Kan niet die is uniekquote:
Definiëer geluk.quote:
Tevreden zijn met de (in mijn geval: mijn) huidige leefomstandigheden.quote:
Dus je wil later net zo worden als je huidige situatie ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tevreden zijn met de (in mijn geval: mijn) huidige leefomstandigheden.
Ik geef een definitie, ik heb nergens gesteld dat ik nu gelukkig ben.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus je wil later net zo worden als je huidige situatie ?
Zeker maar die zijn er nog wel hoor, in verschillende grote steden zijn zulke winkels er nog wel. Kon ik vroeger uren zoet zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triest hé. Weet je wat nog erger is ? De mooie platenzaken die er niet meer zijn. Met LP's enzo. Heerlijk snuffelen, en gewoon een LP kopen vanwegen de mooie hoes.
Welke zijn er nog ? ELPEE Plato enzo zijn geslotenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:54 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Zeker maar die zijn er nog wel hoor, in verschillende grote steden zijn zulke winkels er nog wel. Kon ik vroeger uren zoet zijn.
Plato zit nog wel in Zwolle en in Utrecht in het centrum zit er ook nog éénquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke zijn er nog ? ELPEE Plato enzo zijn gesloten
Vogels neuken met de eerste de bestequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:49 schreef Drabit het volgende:
Ik wilde een vogel worden, lijkt me wel leuk. Komt er alleen nooit van denk ik, te lage opleiding
Het spijt me zeer tong, maar ik snap jou posts vaak niet echt... (en ik doe nog wel gymnasiumquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vogels neuken met de eerste de beste
Ze begrepen mij ook niet op het VWO.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het spijt me zeer tong, maar ik snap jou posts vaak niet echt... (en ik doe nog wel gymnasium)
(Yay een quote van de grote tong!)
De kat liep de plant naast, zei de toeter van de boom.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze begrepen mij ook niet op het VWO. (deze zin snap ik!)
Moest je wiskunde doen als uniek talent qua Nederlands. Zei de leraar Nederlands. (Deze niet!)
teew nijm god tienquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef Drabit het volgende:
(Zo komt het bij mij over, ongeveer, is jouw taal te leren?)
Ik snap hem!quote:
Omdat de eeple voor mij god blijftquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik snap hem!Maar je hebt god niet omgedraaid... Valt me dan wel weer een beetje tegen
Die snap ik dan weer niet, na even denken snap ik deze zin:quote:
Dit moet je zienquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Die snap ik dan weer niet, na even denken snap ik deze zin:
Moest je wiskunde doen als uniek talent qua Nederlands. Zei de leraar Nederlands.
Toch knap hoe jij zulke moeilijke taal praat, lastig te begrijpen.
EDIT: Random woorden omdraaienJou volg ik echt niet... Ik snap hem, maar het slaat nergens op
1: Ik snap je zin!quote:
ja, daar zou ik voor tekenenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus je wil later net zo worden als je huidige situatie ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |