The Descendants was leuker. Niet vernieuwend echter.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:17 schreef Stefan het volgende:
The Artist vond ik weer een prima winnaar
Zeker goede film, heb me erg vermaakt, hou van dat soort drama, beter nog dan Up In The Air waarvan het verhaal uiteindelijk niet veel voorsteldequote:Op maandag 14 januari 2013 17:19 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
The Descendants was leuker. Niet vernieuwend echter.
Silence of the Lambs is dan ook één van de beste films ooit, vind ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:19 schreef Stefan het volgende:
Maar de sensatie dat Silence of the Lambs de 5 belangrijkste oscars won heb ik nooit meer meegemaakt/
En dat voor een film die al uit was voor de Oscars Uitzending waar ze niet aan mee mochten doen, dan meer dan een jaar later alsnog de beste 5 winnen is echt uniek
Tja, je moet er van houden. Vond het zelf niet veel. Maar wel beter dan Avatar, dat was echt helemaal niks.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:17 schreef Stefan het volgende:
The Artist vond ik weer een prima winnaar
Argo is geheel terecht hoor. Goed acteerwerk, goede regie, goede score, en het heeft datgene wat een thriller moet hebben: spanning. Bovendien niet overdreven actiescenes om te dramatiseren oid, gewoon, letterlijk het waargebeurde verhaal volgen. Daarbij levert de film ook een goed objectief beeld op van de situatie in het land zelf, zonder daar dus een oordeel over te vellen.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:25 schreef Stefan het volgende:
De Golden Globes zijn trouwens niet serieus te nemen, iemand ooit die docu gezien?
Het lijkt misschien letterlijk de werkelijkheid te hebben gevolgd, maar het einde is wel degelijk gedramatiseerd. In werkelijkheid ging dat geruisloos namelijk, dat is na te lezen in de documenten en dat is ook wat Affleck in interviews zegt. Neemt niet weg dat ik het de perfecte thriller vind!quote:Op maandag 14 januari 2013 23:16 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Argo is geheel terecht hoor. Goed acteerwerk, goede regie, goede score, en het heeft datgene wat een thriller moet hebben: spanning. Bovendien niet overdreven actiescenes om te dramatiseren oid, gewoon, letterlijk het waargebeurde verhaal volgen. Daarbij levert de film ook een goed objectief beeld op van de situatie in het land zelf, zonder daar dus een oordeel over te vellen.
Alsnog politiek gekleurd, leuk hoor. Film is film, hoeft niet foutloos te zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:50 schreef Kansenjongere het volgende:
Gelukkig komt Iran binnenkort met de film die het echte verhaal vertelt![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)echt-te-zetten.dhtml
Herken je nu geen sarcasme?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:29 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Alsnog politiek gekleurd, leuk hoor. Film is film, hoeft niet foutloos te zijn.
Lees het artikel anders eensquote:Op woensdag 16 januari 2013 02:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Niet in een artikel van de Volkskrant nee.
Of hebben ze het gejat van de Speld?
Herken je nu geen aanhalingstekens?quote:Op woensdag 16 januari 2013 02:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Niet in een artikel van de Volkskrant nee.
Of hebben ze het gejat van de Speld?
Herken je nu niet de gemiddelde Fokker?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:14 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Herken je nu geen aanhalingstekens?
Het artikel is niet sarcastisch, de Volkskrant gebruikt aanhalingstekens omdat ze de Iraniërs niet helemaal serieus nemen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:14 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Herken je nu geen aanhalingstekens?
Ik ben de gemiddelde Fokker niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Herken je nu niet de gemiddelde Fokker?
Dat is precies dat de gemiddelde FOK!ker zegtquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik ben de gemiddelde Fokker niet.
Het gaat erom dat jij zegt op de opmerking van Kansenjongere dat Iran het echte verhaal gaat vertellen, dat het nog steeds politiek gekleurd is. Iets wat in Iran altijd zo is aangezien alles daar politiek gekleurd net als in Cuba en Noord-Korea.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het artikel is niet sarcastisch, de Volkskrant gebruikt aanhalingstekens omdat ze de Iraniërs niet helemaal serieus nemen.
Dat verandert toch niks aan m'n opmerking? De Amerikaanse versie is politiek gekleurd volgens de Iraniërs, de Iraanse versie is politiek gekleurd volgens het Westen. En maakt dat uiteindelijk wat uit? Nee, want het is film, oftewel entertainment.
Haha.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is precies dat de gemiddelde FOK!ker zegt
Ok, dát sarcasme.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:39 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij zegt op de opmerking van Kansenjongere dat Iran het echte verhaal gaat vertellen, dat het nog steeds politiek gekleurd is. Iets wat in Iran altijd zo is aangezien alles daar politiek gekleurd net als in Cuba en Noord-Korea.
Ik vind wel dat ie 'm verdiend. Maar nominaties voor Robert de Niro en Jackie Weaver is dan weer wat overdreven.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:15 schreef David Letterman het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Bradley Cooper een oscar nominatie heeft ontvangen?
Ik begrijp er helemaal niks van...als dit soort prestaties een nominatie krijgt dan is het of een mager jaar (wat ik erg betwijfel) of ik word gewoon gepunked of <insert andere verklaring>...
Ik vind hem totaal niet op zijn plek, en zijn invulling van de rol niet echt best ( insert zeer matig).quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ie 'm verdiend. Maar nominaties voor Robert de Niro en Jackie Weaver is dan weer wat overdreven.
Dat laatste blijkt inderdaad uit de genomineerden voor best supporting actor. Allemaal hebben ze al eens gewonnen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Middelmaat die zichzelf overstijgt wordt sneller beloond dan de absolute top die constant hetzelfde niveau haalt, want dat is men gewend en dat is blijkbaar maar gewoontjes.
Al is zoiets gebruikelijker voor actrices dan acteurs.
De meest onterechte nominatie is namelijk....?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:42 schreef speknek het volgende:
Ik vind zeker niet dat Cooper de Oscar verdient, maar als dat de nominatie is waar we ons dit jaar druk over maken is het wel een heel uitzonderlijk jaar....
Net zoals dat ze Casey Affleck destijds in supporting role staken voor The Assassination.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een nominatie voor Weaver vond ik wat overdreven.
Ik begrijp ook niet dat Lawrence in lead zit wanneer ze Helen Hunt in supporting steken, maar goed, de rollen verdienden wel een nominatie.
Nee, "Suddenly" uit Les Mis vind ik nog onterechter, waardeloze song ook, die totaal niet past bij de rest van de score.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De meest onterechte nominatie is namelijk....?
Skyfall als best song. Populair nummer, en typisch Bond, maar zeker niet mooi of goed.
Begin van de film gemist, maar inderdaad: snap de hype rond Lincoln niet. Snap sowieso niet dat Argo geen beste regie heeft...quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:35 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb inmiddels dus Django Unchained,Lincoln en Zero Dark.... gezien en ik voorspel alvast dat Jessica Chastain sowieso beste actrice zal winnen,meer dan Anne Hathaway en Daniel Day-Lewis beste acteur wordt. Lincoln voor beste film of regie? Absoluut niet!
Ik begrijp de hype van die 12 nominaties dan ook niet echt.
Vond je Django echt zo goed? Vond hem eerlijk gezegd een beetje tegenvallen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb zelf Django en Zero Dark Thirty gezien. De eerste vond ik 1 van de betere films de laatste jaren.
Vond ZDT wel meevallen. Hopelijk wint Quentin een oscar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |