Duh natuurlijk ben ik al buiten geweest , ben geen uitkeringstrekker ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:59 schreef Scuidward het volgende:
Al buiten geweest? Zo nee, onterechte klacht.
Nee man, sneeuw en ijs is leuk (voor even, in december ofzo).quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:01 schreef MichaelScott het volgende:
Onterechte klacht, alles is beter dan sneeuw en ijs.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:01 schreef MichaelScott het volgende:
Onterechte klacht, alles is beter dan sneeuw en ijs.
Zoiets kan ik toch ook niet ruikenquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:01 schreef 2013 het volgende:
[..]
Duh natuurlijk ben ik al buiten geweest , ben geen uitkeringstrekker ofzo
Nou en, moet toch werken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:59 schreef 2013 het volgende:
Het blijft maar door gaan en door gaan die kutregen. Kou kan ik nog mee leven maar deze grauwe deprimerende lucht en constante gemiezer... Bah!!!
Sterf regen, sterf.
Wat! Komt Peter van der Vorst langs?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aan het einde van de week krijgen we weer zonnig weer. Weliswaar met vorst maar dat is geen ramp.
Ik precies hetzelfde.. 2 keer al vandaag zelfs. Een buitje kan nog, maar het blijft maar doorgaan en doorgaan en doorgaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:03 schreef Scuidward het volgende:
ofzo
Zoiets kan ik toch ook niet ruiken
Zelf ook net 15 min gefietst, teringzooi, en ik voelde mij al minder vitaal. Voel je 'pijn'.
Als het maar droog isquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aan het einde van de week krijgen we weer zonnig weer. Weliswaar met vorst maar dat is geen ramp.
Ploeteren loopt wel los, ik leg me er gewoon bij neer... dan valt het allemaal best meequote:Op woensdag 9 januari 2013 16:08 schreef Chips_Handon het volgende:
Ik vind het altijd fijn als het regent en ik zit binnen. Dan denk ik aan die mensen die op hun fietsje door de regen zitten te ploeteren terwijl ik lekker warm binnen zit en krijg ik helemaal een warm gevoel van binnen.
En dan kom je helemaal doorweekt op je bestemming aan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ploeteren loopt wel los, ik leg me er gewoon bij neer... dan valt het allemaal best mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |