Klopt.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:42 schreef Goddelijker het volgende:
Pon is goed met wijzen naar anderen. Staan bekend om hun niet gemakkelijke afhandeling van garantie's etc.
Tsja. Prijzen van onderdelen zijn ook niet altijd gelijk bij dealers.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Klopt.
Weet je wat ik bij peugeot trouwens vreemd vond:
De vaste dealer belde nooit achteraf hoe het onderhoud bevallen was(of nouja, zo'n enquete/kwaliteitscontrole team).
Toen de auto 1 keer naar een andere dealer moest i.v.m. de gastank, belde een callcenter een weekje later met de vraag hoe de service was bevallen enzo..
Hoezo uniform?
Inderdaad. En als ze dan ook nog belangrijke dingen als totaal versleten remschijven over het hoofd zien, maar ons wel een volledige nieuwe uitlaat aan willen smeren terwijl alleen de einddemper lek is..quote:Op maandag 14 januari 2013 22:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Tsja. Prijzen van onderdelen zijn ook niet altijd gelijk bij dealers.
Je weet zeker dat je bij een Peugeot-dealer was en geen Kwikfit? Allebei blauw namelijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad. En als ze dan ook nog belangrijke dingen als totaal versleten remschijven over het hoofd zien, maar ons wel een volledige nieuwe uitlaat aan willen smeren terwijl alleen de einddemper lek is..![]()
Die remmen waren toen echt finaal versleten, de garage waar ik mijn auto onderhoud, en waar we toen een second opinion deden vond het ronduit gevaarlijk om nog met die remmen rond te rijden, zo erg versleten waren ze.
Was bij dezelfde Peugeot dealer als waar we de auto als ex-demo hadden gekocht.. (Mulders-Steendam)quote:Op maandag 14 januari 2013 22:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je bij een Peugeot-dealer was en geen Kwikfit? Allebei blauw namelijk.
Ik kom eigenlijk nooit bij de Peugeot-dealer, hooguit als ik een klein onderdeel nodig heb. Heb Nefkens op nog geen 5 min. rijden.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Was bij dezelfde Peugeot dealer als waar we de auto als ex-demo hadden gekocht.. (Mulders-Steendam)
Ik laat al het onderhoud door een voormalig sloopbedrijf(nu bandenboer) doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit bij de Peugeot-dealer, hooguit als ik een klein onderdeel nodig heb. Heb Nefkens op nog geen 5 min. rijden.
Maar kijk wel beetje naar de betrouwbare advertenties en niet van die exporttoko's en louche handelarenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hmm klopt ja, verwacht dat het niet helemaal klopt..
Staat in friesland 1 te koop 1e eigenaar, 144k km voor 7950¤
Da's al stukken "beter".
Ach, blijft voorlopig toch alleen bij kijken, of ik moet al 5-6k voor de Ibi krijgen, wat nooit zal gebeuren. (waarde volgens ANWB rond de 1000,-; Marktplaats staan ze voor 3-4000. )
Ik ga morgen met mijn auto naar het adres waar ik de schade heb laten repareren.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik laat al het onderhoud door een voormalig sloopbedrijf(nu bandenboer) doen.![]()
Hebben maar 2 autoliften, en ook maar ruimte voor 2 auto's tegelijk, maar wel gewoon nette prijzen. (en ze zijn eerlijk.)
Nefkens had mijn Micra ingenomen. Kreeg 'm niet meer mee, zo'n rampenbak was hetquote:Op maandag 14 januari 2013 22:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit bij de Peugeot-dealer, hooguit als ik een klein onderdeel nodig heb. Heb Nefkens op nog geen 5 min. rijden.
kijk normaalgesproken alleen op gaspedaal.nl inderdaad..quote:Op maandag 14 januari 2013 22:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar kijk wel beetje naar de betrouwbare advertenties en niet van die exporttoko's en louche handelaren
Hadden ze ook gelijk?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nefkens had mijn Micra ingenomen. Kreeg 'm niet meer mee, zo'n rampenbak was het
Hij ligt bij ons gewoon op de achterbank. Dat is het voordeel van z'n zakje, hij is afgesloten, geen waterbak o.i.d. Dus als er passagiers op de achterbank zitten, ligt hij ergens op de grond of hoedenplank, onder de stoel...quote:Op maandag 14 januari 2013 14:35 schreef Kriegel het volgende:
Klinkt goed. Maakt het nog uit waar je 'm precies neergooit?
Ja. Het beste resultaat heb je als je 's morgens voordat je weggaat dat ding laat ontwasemen. Koude lucht bevat minder vocht en dat zit dat in die pingi. We merken het erg goed. Dan is hij roze als we instappen (dus vol met vocht) en weer bijna blauw als we op onze bestemming zijn (dus weer leeg). (afhankelijk van hoe vochtig de auto is, natuurlijk...)quote:Op maandag 14 januari 2013 14:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar die haalt de luchtvochtigheid naar beneden?
Als je het vermogen niet gebruikt ja. Als je een 330d laat chippen met het doel extra pk's en Nm's te scoren, dan ga je dat vermogen ook gebruiken. Anders had ie het wel over brandstofbesparing gehad. En sja, dan kun je ook beter geen zespittert kopen natuurlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 19:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hmm, en ik ken ook mensen die er juist bij zweren.
Die rijden dan wel handbak, maar ook een stuk zuiniger(hebben 2 identieke auto's, 1 met en 1 zonder chip.)
Ja, dat wel. Lichtelijk overdreven maar het was wel de eerste keer dat ik geld voor de APK kreeg.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hadden ze ook gelijk?
Alles ligt hier lekker onder een laagje sneeuw! Joepie!
Ik bracht de auto er naartoe voor de apk, met het idee om met nieuwe apk te verkopen, na de keuring bleek dat iets te veel moeite te zijn. Na overleg zouden zij de auto innemen en slopen, ik kreeg er nog 50 euro voor en de apk kosten kreeg ik ook nog teruggestort.quote:
Niets te klagen. Ik reed voor bijna niets rond met dat dingquote:
Volgens mij zijn dat die dingen waar je zo snel mogelijk bij moet zijn...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:58 schreef Marco001 het volgende:
Goed, die krikken hadden ze dus al niet meer.
Alweer... (vorige keer net zo..)
gekke is, mijn moeder was er vanochtend om 10 uur, toen lagen er nog een stuk of 8; ik kom er om 12 uur en toen waren ze al een poosje uitverkocht zeiden ze.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:49 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat die dingen waar je zo snel mogelijk bij moet zijn...
Gisteravond ja. En meneer heeft het ook niet gezien toen hij de hond uitlietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[ afbeelding ]
monsterd is even vergeten het raam dicht te doen gisteravond.
Even uitgestapt en geholpen bij parkeren, er was gister wat weinig ruimtequote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:39 schreef daNpy het volgende:
Niet zo handig.
Maar hoezo rijdt je met dit weer met de raam open?
Die rijden wel heel veel danquote:Op maandag 14 januari 2013 22:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Da's niet verkeerd.
Die VAG diesels kunnen trouwens best wel wat hebben, mits je niet die BKD hebt inderdaad.
BIj mij op het werk hebben we ze rond rijden met al 6ton. Op mijn vorige werk moeten sommige SUperb's nog 3 worden maar zitten ze al over de 600.000km heen.
Wees blij dat er niks gejat is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[ afbeelding ]
Een X5 kopen zonder iDrive is sowieso wat vreemdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:02 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]Zuur. Doet me denken aan dit, ook zuur (vooral als je een automaat hebt):
[ afbeelding ]
Ja, taxi's he..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:52 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Die rijden wel heel veel dan
Maar inderdaad, die diesels kunnen best wat hebben. Mits je de goede variant koopt.
Heb dat zomer's wel eens. Heeft bij mij toen al eens een heel klein beetje naar binnen geregend..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:02 schreef Piet__Piraat het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is sowieso wonderbaarlijk inderdaad. Maar er is dan ook weer niemand geweest die het gemeld heeft.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wees blij dat er niks gejat is.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:02 schreef Piet__Piraat het volgende:
[ afbeelding ]
had ik vanavond ook, met 70 op een stoplicht aankomen die oranje wordt. Normaal kan ik wel remmen, maar nu in de sneeuw (slecht gestrooid) met winterbanden was het een glijpartij! dus ook maar gas geven en doorrijdenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:58 schreef -Erick- het volgende:
Oeps zonet keihard door rood gereden. Zitten zomerbanden onder mijn auto.. moest remmen voor het stoplicht maar ik gleed veels te ver door, gas pendaal maar weer ingedrukt
Gelukkig zijn ze al weer volop aan het strooien
/note to self: zachter rijden.
Misschien moet je dan geen 70 rijden..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:05 schreef gateway het volgende:
[..]
had ik vanavond ook, met 70 op een stoplicht aankomen die oranje wordt. Normaal kan ik wel remmen, maar nu in de sneeuw (slecht gestrooid) met winterbanden was het een glijpartij! dus ook maar gas geven en doorrijden
misschien, maar ging mooiquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Misschien moet je dan geen 70 rijden..
Je kunt niet stoppen voor een licht, dus rij je te hard, simpel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:16 schreef gateway het volgende:
[..]
misschien, maar ging mooiverder niemand op de weg, dus
I hate mensen die 30km/h rijden en om de 10meter op de rem trappen omdat ze wel 1cm op hun voorligger inlopen.... (als het ff kan en niet te glad is haal ik dan ook in)
Maar het moet wel kunnen zonder brokken te maken
ik beweer ook niet dat ik niet te hard reed, maar het kon, niemand die ik in gevaar bracht.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kunt niet stoppen voor een licht, dus rij je te hard, simpel.
Toen we op vakantie gingen in Duitsland reed men zelfs op een volledig besneeuwde(en niet zo'n beetje ook; op ten duur stonden we stil omdat de vrachtwagens een helling niet opkwamen, en dus over de hele snelweg verspreid stonden) gewoon 80-100km/h.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:16 schreef gateway het volgende:
[..]
misschien, maar ging mooiverder niemand op de weg, dus
I hate mensen die 30km/h rijden en om de 10meter op de rem trappen omdat ze wel 1cm op hun voorligger inlopen.... (als het ff kan en niet te glad is haal ik dan ook in)
Maar het moet wel kunnen zonder brokken te maken
hoorde vanavond van de examenleiderster dat ze op de NL snelweg ook voorbij gestoven werden in de sneeuw met gasten die 130+ reden (daarop zei ik hoe snel reden jullie dan.... en toen was het ff stilquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Toen we op vakantie gingen in Duitsland reed men zelfs op een volledig besneeuwde(en niet zo'n beetje ook; op ten duur stonden we stil omdat de vrachtwagens een helling niet opkwamen, en dus over de hele snelweg verspreid stonden) gewoon 80-100km/h.
Handig..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:37 schreef gateway het volgende:
[..]
hoorde vanavond van de examenleiderster dat ze op de NL snelweg ook voorbij gestoven werden in de sneeuw met gasten die 130+ reden (daarop zei ik hoe snel reden jullie dan.... en toen was het ff stil)
dat viel hier tegen, in dezelfde tijd op je bestemming zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Handig..
Nouja, kan ook andersom: mijn vader belde om 9.30 even naar het kantoor in Rijswijk; diegene die hij moest hebben was er nog lang niet; stond in de file..
De receptioniste was toen verbaasd dat hier geen sneeuw lag. ( en mijn vader er gewoon de standaard reistijd over heeft gedaan om op z'n werk te komen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |