Ik sein wel steeds vaker met mijn groot licht... En dan vooral als ze links rijden en er rechts ruimte is. Van de week ook, reed 1 auto op de rechter strook, middenstrook was leeg en links reed ook een auto. Ik had lekker het gas erop, dus kwam rap dichterbij en zag hem al een km of 2 onnodig op die linkerstrook rijden. Toen ik nog honderd meter ofzo achter hem zat, een vrachtwagen rechts voorbij gaand, maar eens een paar keer groot licht open gegooid. Gelukkig, hij begreep de hint en ging naar het midden en ik kreeg geen groot licht concert terug.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik gebruik mijn knipperlichten alleen om aan te geven dat ik er voorbij wil.
Als ie even dicht op komt of langdurig? Ik heb het ook vaak dat ik mijn gas los laat en dan dicht erop loop, maar voor even en dan weer meer afstand maak voordat ik weer gas ga bijgeven.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik rem altijd op de snelweg als een auto te dichtbij komt achterop.
Ik gebruik het ook steeds vaker. En ik denk er ook steeds meer over na om er twee 100W lampjes in te schroevenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik sein wel steeds vaker met mijn groot licht... En dan vooral als ze links rijden en er rechts ruimte is. Van de week ook, reed 1 auto op de rechter strook, middenstrook was leeg en links reed ook een auto. Ik had lekker het gas erop, dus kwam rap dichterbij en zag hem al een km of 2 onnodig op die linkerstrook rijden. Toen ik nog honderd meter ofzo achter hem zat, een vrachtwagen rechts voorbij gaand, maar eens een paar keer groot licht open gegooid. Gelukkig, hij begreep de hint en ging naar het midden en ik kreeg geen groot licht concert terug.
[..]
Als ie even dicht op komt of langdurig? Ik heb het ook vaak dat ik mijn gas los laat en dan dicht erop loop, maar voor even en dan weer meer afstand maak voordat ik weer gas ga bijgeven.
Ik wil twee kleine hellatjes of valeotjes voorop. Klein en rechthoekig. Maar dat komt dan meer omdat ik ook veel in het donker rijdt. Eigenlijk willen we die natuurlijk op het dak, maar dat is ook zo zonde. Een nieuwe grill heb je zo gekocht, een nieuw dak niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook steeds vaker. En ik denk er ook steeds meer over na om er twee 100W lampjes in te schroeven![]()
Totdat je er zelf last van heb zeker?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik zat te trollen. het boeit me eigenlijk niets meer wat anderen doen. het zal wel.
Ik rij ook veel in het donker, maar nooit alleen. Ik gebruik mijn grootlicht alleen om mijn irritaties te uitenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:17 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik wil twee kleine hellatjes of valeotjes voorop. Klein en rechthoekig. Maar dat komt dan meer omdat ik ook veel in het donker rijdt. Eigenlijk willen we die natuurlijk op het dak, maar dat is ook zo zonde. Een nieuwe grill heb je zo gekocht, een nieuw dak niet.
[..]
Totdat je er zelf last van heb zeker?
dat is een state of mind. ik irriteer me eigenlijk nauwelijks meer op de weg.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:17 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik wil twee kleine hellatjes of valeotjes voorop. Klein en rechthoekig. Maar dat komt dan meer omdat ik ook veel in het donker rijdt. Eigenlijk willen we die natuurlijk op het dak, maar dat is ook zo zonde. Een nieuwe grill heb je zo gekocht, een nieuw dak niet.
[..]
Ik rijd best veel in het donker binnendoor... En dan is een beetje extra licht wel fijn...quote:Op zondag 13 januari 2013 20:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik rij ook veel in het donker, maar nooit alleen. Ik gebruik mijn grootlicht alleen om mijn irritaties te uiten
Nobel!quote:Op zondag 13 januari 2013 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat is een state of mind. ik irriteer me eigenlijk nauwelijks meer op de weg.
zelfpreservatiequote:Op zondag 13 januari 2013 20:22 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik rijd best veel in het donker binnendoor... En dan is een beetje extra licht wel fijn...
[..]
Nobel!
Hella Comet kopen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:17 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, maar nooit alleen. Dat is echt zeldzaam.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:22 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik rijd best veel in het donker binnendoor... En dan is een beetje extra licht wel fijn...
[..]
Nobel!
Ik heel vaak... Kwestie van juiste tijdstip.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook, maar nooit alleen. Dat is echt zeldzaam.
Ik vind half 7 wel vroeg genoeg als ik heel eerlijk. Dan ben ik in de polder, ga rond 6 uur weg.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik heel vaak... Kwestie van juiste tijdstip.
Ik zit meer laat 's avonds.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind half 7 wel vroeg genoeg als ik heel eerlijk. Dan ben ik in de polder, ga rond 6 uur weg.
Of omdat je niet in de berm wilt staan...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Net als het aannemersbusje wat van de week seinend en toeterend op mn bumper hing omdat de voorsorteerstrook naar rechts vol was, en ik niet op de busstrook ga sta wachten...
Ik heb wel eens twee controles achter elkaar zien staan. Een bemande controle; auto's gaan 60 rijden (waar 80 mag), controle voorbij, auto's gaan 100 rijden (waar nog steeds 80 mag) en dan: flits. Oeps, 500m verder stond ook een kastjequote:Op zondag 13 januari 2013 10:20 schreef Ridocar het volgende:
Op de A20, richting Gouda is een trajectcontrole. Op het einde van de controle is het nog 200 meter 80 max, maar daar gaat het gas alweer op de bodem.
Stelletje hypocrieten.
Hoe bedoel je?quote:
Huilie postquote:Op maandag 14 januari 2013 07:54 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Typische huilie-post?
Typische je-hebt-gelijk-het-is-om-te-huilen-post?
Ik had t vandaag andersom. Sjappie in een Golfje reed op rechterbaan; ik ging m voorbij op de cc, ben m net mooi voorbij.... vrachtwagen op rechterbaan komt in de buurt voor hem, gaat ie opeens flink gas bijgeven om mij weer in te halen en m vlak voor de vrachtwaggel ervoor te gooien... Echt wat een aap ben je dan...quote:Op maandag 14 januari 2013 18:37 schreef spoorrails het volgende:
weer 1:
Rij je op rechterstrook, zie je iemand met veel hogere snelheid je komen inhalen op middenstrook. Je doet inschatting, die is mij voorbij voor ik naar links wil om auto die iets verderop rijd in te halen..
Goed gezien dus, auto komt met snelheid mij inhalen ik heb nog plek om snelheid aan te houden, remt in halende auto naast me af om gelijk met mij op te rijden en mij zo helemaal klem te rijden, ipv dat ze linkerstrook op gaat die compleet vrij was om die andere auto ook in te halen.
(volgende afslag pas na ruim 2 km)
Echt waar sommige mensen mee bezig zijn...
Klinkt bekend. Vrolijk 130 rijden op de snelweg wanneer het glad is en er sneeuw ligt. En dan raar staan te kijken als je opeens achterstevoren komt te staan. En dan helemaal niet meer de weg op durven wanneer er ook maar iets van sneeuw uit de lucht komt vallen.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:33 schreef lipjes het volgende:
Nou, ik ben ook weer thuis, N3 niet gestrooid, A16 2 banen gestrood en A17 niet gestrooid.
Dan zou je toch verwachten dat mensen iets rustiger gaan rijden en afstand houden als ze geen belijning meer zien.
Maar nee hoor.
Ik reed al 100 waar je 130 mocht, weet een muts het voor elkaar te krijgen om toch op mijn achterbumper te gaan hangen.
Seintje met het mistachterlicht, geen reactie, dan maar tikje op de rem en terug naar de 90.
Ging ze er gelukkig voorbij, mooi, want ik had al ingeschat dat de afrit niet gestrooid was en had 200meter voor die begon mijn gas dus al los gelaten, goede inschatting, die was spekglad.
Blij dat zij er niet meer achter hing toen.
Ach, mij hebben ze er niet mee. Ik kan er alleen maar om lachen, maar het ziet er zo triest uit. Kijk mij eens netjes rijden....nouja, tot hier dan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |