1:13-1:14 is wel netjesquote:Op zondag 13 januari 2013 22:51 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat moet ik gewoon afwachten ja. En ook als ik weer ergens anders ga werken moet ik uitkijken. Een leuke auto rijden is fijn, maar als je op elke w-km dik bijlegt, wordt het wel duur. Vooral als de km's oplopen. Dus ik moet het eigenlijk afwachten ja. Maar ja, die prestaties lonken wel... na chippen in 7 seconden naar de 100, 240 top en een praktijkverbruik van 1:13 à 1:14 is haalbaar.
Wat voor klassieker zou je willen? Zo'n oude Jag nog steeds?
Ik hoef niet per se een klassieker. Wil iets leuks met een paar pk en waar het dak vanaf kan. Heerlijk, dat open rijden
Had ik gisteren ook. Terug vanuit Deventer naar huis, over Ommen heen. Een dubbel stoplicht, ik stond vooraan op de rechterbaan, schoot een auto naar de linkerbaan en die wilde hem gewoon nog voor die van mij drukken. Maar dat lukte hem dus niet (natuurlijk!) Heeft de hele tijd gefrustreerd achter me gereden omdat ik maar 87 op de CC had (80km weg).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Altijd leuk bij het stoplicht. Komt er iemand naast je staan met haast die denkt dat ik langzaam ben.
Er hebben zich al velen vergist.
Dat is het risico van het het vak. Als jij de situatie verkeerd inschat, tja, dan kun je omrijden. Ik had hem er zeker niet tussen gelaten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik was even snel dus als ik echt zo gemeen was, was hij dus de baan naar rechts op gegaan en had hij 30+ km moeten omrijden. Ik had het kunnen doen maar dan had ik me wel een beetje schuldig gevoeld
Dat is gebruik maken van het asfalt. Er staat nergens dat je gelijk moet invoegen. Er staat dat je de volledige invoegstrook moet gebruiken (ik neem tenminste aan dat je een invoegstrook bedoelde, want als je vanaf een uitvoegstrook inhaalt, ben je echt wel verkeerd bezig...)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ongeveer vergelijke situatie; ik had er bij mijn vorige werk nogal een handje van om bij file op uitvoegstroken altijd tot het einde door te rijden en 'm er dan tussen te gooien, bespaarde me enorm veel tijd. Ja, het is asociaal, absoluut, en ik nam een enorm risico, als ik het zou missen zou ik alsnog laat terug komen.
Mja, risico = winst hè.
Die zien/snappen de borden niet of zijn nog steeds bang om genaaid te worden door die trajectcontrole.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:57 schreef JDude het volgende:
Vorige week donderdagavond trouwens voor het eerst legaal 130 gereden op de A2 tussen Amsterdam en Utrecht en andersom .
Lijkt alleen nog wel alsof bijna niemand er van weet, ik heb rijstrook 4 en 5 nauwelijks kunnen gebruiken omdat die vol zaten met 100-rijders.
Vanochtend flink moeten krabben aan alle kanten.quote:
Ik niet, ik zag gisteren al toen ik thuis kwam dat ik beter m'n voorruit kon bedekken. Dus geen bevroren ramen vandaag (alleen m'n achterruit maar daar heb ik mooie verwarming voor... En daar heb ik toch niets aan voordat ik op de N360 zit)quote:Op maandag 14 januari 2013 10:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vanochtend flink moeten krabben aan alle kanten.
Ik doe nooit zo'n ding voor m'n voorruit.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:44 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik niet, ik zag gisteren al toen ik thuis kwam dat ik beter m'n voorruit kon bedekken. Dus geen bevroren ramen vandaag (alleen m'n achterruit maar daar heb ik mooie verwarming voor... En daar heb ik toch niets aan voordat ik op de N360 zit)
Het was vanmorgen prachtig! Wat rijp op de bomen en ijs op het Damsterdiep...
Meestal vergeten we hemquote:Op maandag 14 januari 2013 10:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik doe nooit zo'n ding voor m'n voorruit.
Gistermorgen... En dus toen ik thuis kwam gelijk wat over m'n raam gegooid. Heb ik 's morgens geen zin in!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:11 schreef Actaeon het volgende:
Ik moest gistermiddag zelfs al ijs krabben
geen sneeuw hier...quote:Op maandag 14 januari 2013 11:15 schreef Anne het volgende:
Ik had alleen los sneeuw op m'n auto liggen gelukkig .
Snap ik. In de vroege ochtend is dat wel het laatste waar je zin in hebt gewoon zsm die warme auto in.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:16 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Meestal vergeten we hem
[..]
Gistermorgen... En dus toen ik thuis kwam gelijk wat over m'n raam gegooid. Heb ik 's morgens geen zin in!
[..]
geen sneeuw hier...
Ja, bij ons ook... We hadden de auto twee weken niet gebruikt na 19 december en toen dropen de druppels langs de voorruit naar beneden. In de auto... We moeten die pinguïn eens wat vaker in de magnetron gooien...quote:Op maandag 14 januari 2013 11:47 schreef Kriegel het volgende:
Condens is tijdens deze maanden sowieso altijd een bitch in m'n auto, terwijl m'n rubbers volgens mij goed zijn.
Niet echt opvallend, maar er ligt wel veel herfsttroep op de grond, misschien dat daar vocht in zit. Sowieso even schoonmaken en zo'n vochtvreter is ook een goed idee.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Probeer eens een vochtvreter. Is je vloerbedekking nat?
Laatst had ik ook een week niet gereden, inderdaad een partij water dat ik er aan de binnenkant vanaf kon zemen, niet normaal. Alsof het binnen geregend had, hele dashboard eronder.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:40 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ja, bij ons ook... We hadden de auto twee weken niet gebruikt na 19 december en toen dropen de druppels langs de voorruit naar beneden. In de auto... We moeten die pinguïn eens wat vaker in de magnetron gooien...
Herkenbaar.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:56 schreef Kriegel het volgende:
Ik ben trouwens ook zo'n malloot die dat water opneemt met een theedoek en dan die doek vervolgens per ongeluk in de auto laat liggen, dus het ligt ook wel een beetje aan mezelf.
Ja, het was in December en Januari natuurlijk niet echt droog...quote:Op maandag 14 januari 2013 13:08 schreef daNpy het volgende:
Kan dus ook van natte kleding/schoenen komen. Als je dan korte ritjes maakt blijft het binnenin vochtig.
Ahhh, nou begrijp ik wat je bedoelde met "pinguïn in de magnetron".quote:Op maandag 14 januari 2013 13:09 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ja, het was in December en Januari natuurlijk niet echt droog...
Wij hebben zo'n ding in de auto liggen:
http://pingi.com/index.php/nl/welkom
Hij werkt over het algemeen best goed, maar je moet hem wel ontvochtigen
We zagen hem eens liggen bij de gamma ofzo (of karwei, kan ook....) En hij werkt echt best goed. Maar na zo'n periode als afgelopen weken, mag hij best wel eens wat vaker in de magnetron... Hij is weer roze...quote:Op maandag 14 januari 2013 13:23 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ahhh, nou begrijp ik wat je bedoelde met "pinguïn in de magnetron".
*Bestelt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |