SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Aldo (ovb)SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Wah hedde gij "gekocht" ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga m'n bed maar eens uit. Kijken of de computer klaar is met downloaden..Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
HA! Ik heb veilig mijn laptop op kunnen startenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga m'n bed maar eens uit. Kijken of de computer klaar is met downloaden..![]()
![]()
Ben ik wel online? Volgens mij start dat automatisch op bij de computerquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HA! Ik heb veilig mijn laptop op kunnen starten![]()
![]()
Op AFKquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ben ik wel online? Volgens mij start dat automatisch op bij de computer.
![]()
zo maar eens boodschappen doen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Afrika en Zuid Amerika heb ik al..quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wellicht dat ik van de zomer Afrika kan toevoegen![]()
Nee, van die stammenmuziek of hoe je het ook moet noemenquote:![]()
![]()
geweldige plaatquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ahh, nooit naar geluisterd eigenlijk, behalve die van kunta kinte in en modern jasjequote:Op woensdag 9 januari 2013 11:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, van die stammenmuziek of hoe je het ook moet noemen
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik ging er zo waar binnen 5 minuten uit toen ik wakker wasquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nouja, dan doen we dat maar eens... hop, bed uit Sam... je kunt het![]()
![]()
ik niet heb me nog een keer om gedraaidquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ging er zo waar binnen 5 minuten uit toen ik wakker was
Det Som En Gang Var
Ik was al om 6 uur wakkerquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ging er zo waar binnen 5 minuten uit toen ik wakker was![]()
![]()
Jij hebt vast niet last van je rugquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet heb me nog een keer om gedraaid.
![]()
Oh, wil je in het ritme blijven?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker vroeg inderdaad. Ik ga morgen de wekker zetten
![]()
Uit 1000 foto's een selectie van 55 gemaakt voor op Facebook![]()
nu nog die krengen uploaden...Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nee, geen last van m'n rug hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, wil je in het ritme blijven?.
![]()
Minder neukenquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, geen last van m'n rug hebben.
![]()
6.quote:
Geen hosselaar en een ex die alleen in bed wilde neuken.
Nou, alle vreemde plekjes sowiesoquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vertel, dan gaan we daar vanavond nog aan werken.
![]()
niet meer neequote:Op woensdag 9 januari 2013 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt vast niet last van je rug.
Det Som En Gang Var
Hehehe, ik had er 15 geloof ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
6.
.
Houden zoquote:.
![]()
En bij de superbonus valt ook nog wat te verdienen natuurlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
6.
[..]
Nou, alle vreemde plekjes sowieso.
![]()
![]()
MILFS zijn zelfs in de regen milferig
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja ach, inhalen maarquote:.
Daar scoor ik wel, nooit een soa gehadquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En bij de superbonus valt ook nog wat te verdienen natuurlijk.
![]()
Kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ach, inhalen maar.
[..]
Daar scoor ik wel, nooit een soa gehad.
![]()
En anders maar niet. Lekker boeiendquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ach, inhalen maar.
[..]
Daar scoor ik wel, nooit een soa gehad.
.
![]()
Maar met Afrika als "1 continent to go" heb je gerede kans alsnog even grondig te scoren, een soa danquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar de hand schudden
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Huppel had 48 tijgerpuntenquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En anders maar niet. Lekker boeiend.
![]()
![]()
Neuken met een Europeaan in Afrika schijnt ook te tellenquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar met Afrika als "1 continent to go" heb je gerede kans alsnog even grondig te scoren, een soa dan![]()
![]()
Ik had eigenlijk verwacht dat jij er zeker 60+ had, valt me dan weer tegenquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehe. Het zal me echt aan m'n reet roesten hoeveel punten iemand heeft.![]()
![]()
dubbele bonuspunten als je een amerikaan bentquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Neuken met een Europeaan in Afrika schijnt ook te tellen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nee johquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat jij er zeker 60+ had, valt me dan weer tegen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: