abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 januari 2013 @ 10:11:30 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121425861
Wat als er wel foute intenties achterzaten zou hij geen topic aangemaakt hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 11 januari 2013 @ 10:20:22 #102
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_121426077
De bedoelingen zijn goed, maar het is niet zo handig om te vermelden waar je gaat werken. Uiteindelijk zullen een aantal van die relaties dat toch wel gevraagd hebben en waarom zou je erover liegen, maar ik zou het inderdaad niet meteen vermelden. Maar om er nu meteen zo'n ontzettend groot probleem van te maken vind ik ook wat overdreven...

Ik heb het bij mijn vorige werk ook gewoon bij de klanten verteld, maar niet met een algemene mail en het was geen concurrent van dat bedrijf.
Don't let my username fool you...
  vrijdag 11 januari 2013 @ 10:21:21 #103
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_121426106
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:11 schreef Leandra het volgende:
Wat als er wel foute intenties achterzaten zou hij geen topic aangemaakt hebben?
Geen idee, maar in een topic als deze kan ik weinig meer doen dan er vanuit gaat dat TS de waarheid spreekt en niet van plan was aan aquisitie te doen.

En als het toch anders is, tja. Hij heeft er dan toch alleen zichzelf mee.
pi_121426191
Naast alles wat er al gezegd is vind ik het voornamelijk een enorm arrogant mailtje.
Uit het gevoel geschreven van: 'kijk mij eens een goed nieuw aanbod hebben-ik ben zo belangrijk voor de zaak als jullie er niet meer uitkomen kun je mij altijd bereiken'.

Echt heel erg matig en als ik dit als nieuwe werkgever onder ogen zou krijgen zou ik me nog eens flink achter de oren krabben.

Edit: ik ga er vanuit dat met 'relaties' externen worden bedoeld.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 10:30:44 #105
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_121426381
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Naast alles wat er al gezegd is vind ik het voornamelijk een enorm arrogant mailtje.
Uit het gevoel geschreven van: 'kijk mij eens een goed nieuw aanbod hebben-ik ben zo belangrijk voor de zaak als jullie er niet meer uitkomen kun je mij altijd bereiken'.

Echt heel erg matig en als ik dit als nieuwe werkgever onder ogen zou krijgen zou ik me nog eens flink achter de oren krabben.
Dat haal ik helemaal niet uit dat mailtje. Ik zie het echt als een goedbedoelde poging om afscheid te nemen van de relaties. Wat echt niet kan, is het noemen van de nieuwe werkgever. Voor de rest vind ik het heel logisch om een afscheidsmailtje te verzenden. Als het goed is, mag het afscheid an sich overigens niet als een verrassing komen voor de relaties. Dat zou hen al gemeld moeten zijn door de voormalige werkgever.

edit: ik zie nu dat het mailtje al ruim voor de laatste werkdag is verzonden. Daarmee heeft de werkgever geen kans gehad om zelf al te communiceren naar de relaties. Dat vind ik wel echt heel erg fout. Zo'n mailtje stuur je normaliter alleen maar op je laatste werkdag.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_121426541
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:30 schreef livelink het volgende:

[..]

Dat haal ik helemaal niet uit dat mailtje. Ik zie het echt als een goedbedoelde poging om afscheid te nemen van de relaties. Wat echt niet kan, is het noemen van de nieuwe werkgever. Voor de rest vind ik het heel logisch om een afscheidsmailtje te verzenden. Als het goed is, mag het afscheid an sich overigens niet als een verrassing komen voor de relaties. Dat zou hen al gemeld moeten zijn door de voormalige werkgever.
Je stuurt een mailtje naar relaties met de contactgegevens van je vervanger. Terloops zet je er nog een klein afscheidszinnetje bij. Je maak er in ieder geval geen persoonlijke PR-show van. Totaal ongepast.
pi_121428225
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Natuurlijk maar ik denk niet dat het veel zin heeft om te denken dat de TS hier loopt te liegen over zijn intenties. Als er geen kwade opzet bij was dan zie ik geen reden om zo hysterisch te gaan reageren.
Zoals al eerder gezegd is me ook niet duidelijk waarom iedereen er voetstoots vanuit gaat dat die externe relaties klanten zijn. Het kunnen net zo goed leveranciers zijn.
pi_121428653
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:36 schreef k_man het volgende:

[..]

Zoals al eerder gezegd is me ook niet duidelijk waarom iedereen er voetstoots vanuit gaat dat die externe relaties klanten zijn. Het kunnen net zo goed leveranciers zijn.
Omdat TS iets post, geen antwoorden geeft op vragen en dan weg blijft. Dan moet je ergens vanuit gaan... topic kan net zo goed op slot denk ik
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')