SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Aldo (ovb)SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi hequote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Moet je maar niet huntenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Sjah jij had het ook druk met rommelen in je nachtkastjequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zit gewoon op de bankquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah jij had het ook druk met rommelen in je nachtkastje![]()
![]()
als je nie al teveel inkijk in huis hebt geen probleem tochquote:
Nog steedsquote:Ik zwaai wel eens naar de overbuurmanquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
als je nie al teveel inkijk in huis hebt geen probleem toch
Verder doe ik toch niets boeiends![]()
Op de bank dan, bedoel jequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verder doe ik toch niets boeiends
Ik ga vanmiddag maar even mn bed verstevigen
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga vanmiddag maar even mn bed verstevigen![]()
![]()
Uhm iets onder de middenlat zetten zodat ik er niet doorzak.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Why that?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga vanmiddag maar even mn bed verstevigenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zal ik die helft komen opwarmenquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
Haat aan een bed dat voor de helft koud is
[b]AirwiN schreef [/b]
Diagonaal slapen helptquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
Haat aan een bed dat voor de helft koud isProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Omdat de kans groot is dat ik binnenkort een cm of 20 lager ligquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zou ik niet kunnen afwijzen tochquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik die helft komen opwarmen![]()
![]()
Mooi, tossowquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zou ik niet kunnen afwijzen toch
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat ook kan helpen: lange lat en rol ducktape.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm iets onder de middenlat zetten zodat ik er niet doorzak.
De lat strak langs de doorbuigende bedbodem tapen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik doe eerst wel mijn planquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat ook kan helpen: lange lat en rol ducktape.
De lat strak langs de doorbuigende bedbodem tapen...
[b]AirwiN schreef [/b]
Yes pleasequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik je oppikken dan gaan we samen
[b]AirwiN schreef [/b]
Met jouw plan kun je er tijdens ehm, activiteiten, wel eens achterkomen dat de steun ineens eronderuit ge-ehm-schoven isquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Activiteiten? Ik doe niet aan activiteiten in bedquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met jouw plan kun je er tijdens ehm, activiteiten, wel eens achterkomen dat de steun ineens eronderuit ge-ehm-schoven is
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom heb je dan een bed?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Activiteiten? Ik doe niet aan activiteiten in bed![]()
Om te slapenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Da's een activiteit... wel een passieve, maar een activiteitquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Heerlijk he, tv kijken in bedquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, mijn bed is in eerste instantie bedoeld voor andere doeleinden
Mijn bed is alles behalve stevig. Tis een goedkoop ding en de gedachte achter de aanschaf was: ach seks heb ik toch niet thuis.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, mijn bed is in eerste instantie bedoeld voor andere doeleinden
Ergens ging er iets mis in mijn hersenen op dat moment
[b]AirwiN schreef [/b]
Dacht je nou "Seks heb ik toch niet?" of " Niet thuis?"quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn bed is alles behalve stevig. Tis een goedkoop ding en de gedachte achter de aanschaf was: ach seks heb ik toch niet thuis.
Ergens ging er iets mis in mijn hersenen op dat momentProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is inderdaad een erg vreemde gedachtequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn bed is alles behalve stevig. Tis een goedkoop ding en de gedachte achter de aanschaf was: ach seks heb ik toch niet thuis.
Ergens ging er iets mis in mijn hersenen op dat moment![]()
![]()
quote:
A little of bothquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dacht je nou "Seks heb ik toch niet?" of " Niet thuis?"
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee serieus ik ga even kijken of ik kan connecten en dus weer voor R49 kan draaien![]()
![]()
Now you're talking secrets for mequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee serieus ik ga even kijken of ik kan connecten en dus weer voor R49 kan draaien
Ikke nie begraip
Slaap. Werd net wakker getikt door de conducteur. Oepsquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dat zou maar saai zijnquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Haha, dat is wel een oepsquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slaap. Werd net wakker getikt door de conducteur. Oepsja
![]()
ONZ / [Radio 49] #3147 Yeah, groovy baby!quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Now you're talking secrets for me
Ikke nie begraip![]()
Ik moet eigenlijk klusjes gaan doen in huis.... maar ik heb geen sinProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik moet ook nog een klusje doen ..quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:53 schreef fietsie het volgende:
Ik moet eigenlijk klusjes gaan doen in huis.... maar ik heb geen sin![]()
![]()
Een klusje waar je rode wangetjes van krijgt ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een klusje doen ..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een klusje waar je rode wangetjes van krijgt ?![]()
![]()
Maar heb ook maar 4 uur geslapen. En dan nu 2 uur reizen om 8 uur te werken en dan weer 2 uur terug reizen. Het idee alleen al doet me gapenquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Haha, dat is wel een oepsja
Klopt.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je het zelf moet doen maar niet wilt doen ivm inspanning: http://www.dailymotion.co(...)is_sexy#.UOeRgW9vqfUquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een klusje doen ..
Orgasme dmv hypnoseZEER intens,
![]()
![]()
Nouja zeg.. inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar heb ook maar 4 uur geslapen. En dan nu 2 uur reizen om 8 uur te werken en dan weer 2 uur terug reizen. Het idee alleen al doet me gapen![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je het zelf moet doen maar niet wilt doen ivm inspanning: http://www.dailymotion.co(...)is_sexy#.UOeRgW9vqfU
Orgasme dmv hypnoseZEER intens,
Ik hou het vandaag toch maar bij de wat meer conventionele methodes..![]()
![]()
Niets mis meequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik hou het vandaag toch maar bij de wat meer conventionele methodes..ik ga er zo ook aan geloven
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis meeik ga er zo ook aan geloven
![]()
![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)-onder-de-douche.xmlquote:De politiek gaat zich nu ook al met ons plas-gedrag bemoeien. Een Drentse wethouder roept op: plas voortaan onder de douche. Geïnteresseerd? Eerst hulp bij douche-plassen.
Al geplast en gedoucht? Ideetje: combineer de twee en plas vanaf vandaag onder de douche.
Een beter milieu begint bij jezelf en de oplossing naar een betere wereld begint volgens wethouder Bert Wassink door het ochtendplasje onder de douche te doen. Je bespaart water, toiletpapier en geld. Ach, waarom ook niet?
Douche-plassers
Veel mannen en vrouwen vinden doucheplassen een ietwat vieze bezigheid. We praten er niet graag over, maar we doen het volop. 75 procent loost de ochtendurine zo nu en dan al douchend.
Doucheplassen: de tips
Doucheplassen klinkt viezer dan het is. Er is niets smerigs aan een beetje urine. Het is over het algemeen een redelijk steriele vloeistof.
Als je het doet: doe het dan in de eerste minuten dat je onder de douche staat. Dan kan de urine snel weglopen. Sleutelwoord: ontspan! Dan gaat de rest vanzelf. Na het wassen wordt ook het schuim weggespoeld waardoor er geen resten blijven liggen.
Denk wel aan de tegelwanden. Voor de wilde plassers onder ons: maak met de douchekop nog even de tegels schoon na een plasbeurt.
Voordelen doucheplassen:
De voordelen van doucheplassen:
Een persoon gebruikt bij het douchen gemiddeld 50 liter water en 36 liter bij het doortrekken van het toilet. Combineer je die twee dan bespaar je dus een behoorlijke scheut water.
het bespaart tijd.
het is beter voor het milieu.
urine is goed tegen voetschimmel.
Je bent minder geld kwijt aan toiletpapier.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Juist..quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)-onder-de-douche.xml
[..]
Huh, wat is -daar- nou weer mis mee? 't Is steriel hoor....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Soms kom je in KPD foto's tegen dat je denkt..... "Me Wants!"Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet alleen in KPDquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:06 schreef fietsie het volgende:
Soms kom je in KPD foto's tegen dat je denkt..... "Me Wants!"![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind het vies.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Huh, wat is -daar- nou weer mis mee? 't Is steriel hoor....What you forget, you are gonna repeat.
Da's waarquote:Coole is: het is er zelfs een die Suitable for work is
Blijft lastig, met een stijve lul op werk zitten en nog een hele dag moetenquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's waarCoole is: het is er zelfs een die Suitable for work is
![]()
![]()
Hahahaa jahquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blijft lastig, met een stijve lul op werk zitten en nog een hele dag moetenGelukkig zit ik thuis
Even naar de wc..?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blijft lastig, met een stijve lul op werk zitten en nog een hele dag moeten
Goed idee, maar dan in de vorm; even in bed gaanliggenquote:
Ik ben er nog niet uit geweestquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Goed idee, maar dan in de vorm; even in bed gaanliggen![]()
![]()
Kan jij misschien effe de radio aanzetten en zeggen of je me hoortquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, ik zit thuis, dagje vrij.
Lekker op het gemak in boxershort half op bed![]()
![]()
![]()
Ja één momentje!quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan jij misschien effe de radio aanzetten en zeggen of je me hoort![]()
![]()
Soort van kunstmatige sneeuw, voor het geval je daar komende week te weinig van krijgt?quote:
Nee dat nog niet, maar ik keek net in de spiegel en op mijn neus en op mijn wangen zie ik al de witte plekken van dat het vervellen aan het beginnen isquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Soort van kunstmatige sneeuw, voor het geval je daar komende week te weinig van krijgt?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Iehquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Soort van kunstmatige sneeuw, voor het geval je daar komende week te weinig van krijgt?Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Dalijk in de pauze een vluggertje danquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als jij nu niet naar de garage ging....
![]()
Monoquote:lekker dagje vrij? Jij was gister vroeeeeeg zag ik op fb
maar toen voelde ik me wel minder zielig dat ik er om 06.30 uit moest
Hey!quote:Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Met jou altijdquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dalijk in de pauze een vluggertje dan.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: