quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Links van Siem de Jong staat Eriksen.
quote:'Ajax kan spoedig telefoontje uit Engeland verwachten voor Lukoki'
Jody Lukoki werd in december plotseling met Newcastle United in verband gebracht, maar liet toen direct weten dat hij nog niets van de Engelsen had gehoord. Het gerucht leek dan ook een broodjeaapverhaal te zijn, maar volgens The Northern Echo gaat Newcastle deze maand wel degelijk proberen om de vleugelaanvaller van Ajax naar de Premier League te halen.
Het regionale dagblad, goed ingevoerd als het gaat om Newcastle United, weet dat Graham Carr Lukoki in de afgelopen maanden een aantal keer bekeken heeft. Carr is de hoofdscout van the Magpies en zou enthousiast zijn over de twintigjarige rechtsbuiten, die in januari 2011 tegen Feyenoord debuteerde in de Eredivisie. Sindsdien speelde hij nog negentien competitieduels voor Ajax, waarin hij vijf keer wist te scoren.
Newcastle nam in de zomer al Vurnon Anita over van Ajax en wil deze maand opnieuw zaken doen met de Nederlandse recordkampioen. In december werd gespeculeerd over een bod van 4,3 miljoen euro, maar in de berichtgeving van dinsdag wordt geen bedrag genoemd. Het contract van Lukoki bij Ajax loopt nog tot de zomer van 2015 door.
Zijn we ook van dat cliché af "alleen maar lekkere wijven in Rio" (ze zijn ook op het verkeerde strand daarvoor)quote:
quote:Vitesse - Ajax op neutraal terrein
Het bekerduel tussen Vitesse en Ajax wordt op 31 januari op neutraal terrein gespeeld. Dat heeft de KNVB bepaald.
Onlangs stelde de voorzieningenrechter dat de wedstrijd niet op 31 januari in de Gelredome mag worden gespeeld.
De rechter stelde daar Q Dance, dat in het stadion twee dagen later een dancefeest organiseert, mee in het gelijk.
Q Dance stelt dat er meer tijd nodig is om het stadion te veranderen in een grote discotheek.
Het voorstel van Vitesse om het duel in de Amsterdam ArenA te spelen, werd door de KNVB verworpen. Het reglement van bekertoernooi staat het opgeven van het recht om thuis te spelen niet toe.
De KNVB wil de bekerwedstrijd ook niet verplaatsen naar dinsdag 29 januari, als AZ en FC Den Bosch hun kwartfinale spelen. Vitesse en Ajax spelen de zondag ervoor al tegen elkaar voor de competitie en de KNVB heeft als regel dat er minimaal twee dagen tussen wedstrijden moeten zitten.
Ook woensdag 30 januari is geen optie, omdat het Gelredome ook op die dag niet beschikbaar is.
Vitesse heeft nog tot 21 januari de tijd om een vervangende accommodatie te vinden, anders wordt de club door de KNVB uit het toernooi gezet.
twitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 18:13:30PSV wint vandaag in Thailand de AIA Champions Cup. Meteen de enige prijs in 2013. #Ajax #kampioenen reageer retweet
900 business seats, kost 5000 euro per seizoen. Als ze allemaal verkocht raken dan levert dat netto weer 2 a 3 miljoen op.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:51 schreef tammepiet het volgende:
Ziet er nu niet uit mede door de veldverkleining. In ieder geval wel een goed teken dat deze stoelen al rood zijn.
Stuk of 800 stoelen erbij?
Och had ik toch een bankrekening van Abramovicachtige proporties, dan kocht ik ze alle 900 op en schonk ze aan de meest fanatieke Ajacieden die ik vinden kon. Helaas.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
900 business seats, kost 5000 euro per seizoen. Als ze allemaal verkocht raken dan levert dat netto weer 2 a 3 miljoen op.
Is dat wel zo? volgens mij is het veld nog intact, hebben ze alleen dat kunstgras wat er naast ligt weggehaaldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:51 schreef tammepiet het volgende:
Ziet er nu niet uit mede door de veldverkleining. In ieder geval wel een goed teken dat deze stoelen al rood zijn.
Stuk of 800 stoelen erbij?
Goed lijf die Boerrigterquote:
Ga ik met je meequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:12 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk dat ze dat kamp in BRA niet eens zo erg vinden, maar 3 uur tijdsverschil, ik zou daar ook liever zitten dan hier.
Kan me niet voorstellen dat het voor het teamproces niet goed is, zo'n tripje naar Brazilië met z'n allen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:12 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk dat ze dat kamp in BRA niet eens zo erg vinden, maar 3 uur tijdsverschil, ik zou daar ook liever zitten dan hier.
Hmm, ben niet heel erg onder indruk maar het ziet er vast beter uit als het allemaal af isquote:
Frank is er niet blij mee, dat Exclusive interview op ajax.nlquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:12 schreef Smoofie het volgende:
Gezellig zal het wel zijn maar het is ook te warm om lekker te trainenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Frank is er niet blij mee, dat Exclusive interview op ajax.nl![]()
Kraakte alles af, ze trainen daar ook op een kut veld.
Ik zou me ook beter voelen met een weekje lekker in de zon.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:21 schreef Wessiej het volgende:
Weekje daar zitten in de zon, strandje op beetje ballen en relaxen met de gasten, dan weekje trainen weer in NL voor de klassieker. Is volgens mij een prima voorbereiding.
En volgens mij neuken ze zich daar allemaal even helemaal sufquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:21 schreef Wessiej het volgende:
Weekje daar zitten in de zon, strandje op beetje ballen en relaxen met de gasten, dan weekje trainen weer in NL voor de klassieker. Is volgens mij een prima voorbereiding.
Blind verlengen, wat zou dat baas zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:49 schreef tammepiet het volgende:
Samuel Armenteros tekent contactvrij voor Anderlecht.
Schaken en Sisse halen klassieker.
Blind spreekt intentie uit te willen verlengen.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Blind verlengen, wat zou dat baas zijn.
Juist!quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Blind verlengen, wat zou dat baas zijn.
quote:Transfervrije Kali hoopt FC Utrecht in te ruilen voor Ajax
09/01/2013 10:17
Anouar Kali hoopt op een transfer naar Ajax en zou daarmee in de voetsporen treden van zijn huidige trainer Jan Wouters. Maar ook van verschillende andere Utrechtse voetballers, zoals Wesley Sneijder en Marco van Basten. De 21-jarige middenvelder vertrekt na dit seizoen uit de Domstad omdat hij niet tevreden is over de aanbieding die hem is gedaan.
Vanwege het salarisplafond van 250.000 euro is Kali, die een aflopend contract heeft, dit seizoen nooit van plan geweest bij te tekenen. Hij was bij Ajax vier jaar actief als jeugdspeler en zou in Amsterdam Zuidoost weer op een lijstje prijken. Ook AZ heeft interesse. In Alkmaar verdienen de spelers tussen de drie en vijf ton.
Kali (op de foto in duel met Adam Maher van AZ) is bezig aan zijn derde seizoen in het eerste elftal van FC Utrecht. Hij begon als wisselspeler, maar groeide al snel uit tot een van de sterkhouders. Kali doorliep in de schaduw van De Galgenwaard ook een deel van de jeugdopleiding. Hij vindt het nu tijd voor een stap hogerop. 'En dan is Ajax een club waar iedere voetballer wil spelen.'
Ondertussen liet Wouters al weten zijn middenvelder gewoon te blijven opstellen. In een vergelijkbare zaak bij Feyenoord koos trainer Ronald Koeman ervoor Kelvin Leerdam niet meer in zijn basiself op te nemen.
Ik geloofde dit pas nadat ik het had opgezocht. Ik dacht altijd dat Brazilië minstens 6 uur verschil had. Lollig. Lijkt me mooi om een keer die kant op te gaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:12 schreef Smoofie het volgende:
groter verschil in onze zomer en hun winter (5uur) reisje erheen kan ik wel aanradenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik geloofde dit pas nadat ik het had opgezocht. Ik dacht altijd dat Brazilië minstens 6 uur verschil had. Lollig. Lijkt me mooi om een keer die kant op te gaan.
Beetje categorie Schöne volgens mij. Maar gaat hij niet de ontwikkeling van een aantal jeugdspelers in de weg staan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Gewoon een contract van 3 seizoenen aanbieden.
quote:Everton denkt aan Van Dijk als opvolger voor Heitinga
09/01/2013 09:54
Virgil van Dijk heeft mogelijk zijn laatste wedstrijd als speler van FC Groningen gespeeld. De sterke centrale verdediger wordt bij Everton genoemd, waar hij de weinig spelende John Heitinga moet gaan vervangen.
De international van Oranje is niet altijd zeker van een basisplaats bij The Toffees en dreigt mede daarom te vertrekken uit Liverpool. Zijn zaakwaarnemer Rob Jansen liet eerder weten aan VI Radio dat een transfer in de winter niet is uitgesloten.
Zijn eventuele vervanger is reeds op de hoogte van de interesse uit Engeland. Van Dijk, die buiten Everton ook gevolgd wordt door andere binnen- en buitenlandse clubs, houdt zich echter op de vlakte over de belangstelling. 'Ik weet dat bepaalde clubs mij volgen en Everton is daar één van', aldus de 21-jarige jeugdinternational.
'Ik hoor en lees natuurlijk het nodige. Na het trainingskamp heb ik een etentje met mijn zaakwaarnemer Henk-Maarten Chin. Hij moet me maar bijpraten hoe één en ander ervoor staat', vervolgt Van Dijk, die niet weet of hij deze winter al vertrekt. 'Ik vind de interesse leuk, maar het moet een weloverwogen beslissing zijn met het oog op mijn verdere carrière.'
Zijn huidige werkgever FC Groningen verwacht dat Van Dijk ook na 31 januari gewoon in de Euroborg speelt. 'Ik ga er niet vanuit dat Virgil vertrekt', aldus algemeen directeur Hans Nijland over één van zijn steunpilaren. 'Geen enkele club heeft zich officieel gemeld en dus hebben wij geen behoefte hier al te lang bij stil te staan.'
Van Dijk is bezig aan zijn derde seizoen bij de Trots van het Noorden en speelde tot dusver 43 competitieduels, waarin hij vijf keer doel trof. De voormalige jeugdspeler van Willem II staat tot de zomer van 2015 onder contract bij de Groningers.
Zou financieel wel beter zijn denk ik... daar kun je nog winst op halenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:02 schreef TIM-846 het volgende:
Zouden wij niet ook beter Van Dijk halen als ze serieus Heitinga overwegen?
[..]
Waarom gaat hij nou niet naar de Afrika Cuptwitter:AFCAjax twitterde op woensdag 09-01-2013 om 13:09:15Enoh zal vanaf volgende week de Afrika Cup op de voet volgen. ,,De Afrika Cup brengt iedereen samen.'' http://t.co/KHpZbcnu reageer retweet
Dan zitten er dus 900 van die bobo's op de eerste rijen te borrelen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
900 business seats, kost 5000 euro per seizoen. Als ze allemaal verkocht raken dan levert dat netto weer 2 a 3 miljoen op.
Ze laten natuurlijk niet voor niets die kant gewoon open naar het veld, de kans dat er iemand het veld op loopt is nagenoeg 0quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan zitten er dus 900 van die bobo's op de eerste rijen te borrelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |