Dit!quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:25 schreef Inverted_World het volgende:
Ik wilde vroeger altijd de 495122 posts op fok halen, maar besloot toch een leven te gaan leiden.
Dan had je al vroeg een mooie wens voor je levenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:25 schreef Inverted_World het volgende:
Ik wilde vroeger altijd de 495122 posts op fok halen, maar besloot toch een leven te gaan leiden.
Wat is Winx Club ? Ik droom nog steeds dat ik kan vliegenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:32 schreef ..iemand.. het volgende:
Ik was toen ik klein was GEK op Winx Club. Kdroomde Om ook rond te vliegen net als hun
Winx Club is een Italiaanse animatieserie, bedacht door Iginio Straffi. Het verhaal van de serie draait om een magische wereld met zes feeën in de hoofdrollen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is Winx Club ? Ik droom nog steeds dat ik kan vliegen
Dan vraag ik me af wat geluk is. Ik droomde altijd dat ik het winnende doelpunt maakte in de WK-finale.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:38 schreef leeell het volgende:
ik droom dat ik gelukkig blijf, de rest komt vanzelf wel
Wat doe je ? En kans om er je geld mee te gaan verdienen ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:44 schreef RaZ het volgende:
Ik wilde altijd eigen baas worden, en dat is gelukt..
Helaas is dat dan wel buiten werktijd
Triest hé. Weet je wat nog erger is ? De mooie platenzaken die er niet meer zijn. Met LP's enzo. Heerlijk snuffelen, en gewoon een LP kopen vanwegen de mooie hoes.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:49 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik wilde een eigen cd zaak maar ben blij dat het er niet van gekomen is.
Ik snap hem niet. Ik heet toevallig Herman en maakte veel doelpunten.quote:
Doe je aan die sport ? En was Badr hari een held voor je ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:58 schreef Jandirk het volgende:
De k1 winnen. Tis nu van glory geworden, maar ik wil zo graag enorm goed worden in kickboksen.. Misschien n kansloze missie, maar wie weet..
Nee, alistair overeem is de king hé.. Alhoewel, badr hari deed het ook prima. Kzou me alleen rustiger houden buiten de ring. En ja, kdoe aan die sport, anders word t helemaal niks natuurlijk..quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe je aan die sport ? En was Badr hari een held voor je ?
Leuk. Denk je er iets in te kunnen bereiken ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:03 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Nee, alistair overeem is de king hé.. Alhoewel, badr hari deed het ook prima. Kzou me alleen rustiger houden buiten de ring. En ja, kdoe aan die sport, anders word t helemaal niks natuurlijk..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |