Mijn leven wat doe jequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Kijk Ruigbaard, daar heb je 't al![]()
Nee dus![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Simpel: Garantie. Want minimaal 2 jaar.
LOLquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Kijk Ruigbaard, daar heb je 't al![]()
Nee dus![]()
Volgens mij niet maanden geleden alquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:15 schreef Copycat het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Maanvis al maanden is geband.
Dat is geen ergernis!
Onterechte klacht. 450 euro is echt fantastisch!quote:- 450 euro, fantastisch reacties
Verdomd!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Volgens mij niet maanden geleden al
Toch maanden geleden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verdomd!
16 november is zijn laatste diarree-attack geweest. Bijna twee maanden.
Had ik al genomineerd, weliswaar zonder naam maar wel met beschrijving. Goed om te weten dat we op één lijn zitten.quote:
Aan z'n pohi te zien denk ik op 16 november.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Volgens mij niet maanden geleden al
Wedden dat je 'm niet aan de OP durft toe te voegen ...quote:
Als ik een week later wakker was geworden wel.quote:
Dennis101 reacties.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:59 schreef Doodloper het volgende:
ik zou je rechtsbijstand eens bellen
of:
ga eens naar de rechtswinkel
"Hoi, ik ben 18 jaar en zoek een leuk bijbaantje. Ik wil alles doen, maar natuurlijk niet McDonalds, schoonmaken of callcenterwerk. Horeca ben ik ook niet geschikt voor want ik hou niet zo van lang staan. Dit-en-dat doe ik ook niet want dat is voor paupers. Waar kun je een leuk baantje vinden? Het mag weinig verdienen, vanaf 10 euro per uur vind ik primaquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:34 schreef M1stral het volgende:
Ik vond het topic over vrijgeven bij overlijden wel een grote ergernis. Dat zet je toch niet zo online...
Oh en Maanvis in het werkzoekend topic (al is dat momenteel niet aan de orde).
[Edit]
Hoi, ik ben [xxxx] en ben [xx] jaar. Heb net mijn opleiding afgemaakt. Waar kan ik gaan werken?![]()
Dat is lullig want ik kan de op niet meer aanpassenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:25 schreef r_one het volgende:
[..]
Wedden dat je 'm niet aan de OP durft toe te voegen ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |