Idd! Waarom de fok!?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:13 schreef Posergoth6667 het volgende:
was gisteren aan het rijden. reed een kilometer of 100 op de snelweg. er kwam niks achter mij aan en reed op de linkerbaan.
mensen zijn echt gek.
Dat zal haar lerenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:45 schreef Balsam het volgende:
Heb maar even vriendelijk mijn motor geluid van mijn auto wat laten horen door wat op te gassen...en ben u daarna via de rechterbaan gepasseerd, onnodig links plakken dus ook nog.
En dat is je meerdere bekeuringen waard?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:47 schreef Balsam het volgende:
Nee, het heeft geen enkele toegevoegde waarde...maar ik irriteerde me aan haar irritante rem getrap.
Inderdaad, anders hadden ze het wel vierkant gemaakt.quote:
Ja het mag niet, want 'de persoon kan zich plotseling bedenken om weer naar rechts te gaan' (aldus Koos Spee).quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Alleen jammer dat je de sjaak bent ivm rechts inhalen.
Spee heeft wel gelijk wat betreft onoplettende automobilisten, maar dat is ook als je links inhaalt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het mag niet, want 'de persoon kan zich plotseling bedenken om weer naar rechts te gaan' (aldus Koos Spee).
Ten eerste heb ik dat echt nog nooit meegemaakt, en ten tweede wisselt de persoon van rijstrook en maakt daarmee een bijzondere verrichting en hoort dus ander verkeer niet te hinderen... Dus als hij door die actie tegen jou aanklapt omdat meneer niet goed kijkt, is hij toch de lul. Wel jammer van de krassen in je zijkant dan... maarja.
Die leest niet mee hoor, je kan het ook gewoon aan ons vertellen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:45 schreef Balsam het volgende:
Aan de vrouw in de volkswagen up die omstreeks 14:00 vandaag door de coentunnel ging...zit niet zo zenuwachtig op de rem te trappen als er zeker nog 3 auto's tussen u en uw voorganger passen...
Heb maar even vriendelijk mijn motor geluid van mijn auto wat laten horen door wat op te gassen...en ben u daarna via de rechterbaan gepasseerd, onnodig links plakken dus ook nog.
Absoluut! Zeker als je veel rijdt. Ik rijd op relatief veel onbekende wegen dus het is echt perfect.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zo'n app als Flitsmeister is wel een uitvinding zeg, rij nu al tijden bekeuring vrij rond terwijl ik toch altijd wel fors doorrij.
Als mensen aangesproken worden op hun handelen schrikken ze zich rot.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:20 schreef Fer het volgende:
Dus ik me raam openen en vroeg de kerel netjes of die kon uitleggen wat er aan de hand was. Riep snel iets van voorsorteren en deed het raam weer omhoog. Ik nog uitleggen dat ik er nooit kom en op navi reed. Maar mocht niet baten, snap het probleem zowiezo niet ik sneed hem niet eens of blokkeerde hem ook niet. Rare gast.
Inderdaad. Zelfs als je met rijlessen meteen aan het begin van een uitvoeg strook uitvoegt krijg je nadrukkelijk te horen "spiegel en over je schouder kijken, als daar al iemand rijdt is het jouw fout!!"quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het mag niet, want 'de persoon kan zich plotseling bedenken om weer naar rechts te gaan' (aldus Koos Spee).
Ten eerste heb ik dat echt nog nooit meegemaakt, en ten tweede wisselt de persoon van rijstrook en maakt daarmee een bijzondere verrichting en hoort dus ander verkeer niet te hinderen... Dus als hij door die actie tegen jou aanklapt omdat meneer niet goed kijkt, is hij toch de lul. Wel jammer van de krassen in je zijkant dan... maarja.
Inderdaad ja, ook als je al honderden meters van te voren al op de rechterbaan reed en voortdurend in je spiegels zat te koekeloeren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs als je met rijlessen meteen aan het begin van een uitvoeg strook uitvoegt krijg je nadrukkelijk te horen "spiegel en over je schouder kijken, als daar al iemand rijdt is het jouw fout!!"
En dan mogen linksplakkers wel naar rechtskomen zonder te kijken? Get real
Niks netjes, je overtreedt de verkeerswet. Als je voorgesorteerd staat, moet je die strook volgen. (RVV artikel 78)quote:
Onbekendheid of een navi gebruiken is geen reden om de verkeersregels te overtreden,quote:Ik nog uitleggen dat ik er nooit kom en op navi reed.
Ik moet zeggen dat het af en toe wel irritant is dat mensen die een verkeerde keuze hebben gemaakt het niet kunnen accepteren dat het zo is en dus een gevaarlijke situatie creeëren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:18 schreef OEM het volgende:
[..]
Niks netjes, je overtreedt de verkeerswet. Als je voorgesorteerd staat, moet je die strook volgen. (RVV artikel 78)
[..]
Onbekendheid of een navi gebruiken is geen reden om de verkeersregels te overtreden,
Sorry, maar zonder te weten waar het exact was kan je niet weten of hij de wet overtrad of niet.....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:18 schreef OEM het volgende:
[..]
Niks netjes, je overtreedt de verkeerswet. Als je voorgesorteerd staat, moet je die strook volgen. (RVV artikel 78)
[..]
Onbekendheid of een navi gebruiken is geen reden om de verkeersregels te overtreden,
Je kan uit z'n verhaal wel opmaken dat ie op de strook voor rechtsaf stond en op de strook voor rechtdoor moest zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar zonder te weten waar het exact was kan je niet weten of hij de wet overtrad of niet.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |