quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:41 schreef Taexon het volgende: [..] Gewoon scheten laten vinden mensen ook niet leuk
![]()
een beetje maarquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, je reageerde op mijn vraag met 'iets met context' meen ik dus ik kreeg de indruk dat je er meer van kon vertellen
bitch pleasequote:Op woensdag 9 januari 2013 22:43 schreef Fok-it het volgende:
Doe daar even een passende pic voor in de OP bij dan.
Dan ben je nogal actief geweest vandaagquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:44 schreef LETMEIN het volgende:
Ik vind het trouwens wel belangrijk om te melden dat ik waarschijnlijk vandaag nog m'n 1000ste post ga posten.
spectaculair vrindquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:44 schreef LETMEIN het volgende:
Ik vind het trouwens wel belangrijk om te melden dat ik waarschijnlijk vandaag nog m'n 1000ste post ga posten.
Na dat plaatje??quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:47 schreef Taexon het volgende:
Rot op met die smerige plaatjes
[ afbeelding ]
Laten we maar plaatje van chocolade doen dan... ook bruin maar denk wel wat lekkerder
quote:
hahaha ja echt welquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
na dat poep plaatje he, vieze sof
oh jer, ik kan niet reageren op je bericht in mn fobo want bij jou kun je niet reageren hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |