SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Aldo (ovb)SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi hequote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Moet je maar niet huntenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Sjah jij had het ook druk met rommelen in je nachtkastjequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zit gewoon op de bankquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah jij had het ook druk met rommelen in je nachtkastje![]()
![]()
als je nie al teveel inkijk in huis hebt geen probleem tochquote:
Nog steedsquote:Ik zwaai wel eens naar de overbuurmanquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
als je nie al teveel inkijk in huis hebt geen probleem toch
Verder doe ik toch niets boeiends![]()
Op de bank dan, bedoel jequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verder doe ik toch niets boeiends
Ik ga vanmiddag maar even mn bed verstevigen
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga vanmiddag maar even mn bed verstevigen![]()
![]()
Uhm iets onder de middenlat zetten zodat ik er niet doorzak.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Why that?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga vanmiddag maar even mn bed verstevigenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zal ik die helft komen opwarmenquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
Haat aan een bed dat voor de helft koud is
[b]AirwiN schreef [/b]
Diagonaal slapen helptquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
Haat aan een bed dat voor de helft koud isProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Omdat de kans groot is dat ik binnenkort een cm of 20 lager ligquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zou ik niet kunnen afwijzen tochquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik die helft komen opwarmen![]()
![]()
Mooi, tossowquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zou ik niet kunnen afwijzen toch
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat ook kan helpen: lange lat en rol ducktape.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm iets onder de middenlat zetten zodat ik er niet doorzak.
De lat strak langs de doorbuigende bedbodem tapen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik doe eerst wel mijn planquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat ook kan helpen: lange lat en rol ducktape.
De lat strak langs de doorbuigende bedbodem tapen...
[b]AirwiN schreef [/b]
Yes pleasequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik je oppikken dan gaan we samen
[b]AirwiN schreef [/b]
Met jouw plan kun je er tijdens ehm, activiteiten, wel eens achterkomen dat de steun ineens eronderuit ge-ehm-schoven isquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Activiteiten? Ik doe niet aan activiteiten in bedquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met jouw plan kun je er tijdens ehm, activiteiten, wel eens achterkomen dat de steun ineens eronderuit ge-ehm-schoven is
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom heb je dan een bed?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Activiteiten? Ik doe niet aan activiteiten in bed![]()
Om te slapenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Da's een activiteit... wel een passieve, maar een activiteitquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Heerlijk he, tv kijken in bedquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, mijn bed is in eerste instantie bedoeld voor andere doeleinden
Mijn bed is alles behalve stevig. Tis een goedkoop ding en de gedachte achter de aanschaf was: ach seks heb ik toch niet thuis.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, mijn bed is in eerste instantie bedoeld voor andere doeleinden
Ergens ging er iets mis in mijn hersenen op dat moment
[b]AirwiN schreef [/b]
Dacht je nou "Seks heb ik toch niet?" of " Niet thuis?"quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn bed is alles behalve stevig. Tis een goedkoop ding en de gedachte achter de aanschaf was: ach seks heb ik toch niet thuis.
Ergens ging er iets mis in mijn hersenen op dat momentProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is inderdaad een erg vreemde gedachtequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn bed is alles behalve stevig. Tis een goedkoop ding en de gedachte achter de aanschaf was: ach seks heb ik toch niet thuis.
Ergens ging er iets mis in mijn hersenen op dat moment![]()
![]()
quote:
A little of bothquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dacht je nou "Seks heb ik toch niet?" of " Niet thuis?"
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee serieus ik ga even kijken of ik kan connecten en dus weer voor R49 kan draaien![]()
![]()
Now you're talking secrets for mequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee serieus ik ga even kijken of ik kan connecten en dus weer voor R49 kan draaien
Ikke nie begraip
Slaap. Werd net wakker getikt door de conducteur. Oepsquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dat zou maar saai zijnquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Haha, dat is wel een oepsquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slaap. Werd net wakker getikt door de conducteur. Oepsja
![]()
ONZ / [Radio 49] #3147 Yeah, groovy baby!quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Now you're talking secrets for me
Ikke nie begraip![]()
Ik moet eigenlijk klusjes gaan doen in huis.... maar ik heb geen sinProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik moet ook nog een klusje doen ..quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:53 schreef fietsie het volgende:
Ik moet eigenlijk klusjes gaan doen in huis.... maar ik heb geen sin![]()
![]()
Een klusje waar je rode wangetjes van krijgt ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een klusje doen ..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een klusje waar je rode wangetjes van krijgt ?![]()
![]()
Maar heb ook maar 4 uur geslapen. En dan nu 2 uur reizen om 8 uur te werken en dan weer 2 uur terug reizen. Het idee alleen al doet me gapenquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Haha, dat is wel een oepsja
Klopt.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je het zelf moet doen maar niet wilt doen ivm inspanning: http://www.dailymotion.co(...)is_sexy#.UOeRgW9vqfUquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een klusje doen ..
Orgasme dmv hypnoseZEER intens,
![]()
![]()
Nouja zeg.. inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar heb ook maar 4 uur geslapen. En dan nu 2 uur reizen om 8 uur te werken en dan weer 2 uur terug reizen. Het idee alleen al doet me gapen![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je het zelf moet doen maar niet wilt doen ivm inspanning: http://www.dailymotion.co(...)is_sexy#.UOeRgW9vqfU
Orgasme dmv hypnoseZEER intens,
Ik hou het vandaag toch maar bij de wat meer conventionele methodes..![]()
![]()
Niets mis meequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik hou het vandaag toch maar bij de wat meer conventionele methodes..ik ga er zo ook aan geloven
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis meeik ga er zo ook aan geloven
![]()
![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)-onder-de-douche.xmlquote:De politiek gaat zich nu ook al met ons plas-gedrag bemoeien. Een Drentse wethouder roept op: plas voortaan onder de douche. Geïnteresseerd? Eerst hulp bij douche-plassen.
Al geplast en gedoucht? Ideetje: combineer de twee en plas vanaf vandaag onder de douche.
Een beter milieu begint bij jezelf en de oplossing naar een betere wereld begint volgens wethouder Bert Wassink door het ochtendplasje onder de douche te doen. Je bespaart water, toiletpapier en geld. Ach, waarom ook niet?
Douche-plassers
Veel mannen en vrouwen vinden doucheplassen een ietwat vieze bezigheid. We praten er niet graag over, maar we doen het volop. 75 procent loost de ochtendurine zo nu en dan al douchend.
Doucheplassen: de tips
Doucheplassen klinkt viezer dan het is. Er is niets smerigs aan een beetje urine. Het is over het algemeen een redelijk steriele vloeistof.
Als je het doet: doe het dan in de eerste minuten dat je onder de douche staat. Dan kan de urine snel weglopen. Sleutelwoord: ontspan! Dan gaat de rest vanzelf. Na het wassen wordt ook het schuim weggespoeld waardoor er geen resten blijven liggen.
Denk wel aan de tegelwanden. Voor de wilde plassers onder ons: maak met de douchekop nog even de tegels schoon na een plasbeurt.
Voordelen doucheplassen:
De voordelen van doucheplassen:
Een persoon gebruikt bij het douchen gemiddeld 50 liter water en 36 liter bij het doortrekken van het toilet. Combineer je die twee dan bespaar je dus een behoorlijke scheut water.
het bespaart tijd.
het is beter voor het milieu.
urine is goed tegen voetschimmel.
Je bent minder geld kwijt aan toiletpapier.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Juist..quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)-onder-de-douche.xml
[..]
Huh, wat is -daar- nou weer mis mee? 't Is steriel hoor....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Soms kom je in KPD foto's tegen dat je denkt..... "Me Wants!"Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet alleen in KPDquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:06 schreef fietsie het volgende:
Soms kom je in KPD foto's tegen dat je denkt..... "Me Wants!"![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind het vies.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Huh, wat is -daar- nou weer mis mee? 't Is steriel hoor....What you forget, you are gonna repeat.
Da's waarquote:Coole is: het is er zelfs een die Suitable for work is
Blijft lastig, met een stijve lul op werk zitten en nog een hele dag moetenquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's waarCoole is: het is er zelfs een die Suitable for work is
![]()
![]()
Hahahaa jahquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blijft lastig, met een stijve lul op werk zitten en nog een hele dag moetenGelukkig zit ik thuis
Even naar de wc..?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blijft lastig, met een stijve lul op werk zitten en nog een hele dag moeten
Goed idee, maar dan in de vorm; even in bed gaanliggenquote:
Ik ben er nog niet uit geweestquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Goed idee, maar dan in de vorm; even in bed gaanliggen![]()
![]()
Kan jij misschien effe de radio aanzetten en zeggen of je me hoortquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, ik zit thuis, dagje vrij.
Lekker op het gemak in boxershort half op bed![]()
![]()
![]()
Ja één momentje!quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan jij misschien effe de radio aanzetten en zeggen of je me hoort![]()
![]()
Soort van kunstmatige sneeuw, voor het geval je daar komende week te weinig van krijgt?quote:
Nee dat nog niet, maar ik keek net in de spiegel en op mijn neus en op mijn wangen zie ik al de witte plekken van dat het vervellen aan het beginnen isquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Soort van kunstmatige sneeuw, voor het geval je daar komende week te weinig van krijgt?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Iehquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Soort van kunstmatige sneeuw, voor het geval je daar komende week te weinig van krijgt?Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Dalijk in de pauze een vluggertje danquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als jij nu niet naar de garage ging....
![]()
Monoquote:lekker dagje vrij? Jij was gister vroeeeeeg zag ik op fb
maar toen voelde ik me wel minder zielig dat ik er om 06.30 uit moest
Hey!quote:Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Met jou altijdquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dalijk in de pauze een vluggertje dan.
![]()
![]()
Hahahaquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Monolekker dagje vrij? Jij was gister vroeeeeeg zag ik op fb
maar toen voelde ik me wel minder zielig dat ik er om 06.30 uit moest
[..]
Hey!Ja het was hoerig vroeg, ik lag er toen ook om 1 uur in
Nu lekker dagje vrij en word ik weer vroeg wakker![]()
![]()
Ohja fijn is dat altijdquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HahahaJa het was hoerig vroeg, ik lag er toen ook om 1 uur in
Nu lekker dagje vrij en word ik weer vroeg wakkerIk ben morgen gelukkig vrij
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ah crap.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verjaardag meen ik. Of stage. Vrij nemen is zo moeilijkIntro en ik gaan dan onze kittens ophalen vlak bij Den Haag
Ik werk met een weekrooster. Dus ik hoor dat morgen welke dienst ik dan heb. Als ik vrij ben, dan komen jullie zeker even langs hier. Komen ? MOETEN !quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah crap.Intro en ik gaan dan onze kittens ophalen vlak bij Den Haag
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik werk met een weekrooster. Dus ik hoor dat morgen welke dienst ik dan heb. Als ik vrij ben, dan komen jullie zeker even langs hier. Komen ? MOETEN !
godverdomme, 122E verneukt aan uniboeken![]()
Seks
Ik kan niet wackten
Met mijn maagenlijke falkusvroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Kom maar langs, dan ben je in ieder geval al 1x gekomenquote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik werk met een weekrooster. Dus ik hoor dat morgen welke dienst ik dan heb. Als ik vrij ben, dan komen jullie zeker even langs hier. Komen ? MOETEN !Dabedoellik
Zeg, blijf eens van mijn fototoestel90 af!quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom maar langs, dan ben je in ieder geval al 1x gekomen![]()
Nog maar half werkloos
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg, blijf eens van mijn fototoestel90 af!
Heeft ze geen open relatie??![]()
gewoon op de automatische trilstand zettenquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoe ik te werk moet gaan in bedWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Wat maakt je dan half werkloos?Ja had een baan, sinds 24 december contractonderhandelingen, komen we niet uit. Dus gisteren hun aanbod afgewezen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Whut? Je had toch een baan?
Belt de directeur mij net op met het verzoek of ik de komende 2 weken tegen vergoeding de debiteuren nog wil bijhouden en een werkproces wil maken zodat een collega (die met moeite weet hoe word werkt) dat kan gaan overnemen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
maar jij hebt toch 1 miljoen pandapunten?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
IK bevredig haar meer dan genoeg!
Ik doe het alleen met mensen die meer dan 30 tijgerpunten hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar jij hebt toch 1 miljoen pandapunten?![]()
![]()
Oh wat balen zegquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ja had een baan, sinds 24 december contractonderhandelingen, komen we niet uit. Dus gisteren hun aanbod afgewezen.
Belt de directeur mij net op met het verzoek of ik de komende 2 weken tegen vergoeding de debiteuren nog wil bijhouden en een werkproces wil maken zodat een collega (die met moeite weet hoe word werkt) dat kan gaan overnemen.maar nu nog wel even (heel weinig maar oke) tijd om iets nieuws te zoeken toch?
Tijd zat om iets anders te zoekenquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh wat balen zegmaar nu nog wel even (heel weinig maar oke) tijd om iets nieuws te zoeken toch?
![]()
Maar ja, ik ga dus even naar mn coach en dan terug naar huis en druk aan het werk
[b]AirwiN schreef [/b]
Nieuwsgierig nuquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doe het alleen met mensen die meer dan 30 tijgerpunten hebben
[b]AirwiN schreef [/b]
ik heb er 34quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doe het alleen met mensen die meer dan 30 tijgerpunten hebben
Nou succes dan maar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijd zat om iets anders te zoeken![]()
Maar ja, ik ga dus even naar mn coach en dan terug naar huis en druk aan het werkOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Gewoon alsnog aanbod aan nemen. En dan ondertussen iets anders zoeken.
Zeg gewoon, ik heb er toch nog goed over na gedacht blablabla![]()
Ja ik ga een aanbod aannemen waarbij ik per maand 350 euro erop achteruit gaquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:43 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon alsnog aanbod aan nemen. En dan ondertussen iets anders zoeken.
Zeg gewoon, ik heb er toch nog goed over na gedacht blablabla![]()
Nee dus
[b]AirwiN schreef [/b]
48quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vertelquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb second world problems![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij hebt vast met een aziaat geneukt?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij hebt vast met een aziaat geneukt?
Maar even weg dus
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat zijn toch die vragen of niet?
Dat waren jouw puntenquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar jij hebt toch 1 miljoen pandapunten?.
![]()
Mijn benen communiceren niet meer met mijn hersenen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Gaan ze steeds in spreidstand staan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn benen communiceren niet meer met mijn hersenen.![]()
![]()
do tellquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:49 schreef Monopoly het volgende:
Panda punten geven mij altijd slechte herinneringen aan een kampvuurtje brrrr
Gewoon lekker wild.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoe ik te werk moet gaan in bed
Ik ben niet vies van heel wat meer dan het normale op en neer seks.![]()
Ik begin er maar niet over, had nogal wat voeten in de aardequote:
Er zijn een paar bans om gevallen en heel R&P stond op z'n kop![]()
![]()
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
IK bevredig haar meer dan genoeg!![]()
Fietsen en lopen Gaat met heel veel moeite.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaan ze steeds in spreidstand staan?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
PM?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik begin er maar niet over, had nogal wat voeten in de aarde
Er zijn een paar bans om gevallen en heel R&P stond op z'n kop
scat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:50 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Gewoon lekker wild.
Ik ben niet vies van heel wat meer dan het normale op en neer seks.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik bedoelde meer met mezelfquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:50 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Gewoon lekker wild.
Ik ben niet vies van heel wat meer dan het normale op en neer seks.![]()
![]()
Hoe tel je tijgerpunten?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doe het alleen met mensen die meer dan 30 tijgerpunten hebben![]()
Ze blijft meestal nog een uurtje nahijgen in bed...quote:Kan ik me voorstellen jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Fietsen en lopen Gaat met heel veel moeite..
![]()
Vanmorgen was je anders vroeg wegquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze blijft meestal nog een uurtje nahijgen in bed...![]()
Anders zat ik nu niet aan mezelf...![]()
![]()
Sorry schat, vanavond maak ik het goed met jequote:Op woensdag 9 januari 2013 10:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vanmorgen was je anders vroeg weg![]()
Anders zat ik nu niet aan mezelf...![]()
![]()
.
![]()
Maar het was het waard.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze blijft meestal nog een uurtje nahijgen in bed...
[..]
Kan ik me voorstellen ja.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat zou ik ook echt niet doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ga een aanbod aannemen waarbij ik per maand 350 euro erop achteruit ga![]()
Nee dus![]()
Liefje.quote:
Ja, ik ga echt 30 kg aankomen door jou met al je extra dingen.quote:dank je!
Ik kwam gisteren nog Een Comment van je tegen op 1 van mijn FB-foto's, ik moest Lachen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, ik ga echt 30 kg aankomen door jou met al je extra dingen.dank je!
We hadden nog wat over dus dacht "doen we er gratiesz bij"
Zonde om weg te gooien.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Die had ik zeker in een beschonken bui geplaatst ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren nog Een Comment van je tegen op 1 van mijn FB-foto's, ik moest Lachen.![]()
![]()
Ik heb geen koffie in huisquote:Maar ik ga niet de deur uit vandaag
Dus tja
Oh 27 punten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is zo'n site voor volgens mij. Tijgerpunt.nl ofzo
Wil ik meer punten krijgen, dan moet ik vooral energie steken in waar, wie en partnerbonus.
Hoe en superbonus tsja...![]()
Stomquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb geen koffie in huisMaar ik ga niet de deur uit vandaag
Dus tja
![]()
![]()
Net Een hele nieuwe garderobe aangeschaft, moet ik straks werr.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We hadden nog wat over dus dacht "doen we er gratiesz bij"
Zonde om weg te gooien.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Straks doen, nu bezig met andere zaken
"DW eet rauwe testikels bij het ontbijt. Gewoon, omdat het kan!"quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die had ik zeker in een beschonken bui geplaatst ?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ah, je komt langsquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik leg de telefoon maar even aan de kant
Tot straks
Dat kan ook maar zo nuchter zijn geweestquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
"DW eet rauwe testikels bij het ontbijt. Gewoon, omdat het kan!"![]()
![]()
Dat weet ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat kan ook maar zo nuchter zijn geweest[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Net Een hele nieuwe garderobe aangeschaft, moet ik straks werr.![]()
Sorry
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik weet jou killrate ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:08 schreef Monopoly het volgende:
Mensen mogen blij zijn dat ik niets probeer hier, vraag DW, die weet mijn killrate.
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:08 schreef Monopoly het volgende:
Mensen mogen blij zijn dat ik niets probeer hier, vraag DW, die weet mijn killrate
Ik heb echt -zo- geen zin in thuiswerk he, maar ik moet wel...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Slechte sniper of langeafstandschutter is dat zegquote:
Dat weet ik heul niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:08 schreef Monopoly het volgende:
Mensen mogen blij zijn dat ik niets probeer hier, vraag DW, die weet mijn killrate[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Zelfs ik zie hem zittenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Slechte sniper of langeafstandschutter is dat zeg.
Volgens mij is het een vrouw...![]()
Ik heb gisteren wel heel Wat eraf getraind weer.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jij bent beter.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Slechte sniper of langeafstandschutter is dat zeg
Of het een vrouw is weet ik niet, gyllie suit is sowieso slecht, en wapen is niet gecamoufleerd, laat staan de lens, die open en bloot ligt, zon/licht reflectie kan je dan fataal worden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelfs ik zie hem zitten.
Volgens mij is het een vrouw...Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of het een vrouw is weet ik niet, gyllie suit is sowieso slecht, en wapen is niet gecamoufleerd, laat staan de lens, die open en bloot ligt, zon/licht reflectie kan je dan fataal worden.
De rest kan je niet camoufleren?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik kan alles camouflerenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De rest kan je niet camoufleren?
Mannen zijn natuurlijk sowieso goed met lange harde voorwerpen, en het verborgen houden daarvanquote:
Daar bestaan chastity dingen voorquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mannen zijn natuurlijk sowieso goed met lange harde voorwerpen, en het verborgen houden daarvan
Ach, al eind jaren 90 vorige eeuwquote:
Maar wel bij het mooiste onderdeel gezeten
Lijkt me lastig snipen, met een chastity dingquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar bestaan chastity dingen voor
mij ook. Moet ook wel als jij en paps weer aan het verhoren slaan.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
gewoon met je pik in het koude zand hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lijkt me lastig snipen, met een chastity ding
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mij ook. Moet ook wel als jij en paps weer aan het verhoren slaan.
sluipschutters?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, al eind jaren 90 vorige eeuw
Maar wel bij het mooiste onderdeel gezeten
nog iemand gekilld?
Nee, bij 11 Infbat GGJ AASLT/PARAquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sluipschutters?
nog iemand gekilld?
coolquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, bij 11 Infbat GGJ AASLT/PARA
maar dus niemand neergeschoten?
is toch zo?quote:
Waarom is dat relevant?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
cool
maar dus niemand neergeschoten?![]()
Ah, de lui die voorop lopen en het gedonder over zich heen krijgen, en die het veiliger maken voor de luitjes die erachteraan komen hobbelenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, bij 11 Infbat GGJ AASLT/PARAProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jawel, m'n buddy, maar dat was een ongelukje, ik schoot uitquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
cool
maar dus niemand neergeschoten?
omdat je als militair toch een slecht iemand moet neerschieten. Daarvoor wordt je uitgezondenquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jawel, m'n buddy, maar dat was een ongelukje, ik schoot uit
goeiemorgen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jawel, m'n buddy, maar dat was een ongelukje, ik schoot uit
In Uruzgan deden dat voornamelijk de Genisten. Bermbomen opsporen en onschadelijk maken. Link werkje.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah, de lui die voorop lopen en het gedonder over zich heen krijgen, en die het veiliger maken voor de luitjes die erachteraan komen hobbelenVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
wordtquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat je als militair toch een slecht iemand moet neerschieten. Daarvoor wordt je uitgezonden
[..]
Gut heb ik kleine beloofd dat opa en oma een boterham komen eten, zijn ze nog niet hier....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En duimschroeven zijn waarheid.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Of de Iron Maiden, als ze dat prefereren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En duimschroeven zijn waarheid.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
dat lijkt me wel jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In Uruzgan deden dat voornamelijk de Genisten. Bermbomen opsporen en onschadelijk maken. Link werkje.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Het zal je echt verbazen hoevaak me gevraagd word of ik iemand heb neergeschoten, mijn standaard antwoord is dat ik dat niet weetquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat je als militair toch een slecht iemand moet neerschieten. Daarvoor wordt je uitgezonden
heb wel eens ouderen gesproken die in nederlands indie hebben gevochtenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het zal je echt verbazen hoevaak me gevraagd word of ik iemand heb neergeschoten, mijn standaard antwoord is dat ik dat niet weet
eentje vertelde dat ie vast wel iemand heeft neer geschoten maar het lijk gelukkig nooit gezien heeftLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
ik moet dan aan dat plaatje denken dat er eentje een bom staat te ontmantelen en dan staat er iemand achter met een opgeblazen boterhamzak klaar om em te laten knallenquote:
Det Som En Gang Var
Nou, nee hoor. Dat is niet het hoofddoelquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:26 schreef AldoTheApache het volgende:
omdat je als militair toch een slecht iemand moet neerschieten. Daarvoor wordt je uitgezonden>
![]()
Die ken ik jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet dan aan dat plaatje denken dat er eentje een bom staat te ontmantelen en dan staat er iemand achter met een opgeblazen boterhamzak klaar om em te laten knallen
quote:
Det Som En Gang Var
Hossel die vriend van je danquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wordt wel een keer tijd om te neuken trouwens..![]()
![]()
Beetje jammer ditquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik sliep gisteren al blijkbaar...
![]()
ik nietquote:
ben nog maagd je weet zelf
Det Som En Gang Var
maar goed dikke respect voor die luiquote:
je moet echt veel kennis en stalen zenuwen hebben om zoiets te doenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Je bent nog nooit klaargekomen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet
ben nog maagd je weet zelf![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe, krijg je wel uithoudingsvermogen van.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Beetje wel ja, maar ach.. hoeft ook niet iedere dag raak te zijn![]()
Halen we het de dag erna gewoon in hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, krijg je wel uithoudingsvermogen van.![]()
![]()
Kan ook prima jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Halen we het de dag erna gewoon in hoor![]()
![]()
wat denk je zelfquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je bent nog nooit klaargekomen?![]()
![]()
Det Som En Gang Var
Continentenbonus
Noord-Amerika / Noord-Amerikaan
Zuid-Amerika / Zuid-Amerikaan
Europa / Europeaan
Afrika / Afrikaan
Azië / Aziaat
Oceanië / Oceaniër
Dat is dus of met een bv. een Aziaat geneukt hebben, maar ook met een Europeaan in Azië toch?![]()
de wat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of de Iron Maiden, als ze dat prefereren.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ooow wat sla jij de plank enorm misquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik denk niet nee. Je lijkt me zo'n onschuldig persoon
Det Som En Gang Var
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow wat sla jij de plank enorm mis![]()
![]()
Ja, dat telt ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
Continentenbonus
Noord-Amerika / Noord-Amerikaan
Zuid-Amerika / Zuid-Amerikaan
Europa / Europeaan
Afrika / Afrikaan
Azië / Aziaat
Oceanië / Oceaniër
Dat is dus of met een bv. een Aziaat geneukt hebben, maar ook met een Europeaan in Azië toch?.
Hm ik moet er nog flink aan gaan werken.
![]()
Dan moet ik er nog 2 (waarom staat Antartica er niet bijquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat telt ook.
)
![]()
Waar ook ter wereld ik naartoe ga ik ben altijd onder een NLse beland.... dom eigenlijk...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als je echt behoefte heb ben ik wel beschikbaar. Ik moet wel wat meet tijgerpuntjes halen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wordt wel een keer tijd om te neuken trouwens..![]()
Omdat daar niemand woont en / of het niet toegekend is als zijnde een daadwerkelijk continentquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan moet ik er nog 2 (waarom staat Antartica er niet bij)
.
![]()
Oh, dan heb ik daar ook punten vanquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat telt ook.
![]()
![]()
Same herequote:Op woensdag 9 januari 2013 11:41 schreef fietsie het volgende:
Waar ook ter wereld ik naartoe ga ik ben altijd onder een NLse beland.... dom eigenlijk...![]()
![]()
Ik ga eens even kijken bij de peuterschool of er nog leuke milfs zijn
Later!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij zocht ook altijd nederlandse dames uit?quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:44 schreef fietsie het volgende:
Ik ga eens even kijken bij de peuterschool of er nog leuke milfs zijn
Later!![]()
![]()
auw.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/IJzeren_maagd[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Uh neequote:Op woensdag 9 januari 2013 11:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij zocht ook altijd nederlandse dames uit?![]()
Succes bij de milfs![]()
![]()
Een Milf kan troiuwens ook een tienermoeder zijn
Truequote:Op woensdag 9 januari 2013 11:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Een Milf kan troiuwens ook een tienermoeder zijn![]()
![]()
Wut?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:52 schreef muhahaha het volgende:
Hm inhaalslag alles.
Ik heb iets fouts gedaan.
![]()
![]()
regent et daar?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Forum Opties Forumhop: Hop naar: