in dit geval zou het dus zo zijn:quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:23 schreef bojan het volgende:
Nederland
Ajax
Feyenoord
PSV
Twente
Heerenveen
Groningen
AZ
België
Anderlecht
Club Brugge
Standard
KRC Genk
AA Gent
Portugal
Porto
Benfica
Sporting
Braga
X
Schotland
Celtic
Rangers
X
Heerlijk gewoon toch??![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hebben PSV en Twente aan den lijven ondervonden . Werden ook gewoon weggespeeld door Benficaquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:39 schreef bojan het volgende:
[..]
Echt wel hoor, alsof ze over teams als Anderlecht, Ajax, PSV zullen lopen... dacht het niet hoor
Pech dan maar! Niveau zal wel naar elkaar toegroeien, wees gerustquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat hebben PSV en Twente aan den lijven ondervonden . Werden ook gewoon weggespeeld door Benfica
Ja ach, dat gebeurd 1x , dan passen de ploegen hun speelstijl aan. Zeker als je 8x per jaar tegen een Portugese tegenstander speelt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat hebben PSV en Twente aan den lijven ondervonden . Werden ook gewoon weggespeeld door Benfica
Op Juventus en Napoli na denk ik zelfs beter . Milan , Inter etc zijn allemaal aan het wegzakken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:44 schreef bojan het volgende:
[..]
Pech dan maar! Niveau zal wel naar elkaar toegroeien, wees gerust
Een BeNePorScot League is gelijk aan het niveau van Italië hoor, zeker weten
Neemt niet weg dat ze veel meer kwaliteit hebben dan Nederlandse en Belgische clubsquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja ach, dat gebeurd 1x , dan passen de ploegen hun speelstijl aan. Zeker als je 8x per jaar tegen een Portugese tegenstander speelt.
Er zal wel genoeg interesse zijn zeker in Ajax - Anderlecht, Ajax - Porto en Ajax - Celtic?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:47 schreef rubbereend het volgende:
Maar hoeveel zou een zendgemachtigde in Nederland willen betalen voor maar een paar wedstrijdjes met Nederlandse ploegen?
Motherwell - Zulte Waregem trekt me dan weer minderquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:49 schreef bojan het volgende:
[..]
Er zal wel genoeg interesse zijn zeker in Ajax - Anderlecht, Ajax - Porto en Ajax - Celtic?
NEC - Rio Ave spreekt mij ook niet aan hoor...quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Motherwell - Zulte Waregem trekt me dan weer minder
Murdoch denkt voldoende aangezien hij er schijnbaar op aandringt die BeNe-liga in te voeren, heel Nederland vindt voetbal opeens saai met zo'n competitie, integendeel zelfs het wordt juist veel aantrekkelijker met grotere clubs, mooiere wedstrijden, en een nog spannendere competitie waar veel meer op het spel staat, dat kleine clubjes wegvallen, spijtig maar helaas.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:47 schreef rubbereend het volgende:
Maar hoeveel zou een zendgemachtigde in Nederland willen betalen voor maar een paar wedstrijdjes met Nederlandse ploegen?
En voortaan kan ik naar de samenvattingen kijken op NOS in plaats van VTM.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Murdoch denkt voldoende aangezien hij er schijnbaar op aandringt die BeNe-liga in te voeren, heel Nederland vindt voetbal opeens saai met zo'n competitie, integendeel zelfs het wordt juist veel aantrekkelijker met grotere clubs, mooiere wedstrijden, en een nog spannendere competitie waar veel meer op het spel staat, dat kleine clubjes wegvallen, spijtig maar helaas.
Of je daar blij moet zijn betwijfel ik dan weer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:42 schreef bojan het volgende:
[..]
En voortaan kan ik naar de samenvattingen kijken op NOS in plaats van VTM.
Ik veronderstel/hoop toch dat die samenvattingen beter zijn dan bij ons.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Of je daar blij moet zijn betwijfel ik dan weer.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:10 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik veronderstel/hoop toch dat die samenvattingen beter zijn dan bij ons.![]()
In Wallonië zijn zowel samenvatting als praatprogramma stukken beter dan in Vlaanderen, maar frans.![]()
Een beetje veel Ajax-gehalte zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:10 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik veronderstel/hoop toch dat die samenvattingen beter zijn dan bij ons.![]()
In Wallonië zijn zowel samenvatting als praatprogramma stukken beter dan in Vlaanderen, maar frans.![]()
En binnenkort zit heel Europa in de oorspronkelijke beneliga, ga toch weg debielquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:00 schreef bojan het volgende:
Niet willen inzien dat de BeNePorScot League de toekomst is.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:56 schreef bojan het volgende:
Niet willen aanvaarden dat de BeNeScotleague de toekomst is.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:00 schreef bojan het volgende:
Niet willen inzien dat de BeNePorScot League de toekomst is.
Als je ziet hoe minderwaardig de Nederlanders over de Belgische competitie praten. Dan zal dat in Spaanse over de Portugese competitie nog veel erger zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:05 schreef NikeyAjax het volgende:
Kan Portugal niet beter aansluiten bij de Spaanse competitie, dit lijkt mij geografisch logischer en Benfica, Porto kunnen meedoen met Valencia en Atlethico Madrid om de 3de plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |