SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door CodeRood op 10-01-2013 01:04:30 ]
Das absoluut niet zeker.quote:
Neeeee man!quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:34 schreef shazaam het volgende:
TS heeft zich is flink laten uitbaggeren door een thaise ladyboy?
Zei ze niet: 'I want to give you sperm' ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:35 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Neeeee man!
Toen ze zei: "i want to feel your sperm" ben ik weggegaan bij dat mens...
Nadat je kokhalzend het zijne doorslikte ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:35 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Neeeee man!
Toen ze zei: "i want to feel your sperm" ben ik weggegaan bij dat mens...
Nee man hij/zij had gewoon een string aan.. Die heb ik wegge-edit ivm NFSW of mag dat hier?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:38 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zei ze niet: 'I want to give you sperm' ?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:10 schreef CodeRood het volgende:
Ik heb dus Nieuwjaar in Thailand gevierd met wat flink wat criminele matties en HEUL VEUL drank!
Probleem is dat ik me daar aan de tepels heb laten likken door "een persoon".
En dat is dan ook direct mijn klacht.
Ik heb nu achteraf namelijk het vermoeden dat het een kerel kan zijn geweest.
Klacht:
Ik weet niet of het een man of vrouw was.
Foto's (LET OP: SCHOKKEND!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.QFT
Tics van je petten.
Kheb er meerquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:41 schreef De-Haas het volgende:
Shemale duidelijk. Mooi topic met pics, dat wel.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:42 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Ook van die ladyboy? Post dan maar ff.
Mocht ie alleen in der.. uhhhmmm... zn poepertquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:44 schreef LookAtMe het volgende:
was dan even gaan neuken dan hda je het geweten
Ik heb dus Nieuwjaar in Thailand gevierd met wat flink wat criminele pedofiele matties en HEUL VEUL drank!
Ik heb nu achteraf namelijk het vermoeden dat het een kerel kan zijn geweest.
Klacht:
Foto's (LET OP: SCHOKKEND!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 januari 2013 23:44 schreef Trebo het volgende:
En de bagger blijft maar komen als dunne stront langs je dijbenen.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:42 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Ook van die ladyboy? Post dan maar ff.
Ok hier de ietwat rauwe ongecensureerde versie danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door CodeRood op 09-01-2013 21:55:22 ]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:47 schreef CodeRood het volgende:
[..]
[..]
Ok hier de ietwat rauwe ongecensureerde versie dan
PAS OP SHOCKINGdie tandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not too late to change your hikikomori ways!
[..]
[..]
PAS OP SHOCKINGTs wat dacht jij eigenlijk zelf op dt moment? Ik ben in Thailand waar 99% van de hoeren shemale is en ik ga ff deze pakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sjah... Drank jonge...quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:49 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Ts wat dacht jij eigenlijk zelf op dt moment? Ik ben in Thailand waar 99% van de hoeren shemale is en ik ga ff deze pakken?
zijn allemaal vrienden idd ..quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:52 schreef De-Haas het volgende:
Die 2e pica van de OP, op de achtergrond, zijn dat meer hoeren of je vrienden?
[..]
[..]
PAS OP SHOCKINGverkrackte muil zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
Bobbel?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:32 schreef Ambicioso het volgende:
Je ziet op de eerste foto toch een bobbel, vent dus
Je weet toch gewoon dat het een man isquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:37 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Bobbel?
(zie mijn post page 2 @21:47)
Voel me anders behoorlijk verkracht!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:39 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je weet toch gewoon dat het een man is
Maar so what.. het is even kut maar je bent niet meteen homo ofzo
Op de foto lach je, dus je vond het wel fijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:40 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Voel me anders behoorlijk verkracht!
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:18 schreef blek het volgende:
Ze heeft een BH aan en is dus gewon een vrouw.
ik wou nu eignlijk de foto van een bepaalde fokusre plaatsen met de vraag is dit een manquote:
Kore?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik wou nu eignlijk de foto van een bepaalde fokusre plaatsen met de vraag is dit een man
maar die user is eigenlijk verder wel aardig voglensmij dus is misschien btje zieligdenk dat veel wel weten wie ik bedoel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]Foto van user aub via DM of hier lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:12 schreef TheThinker het volgende:
[..]
Foto van user aub via DM of hier lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mindfuckschreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]Ik zou haar doen, niks mis mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mindfuck
Kan t me allemaal niet meer zo goed herinnere idd...quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:46 schreef Seamonkey- het volgende:
Hahahahhahahha.
Begaaid feestje geweest zo te zien
Oh? Linkje?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
Dit verhaal hebben we 3 jaar geleden al langs zien komen. En ja dat was een man.
Waar zat je eerst dan Pattaya ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:58 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Kan t me allemaal niet meer zo goed herinnere idd...
maar me matties hadden ook nog fotos van me op hun telefoons in Bankkok gemaakt, dus die vraag k morgen en dan post ik ze hier![]()
Zal ie niet vinden, dit is 100% true storyquote:
Ben ik ook geweest iddquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:09 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Waar zat je eerst dan Pattaya ofzo?
Haha nice. Ik ben alleen in Phuket geweest maar dat was meer om te trainen al daar ook wel het een en ander meegemaakt ghehequote:Op donderdag 10 januari 2013 01:14 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Zal ie niet vinden, dit is 100% true story
[..]
Ben ik ook geweest idd
Gaaf.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:17 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Haha nice. Ik ben alleen in Phuket geweest maar dat was meer om te trainen al daar ook wel het een en ander meegemaakt ghehe
zou raken met de kracht van duizend zonnen, 100% srsquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:06 schreef TheThinker het volgende:
Altijd oppassen in zulke landen, anno 2013 en ze kunnen zelf zo eruitzien:
[ afbeelding ]
Ik heb dus Nieuwjaar in Thailand gevierd met wat flink wat criminele matties en HEUL VEUL drank!
Ik heb nu achteraf namelijk het vermoeden, dat het een kerel kan zijn geweest.
Klacht:
Foto's (LET OP: SCHOKKEND!)Maar het was zeker wel gezellig in Thailand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja goed toeven daar! Helaas kan ik er de komende tijd niet meer aan ivm werk. Ghehe zulke figuren ken ik ook nog wel maar die zitten tegenwoordig in Bulgarije. Ook best leuk daarquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:19 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Gaaf.
Ik ga ieder jaar trouwens, paar maten wonen er, die kunnen/willen niet echt meer terug naar NL
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:58 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Kan t me allemaal niet meer zo goed herinnere idd...
maar me matties hadden ook nog fotos van me op hun telefoons in Bankkok gemaakt, dus die vraag k morgen en dan post ik ze hier![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |