SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou die plaatsen ook niet verkopen aan de hooligans inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze laten natuurlijk niet voor niets die kant gewoon open naar het veld, de kans dat er iemand het veld op loopt is nagenoeg 0
en dat Enoh een goed toernooi heeft zodat we die voor 5miljoen aan Newcastle of Sunderland kunnen slijtenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:55 schreef Marsenal het volgende:
Je kan dan ook geen foto's maken van geluid of het ontbreken daarvan.
Hoop dat Serero heelhuids terugkomt uit Afrika.
Kameroen doet niet mee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en dat Enoh een goed toernooi heeft zodat we die voor 5miljoen aan Newcastle of Sunderland kunnen slijten
.quote:Update: Ajax heeft geen interesse in Anouar Kali, dat meldt Voetbal International. Volgens verslaggever Simon Zwartkruis ziet voetbaldirecteur Marc Overmars niets in de middenvelder
Niet meer dan terecht, ik vind dat een speler die vooral zichzelf erg veel overschat.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht, ik vind dat een speler die vooral zichzelf erg veel overschat.
Die jongen is beter dan Enoh (wie niet), maar voor de rest hebben jullie betere spelers op 't middenveld hoor...quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk, op Ajax Netwerk zeggen ze over de ontkenning van Overmars: ''Het wordt in de doofpot gestopt, denk ik. Als het naar buiten lekt dan heeft die jongen geen leven meer in Utrecht. En hij moet er nog een half jaar voetballen. ''
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3147-2.php
Zeker weten, Als Kali komt, moet er eerst een rits aan andere spelers weg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die jongen is beter dan Enoh (wie niet), maar voor de rest hebben jullie betere spelers op 't middenveld hoor...
Rits is al wegquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten, Als Kali komt, moet er eerst een rits aan andere spelers weg.
Kan toch, als ze hem willen hebben dan is er geen enkele reden om dat nu gelijk kenbaar te maken. Sowieso verwacht ik hem niet bij Ajax. Dan moet je eerst 2 man van het rijtje Poulsen, Enoh, Sporkslede en Boccara wegdoen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk, op Ajax Netwerk zeggen ze over de ontkenning van Overmars: ''Het wordt in de doofpot gestopt, denk ik. Als het naar buiten lekt dan heeft die jongen geen leven meer in Utrecht. En hij moet er nog een half jaar voetballen. ''
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3147-2.php
Contract tot 2014, Overmars heeft wel gezegd dat het in principe de bedoeling is dat Poulsen langzaam aan vervangen wordt door een talent. Die hebben we al met Boccara en Sporkslede.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:53 schreef BezigAapje het volgende:
Poulsen was volgens mij voor 1 jaar
je moet maar kijken hoe dat uit pakt, maar in principe is het voor Poulsen een mooi einde van zijn carričre.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Contract tot 2014, Overmars heeft wel gezegd dat het in principe de bedoeling is dat Poulsen langzaam aan vervangen wordt door een talent. Die hebben we al met Boccara en Sporkslede.
Zijn dat allemaal kaartjes voor de losse verkoop dan? Mn die naast de spelersstoelen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:09 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/slideshow/detail/537
Kleine 900 business seats.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal kaartjes voor de losse verkoop dan? Mn die naast de spelersstoelen?
Business seats, moeten een paar miljoen per jaar opleveren. Grasmat wordt op het laatst nog doorgetrokken tot de dugout/tribunequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal kaartjes voor de losse verkoop dan? Mn die naast de spelersstoelen?
Ik zit 3 vakken naast je in 414, wrm uitvak?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:50 schreef tammepiet het volgende:
Wie klassieker? Ik zit in het uitvak
Gaan vandaag weg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:52 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik zit 3 vakken naast je in 414, wrm uitvak?
Ah gezellig op Noord?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:52 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik zit 3 vakken naast je in 414, wrm uitvak?
410. En waarom uitvak?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:50 schreef tammepiet het volgende:
Ja snap ik, maar het zicht is daar echt vet klote en 0 sfeer (ja misschien wel tegen 010, maar denk het niet)quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:19 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Waar normaal kakkie's zitten. Verdere uitleg is overbodig lijkt me
Jahoor prima, heb alleen de laatste paar wedstrijden gemist aangezien ik in het ziekenhuis lagquote:
Ik weet het ga ook voor het eerst alleen naar Ajax.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:20 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar het zicht is daar echt vet klote en 0 sfeer (ja misschien wel tegen 010, maar denk het niet)
Zit er aan te denken om volgend jaar een SCC bij de N.U.A. te nemen..quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:35 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Jahoor prima, heb alleen de laatste paar wedstrijden gemist aangezien ik in het ziekenhuis lag![]()
Bij de klassieker ben ik er gelukkig weer bij
Ja, ik heb het dus 1x gedaan in dat vak en ik dacht ook mooi! 1e rij. Dat is dus de kutste plaats die je daar kunt krijgenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:41 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ik weet het ga ook voor het eerst alleen naar Ajax.
Zit wel 1e rij, gaat me om het erbij zijn.
Alleen de onderste rijen zijn kut in het uitvak. En het wordt tijd dat ze eens iets doen met de 1 kaart per SCC/CC verplichting bij dit soort wedstrijden. Eigenlijk moeten ze de hele CC verplichting weghalen en eerder alle wedstrijden in vrije verkoop doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:29 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb het dus 1x gedaan in dat vak en ik dacht ook mooi! 1e rij. Dat is dus de kutste plaats die je daar kunt krijgen. Je krijgt wel nek-oefeningen door die stalen balken waar je tegenaan aan het kijken bent. Maar nu is er volgens mij bij de NUA geen verplichting om op je eigen plaats te gaan zitten, dus wellicht kan je (meteen aan het begin van de wedstrijd) naar dat vak en zul je meer zien
. Maar ik weet niet hoe dat zit, ik zat er toen met me vriendin (uitvak), dus ik bleef lekker zitten, maar 1x en nooit meer
Ach, ik kan dat wel begrijpen en als het goed is krijg je dan alleen echt Ajacieden over de vloerquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen de onderste rijen zijn kut in het uitvak. En het wordt tijd dat ze eens iets doen met de 1 kaart per SCC/CC verplichting bij dit soort wedstrijden. Eigenlijk moeten ze de hele CC verplichting weghalen en eerder alle wedstrijden in vrije verkoop doen.
Hahah leuk dat je het zegt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:29 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb het dus 1x gedaan in dat vak en ik dacht ook mooi! 1e rij. Dat is dus de kutste plaats die je daar kunt krijgen. Je krijgt wel nek-oefeningen door die stalen balken waar je tegenaan aan het kijken bent. Maar nu is er volgens mij bij de NUA geen verplichting om op je eigen plaats te gaan zitten, dus wellicht kan je (meteen aan het begin van de wedstrijd) naar dat vak en zul je meer zien
. Maar ik weet niet hoe dat zit, ik zat er toen met me vriendin (uitvak), dus ik bleef lekker zitten, maar 1x en nooit meer
quote:Almere huurt blije Van Kessel
Gino van Kessel zal tot het einde van het seizoen uitkomen voor Almere City. De 19-jarige spits komt over van Jong Ajax, waar hij een prima eerste seizoenshelft kende. Van Kessel, die afgelopen zomer van AZ naar Ajax verkaste, blikt nu terug en vooruit in gesprek met Ajax Showtime.
'Ik kijk zeer tevreden terug op het eerste deel van dit seizoen', vertelt Van Kessel, die vorig seizoen topscorer was in de A-jeugd. 'We hebben ons met Jong Ajax geplaatst voor de Eredivisie A en we hebben zeker als team ook stappen gemaakt. De jeugdopleiding bevalt me daarnaast prima. Er wordt veel individueel getraind en daar leer ik zeker veel van.'
Van Kessel zal de jeugdopleiding van Ajax, één van de grootste redenen achter zijn transfer naar Ajax, de komende maanden echter verlaten. De aanvaller zal op huurbasis naar Almere City FC vertrekken, waar hij onder hoofdtrainer Fred Grim zijn waarde wil bewijzen. 'Het is sinds woensdag rond met Almere City FC. Ik blijf daar tot het einde van het seizoen en denk dat het een goede stap voor me is', legt de speler uit.
Het doel van de verhuurperiode is duidelijk. Derk Boerrigter (RKC Waalwijk) en Danny Hoesen (Fortuna Sittard) deden het al eerder en Van Kessel hoopt nu dezelfde route te bewandelen, door via de Jupiler League direct Ajax 1 te behalen. 'Ik hoop me in de Jupiler League te kunnen bewijzen en komend seizoen aan te kunnen sluiten bij Ajax 1', aldus een gedreven Van Kessel.
Ik ook, zoals gewoonlijk in 424quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:50 schreef tammepiet het volgende:
Ik snap niet waarom ze niet zo'n systeem maken zoals de bios waarin jezelf je plaatsen kan aanklikken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 05:57 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Hahah leuk dat je het zegt.
Ik heb een stuk of 12 x gerefresht tot ik vooraan zat. Ik weet igg wat ik kan verwachten
En we staan al bekend om het bioscoop publiekquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:53 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze niet zo'n systeem maken zoals de bios waarin jezelf je plaatsen kan aanklikken.
Ze zouden eigenlijk moeten uitbreiden en de kaartjes goedkoeper moeten maken, krijg je wedstrijden a la Ajax- DInamo Kiev qua publiekquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
En we staan al bekend om het bioscoop publiek
Bioscoop publiek was meer ivm de grote schermen. Wat voor die tijd nieuw was. Tegenwoordig zie je ze overal.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
En we staan al bekend om het bioscoop publiek
Die match staat ook me ook nog bij als.gisteren. Weet nog dat ik die nacht niet in slaap kwam ivm de adrenaline.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk moeten uitbreiden en de kaartjes goedkoeper moeten maken, krijg je wedstrijden a la Ajax- DInamo Kiev qua publiek
Toen speelde zelfs Enoh een puike partijquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:31 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Die match staat ook me ook nog bij als.gisteren. Weet nog dat ik die nacht niet in slaap kwam ivm de adrenaline.
Triest als hij dat gaat doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sneijder waarschijnlijk naar Galatasaray
Hoop voor hem dat er toch meer clubs interesse hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sneijder waarschijnlijk naar Galatasaray
Hij heeft toch al geld zat. In zijn positie zou ik liever voor een mooie club spelen ook al betalen ze minderquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan hem geen ongelijk geven voor 12 mil in 2 jaar
Ik voel me echt depri dat de TUrkse clubs gewoon groter zijn dan onzequote:Op donderdag 10 januari 2013 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je in zijn positie staat denk je daar heel anders overquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij heeft toch al geld zat. In zijn positie zou ik liever voor een mooie club spelen ook al betalen ze minder
8quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze willen hem voor 10 miljoen overnemen en betalen hem 4 miljoen per jaar las ik in het laatste bericht.quote:
Ik denk dat ie gewoon niet gewild is. Presteert sinds 2010 eigenlijk slecht, verhalen over niet afgetraind zijn, etc. Dan is het financiële risico dat je neemt op een speler op leeftijd gewoon te groot voor Europese topclubs, die toch ook wat meer op de centen moeten letten deze jaren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:15 schreef Pedroso het volgende:
Zonde van Sneijder, hij gaat nu definitief de vergetelheid in. Bij Galatassaray zal ie geen internationale prijzen gaan pakken (zelfs niet in de buurt) en is ook geen aansprekende competitie.
Maar ja, Yolanthe wil waarschijnlijk naar de club waar ie het meeste verdiend.
10 milj...is een koopje voor United oid man. Hij wilt zelf ook heel graag, heeft RvP, niet echt zn beste vriend, op no.1 gezet bij beste spelers FIFA>quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon niet gewild is. Presteert sinds 2010 eigenlijk slecht, verhalen over niet afgetraind zijn, etc. Dan is het financiële risico dat je neemt op een speler op leeftijd gewoon te groot voor Europese topclubs, die toch ook wat meer op de centen moeten letten deze jaren.
Die merken wel dat ze verkeerde keuze gemaakt hebben en zichzelf te serieus genomen heeft.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:31 schreef wieisboos het volgende:
Ik hoor wel dat Assaidi het geweldig naar zijn zin heeft in Engeland! Al 3 hele invalbeurten gehad die jongen.
Zou me van hem tegenvallen als hij naar Turkije gaat, maar ik denk toch het Tottenham wordtquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
10 milj...is een koopje voor United oid man. Hij wilt zelf ook heel graag, heeft RvP, niet echt zn beste vriend, op no.1 gezet bij beste spelers FIFA>
Tottenham gaat de nieuwe Sneijder al halenquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou me van hem tegenvallen als hij naar Turkije gaat, maar ik denk toch het Tottenham wordt
Wie mag dat zijn, Eriksen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Tottenham gaat de nieuwe Sneijder al halen
Waarom zou hij dan zijn contract 1 jaar verlengen? Z'n huidige contract loopt al tot het WK.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zou zijn contract met 1 jaar moeten verlengen en tot het WK bij Ajax blijven
Salaris moet je er ook bijrekenen he... (Tenzij Sneijder zegt dat hij flink wil inleveren, maar dat lijkt niet het geval.) Hij is zeker geen koopje als je vermoedt dat het een mislukking wordt, en blijkbaar vermoeden de Europese topclubs dat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
10 milj...is een koopje voor United oid man. Hij wilt zelf ook heel graag, heeft RvP, niet echt zn beste vriend, op no.1 gezet bij beste spelers FIFA>
Omdat Ajax niet zal accepteren dat hij gratis de deur uitlooptquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan zijn contract 1 jaar verlengen? Z'n huidige contract loopt al tot het WK.
10 miljoen is niet veel zeker voor een PL club, wat tekengeld erbij en gewoon een salaris zoals Rooney en RvP ook pakken, lijkt mij zeker haalbaar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Salaris moet je er ook bijrekenen he... (Tenzij Sneijder zegt dat hij flink wil inleveren, maar dat lijkt niet het geval.) Hij is zeker geen koopje als je vermoedt dat het een mislukking wordt, en blijkbaar vermoeden de Europese topclubs dat.
Wat wil Ajax doen dan? Hem verplichten naar een andere club te gaan? Als Eriksen niet wil, mag hij gewoon zijn contract uitdienen hoor. Op de bank zetten zal in het geval van Eriksen erg lastig worden. Hij is je beste speler, onvervangbaar, en het is erg slecht voor je reputatie als opleider van talent. Nogal anders dan bij Greg dus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat Ajax niet zal accepteren dat hij gratis de deur uitloopt
Wat denk je nou zelfquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat wil Ajax doen dan? Hem verplichten naar een andere club te gaan? Als Eriksen niet wil, mag hij gewoon zijn contract uitdienen hoor. Op de bank zetten zal in het geval van Eriksen erg lastig worden. Hij is je beste speler, onvervangbaar, en het is erg slecht voor je reputatie als opleider van talent. Nogal anders dan bij Greg dus.
Ik denk dat Eriksen komende zomer verkocht wordt, omdat zowel hij als Ajax dat wil. Hoe dichterbij 31 augustus komt, hoe meer Ajax zal moeten dalen in prijs. Mocht de juiste club voor Eriksen er niet bij zitten, dan zal hij zijn contract uitdienen en gratis de deur uitlopen (en een flinke tekenbonus opstrijken).quote:
Het is of het één of het ander, als hij niet verlengt dan moet hij wegquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Eriksen komende zomer verkocht wordt, omdat zowel hij als Ajax dat wil. Hoe dichterbij 31 augustus komt, hoe meer Ajax zal moeten dalen in prijs. Mocht de juiste club voor Eriksen er niet bij zitten, dan zal hij zijn contract uitdienen en gratis de deur uitlopen (en een flinke tekenbonus opstrijken).
Ik denk in ieder geval niet dat hij z'n contract met een jaar zal verlengen met als gevolg dat hij zich meer afhankelijk maakt van de club en tekenbonus misloopt (mocht hij dan toch tot 2014 willen wachten).
Hoezo, moet? Hij heeft toch een contract? Juridisch gezien moet hij in ieder geval niets. Het enige wat Ajax kan doen is dreigen hem op de bank te zetten, maar ik vraag me af of ze dat durven (en of dat verstandig is).quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is of het één of het ander, als hij niet verlengt dan moet hij weg
Ajax heeft dan toch geen keus je kan toch niet 10 miljoen+ weg gooien, dus moetquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoezo, moet? Hij heeft toch een contract? Juridisch gezien moet hij in ieder geval niets. Het enige wat Ajax kan doen is dreigen hem op de bank te zetten, maar ik vraag me af of ze dat durven (en of dat verstandig is).
mickeyquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:05 schreef TJV het volgende:
Sulejmani heeft gescoord; 20 miljoen geboden.
bazenopstellingquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:23 schreef tammepiet het volgende:
Ajax II - Eindhoven met Bazoer.
[ afbeelding ]
twitter:Lorenzoebecilio twitterde op donderdag 10-01-2013 om 12:04:44Ingecheckt en al.. This gonna be a long flight, first stop kiev en then donetsk, looking forward 2 my new club. Bless reageer retweet
twitter:Lorenzoebecilio twitterde op donderdag 10-01-2013 om 15:56:53Aangekomen in kiev, nu 5 uurtjes wachten op mijn vlucht naar donetsk.. Take care everyone! reageer retweet
Met een beetje mentaliteit had hij nog bij Ajax gezeten, dus hij krijgt wat hij verdientquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wens Ebecilio oprecht veel succes. Jammer dat het in zo'n kutcompetitie is.
Er is geen deadline voor die EL finale?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze moeten het verbouwen, want die noodtribunus zien er ook niet uut. En nieuwe stoeltjes ...waarom verspreid over 2013/2014, kan in de zomerstop makkelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan met de leveringen te maken hebben van de fabrikant, die kan nu gespreid leverenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten het verbouwen, want die noodtribunus zien er ook niet uut. En nieuwe stoeltjes ...waarom verspreid over 2013/2014, kan in de zomerstop makkelijk.
Omdat Muse (en wellicht nog wel andere superacts) in de zomerstop in de Arena speeltquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten het verbouwen, want die noodtribunus zien er ook niet uut. En nieuwe stoeltjes ...waarom verspreid over 2013/2014, kan in de zomerstop makkelijk.
En zuid is wel lastig, moet je het veld verlagen als je de tribunes door wilt rekken naar het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |