In Mexico staat het leger op het vliegveld, niet echt een optie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ging in Servië ook soepel, gozer van Interpol omgekocht aan de grens
En in Albanië weer, douane
Hoeveel p.p.?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En ons gewoon niet, hadden we ook thuis moeten uitzoeken uiteraard maar hoe corrupt die bende daar is ongelooflijk. Vader wilde onderhandelen maar dan kunnen ze opeens geen Engels. Uiteindelijk mocht hij achter de hekken onder begeleiding van 4 bewakers geld pinnen en moesten we het dubbele betalen
Maar goed.
Ben wel eens vanuit Amerika Mexico ingegaan, verschil tussen de twee kanten was wel leukquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Mexico staat het leger op het vliegveld, niet echt een optie.
Grensgebied is wel gevaarlijk. Toeristische gebieden zie je ook volop soldaten, ook echt zwaarbewapend.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben wel eens vanuit Amerika Mexico ingegaan, verschil tussen de twee kanten was wel leuk
Mexicanen lagen gewoon te slapen
Weet ik niet maar je moest met Euro's betalen en uiteindelijk konden we dan met Turks geld betalen maar omgerekend was het helemaal niet correct en (bijna) het dubbele bedrag. Me vader zag het meteen maar had totaal geen trek meer om daar een discussie aan te gaanquote:
Wordt ook makkelijk gemaakt voor me.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:52 schreef RensAjacied het volgende:
Stylo ziet weer een kans voor een Turken bash![]()
Heb je dan ook geen Turkse matties?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wordt ook makkelijk gemaakt voor me.
Ik was er in 2004 of 2005 ofzo, San Diego naar Tijuana, viel wel mee allemaal daarquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Grensgebied is wel gevaarlijk. Toeristische gebieden zie je ook volop soldaten, ook echt zwaarbewapend.
7 jaar geleden was het iets van 20 dollar, dus zal nu nog meer zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weet ik niet maar je moest met Euro's betalen en uiteindelijk konden we dan met Turks geld betalen maar omgerekend was het helemaal niet correct en (bijna) het dubbele bedrag. Me vader zag het meteen maar had totaal geen trek meer om daar een discussie aan te gaan
Bedankt.quote:
TOen was er ook nog geen echte "War on Drugs"quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was er in 2004 of 2005 ofzo, San Diego naar Tijuana, viel wel mee allemaal daar
Wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je dan ook geen Turkse matties?
Neh preciesquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TOen was er ook nog geen echte "War on Drugs".
Nee joh gek was omgerekend wel iets van 70 euro p.p volgens mij. Oplichting dit dat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
7 jaar geleden was het iets van 20 dollar, dus zal nu nog meer zijn.
[..]
Bedankt.
Zat in een 5 sterren resort 3 weken destijds in 2010, echt geweldig. 1300 euro p.pquote:
Heb je toch zelf voor het kiezen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel.![]()
Juist te veel. Wil liever minder, maar ja.
Rijke boi hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zat in een 5 sterren resort 3 weken destijds in 2010, echt geweldig. 1300 euro p.p
Nu ben je voor 1 week al 1400 p.p kwijt....
Waarom ben ik gek dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee joh gek was omgerekend wel iets van 70 euro p.p volgens mij. Oplichting dit dat.
Vrienden kies je niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je toch zelf voor het kiezen?
Heb m'n paspoort hier liggen en het visum kost ¤15,-quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee joh gek was omgerekend wel iets van 70 euro p.p volgens mij. Oplichting dit dat.
Prijs was toen echt chill, nu is het 300% duurder...hoe is het mogelijk.quote:
Vraag/aanbod en zulksquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Prijs was toen echt chill, nu is het 300% duurder...hoe is het mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |