En voor jou duimen en voor GotC, ik ben al bezig!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Nawww, dank jullie welmaar uiteindelijk is het natuurlijk ook dommig van mezelf, en komt het allemaal wel goed.
Nu moeten we allemaal duimen dat GotC morgen goed nieuws krijgt! Of in ieder geval duidelijkheid
Nawwww Slacker...quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:55 schreef slacker_nl het volgende:
Leesvoer in het ziekenhuisbed: [ afbeelding ]
Hopelijk kun je het snel in de praktijk brengenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:55 schreef slacker_nl het volgende:
Leesvoer in het ziekenhuisbed: [ afbeelding ]
+1quote:
Jaaaah, beetje vreemde vrouwen zoenen, dat wil je wel he?quote:
Mrs.RD is een paar dagen weg dus wat niet weet....quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jaaaah, beetje vreemde vrouwen zoenen, dat wil je wel he?
Och... anders ren je gewoon snel wegquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Mrs.RD is een paar dagen weg dus wat niet weet....
Had ook nog gekund... Maar m'n schoenen zijn zo oud nog niet...quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
Guppers,kan je niet gewoon een nieuwe voetanalyse laten maken? De hardloopwinkel waar ik altijd geen ga lijkt nooit naar oude schoenen maar maken steevast een nieuwe analyse om te kijken of je loopstijl sowieso verandert is.
Ja, aan de ene kant wel. Aan de andere, het is niet anders. Ik ga zaterdagochtend gewoon lekker lopen. Het is zoals ik schrijft, ik heb er geen last van, maar het is meer dat het sluimert, en dat baart me een beetje zorgen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Gup, wat klote dat je volgende week pas kan![]()
Ik lig in het ziekenhuis vanwege een longembolie (dat heb je ook niet kunnen lezen, want dat had ik niet gezegd). Lig tot zeker weten tot en met zondag in het ziekenhuis en daarna is het afwachten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:34 schreef Quoi het volgende:
@Slacker: ik heb teruggelezen maar echt even gemist waarom je nu in het ziekenhuis ligtWist niet beter of je gips ging er eindelijk af. Wat nu?
Kolere!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik lig in het ziekenhuis vanwege een longembolie (dat heb je ook niet kunnen lezen, want dat had ik niet gezegd). Lig tot zeker weten tot en met zondag in het ziekenhuis en daarna is het afwachten.
Voor de mensen die het willen weten, dat krijg je doordat je door trombose een bloedprop krijgt, die schiet los en gaat richting de long. Dat doet een pijn, veeeeeeel pijn en artsen in Almere wijten dat dan aan spierpijn. In Amsterdam waren ze wel kundig genoeg om een bloedonderzoek te doen en lig sinds gisteravond in het ziekenhuis. Vandaag CT-scan en bevestiging van de longembolie. In het kort.
Een takje op een donderdagavond welke je voet breekt kan voor zoveel gezeik zorgen.
Jeetje wat naarquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik lig in het ziekenhuis vanwege een longembolie (dat heb je ook niet kunnen lezen, want dat had ik niet gezegd). Lig tot zeker weten tot en met zondag in het ziekenhuis en daarna is het afwachten.
Voor de mensen die het willen weten, dat krijg je doordat je door trombose een bloedprop krijgt, die schiet los en gaat richting de long. Dat doet een pijn, veeeeeeel pijn en artsen in Almere wijten dat dan aan spierpijn. In Amsterdam waren ze wel kundig genoeg om een bloedonderzoek te doen en lig sinds gisteravond in het ziekenhuis. Vandaag CT-scan en bevestiging van de longembolie. In het kort.
Een takje op een donderdagavond welke je voet breekt kan voor zoveel gezeik zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |