Dat parkeren doet ie handigquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hahaha die Coronelop dat crossmotortje.
Ik wil racebeeldenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Beetje overdreven die Coronel...
Corenel die tegen de rooy roept waar ie moet parkeren, jan de rooy in zijn truck doet alleen maarquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:09 schreef motorbloempje het volgende:
en die beelden moet ik dan missen. Stom
dat kunnen we niet van alle truckers zeggenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:22 schreef Peterselieman het volgende:
Stacey rijdt nog steeds en is nu door WP8
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Corenel die tegen de rooy roept waar ie moet parkeren, jan de rooy in zijn truck doet alleen maar
Raaeadrrraaaruhllll
En de afleveringen begonnen dit jaar zo goed...quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:17 schreef Dekatria het volgende:
Rot gewoon op met je stomme spelletjes.
Hij is vrij lastig verstaanbaar jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef Quyxz_ het volgende:
Jan de Rooy
Ik snap het nog steeds niet.
Ik verstond er ook vrij weinig van haha. Behalve dat Stacey vanavond gewoon aan zou komen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hij is vrij lastig verstaanbaar ja
ik vond het nog wel meevallen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hij is vrij lastig verstaanbaar ja
ja dat is dus de grapquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef Quyxz_ het volgende:
Jan de Rooy
Ik snap het nog steeds niet.
Waar zie je dat? Ik zit op Dakar.com te kijken in de hoop dat daar de nieuwste info staatquote:
http://dakar.visser.it/quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Ik zit op Dakar.com te kijken in de hoop dat daar de nieuwste info staat
K Thxquote:
hij mag niet meer starten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ben benieuwd overigens of de rolkooi van Stacey nog wel door de keuring gaat komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |