Dat jaquote:
Dat lijkt me dan weer minder lekker.. Zoals dat randje bij je speklapquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker als het wat eeltig wordt krijgt het een lekkere bite.
neem een paar red bull en je kan er weer tegen aanquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou.. NU wel ja.. Te weinig werk op mn werk
Maar zodra ik chips ga eten straks, word ik moe u_u
Medium is als je duim je middelvingen raakt toch.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Verwar je dat nu niet met dat als biefstuk goed gebakken is, het ongeveer de consistentie van de muis van je hand heeft ?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had je al heul lang niet meer zien posten
Ook dat is een optiequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Verwar je dat nu niet met dat als biefstuk goed gebakken is, het ongeveer de consistentie van de muis van je hand heeft ?
Wel erg dat ik net al zat te voelen hoe mals het was.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat ja
[..]
Dat lijkt me dan weer minder lekker.. Zoals dat randje bij je speklap
Speklap even op dat randje overeind zetten, in heet spekvet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Dat lijkt me dan weer minder lekker.. Zoals dat randje bij je speklap
Wat is deze?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Joh! George Michael gay.... je lijkt Vinniiee wel....
werk of school?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
De vakantie is voorbij. Nu ben ik weer heel druk.
Kon je ook niet weten, aangezien ik niet gay benquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Van GM wist ik het wel, van jou niet.
Jupquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Medium is als je duim je middelvingen raakt toch.
Een mislukte poging mij de mond te snoeren.quote:
Ik knaag er soms opquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel erg dat ik net al zat te voelen hoe mals het was.
Toch heb ik liever gewoon zonderquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Speklap even op dat randje overeind zetten, in heet spekvet.
Dan bakt het knapperig
Jij ligt ook wel eens onder stenen... dat was de vergelijkingquote:
Dat lukt bij jou niet zo makkelijk volgens mijquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Een mislukte poging mij de mond te snoeren.
You're no fun to play with.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kon je ook niet weten, aangezien ik niet gay ben
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Van GM wist ik het wel, van jou niet.
Oh vandaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij ligt ook wel eens onder stenen... dat was de vergelijking
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nee ik doe niet meer aan energydrankjes
[..]
Ik knaag er soms op
[..]
Toch heb ik liever gewoon zonder
Ik vraag me af of ik het moet bakken, braden of frituren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nee ik doe niet meer aan energydrankjes
[..]
Ik knaag er soms op
[..]
Toch heb ik liever gewoon zonder
wat voor opleiding volg je dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Stage en schoolopdrachten. Met deadlines die ik was vergeten.![]()
![]()
Ik vind dat er gewoon echt TE veel rotzooi in zitquote:
Hoe ging je massage-date eigenlijk?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kon je ook niet weten, aangezien ik niet gay ben
Hahahaha.. Mocht ik t ooit uitproberen, laat ik t je wetenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik het moet bakken, braden of frituren.Is het dan net een drumstick, met je duim erbij?
Die ging prima.... zoals verwachtquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe ging je massage-date eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |