quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:41 schreef Taexon het volgende: [..] Gewoon scheten laten vinden mensen ook niet leuk
![]()
een beetje maarquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, je reageerde op mijn vraag met 'iets met context' meen ik dus ik kreeg de indruk dat je er meer van kon vertellen
bitch pleasequote:Op woensdag 9 januari 2013 22:43 schreef Fok-it het volgende:
Doe daar even een passende pic voor in de OP bij dan.
Dan ben je nogal actief geweest vandaagquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:44 schreef LETMEIN het volgende:
Ik vind het trouwens wel belangrijk om te melden dat ik waarschijnlijk vandaag nog m'n 1000ste post ga posten.
spectaculair vrindquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:44 schreef LETMEIN het volgende:
Ik vind het trouwens wel belangrijk om te melden dat ik waarschijnlijk vandaag nog m'n 1000ste post ga posten.
Na dat plaatje??quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:47 schreef Taexon het volgende:
Rot op met die smerige plaatjes
[ afbeelding ]
Laten we maar plaatje van chocolade doen dan... ook bruin maar denk wel wat lekkerder
quote:
hahaha ja echt welquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
na dat poep plaatje he, vieze sof
oh jer, ik kan niet reageren op je bericht in mn fobo want bij jou kun je niet reageren hahaquote:
Dat vind ik ook best lekkerquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat jij alleen maar 'grappig' meent te kunnen zijn met zwakzinnig gedrag
Ik lieg niet tegen mijn ouders hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:51 schreef msacras het volgende:
Aangezien ik niet kan quoten tussen de topics enzo want mobiel bij deze reactie op Stuart
Ja ik vind zulke kleine onbelangrijke dingetjes acceptabel aangezien iedereen het doet en niemand er in negatieve zin last van heeft!
Ik heb het inderdaad zien gebeuren ja, niet bij mezelf, maar een kennis had ook allemaal dingen verzonnen op z'n cv. Hij mocht op een tweede sollicitatie gesprek komen, maar alleen zodat ze daar konden vertellen dat bedrijf X waar hij in het verleden zou hebben gewerkt niks van hem af wist. Zelfde verhaal met iemand die een periode van 6 maanden had verhoogd naar 3 jaar, en iemand die een complete opleiding had verzonnen.toen ze geen diploma's of wat dan ook kon laten zien hadden ze niet zoveel vertrouwen meer in d'r.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:00 schreef Taexon het volgende:
[..]sorry
Oke waarom moet ik hierom lachen...dafuqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
je was al over je vader gekomen voordat de foto's werden weggehaald, nou niet schijnheilig gaan doenquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:00 schreef Taexon het volgende:
[..]sorry
Oke waarom moet ik hierom lachen...Disco-pistooltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |