Jij doet alsof ze over 3 jaar weer naast Celtic staan op 20 punten van de rest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:01 schreef bojan het volgende:
[..]
Rangers 19 14 4 1 52 15 37 46
Queen's Park 17 8 5 4 29 20 9 29
Montrose 19 8 5 6 35 36 -1 29
Peterhead 19 8 4 7 22 18 4 28
Elgin City 19 7 7 5 36 35 1 28
Bekijk dit, hun budget is 10x zo groot als de andere ofzo
Over 3 jaar eindigen die sowieso terug top 3 in Schotland, daar kan je van op aanquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij doet alsof ze over 3 jaar weer naast Celtic staan op 20 punten van de rest.
Oké, maar wat is je punt mbt jouw fantasie?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:05 schreef bojan het volgende:
[..]
Over 3 jaar eindigen die sowieso terug top 3 in Schotland, daar kan je van op aan
Vierden dit seizoen hun 140ste verjaardag in 3de klasse
![]()
Het is geen fantasie jonge.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, maar wat is je punt mbt jouw fantasie?
Je maakt je zelf echt geloofwaardig jongen.quote:
Benepor heb ik nooit gezegd hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je maakt je zelf echt geloofwaardig jongen.
eerst:
een benepor league valt niet te vermijden!!!!
dan:
een beneporscot league valt niet te vermijden!!!
dan:
een benescot league valt niet te vermijden!!!
Keep on dreamin'quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:09 schreef bojan het volgende:
[..]
Benepor heb ik nooit gezegd hoor
dacht eerst aan beneporschot maar bij nader inzien is portugal niet realistisch
Vandaar BeNeSchot League zal het worden...
NU JIJ WEERquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:32 schreef bojan het volgende:
En een BeNePor League?
in Portugal moet er dringend ook iets gebeuren, want daar trekken enkel de bovenste clubs volk
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:08 schreef SjaakBauer het volgende:
Internationale divisies zijn gewoon niet toegestaan volgens de FIFA wetgeving.
Was ik al vergeten, maar Portugal is niet realistisch wegens te ver...quote:
Blatter steunt net grensoverschrijdende competitiesquote:
Bron?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:12 schreef bojan het volgende:
[..]
Blatter steunt net grensoverschrijdende competities
bronquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:12 schreef bojan het volgende:
[..]
Blatter steunt net grensoverschrijdende competities
Rangers kan niet, ik vind dat je alleen ploegen uit de bovenste laag moet nemen. Als je opeens Rangers uit de 3e klasse neemt die hun financiële zaakjes niet op orde hebben, ben je wel hypocriet bezig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:12 schreef bojan het volgende:
[..]
Was ik al vergeten, maar Portugal is niet realistisch wegens te ver...
Celtic en Rangers daarentegen zullen imo wel openstaan voor een beneschot league
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef bojan het volgende:
Bron: http://www.fctwente.nu/fo(...)e-kans-van-uefa.html
ONDERZOEK MOET NOG BLIJKENquote:De Europese voetbalbond Uefa gaat onderzoeken in hoeverre grensoverschrijdende competities de financiële ongelijkheid in het voetbal kunnen verhelpen
Totaal niet.quote:
Een UEFA onderzoek...Ja nee dan komt het goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
ONDERZOEK MOET NOG BLIJKEN
Is slechts een kwestie van tijd inderdaadquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Totaal niet.
Ik zou een BeneLiga prima vinden. Speel ook liever tegen Anderlecht uit dan VVV uit maar de KNVB zal nooit nooit nooit samen gaan met de Belgen.
Alleen als Murdoch veel druk gaat zetten maar dat kan nog wel een aantal jaar gaan duren.
Dat roep je al weken, voor de rest komt er niets uit die snuffert van jequote:Op donderdag 10 januari 2013 16:16 schreef bojan het volgende:
[..]
Is slechts een kwestie van tijd inderdaad
Oké, ga je nog in op mijn citaat dat onderzoek moet nog blijkenquote:
En uit het onderzoek zal blijken dat een Beneliga positief is, waardoor die er zal komen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, ga je nog in op mijn citaat dat onderzoek moet nog blijken
dat is jouw fantasie. Niet de feitenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:18 schreef bojan het volgende:
[..]
En uit het onderzoek zal blijken dat een Beneliga positief is, waardoor die er zal komen.
Zuchtquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is jouw fantasie. Niet de feiten
Zeg dat nou niet, straks slaat hij je kapot.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Heeft Beerschot meer van die prutsers op de tribune zitten ofzo?
Omdat je de discussie niet kan winnen stap je op deze goedkope spelletjes over.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:23 schreef bojan het volgende:
Niet willen aanvaarden dat de Bene(Schot) League de toekomst is.![]()
Hier kan ik me wel redelijk in vinden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik denk dat de BeNePorSchotOosZwi een succes gaat worden
Die Schotten zijn wel harde jongens hoor. Ik ben bang dat de Beerschot harde kern dan weleens een veldslag kan gaan verliezen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:23 schreef bojan het volgende:
Niet willen aanvaarden dat de Bene(Schot) League de toekomst is.![]()
Jij bent bang dat wij Amsterdam gaan slopen, dat is hetquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je de discussie niet kan winnen stap je op deze goedkope spelletjes over.
Schotten zijn totaal anders dan Engelsen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Schotten zijn wel harde jongens hoor. Ik ben bang dat de Beerschot harde kern dan weleens een veldslag kan gaan verliezen.
Nee hoor. Jij probeert je iedere dag zelf een leugen voor te houden zodat je niet bang wordt van de waarheid dat de beneliga onmogelijk is. Hopelijk dringt dat ooit tot je door. Maar Bojan zal dit nooit accepteren, Bojan is hardleers. Das acceptieren wir nicht.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:25 schreef bojan het volgende:
[..]
Jij bent bang dat wij Amsterdam gaan slopen, dat is het
Jammer dat een zelfuitgeroepen hooligan zo weinig historisch besef heeft.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:25 schreef bojan het volgende:
[..]
Schotten zijn totaal anders dan Engelsen.
Tijdens België - Schotland was het dik feest met die mannen. Celtic en Rangers komen niet rellen hoor, integendeel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
Wat ze in het verleden uitgespookt hebben weet ik ook wel, maar Schotse voetbalfans hebben de laatste jaren een enorm goeie reputatie opgebouwdquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat een zelfuitgeroepen hooligan zo weinig historisch besef heeft.
Nahquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:27 schreef The_Groove het volgende:
Een Europese competitie is dat geen idee?
Een beker ofzo?
Maar ze laten zich echt niet wegzetten door een paar Beerschot supporters.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:27 schreef bojan het volgende:
[..]
Wat ze in het verleden uitgespookt hebben weet ik ook wel, maar Schotse voetbalfans hebben de laatste jaren een enorm goeie reputatie opgebouwd
Beerschot knalt ze gewoon in elkaar, Belgen weten niet beter. Koppie leeg en gaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar ze laten zich echt niet wegzetten door een paar Beerschot supporters.
Een paar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar ze laten zich echt niet wegzetten door een paar Beerschot supporters.
Belgen huilen al als je ze een schouderklopje geeft.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beerschot knalt ze gewoon in elkaar, Belgen weten niet beter. Koppie leeg en gaan.
Ik was sarcastisch net.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Belgen huilen al als je ze een schouderklopje geeft.
Hooligans mogen ze van mij standrechtelijk executeren .quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:31 schreef bojan het volgende:
Als Beerschot en Antwerp zouden fusioneren en beide harde kernen werken samen, dan slaan wij gewoon Feyenoord in elkaar hoor, geen haar op mijn hoofd dat daar aan twijfelt
Komen jullie over 50 jaar ook oorlogvoeren als jullie achter onze zielige belgenmoppen komen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:31 schreef bojan het volgende:
Als Beerschot en Antwerp zouden fusioneren en beide harde kernen werken samen, dan slaan wij gewoon Feyenoord in elkaar hoor, geen haar op mijn hoofd dat daar aan twijfelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |