Oke, dat is wel een goede inderdaad. Even kijken of er een hier in de buurt zit. Kan ik gewoon een willekeurige bellen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:28 schreef BasEnAad het volgende:
De plaatselijke garage bellen?
Het hoeft niet via de ANWB hoor.
Tja lastig. Eentje die je vertrouwt. Anders zou ik de dichtstbijzijnde nemen, dat scheelt weer als ze moeten wegslepen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke, dat is wel een goede inderdaad. Even kijken of er een hier in de buurt zit. Kan ik gewoon een willekeurige bellen?
Ja hoor. Leg gewoon uit wat er aan de hand is en of ze je kunnen helpen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke, dat is wel een goede inderdaad. Even kijken of er een hier in de buurt zit. Kan ik gewoon een willekeurige bellen?
Ik zou zeker even google'n. Natuurlijk kun je een willekeurige garage bellen, maar niet elke garage is even goed/prijswaardig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alsof ze bij de ANWB niet elke dag deze teringsmoes horen van paupers die te gierig zijn om het lidmaatschap te betalenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:28 schreef Tamashii het volgende:
Hoi,
Mijn auto heeft het net begeven. Hij is nog geen week van mij en was daarvoor van mijn partner. Afgelopen donderdag verzekering geregeld en alles maar ik heb veel gewerkt daarna en zou deze week de ANWB regelen.
Nu is hij dus kapot. Ik bel de ANWB, ja kost dan 247 euro. 90 euro lidmaatschap en 150 eigen risico. Wat een teringclub. Ik bedoel, kunnen jullie dan niet even nagaan dat die auto net van mij is en dat ik er iig verzekerd in rijd en alles.
Ik zou ook nog eens jongerenkorting krijgen, dus het lidmaatschap is voor mij maar 50 euro per jaar. Ik vind dit echt een teringhoog bedrag en ben echt woedend. Nu moet ik het denk ik op een andere manier oplossen, want anders gooi ik bijna 200 euro weg.
Wat kan ik nu het beste doen?
Geef eens een klap op de startmotor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:34 schreef Tamashii het volgende:
Ja ik reed van mijn huis naar de papierbak een aantal km verder met superveel zooi. Daar de auto uitgezet en nja max 10 min weggeweest. Toen wilde ik weer verder, niet starten. De airco doet het, de lichten doen het. Maar hij maakt geen geluid met starten!![]()
Begrijp ik. Maar ze kunnen gvd controleren dat mijn partner vorig jaar nog een reparatie door hen heeft laten doen. En ik heb het fucking bonnetje nog van het overschrijven bij het postkantoor. Het eerste geld van de verzekering is er NET af.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alsof ze bij de ANWB niet elke dag deze teringsmoes horen van paupers die te gierig zijn om het lidmaatschap te betalen![]()
'Ja ik was echt NET van plan lid te worden hoor, huhuhuhuhu'. Geloof je het godverdomme zelf en durf je het met droge ogen te beweren ?
Zou dat helpen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:34 schreef Mallet het volgende:
[..]
Geef eens een klap op de startmotor.
Had je partner geen anwblidmaatschap dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar ze kunnen gvd controleren dat mijn partner vorig jaar nog een reparatie door hen heeft laten doen. En ik heb het fucking bonnetje nog van het overschrijven bij het postkantoor. Het eerste geld van de verzekering is er NET af.
Ja, dat had hij wel. Maar dat staat dus op zijn naam. Sterker nog, als we de auto vorige week niet op mijn naam hadden over laten schrijven was het geen fucking probleem. Nu wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:36 schreef Messina het volgende:
[..]
Had je partner geen anwblidmaatschap dan?
Maakt niet uit, je kan ook de ANWB laten komen als je in de auto van een ander rijdt. Zeg gewoon dat hij reed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dat had hij wel. Maar dat staat dus op zijn naam. Sterker nog, als we de auto vorige week niet op mijn naam hadden over laten schrijven was het geen fucking probleem. Nu wel.
Ja maar hij is er niet, hij is aan het werk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:37 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je kan ook de ANWB laten komen als je in de auto van een ander rijdt. Zeg gewoon dat hij reed.
En wat verandert er precies aan het feit dat jij GEEN lid bent van de ANWB met dat bonnetje? Je hoeft ze niet eens te bellen, je had het lidmaatschap vanuit je luie stoel kunnen doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar ze kunnen gvd controleren dat mijn partner vorig jaar nog een reparatie door hen heeft laten doen. En ik heb het fucking bonnetje nog van het overschrijven bij het postkantoor. Het eerste geld van de verzekering is er NET af.
Ja dat helpt soms echt hoor. Is natuurlijk geen langdurige optie maar goed.. Wij hadden ook een auto waar standaard een moersleutel in lag voor het geval het weer eens zover wasquote:
En als hij z'n kont dan eens in de auto zet en de ANWB belt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dat had hij wel. Maar dat staat dus op zijn naam. Sterker nog, als we de auto vorige week niet op mijn naam hadden over laten schrijven was het geen fucking probleem. Nu wel.
Sinds kort kan dat dus niet meer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:37 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je kan ook de ANWB laten komen als je in de auto van een ander rijdt. Zeg gewoon dat hij reed.
Natuurlijk. Fuck off. Sinds 3 weken werk ik 40-45 uur per week en sinds nog geen week heb ik een eigen auto. Weet je wat voor veranderingen dat zijn? Dan ga ik niet 'savonds nog even gezellig kijken naar een ANWB lidmaatschap.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En wat verandert er precies aan het feit dat jij GEEN lid bent van de ANWB met dat bonnetje? Je hoeft ze niet eens te bellen, je had het lidmaatschap vanuit je luie stoel kunnen doen. Dit is gewoon 100, nee wat zeg ik, 150% je eigen luie rotschuld.
Is dat zo? Ik heb namelijk nooit mijn kenteken aan de ANWB door hoeven te geven omdat het een persoonsgebonden lidmaatschap is. Dan is dat sinds kort veranderd of niet?quote:
40 uur? Dus exact hetzelfde als iedere andere doorsnee nederlander? poe poe, met 8 uur per dag werken heb je inderdaad niet nog 16 uur per dag over om andere dingen te doen. Oh, wacht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk. Fuck off. Sinds 3 weken werk ik 40-45 uur per week en sinds nog geen week heb ik een eigen auto. Weet je wat voor veranderingen dat zijn? Dan ga ik niet 'savonds nog even gezellig kijken naar een ANWB lidmaatschap.
Van de site:quote:
http://www.anwb.nl/wegenwacht/nederlandquote:Belangrijk om te weten
Iedereen is welkom ongeacht het merk, het brandstoftype of het bouwjaar van uw auto of motor. De hulp is persoonsgebonden, dus geldig voor elke auto of motor waarvan u gebruik maakt (in Nederland maximaal 2 kentekens per jaar).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |