hem denk ik aan me moeder ofzo.
Nee, geef me de box
Nee, gelukkig geen last vanquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:09 schreef Dientje12 het volgende:
Hebben jullie ook weleens, dat als je een elastiekje wil schieten dat de elastiek bij je richtvinger eraf glijd en dan zo in je oog komt?
Ik heb geen vriendenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
aah kan je niet met een vriend gaan dan?
ok ok *box*
Ik ook niet. Ik weet dat veel mensen uit Nederland menen vloeiend Engels te kunnen spreken maar als ze hier dan komen wonen en werken en/of naar school gaan merken ze pas hoeveel woorden of uitspraken ze nog niet kendenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Engels vind ik gewoon heel makkelijk, onthoud het meteen. Weet niet of je dat als tweetalig kunt zien?
Naja ik loop al met een rot gevoel soms dat ze mn studie hebben betaald en dat ik ben gestopt. En ik nog een schuld heb van mn schoolspullen en laptop enzo. dusjaquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon eens ter sprake brengen en dan zie je wel hoe hij reageert toch![]()
Ik begrijp je punt wel geloof ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja ik loop al met een rot gevoel soms dat ze mn studie hebben betaald en dat ik ben gestopt. En ik nog een schuld heb van mn schoolspullen en laptop enzo. dusja
aaawh : (quote:
Ook mee gemaakt?quote:
Ik ook niet. Daarom ben ik actief op dit mediumquote:
Het komt allemaal goed schatje. En drink je glaasje Roosvicee maar opquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
fluister me wat motiverends in
Vloeiend zeker niet maar ik heb er geen problemen mee als ik mezelf vergelijk met veel bekenden. Op trip naar Londen was ik een van de weinigen die niet begon te hakkelen, er geen bal van verstond of niet wist wat de woorden waren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik weet dat veel mensen uit Nederland menen vloeiend Engels te kunnen spreken maar als ze hier dan komen wonen en werken en/of naar school gaan merken ze pas hoeveel woorden of uitspraken ze nog niet kenden
Ja, het leven toen je nog geen fok had, dan wist je helemaal niet van dit xdquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom ben ik actief op dit medium
Klinkt goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:13 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Vloeiend zeker niet maar ik heb er geen problemen mee als ik mezelf vergelijk met veel bekenden. Op trip naar Londen was ik een van de weinigen die niet begon te hakkelen, er geen bal van verstond of niet wist wat de woorden waren.
Voor Fok! was er Cu2 en Napsterquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, het leven toen je nog geen fok had, dan wist je helemaal niet van dit xd
Sterker nog, een douanier dacht een geintje te kunnen uithalen maar daar had hij bij mij de verkeerde meequote:
Ik vind ze altijd allerminst vriendelijk dus ik krijg de indruk dat jij toen mazzel hadquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:16 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Sterker nog, een douanier dacht een geintje te kunnen uithalen maar daar had hij bij mij de verkeerde mee
thnx sofje, ik waardeer je poging o+quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Het komt allemaal goed schatje. En drink je glaasje Roosvicee maar op
Ik denk hetquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd allerminst vriendelijk dus ik krijg de indruk dat jij toen mazzel had
Douane mensenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd allerminst vriendelijk dus ik krijg de indruk dat jij toen mazzel had
nu niet zeuren dat ik het niet goed deed hequote:Op donderdag 10 januari 2013 00:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
thnx sofje, ik waardeer je poging o+
Precies! Ik vlieg 6 of 7 keer per jaar en vind ze eigenlijk nergens bijzonder leuk/vriendelijkquote:
personeelsuitje, en we gaan wokken, en ik ken niemand en het kost veel geld.quote:
wokkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
personeelsuitje, en we gaan wokken, en ik ken niemand en het kost veel geld.
daar ben ik te moe voorquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:18 schreef supersof het volgende:
[..]
nu niet zeuren dat ik het niet goed deed he
Welterustenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:19 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ga jullie verlaten lieverds, morgen weer te vroeg op![]()
ik kan me zo druk maken om dat soort dingenquote:
Ik heb er wekelijks/dagelijks mee te makenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies! Ik vlieg 6 of 7 keer per jaar en vind ze eigenlijk nergens bijzonder leuk/vriendelijk
Dus je gaat welquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zo vaakquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb er wekelijks/dagelijks mee te maken
als je er tegenop ziet kan je imo beter niet gaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als je zo vaak te maken hebt met zulke chagrijnige luiquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Douane goederen en controles..
werk
afwegen wat belangrijker voor je is, ik zou voor de vriendin kiezen, uitjes komen er nog genoeg plus dat je over een tijdje meer mensen kent en het dan leuker isquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
Jaa ik twijfel weer. Ik kan daardoor niet eens een fatsoenlijk cadeau voor een vriendin van me kopen voor haar verjaardag.
Dan moeten wij het maar voor je betalenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
Jaa ik twijfel weer. Ik kan daardoor niet eens een fatsoenlijk cadeau voor een vriendin van me kopen voor haar verjaardag.
Gewoon met ze meepraten en overal ja op zeggen. Omdat ik nog jong ben proberen ze altijd te vissen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als je zo vaak te maken hebt met zulke chagrijnige lui
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon met ze meepraten en overal ja op zeggen. Omdat ik nog jong ben proberen ze altijd te vissen.
Dus gewoon faken net als nep nagels
ja zijn er meer uitjes? heb ff nagedacht en denk dat ik niet gaquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
afwegen wat belangrijker voor je is, ik zou voor de vriendin kiezen, uitjes komen er nog genoeg plus dat je over een tijdje meer mensen kent en het dan leuker is
ok geef maar geld danquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moeten wij het maar voor je betalen
jij ook slaap lekkerquote:
Ta taquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:31 schreef promisionxexposed het volgende:
Poging 2 tot slapen, doei schatjes
Ik spreek vloeiend Nederlands Engels, maar Engels Engels twijfel ik inderdaad hard aan haha,quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik weet dat veel mensen uit Nederland menen vloeiend Engels te kunnen spreken maar als ze hier dan komen wonen en werken en/of naar school gaan merken ze pas hoeveel woorden of uitspraken ze nog niet kenden
en anders zelf eens iets low-budget organiseren voor de broodafdeling als je er langer werktquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja zijn er meer uitjes? heb ff nagedacht en denk dat ik niet galeer die mensen vanzelf wel kennen. Denk dat het nogal awkward word, sommigen weten niet eens dat ik er werk
En slaap lekker prom
[..]
ok geef maar geld dan
Hahahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik spreek vloeiend Nederlands Engels, maar Engels Engels twijfel ik inderdaad hard aan haha,
Slaap lekkerquote:
jaaa ach ik zie wel! Leer die mensen vanzelf wel kennen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en anders zelf eens iets low-budget organiseren voor de broodafdeling als je er langer werkt
Trusten
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:37 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen
Welterusten mensen![]()
quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:37 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen
Welterusten mensen![]()
quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:45 schreef supersof het volgende:
Ik ga ook slapen denk ik!
Slaap lekker Fokit en andere mensen die online zijn waarvan ik het niet weet![]()
Helloquote:
nieuwe keaupenquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:51 schreef Rockiejj het volgende:
Blijkt dus gewoon dat mn wekker het niet meer doet!
Oke dan krijg je dan je wekkerquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:59 schreef Rockiejj het volgende:
Of naja.. Morgen is misschien een beetje overdreven..
Over 4 maanden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |