SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Aldo (ovb)SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, dat was wel handig jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True![]()
Uhm ik was even geld aan het hosselen.
![]()
ik ben ook niet veel op fok geweest de laatste tijd hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee ik was ehm.. Elders op het forum, maar uiteraard denk ik elke dag aan jullie, want zo ben ik weet je wel
maar zo af en toe ben ik er nog welLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Ik voel een F&S aankomen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Het is niet echt pyjamamateriaal.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen als ik geen broeken draag.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
een wattes?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik geef het op; ik ga aan de drank
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ooow datteh zeg dat dan gewoonquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Hmmm Licor43
Is dat btw nog lekker om ergens mee te mixen? Ik drink het nu steeds puur
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Gewoon in de chocolademelk donderschalen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hmmm Licor43
Is dat btw nog lekker om ergens mee te mixen? Ik drink het nu steeds puurBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik vind het puur ook het lekkerst.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hmmm Licor43
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Suits you just fine.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hmmm Licor43
Is dat btw nog lekker om ergens mee te mixen? Ik drink het nu steeds puur![]()
Ik drink het nu met Colaquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hmmm Licor43
Mijn meisje met Jus-d'OrangeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik verzuip mijn verdriet dat je niet komtquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je hoeft je geen moed in te drinken, ik kom niet langs vanavond hoor.
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hmmm Licor43
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Sowieso, maar als je dan geen ijsklontjes hebt is t best sterkquote:Ga ik ff proberen straksquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon in de chocolademelk donderschalen.
Het is ook lekker met GingerAle of Bitterlemonquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hmmm Licor43
Is dat btw nog lekker om ergens mee te mixen? Ik drink het nu steeds puurProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
jus de orangequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hmmm Licor43
krijgt het een ijsjes smaakLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik ben het met WT eens.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hmmm Licor43
Of anders door cola, zou dat naar Vanilla Coke smaken?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kan ook. Wellicht morgen weerquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik verzuip mijn verdriet dat je niet komt.
![]()
![]()
Valt mee, maar ik drink ook whisky en palinka puur.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sowieso, maar als je dan geen ijsklontjes hebt is t best sterk
[..]
Ga ik ff proberen straks
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik knordequote:![]()
Maarre.. Ja, dan ga ik alle opties wel ff uitproberen, thnx
quote:
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Shotten dan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sowieso, maar als je dan geen ijsklontjes hebt is t best sterk
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Jij doet ook knorlachen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik knorde![]()
Maarre.. Ja, dan ga ik alle opties wel ff uitproberen, thnx
[b]AirwiN schreef [/b]
Palinka.. Kun je de kachel mee aanstekenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt mee, maar ik drink ook whisky en palinka puur.Bazin!
Op de site van Licor43 staan ook ladingen recepten!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik knorde![]()
Maarre.. Ja, dan ga ik alle opties wel ff uitproberen, thnxProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ow, dan doe ik het rustig aanquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan ook. Wellicht morgen weer.
![]()
Nou nou nou.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Palinka.. Kun je de kachel mee aanstekenBazin!
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Vooral wat de Hongaren zelf stoken. Tering.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Palinka.. Kun je de kachel mee aanstekenBazin!
Een cavia waar in geknepen wordt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje lacht als een cavia. Heb je dat nooit gehoord?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee. Hoe lacht een cavia?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje lacht als een cavia. Heb je dat nooit gehoord?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
heldquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt mee, maar ik drink ook whisky en palinka puur.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Nu moet ik denken aan dat rare liedje.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, die dus.. Die had m'n moeder eens meegenomen.. Was eens in Hongarije geweest.. Teringquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Vooral wat de Hongaren zelf stoken. Tering.
Welk?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan dat rare liedje.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Een cavia en/of een zeehond met paringsdrift.. Zo lach ikquote:
Hihi ik ookquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
*proest*.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Een cavia en/of een zeehond met paringsdrift.. Zo lach ik
Als ik echt hard moet lachen springen de tranen in de ogen.
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Een cavia en/of een zeehond met paringsdrift.. Zo lach ik
Det Som En Gang Var
Mijn moeder had vrienden die dat zelf maakte. Wel hele lekkere. Een tip: verwarmen en mengen met honing, daar wordt het wat zoeter van. Is errug lekker.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, die dus.. Die had m'n moeder eens meegenomen.. Was eens in Hongarije geweest.. Tering
Wanneer gaan wij naar een cabaretvoorstelling?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Een cavia en/of een zeehond met paringsdrift.. Zo lach ikProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Natuurlijkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Truste liefjes![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Niet noodzakelijk nee. Gewoon industriële pálinka is vrijwel altijd afgeroomd op 40% abvquote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Welterustenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Staat genoteerdquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder had vrienden die dat zelf maakte. Wel hele lekkere. Een tip: verwarmen en mengen met honing, daar wordt het wat zoeter van. Is errug lekker.Dat weet ik niet.. Voorlopig plan ik iig niks meer.. December was al keidruk, nu nog een drukke maandquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij naar een cabaretvoorstelling?*Schudt*quote:
Ja, maar deze was dus eckte eckte Hongaarsequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk nee. Gewoon industriële pálinka is vrijwel altijd afgeroomd op 40% abv
Anyway.. Trusten DM
Dank je huppelquote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Hij heeft wel meer gepost hoor, niet veel maar tochquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dit is pas de eerste post die ik van je zien
Truste
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan heb je er een stuk of 4 gemistquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dit is pas de eerste post die ik van je zien
Truste.
Kan best met dit tempoquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan heb je er een stuk of 4 gemist.
![]()
![]()
Truste fotoquote:.
Bijna weer in A'foort![]()
En dan eindelijk eten
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
tijd voor om mijn fles rum maar eens te legenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Eetsmakelijk!quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dan eindelijk etenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat ga je doen in A'foort?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dan eindelijk etenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Rum.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:05 schreef Giertje het volgende:
tijd voor om mijn fles rum maar eens te legen
Het "Fisten" topic op Sex is grappig
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
jij drinkt ook zon beetje alles waar alcohol inzitquote:
Det Som En Gang Var
Context: mijn handen hebben het formaat van een gemiddeld boek / de omtrek van een cola-fles...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Klopt, ik lust alles. Toch drink ik bijna nooit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij drinkt ook zon beetje alles waar alcohol inzit
Ik dacht dat jij in Enschede woondequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Context: mijn handen hebben het formaat van een gemiddeld boek / de omtrek van een cola-fles...quote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ah joh, gewoon twee huizenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in Enschede woondeDit account is niet meer in gebruik.![]()
aah okequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, ik lust alles. Toch drink ik bijna nooit.er zal vast wel een drankje zijn die zelfs jij smerig vind
Det Som En Gang Var
Hoezo deze quote, maar dan zonder tekst?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Daar wonen mijn ouders. Ik in weekenden en vakanties.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in Enschede woondeWhat you forget, you are gonna repeat.
Mijn dieselkatje is op strooptocht
[b]AirwiN schreef [/b]
Jouw quote + muahahahahahahahahaha's quote = reactiequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoezo deze quote, maar dan zonder tekst?
Maar korte samenvatting: Fisten is niet mijn ding
Moet niet teveel opvallen hequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo, voor mij gaat alles opzij.
![]()
![]()
Misschien drankjes van 80% of zo, maar daar waag ik me niet aan. Ik ben ook geen groot van van spiritus trouwens.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okeer zal vast wel een drankje zijn die zelfs jij smerig vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Vandaar dat het topic hierover dus erg grappig isquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jouw quote + muahahahahahahahahaha's quote = reactie
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
werk zequote:
Det Som En Gang Var
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien drankjes van 80% of zo, maar daar waag ik me niet aan. Ik ben ook geen groot van van spiritus trouwens.mja die hele sterke meuk waag ik me ook niet aan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar er zijn wel een paar soorten drank die ik niet meer lekker vind
vaak door overmatig gebruik
Det Som En Gang Var
Een gezonde vrouw zou in principe bij de aanblik van mijn handen spontaan haar benen op slot doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok dan zal ik zo eens een kijkje nemenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vandaar dat het topic hierover dus erg grappig isLach niet ja? FISTEN IS HEUL ONPERSOONLIJKquote:
Mijn katten houden ook van hamka's. Zetten inderdaad rustig hun pootje in de zakquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je de hamka's opgeborgen?.
Jesus, dat beest zat bekant IN de zak te grabbelen.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Die waren op?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je de hamka's opgeborgen?.
Jesus, dat beest zat bekant IN de zak te grabbelen.
Staat op het aanrecht, op dr achterpootjes en probeert een kastje open te klauwenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb er geen ervaring mee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok dan zal ik zo eens een kijkje nemen
[..]
Lach niet ja? FISTEN IS HEUL ONPERSOONLIJK
Ik geloof je op je woord.
Dit. Boks ouwe.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lach niet ja? FISTEN IS HEUL ONPERSOONLIJK![]()
Mijn benen gaan sowieso op slot voor iedere manquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een gezonde vrouw zou in principe bij de aanblik van mijn handen spontaan haar benen op slot doenWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Wat een beestquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die waren op?
[..]
Staat op het aanrecht, op dr achterpootjes en probeert een kastje open te klauwen![]()
![]()
Mijn AlQaidakat haalt eten hardhandig uit je mondquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn katten houden ook van hamka's. Zetten inderdaad rustig hun pootje in de zak
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja duh, dat was wel duidelijk hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn benen gaan sowieso op slot voor iedere manProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goedzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee.
Ik geloof je op je woord.*Boks geeft*quote:
Verder ben ik ook niet echt gezondquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja duh, dat was wel duidelijk hoor
RIP aan alle mannen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn benen gaan sowieso op slot voor iedere man
open slijpen met een slijptolquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Det Som En Gang Var
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Moet dat nou weer met zoveel geweld? Altijd t zelfde ehquote:
I'm no man.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Er was toch ook niemand die dat beweerde ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Me neitherquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik kan voorzichtig slijpen hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Moet dat nou weer met zoveel geweld? Altijd t zelfde ehLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Alsof die vrouwen het halen bij Rokje.quote:Gekkie.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]Hou eens op met mij boners te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je mag het ook zelf doenquote:
zoiets als dit
Det Som En Gang Var
Ik voel me zulks een attentionwhore, is dat erg?What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Weet ik. Daar doel ik ook niet op.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er was toch ook niemand die dat beweerde ?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik?quote:
quote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Niet zolang topic nr 917 nog loopt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik voel me zulks een attentionwhore, is dat erg?![]()
Af en toe mag dat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik voel me zulks een attentionwhore, is dat erg?![]()
![]()
quote:
Jij mag dat. Vandaag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik voel me zulks een attentionwhore, is dat erg?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jaquote:Ok gelukkig.. Hierna zal ik weer indimmenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet zolang topic nr 917 nog loopt.
Leonard Cohenquote:
Ondanks dat Rokje wel een hottie is zijn er gelukkig meer uit datzelfde hout gesneden maar dan met een voorkeur voor heren. No worries.![]()
de gifnaam deed het hem hè.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou eens op met mij boners te geven.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat. En er zijn er ook wel uit beter hout gesnedenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:22 schreef xFriendx het volgende:
Ondanks dat Rokje wel een hottie is zijn er gelukkig meer uit datzelfde hout gesneden maar dan met een voorkeur voor heren. No worries.
van mij mag je gewoon doorgaan hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ok gelukkig.. Hierna zal ik weer indimmen
Det Som En Gang Var
Ik was jou kwijt!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Onmogelijk, wordt verworpenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat. En er zijn er ook wel uit beter hout gesneden
Ik geef de voorkeur aan vlees en bloed boven uit hout gesneden....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn welbekende overheerlijke pastasaus met spaghettiquote:
What you forget, you are gonna repeat.
Wat voor vlees zou je willen uitsnijden dan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:23 schreef fietsie het volgende:
Ik geef de voorkeur aan vlees en bloed boven uit hout gesneden....Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Zolang ik t volhou danquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
van mij mag je gewoon doorgaan hoor
quote:
Oeh, lekkerquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn welbekende overheerlijke pastasaus met spaghetti.
![]()
Mooie rib-eye, of goede entrecotequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor vlees zou je willen uitsnijden dan.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ze zeggen dat dat vlees bij je duim aan de binnenkant van je hand heel lekker moet zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor vlees zou je willen uitsnijden dan.
whehehehe dat zit bij jou wel goed dacht ik zoquote:
Det Som En Gang Var
Je ''muis''?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dat vlees bij je duim aan de binnenkant van je hand heel lekker moet zijnZo heet dat toch?
Nou.. NU wel ja.. Te weinig werk op mn werkquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe dat zit bij jou wel goed dacht ik zo
Maar zodra ik chips ga eten straks, word ik moe u_uWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik had je al heul lang niet meer zien postenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zeker als het wat eeltig wordt krijgt het een lekkere bite.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dat vlees bij je duim aan de binnenkant van je hand heel lekker moet zijnBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Verwar je dat nu niet met dat als biefstuk goed gebakken is, het ongeveer de consistentie van de muis van je hand heeft ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dat vlees bij je duim aan de binnenkant van je hand heel lekker moet zijnProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Van GM wist ik het wel, van jou niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Joh! George Michael gay.... je lijkt Vinniiee wel....A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat jaquote:Dat lijkt me dan weer minder lekker.. Zoals dat randje bij je speklapquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker als het wat eeltig wordt krijgt het een lekkere bite.
neem een paar red bull en je kan er weer tegen aanquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou.. NU wel ja.. Te weinig werk op mn werk
Maar zodra ik chips ga eten straks, word ik moe u_u
Det Som En Gang Var
Medium is als je duim je middelvingen raakt toch.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Verwar je dat nu niet met dat als biefstuk goed gebakken is, het ongeveer de consistentie van de muis van je hand heeft ?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had je al heul lang niet meer zien posten![]()
![]()
De vakantie is voorbij. Nu ben ik weer heel druk.![]()
![]()
Ook dat is een optiequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Verwar je dat nu niet met dat als biefstuk goed gebakken is, het ongeveer de consistentie van de muis van je hand heeft ?What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Wel erg dat ik net al zat te voelen hoe mals het was.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat ja
[..]
Dat lijkt me dan weer minder lekker.. Zoals dat randje bij je speklap
Speklap even op dat randje overeind zetten, in heet spekvet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Dat lijkt me dan weer minder lekker.. Zoals dat randje bij je speklap
Dan bakt het knapperigProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat is deze?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Joh! George Michael gay.... je lijkt Vinniiee wel....![]()
![]()
werk of school?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
De vakantie is voorbij. Nu ben ik weer heel druk.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Kon je ook niet weten, aangezien ik niet gay benquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Van GM wist ik het wel, van jou niet.
Jupquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Medium is als je duim je middelvingen raakt toch.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Een mislukte poging mij de mond te snoeren.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee ik doe niet meer aan energydrankjesIk knaag er soms opquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel erg dat ik net al zat te voelen hoe mals het was.Toch heb ik liever gewoon zonderquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Speklap even op dat randje overeind zetten, in heet spekvet.
Dan bakt het knapperig
Jij ligt ook wel eens onder stenen... dat was de vergelijkingquote:
Dat lukt bij jou niet zo makkelijk volgens mijquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Een mislukte poging mij de mond te snoeren.![]()
![]()
You're no fun to play with.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kon je ook niet weten, aangezien ik niet gay ben
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Van GM wist ik het wel, van jou niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh vandaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij ligt ook wel eens onder stenen... dat was de vergelijking![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nee ik doe niet meer aan energydrankjes
[..]
Ik knaag er soms op
[..]
Toch heb ik liever gewoon zonderte gevoelig er voor?
Det Som En Gang Var
Ik vraag me af of ik het moet bakken, braden of frituren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nee ik doe niet meer aan energydrankjes
[..]
Ik knaag er soms op
[..]
Toch heb ik liever gewoon zonderIs het dan net een drumstick, met je duim erbij?
wat voor opleiding volg je dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Stage en schoolopdrachten. Met deadlines die ik was vergeten.![]()
Det Som En Gang Var
Ik vind dat er gewoon echt TE veel rotzooi in zitquote:Ik vind t keilekker (golden power iig) maar.. Nee
![]()
Ik eet al genoeg ongezond
Hoe ging je massage-date eigenlijk?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kon je ook niet weten, aangezien ik niet gay benIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ooooooh, deadline is pas over een week.Dat betekent wel dat hij samenvalt met die andere, maar vooruit.
![]()
Hahahaha.. Mocht ik t ooit uitproberen, laat ik t je wetenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik het moet bakken, braden of frituren.Is het dan net een drumstick, met je duim erbij?
Die ging prima.... zoals verwachtquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe ging je massage-date eigenlijk?
Ducktape.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lukt bij jou niet zo makkelijk volgens mijMaar de held die het lukt krijg een wolvenbeeldje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Vertel me meer.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Afgezegd dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die ging prima.... zoals verwacht
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ducktape.Maar de held die het lukt krijg een wolvenbeeldje.
Het is een heel klein beeldje dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
mja dat herken ik ben nu op dieet valt me wel zwaar ik hou van lekker etenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vind dat er gewoon echt TE veel rotzooi in zitIk vind t keilekker (golden power iig) maar.. Nee
![]()
Ik eet al genoeg ongezondaah oke intressantquote:
Det Som En Gang Var
Nee. Rekt het niet, dan scheurt het wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een heel klein beeldje dus?
Dodged that bullet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Rekt het niet, dan scheurt het wel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ducktape.Maar de held die het lukt krijg een wolvenbeeldje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Qua eten ga ik niks schrappen so far, maar qua drinken nu gewoon zoveel mogelijk water en vruchtensapjes.. Ok en koffiequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat herken ik ben nu op dieet valt me wel zwaar ik hou van lekker eten
[..]
aah oke intressant
Wanneer is mij dat overkomen dan?quote:
Volgens mij is mijn massage hier al meer dan uitgebreid besproken
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb het gevoel dat het gat al groot genoeg isquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Rekt het niet, dan scheurt het wel.
[b]AirwiN schreef [/b]
A ik hoor het al ..... ik ga hier etenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn welbekende overheerlijke pastasaus met spaghetti
Hi TGND![]()
![]()
Vruchtensapjes zijn vaak suikerbommen hequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Qua eten ga ik niks schrappen so far, maar qua drinken nu gewoon zoveel mogelijk water en vruchtensapjes.. Ok en koffieIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Fixedquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer is mij dat overkomen dan?
Volgens mij is mijn massage hier al meer dan te uitgebreid besproken.
![]()
Ik zou nooit jouw mooie kontje beschadigen.quote:
ik heb echt alle snacks de deur uitgedaan ook eet veel gezonder nuquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Qua eten ga ik niks schrappen so far, maar qua drinken nu gewoon zoveel mogelijk water en vruchtensapjes.. Ok en koffie
en ben begonnen met sporten ><Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
potato potatoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja maar.. Nou.. Ja... NOU ENquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vruchtensapjes zijn vaak suikerbommen he
Nee maar je hebt gelijk.. Maar liever dat, dan GP/RB.. Toch?
Dan is het goed he?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou nooit jouw mooie kontje beschadigen.
Mijn kontje is lief en zacht.Jij ook niet, nee.quote:
Oh dat dacht ik omdat dat jouw eerste reactie is als een massage date zoals gepland gaatquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer is mij dat overkomen dan?
Volgens mij is mijn massage hier al meer dan uitgebreid besprokenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Goed bezig wel!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb echt alle snacks de deur uitgedaan ook eet veel gezonder nu
en ben begonnen met sporten ><
Snacks komen deze kant op?
Beetje laat vriend.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
In vruchtensap zit vitamine C, in energydrink zit vitamine B.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja maar.. Nou.. Ja... NOU EN
Nee maar je hebt gelijk.. Maar liever dat, dan GP/RB.. Toch?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waarom vallen je ogen dicht na 4 grote glazen Licor43/Cola?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb sowieso een hekel aan die rb shitquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja maar.. Nou.. Ja... NOU EN
Nee maar je hebt gelijk.. Maar liever dat, dan GP/RB.. Toch?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik hou van Vit. C :$quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In vruchtensap zit vitamine C, in energydrink zit vitamine B.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Je hebt nu wel een unieke positie binnen FOK!, dat dan weer wel.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Snacks, waar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goed bezig wel!!
Snacks komen deze kant op?![]()
![]()
Je moet niet denken, daar zijn mannen niet voor gemaaktquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik omdat dat jouw eerste reactie is als een massage date zoals gepland gaat
[b]AirwiN schreef [/b]
Amen.. En dingen waar aspartaam in zitquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan die rb shit
*Kijkt gauw op alle pakken drinken hier*What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
te laat zijn al weg gegaan met de vuilnisquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goed bezig wel!!
Snacks komen deze kant op?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Geen idee wat dat isquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Amen.. En dingen waar aspartaam in zit
*Kijkt gauw op alle pakken drinken hier*
[b]AirwiN schreef [/b]
Mag ik langskomenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hopelijk hier.. En gauw ook?
![]()
Vooral niet als de bloedlul in bedrijf is?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet niet denken, daar zijn mannen niet voor gemaaktProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sowieso, die kans verspillen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja, ik heb mijn kans gehad ditdat. Ik kan toch NOG een kans krijgen.
Je bent geen echte liefhebber.
Je eerste non-seks date van 2013?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook rotzooiquote:Sure, why not.. PARTYSNAAAACKSquote:
I like turtles.quote:Jij weet niet eens hoe mijn kontje er uit ziet.quote:
Kunstmatige zoetstof.quote:
Haters roepen dat je er <insert enge ziektes> van krijgtProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je eerste non-seks date van 2013?![]()
Zoiets.
![]()
Volgens mij geniet er ik niet veel aanzien van.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt nu wel een unieke positie binnen FOK!, dat dan weer wel.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gewoon kleren uit en ja knikken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet niet denken, daar zijn mannen niet voor gemaakt![]()
Elke dag huil ik mezelf in slaapquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso, die kans verspillen.Je bent geen echte liefhebber.
.
![]()
Kan niet nuquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ook rotzooi
[..]
Sure, why not.. PARTYSNAAAACKS. Wanneer?
![]()
![]()
Doe s even gauw normaalquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I like turtles.
[..]
Jij weet niet eens hoe mijn kontje er uit ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Soms he, sla jij de plank keihard mis als het om grappig doen gaatquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vooral niet als de bloedlul in bedrijf is?
[b]AirwiN schreef [/b]
True.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe mijn kontje er uit ziet.Maar toch!
![]()
Dat geldt niet voor elke man hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Voor zover bij mij bekend IS het ook echt niet bevordelijk voor je gezondheid..quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kunstmatige zoetstof.
Haters roepen dat je er <insert enge ziektes> van krijgtWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dat weet ik nog niet Vinnehboyquote:
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor elke man hoor![]()
We zien welquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet Vinnehboy.
![]()
Onterecht wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij geniet er ik niet veel aanzien van.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Doe s even gauw normaalIk doe normaal. Joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Is wel het onderdeel van mijn lichaam waar ik de meeste complimentjes over krijg.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
* Fera knuffelt muhahahaquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elke dag huil ik mezelf in slaap.
Fouten zijn om van te leren.
wij zouden ook nog een keer afsprekenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet Vinnehboy
Det Som En Gang Var
Nou zeg; dan is er gewoon reteveel bloed -elders-quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms he, sla jij de plank keihard mis als het om grappig doen gaatProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mag ik wel aan jouw bips zitten? Ik grijp nu elke kansquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt muhahaha
Fouten zijn om van te leren..
![]()
Komt goed hoorquote:Ok sorry, spijt me alquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onterecht wel.
[..]
Ik doe normaal. Joh!
[..]
Is wel het onderdeel van mijn lichaam waar ik de meeste complimentjes over krijg.
Het vervelende (en dat is echt vervelend) is dat er nog steeds geen sluitende conclusies zijn...quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Voor zover bij mij bekend IS het ook echt niet bevordelijk voor je gezondheid..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben niet graag tweede keus.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag ik wel aan jouw bips zitten? Ik grijp nu elke kans.
Haha I know.. Gewoon miss een keer een frituurmeet ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
wij zouden ook nog een keer afspreken
En voor jou dan sla
Je houd je handen thuis de 17e hequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag ik wel aan jouw bips zitten? Ik grijp nu elke kans.
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Haha I know.. Gewoon miss een keer een frituurmeet ofzo
En voor jou dan sla
whahahaha voor die dag maak ik graag een uitzondering hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Haha I know.. Gewoon miss een keer een frituurmeet ofzo
En voor jou dan sla
Det Som En Gang Var
Da's waar.. Mja, better safe than sorryquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het vervelende (en dat is echt vervelend) is dat er nog steeds geen sluitende conclusies zijn...
Anderzijds: Met bijna elk product (om te consumeren) is wel wat mis tegenwoordig
Je was de 1e keus maar je wilde nietquote:. Constant met je telefoon in je handen om mij de weg te wijzen
. Je wilde maar wat graag naar de meet.
quote:.
![]()
Gemeen van me, momentje.. Ff mezelf kastijdenquote:En zo hoort hetquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahaha voor die dag maak ik graag een uitzondering hoor
Het is hier net een aflevering van Tom en Jerry nu!!
Kat speelt met een speelgoedmuisje, rent daar dus achteraan en hond rent achter kat aan
[b]AirwiN schreef [/b]
Zie ik eruit als iemand die subtiele hints begrijpt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je was de 1e keus maar je wilde niet. Constant met je telefoon in je handen om mij de weg te wijzen
. Je wilde maar wat graag naar de meet.
[..].
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is hier net een aflevering van Tom en Jerry nu!!
Kat speelt met een speelgoedmuisje, rent daar dus achteraan en hond rent achter kat aan![]()
Tom & Jerry![]()
![]()
Je moet je ook wel wat open geven he, anders komt het zo awkward over als ik je ineens pak bij je bipsquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie ik eruit als iemand die subtiele hints begrijpt?.
![]()
Zag er echt vet grappig uit!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar straks had ik mezelf voor schut gezet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet je ook wel wat open geven he, anders komt het zo awkward over als ik je ineens pak bij je bips.
Dan doe je datquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Doen danquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
kan dat?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Forum Opties Forumhop: Hop naar: