SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Aldo (ovb)SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij niet druk aan het sporten?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nee, alweer thuis. Zo even douchenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij niet druk aan het sporten?.
![]()
Was je uitgenodigd hier dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:50 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Jammer dat er vanavond al eten voor me klaar staat.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Bam!quote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ja dus?quote:
Dan nog!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom zou je naar Kampen willen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als jij dan roti wil dan wil ik best roti maken hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Sollicitatiegesprek morgenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou je naar Kampen willen?.
![]()
Zorg dat je een bijbel bij je hebt!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Die kon je toch heel goed maken?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij dan roti wil dan wil ik best roti maken hoor![]()
Nog nooit verziekt neequote:![]()
Je mag ook komen voorproeven hoor, we eten rond half 7
[b]AirwiN schreef [/b]
Hehequote:Op woensdag 9 januari 2013 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg dat je een bijbel bij je hebt!
20 minuten lopen.
En heel ongunstig reizen. Zou ik het kunnen maken om met de motor te gaan?![]()
![]()
Ik zit in Spijk, Groningen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog nooit verziekt nee![]()
Je mag ook komen voorproeven hoor, we eten rond half 7
Dus dat gaat niet lukken.![]()
Waarom zou je dat niet kunnen maken?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
20 minuten lopen.
En heel ongunstig reizen. Zou ik het kunnen maken om met de motor te gaan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb je wel al je inentingen gehad?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit in Spijk, Groningen.
Dus dat gaat niet lukken.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat onhandig met motorkleding.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen maken?![]()
Vergeet visum niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je wel al je inentingen gehad?![]()
Ik en inentingen, natuurlijk nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je wel al je inentingen gehad?![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Was dus niet de postbode... maar ze kwamen even een nieuwe watermeter erin zetten. Sta je daar half bloot met zo'n ouwe vent achter je de meterkast uit te ruimen![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
Was dus niet de postbode... maar ze kwamen even een nieuwe watermeter erin zetten. Sta je daar half bloot met zo'n ouwe vent achter je de meterkast uit te ruimen![]()
![]()
dat half bloot gedeelte is vast ook de reden dat de postbode steeds iets van je moetquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
Succesquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:05 schreef Royco1 het volgende:
Ja, tijd om weer een beetje te gaan klussenZo druk geweest?quote:![]()
![]()
Inderdaad wel opvallend dat wij het afleverpunt voor de halve buurt zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
dat half bloot gedeelte is vast ook de reden dat de postbode steeds iets van je moet![]()
![]()
Weet je wel wie het is?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom die stekkerdoos zo?
[b]AirwiN schreef [/b]
Haha, da's ook vermoeiend jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mwah het is maar wat je onder druk verstaat natuurlijk, kinderen zijn wel drukNatuurlijkquote:. Michiel Veenstra
![]()
![]()
Opzettelijke faal?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet grappig dusIk had gehoopt dat Vin er in zou trappen
.
![]()
Als je mij dingen over 3FM vraagt welquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zo natuurlijk is dat blijkbaar niet..Nou nouquote:.
![]()
Hij komt teveel onder zn steen vandaan tegenwoordigquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet grappig dusIk had gehoopt dat Vin er in zou trappen
quote:_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Why, for the love of God, zit je naar een fotoshoot van een man te kijkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:14 schreef Vinniiee het volgende:
Die andere shoot van Michiel is wel mooi
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat ik Veenstra op Facebook heb, en daar komen die vanzelf voorbijquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Why, for the love of God, zit je naar een fotoshoot van een man te kijken.
![]()
quote:Ik dankzij jullie nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De verwarming staat aan, ik zit onder een dekentje, maar nog, koud.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Verwarming hoger zetten / dikker deken pakken / kou lijdenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:30 schreef Samzz het volgende:
![]()
simpel. nu issie binnen handbereik... voor als je je telefoon op wilt laden.... anders moet je hem steeds van onder of achter de bank/kast vandaan halen....quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom die stekkerdoos zo?
kijk mij lui zijn![]()
![]()
Goed puntquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
simpel. nu issie binnen handbereik... voor als je je telefoon op wilt laden.... anders moet je hem steeds van onder of achter de bank/kast vandaan halen....
kijk mij lui zijn![]()
![]()
zijn grapjes om je op te warmen in 2013 nog toegestaan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:30 schreef Samzz het volgende:
![]()
Nee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
zijn grapjes om je op te warmen in 2013 nog toegestaan?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mok chocolademelk pakken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:30 schreef Samzz het volgende:
![]()
dikkere deken pakken dan!quote:
of meer bewegen. doe je bv 25 push ups, dan heb je het niet koud meer.![]()
Jij hebt lui zijn echt naar een nieuw niveau getild hequote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Haha, heldquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
bij mij komt er gewoon een laadsnoertje tussen de kussens vandaan, nog makkelijker![]()
![]()
![]()
Neu, alleen m'n handen zijn koud.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
dikkere deken pakken dan!
of meer bewegen. doe je bv 25 push ups, dan heb je het niet koud meer.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ik mag datquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt lui zijn echt naar een nieuw niveau getild he![]()
![]()
Leugens!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet miepen dan, heb ik ook altijd.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Want?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Riquote:quote:
Middagquote:
Die stekkerdoos hangt daar voor de "gasten" die niet van hun laptop/smartphone/tablet kunnen afblijven wanneer ze rust hebben etc..
wtf hij daar met die peuk doet snap ik nog minder, roken moet iedereen buiten daaro
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dan kan ik mezelf knuffelen en lijkt het net of ik door een ander geknuffeld wordtquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
dan ga je erop zitten, totdat ze slapen.. en dan.....
nee wacht, dat is wat anders.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vandaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ri
[..]![]()
[..]
Middag
Die stekkerdoos hangt daar voor de "gasten" die niet van hun laptop/smartphone/tablet kunnen afblijven wanneer ze rust hebben etc..
wtf hij daar met die peuk doet snap ik nog minder, roken moet iedereen buiten daaro.
Ja, voor de shoot. Weet niet of je hem op FB hebt, anders moet je die gelinkte pagina eens bekijken. Daar staat iedereen zo op![]()
![]()
Close enoughquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan ik mezelf knuffelen en lijkt het net of ik door een ander geknuffeld wordt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Mjah ik ga ff een excelsheet in elkaar flansen
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, hij is gewoon uit dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vandaar.
Ja, voor de shoot. Weet niet of je hem op FB hebt, anders moet je die gelinkte pagina eens bekijken. Daar staat iedereen zo op
quote:
Succesquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah ik ga ff een excelsheet in elkaar flansen![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan ik mezelf knuffelen en lijkt het net of ik door een ander geknuffeld wordt.
![]()
![]()
Lukt wel hoor. Is gewoon een kutklus omdat ik weet dat degene die ermee gaat werken hem gaat verziekenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Succesquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah ik ga ff een excelsheet in elkaar flansenDat idee had ik ook alquote:![]()
![]()
Ah, ja dat gebeurt wel eensquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon opeenstapeling van minidingetjes en dan BOEM ontploft![]()
![]()
Woooww.. Hold on there missy, dat gaat me iets te vlug..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Waarom moet je het überhaupt doen dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lukt wel hoor. Is gewoon een kutklus omdat ik weet dat degene die ermee gaat werken hem gaat verzieken![]()
![]()
De helft rookt niet eens volgens mijquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Succes
[..]
Dat idee had ik ook al
Van de productie wel een aantal
Loopt trouwens een leuke dame bij zeg![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Woooww.. Hold on there missy, dat gaat me iets te vlug..![]()
![]()
Volgens mij ook niet neequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De helft rookt niet eens volgens mij
Van de productie wel een aantal
Loopt trouwens een leuke dame bij zeg![]()
.
Haha, hosselen dan![]()
![]()
Ik moet niets!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom moet je het überhaupt doen dan?
Er werd aan mij gevraagd of ik ervoor wilde zorgen dat mn ex-collega mijn werk goed over kan nemen. Zij weet nog maar net hoe word werkt en ze heeft al 4x een sheet verziekt doordat ze gewoon niet weet wat ze doet.
Zij gaat het dus niet voor elkaar krijgen om deze sheet te maken![]()
En als ze het straks verziekt dan is dat niet mijn probleem
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah op die fietsquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet niets!
Er werd aan mij gevraagd of ik ervoor wilde zorgen dat mn ex-collega mijn werk goed over kan nemen. Zij weet nog maar net hoe word werkt en ze heeft al 4x een sheet verziekt doordat ze gewoon niet weet wat ze doet.
Zij gaat het dus niet voor elkaar krijgen om deze sheet te maken![]()
En als ze het straks verziekt dan is dat niet mijn probleem. Hehe, dan is het wel begrijpelijk ja
.
Wordt wat als zij nog een sheet moet maken.![]()
Volgend jaar pasquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Hehe, dan is het wel begrijpelijk ja
.
Wordt wat als zij nog een sheet moet maken.![]()
Is debiteuren overzicht. 1x maken en dan jaar lang alleen maar bijhouden
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, dan kan ze er hopelijk wel mee om gaan jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgend jaar pas![]()
Is debiteuren overzicht. 1x maken en dan jaar lang alleen maar bijhouden![]()
![]()
Jah, nu te laat, en ze was te druk met de regie doen enzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet nee.
Haha, hosselen dan
Ik heb er geen vertrouwen inquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan kan ze er hopelijk wel mee om gaan ja
[b]AirwiN schreef [/b]
Bummerquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah, nu te laat, en ze was te druk met de regie doen enzo. FO moet vast nog wel een keer naar 3FM
![]()
![]()
je moet helemaal NIKS meer voor ze doen.quote:
als ze dat willen doen ze je maar een goede aanbieding.
hier heb je niks aan toch?![]()
Dat invullen heeft ze al moeite meequote:Op woensdag 9 januari 2013 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, zit wat in. Invullen/bijhouden is toch wat anders dan maken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dafuqquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat invullen heeft ze al moeite mee. En daar is ze voor aangenomen?
![]()
![]()
Klopt, hier heb ik niks aan. Behalve dat ik de werklaptop mag houden, hier een vergoeding buiten de boeken om krijg, referentie en een directeur die nu al in overleg zit met mn coaches om voor elkaar te krijgen dat ik cursus kan gaan doen eventueelquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
je moet helemaal NIKS meer voor ze doen.
als ze dat willen doen ze je maar een goede aanbieding.
hier heb je niks aan toch?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Het bedrijf draait om een webbased applicatie. Dan lijkt mij eerste vereiste bij nieuw personeel dat ze verstand hebben van computers en alles wat daarbij hoort.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dafuq. En daar is ze voor aangenomen?
Dat hebben ze niet
[b]AirwiN schreef [/b]
dat wist ik nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, hier heb ik niks aan. Behalve dat ik de werklaptop mag houden, hier een vergoeding buiten de boeken om krijg, referentie en een directeur die nu al in overleg zit met mn coaches om voor elkaar te krijgen dat ik cursus kan gaan doen eventueel![]()
![]()
![]()
Dat weetquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
kan ik daar wel rondcrossen? dan ben ik in!quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
In een hutje op de hei, geen kinderen, geen telefoon.. wie doet mee![]()
Handige directeur is datquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het bedrijf draait om een webbased applicatie. Dan lijkt mij eerste vereiste bij nieuw personeel dat ze verstand hebben van computers en alles wat daarbij hoort.
Dat hebben ze niet_! Dat is inderdaad wel vereiste 1.
![]()
![]()
Tjahquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Handige directeur is dat_! Dat is inderdaad wel vereiste 1.
[b]AirwiN schreef [/b]
Vraag het natuurmonumenten ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
kan ik daar wel rondcrossen? dan ben ik in!![]()
![]()
Vast wel, maar zul je net zien dat zij er niet is..quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bummer. FO moet vast nog wel een keer naar 3FM
Oh well.. NEXT
Wanneer gaat de BMW gespoten worden? En wordt het matzwart of glans?quote:
Vertel me alles!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Preciesquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast wel, maar zul je net zien dat zij er niet is..
Oh well.. NEXT![]()
![]()
Morgen. Hoe laat? Wat voor bedrijf? Welke functie? Via ub?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Volle bak gemotiveerd voor de uni!! (weer)
Ik ga vanaf zondag er keihard tegenaan om al mijn vakken te halen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Om 10.00 uur bij een bedrijf wat sigaren maakt. Is voor een baan als onderhoudsmonteur, voor 4-6 maanden, perfect voor mij eigenlijk. Via uitzendbureau inderdaad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen. Hoe laat? Wat voor bedrijf? Welke functie? Via ub?![]()
Jij ging toch naar Zwitserland?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
Volle bak gemotiveerd voor de uni!! (weer)
Ik ga vanaf zondag er keihard tegenaan om al mijn vakken te halen![]()
Met zun allen verzamelen op schiphol om aldo uit te zwaaienquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn vlucht is pas om half 10![]()
![]()
![]()
Dus je komt ergens rond middernacht een keer aan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn vlucht is pas om half 10![]()
![]()
Ik denk over een maand pas, druk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer gaat de BMW gespoten worden? En wordt het matzwart of glans?
Vertel me alles!
Hij krijgt zijn originele kleur terug, Diamantschwarz.
De motor die erin zit is verkocht.
Er komt een nog grotere motor in
Maar denk dat ik over een maand alweer in mijn caab rij, die is die kleur al![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met zun allen verzamelen op schiphol om aldo uit te zwaaien![]()
Zou ik wel heeeeel leuk vinden
11 uur ofzo (maar dat is volgens mijn klok half 4 snachtesquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus je komt ergens rond middernacht een keer aan?), is maar 1,5 uur vliegen
pics van je autoquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk over een maand pas, druk.
Maar denk dat ik over een maand alweer in mijn caab rij, die is die kleur al![]()
![]()
4 uurtjes op een dag.... daar kan ik wel mee leven!quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ok dan maak ik de regels wel, crossen mag tussen 12:00 en 14:00 en van 15:00 tot 17:00
Als er warm water en electra is hebben we een deal![]()
![]()
Uiteraard, ik moet wel warm kunnen douchenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
4 uurtjes op een dag.... daar kan ik wel mee leven!
Als er warm water en electra is hebben we een deal![]()
Ja zoiets dacht ik al. Huh, wut? Is dat zo'n groot tijdsverschil?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zou ik wel heeeeel leuk vinden
[..]
11 uur ofzo (maar dat is volgens mijn klok half 4 snachtes), is maar 1,5 uur vliegen
![]()
Ik blijf het trouwens wel te tof vinden dat mijn paard in India Shadowfax heette
Nee, maar ik voel mijn jetlag nogquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al. Huh, wut? Is dat zo'n groot tijdsverschil?
primaire levensbehoeftequote:Op woensdag 9 januari 2013 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uiteraard, ik moet wel warm kunnen douchen![]()
![]()
Zei ik tochquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar ik voel mijn jetlag nog.
![]()
Die heeft wel autoradio toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk over een maand pas, druk.
Maar denk dat ik over een maand alweer in mijn caab rij, die is die kleur al
Weet je dat ik in al die jaren nog nooit bij jou in een auto met autoradio heb gezeten
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je er niet met rode vlekken onder vandaan komt doe je iets foutquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het liefst bij voorkeur zo heet dat het net geen zeer doet![]()
![]()
't Is die 'fax' die de naam de epicness geeftquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik blijf het trouwens wel te tof vinden dat mijn paard in India Shadowfax heette![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het liefst bij voorkeur zo heet dat het net geen zeer doet
Dat is fijn jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het liefst bij voorkeur zo heet dat het net geen zeer doet
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is die 'fax' die de naam de epicness geeft
maar nee![]()
Wat een baas ben jijquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
Als je er niet met rode vlekken onder vandaan komt doe je iets fout![]()
![]()
![]()
jouw timing is gewoon foutquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft wel autoradio toch?
Weet je dat ik in al die jaren nog nooit bij jou in een auto met autoradio heb gezeten![]()
![]()
Graag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:22 schreef Faxie het volgende:
Huppel, we zouden zelf drank en hapjes meenemen toch?
Ik wil ook best wel halen maar dan moet je geld overmaken want ik ben arm en voorschieten kan ik niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh ja, nu ligt het opeens aan mijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ja etendaarna met vriendinnetje mee naar de tandarts voor support
quote:![]()
![]()
Het is de toevoeging 'fax' die het een toffe naam maaktquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Shadowfax is het paard van Gandalf
Als Gandalf Gandalffax zou heten kroop Sauron van angst in elkaar en leefden ze nog lang en gelukkig![]()
![]()
haterquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is de toevoeging 'fax' die het een toffe naam maakt
Als Gandalf Gandalffax zou heten kroop Sauron van angst in elkaar en leefden ze nog lang en gelukkig![]()
ik moest lachen
maar mijn caab heeft radio ja.... moet toch iedereen laten meegenieten als het dak eraf isquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, nu ligt het opeens aan mij![]()
![]()
Volgende maand zei je?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
maar mijn caab heeft radio ja.... moet toch iedereen laten meegenieten als het dak eraf is
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben bang dat mn laatste verstandskies er binnekort uit moet
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Okequote:Op woensdag 9 januari 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag.
Ik wil ook best wel halen maar dan moet je geld overmaken want ik ben arm en voorschieten kan ik niet![]()
![]()
geen last meerquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben bang dat mn laatste verstandskies er binnekort uit moet![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Kusje op je verstandskiesquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Gaan we naar Disneyland?![]()
![]()
Na ruim 10 jaar heb ik recht op genieten van muziek bij jou in de auto!quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
volgende maand gaat het dak er niet af gok ik
Boeit mij dat dak nou!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waar is fera eigenlijk? die heb ik hier al heel lang niet meer gespot
Die zit hier niet zo vaak meer, toevallig gisteravond nogquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Waar is fera eigenlijk? die heb ik hier al heel lang niet meer gespot.
![]()
Gisterennacht was ze even onlinequote:Op woensdag 9 januari 2013 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Waar is fera eigenlijk? die heb ik hier al heel lang niet meer gespot.
![]()
Ze ontwijkt je.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Waar is fera eigenlijk? die heb ik hier al heel lang niet meer gespot
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ik kan mij muziek herinneren in de golf........ waarom jij niet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na ruim 10 jaar heb ik recht op genieten van muziek bij jou in de auto!
Boeit mij dat dak nou!![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aldo probeerde mijn chick hier ook al te hosselen.
quote:Het doet me weinig of niks als andere mannen naar haar kijken.
Laat die ogen maar rollen, jongens kom op, want deze is de mijne.![]()
Oh in de golf hadden we muziek jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan mij muziek herinneren in de golf........ waarom jij niet?![]()
Een discman en dan allebei 1 oortje in!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
jij hebt geen chickquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lukt hem toch niet.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lukt hem toch niet.
![]()
![]()
![]()
een discman? wow daar hosselde ik vast en zeker chicks meequote:Op woensdag 9 januari 2013 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh in de golf hadden we muziek ja![]()
Een discman en dan allebei 1 oortje in!!![]()
![]()
Wie's jouw chick ook alweer?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lukt hem toch niet.
Foto?![]()
![]()
Not reallyquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
een discman? wow daar hosselde ik vast en zeker chicks mee![]()
Mjah geen autoradio alleen dat ding. Gelukkig reed je snel want BoZ was ver weg!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik rij altijd rustigquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Gelukkig reed je snel want BoZ was ver weg!![]()
![]()
160 vind ik niet echt rustig!quote:
Maar jij mag dat
[b]AirwiN schreef [/b]
Sheet deel 1 is klaar![]()
En al deels ingevuld![]()
Nu het makkelijke gedeelte nog
[b]AirwiN schreef [/b]
Zow... dan gaan we nu eens even de lekkerste zuurkoolstamppot van de planeet maken
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Sheet deel 1 is klaar![]()
En al deels ingevuld![]()
Nu het makkelijke gedeelte nog![]()
![]()
![]()
Waarom woon jij niet om de hoek?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:45 schreef fietsie het volgende:
Zow... dan gaan we nu eens even de lekkerste zuurkoolstamppot van de planeet maken![]()
![]()
Die hoeft dat niet te weten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Serieus?
Ik dacht dat je een vriend had![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:45 schreef fietsie het volgende:
Zow... dan gaan we nu eens even de lekkerste zuurkoolstamppot van de planeet maken![]()
Dat vond ik vroeger zo lekker he. Tot ik zwanger werd. Sindsdien hoef ik het maar te ruiken en ik ga al over mn nek
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat doen jullie gemeen
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt er negatieve associaties mee? Of gewoon de geur/smaak?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dat vond ik vroeger zo lekker he. Tot ik zwanger werd. Sindsdien hoef ik het maar te ruiken en ik ga al over mn nekProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gelukkig word ik nooit zwangerquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dat vond ik vroeger zo lekker he. Tot ik zwanger werd. Sindsdien hoef ik het maar te ruiken en ik ga al over mn nek![]()
Ik vind dat zo lekker hè![]()
![]()
Je hebt het nog over zuurkool toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt er negatieve associaties mee? Of gewoon de geur/smaak?![]()
Ik ben bang van nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kusje op je verstandskies
Gaan we naar Disneyland?
Jij over zwanger -maken- zeker ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Toen ik zwanger was en dat niet wist werkte ik bij een groenteverpakkingsbedrijf.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt er negatieve associaties mee? Of gewoon de geur/smaak?
Ik mocht 's ochtends om half 8 op een nuchtere maag de zakjes zuurkool vullen, dat is geen leuke klus als je ook last hebt van ochtendmisselijkheid. Ik ging dan ook regelmatig over mn nek.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb je toen in het zakje gekitst ja?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik zwanger was en dat niet wist werkte ik bij een groenteverpakkingsbedrijf.
Ik mocht 's ochtends om half 8 op een nuchtere maag de zakjes zuurkool vullen, dat is geen leuke klus als je ook last hebt van ochtendmisselijkheid. Ik ging dan ook regelmatig over mn nek.![]()
![]()
Hmpf. Internet op laptop doet het opeens niet meer.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon in zo'n emmer waar tig liter zuurkool in zit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je toen in het zakje gekitst ja?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vraag rival, die weet het vast welquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmpf. Internet op laptop doet het opeens niet meer.![]()
![]()
Nee, vanavond is m'n vriend thuis ..beter van niet dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo niet, je kan toch wel een gaatje voor me vrijmaken.![]()
![]()
Geen verbinding? Geel 3-hoekje?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmpf. Internet op laptop doet het opeens niet meer.![]()
here i come to save the dayquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vraag rival, die weet het vast wel![]()
![]()
Die bel ik alleen bij auto-vragen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vraag rival, die weet het vast wel
[b]AirwiN schreef [/b]
of als je wilt soppen tochquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die bel ik alleen bij auto-vragen.![]()
![]()
Gefixed
Dat zal je hier nooit te eten krijgenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig word ik nooit zwanger![]()
Ik vind dat zo lekker hè
[b]AirwiN schreef [/b]
Amsterdamsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, dat snap ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Gefixed
[..]
Dat zal je hier nooit te eten krijgen.
![]()
Mijn zoon![]()
Mama, zal ik koken?
HELL YEAH!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed opgevoedquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon![]()
Mama, zal ik koken?
HELL YEAH!!![]()
![]()
Kan ze bestquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of hij weet dat moeders gewoon niet fatsoenlijk kan koken![]()
![]()
![]()
Dubbeldekkertje spelenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, vanavond is m'n vriend thuis ..beter van niet dus
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
WA't zoon van Huppel een zuurkoolreceptquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon![]()
Mama, zal ik koken?
HELL YEAH!!
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
WA't zoon van Huppel een zuurkoolrecept
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of hij weet dat moeders gewoon niet fatsoenlijk kan koken
Jij hebt pas 2 van mijn maaltijden op. Huppelkind al veel meer.quote:En dan? Stuur je geld per postduif zodat hij ook zuurkool kan gaan kopen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
WA't zoon van Huppel een zuurkoolreceptIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil ook kinderen die voor me koken, de was doen, koffie zetten etc
Dus je kan best koken, want anders was 'ie al doodquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt pas 2 van mijn maaltijden op. Huppelkind al veel meer..
En nu ga ik even eten.
![]()
0.95/kg --> 300 gram kannie toch wel van zijn zakcentjes betalen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan? Stuur je geld per postduif zodat hij ook zuurkool kan gaan kopen?
hoezo eten jullie zo vroeg?
ik eet vanavond bij de burger kingVLEES
Die van mij doet lichten aan en uit, en bezorgt afstandsbedieningen op commando (is 2,5quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:10 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik wil ook kinderen die voor me koken, de was doen, koffie zetten etc)
Wordt gemaaktquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
.
![]()
goed afgericht alquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die van mij doet lichten aan en uit, en bezorgt afstandsbedieningen op commando (is 2,5)
Ik moest me ook inhouden om niet gewoon de 3 QuarterPounter variaties bij de mek te halen hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb er al 1 voor het stofzuigen, ik ben op wegquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:10 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik wil ook kinderen die voor me koken, de was doen, koffie zetten etc![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moest me ook inhouden om niet gewoon de 3 QuarterPounter variaties bij de mek te halen hoor
Maar ik heb al een hele maand geen vlees op
Ik heb geen idee wat ik eet, zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
![]()
Dat heeft hij net allemaal uitgegeven bij de FRS omdat hij een nieuwe game wilde voor de xboxquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
0.95/kg --> 300 gram kannie toch wel van zijn zakcentjes betalen?
Goed immuunsysteemquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus je kan best koken, want anders was 'ie al dood.
En nu ga ik even eten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je kan moeilijk in india rundvleeshamburgers gaan zitten bakken he op een vuurtjequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een pizzaslice met een beetje chipsquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik eet, zoals gewoonlijkWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Das toch geen kind johquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb er al 1 voor het stofzuigen, ik ben op weg
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:12 schreef AldoTheApache het volgende:
arme jongen![]()
![]()
De mijne maakt mn bier open voor mequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die van mij doet lichten aan en uit, en bezorgt afstandsbedieningen op commando (is 2,5)
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaja doe maar geshoqueerdquote:
nee ik ga wel fatsoenlijk eten... maar geen idee wat... dat zie ik straks wel in de keukenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een pizzaslice met een beetje chips![]()
![]()
mensen zijn daar al op hun teentjes getrapt als je het uberhaupt over dat onderwerp hebtquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je kan moeilijk in india rundvleeshamburgers gaan zitten bakken he op een vuurtje![]()
Ja, maar waarom eten jullie dan koeienvlees?? Ja, omdat het lekker is![]()
Kan ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft hij net allemaal uitgegeven bij de FRS omdat hij een nieuwe game wilde voor de xbox
[..]
Goed immuunsysteem.
![]()
blik snert met roggebroodquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
nee ik ga wel fatsoenlijk eten... maar geen idee wat... dat zie ik straks wel in de keukenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Knoflooksausquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Och wat zijn mijn ouder weer lief
Voor morgen hebben ze een indiaas restaurant gereserveerd
Daar word je blij vanquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
Och wat zijn mijn ouder weer lief
Voor morgen hebben ze een indiaas restaurant gereserveerd
[b]AirwiN schreef [/b]
De gelukkige huisvrouw.
Hebben jullie die gezien? Mening erover aub.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ontzettend, wat dat heb ik niet zo vaak gegetenquote:![]()
"Dan kun jij ons aanwijzen wat lekker is!'
Mwa.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
De gelukkige huisvrouw.
Hebben jullie die gezien? Mening erover aub.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb het idee dat het op zich wel een "goede" film is maar het is NL en daar kan ik echt niet tegenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmmmm afwisselend met lange slagen....quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zou ik overigens best wel eens willenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ghehe leuk tochquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ontzettend, wat dat heb ik niet zo vaak gegeten![]()
"Dan kun jij ons aanwijzen wat lekker is!'
![]()
Hebben ze daar geen kindermenu met patat ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: