Als hij het doet zoals Ullrich zien we pas een bekentenis in 2018. Ullrich wachtte 6 jaar voordat hij naar buiten kwam met iets wat je kan zien als een bekentenis.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:55 schreef Bombvis het volgende:
Ik denk het 2e, ik denk dat hij vol in de aanval gaat en het blijft ontkennen. Armstrong lijkt mij niet het type om à la Ullrich te zitten janken dat hij doping gepakt heeft
Als je hem echt live wil zien, is het hier blijkbaar om 2 of 3 uur 's nachts, dacht ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:20 schreef the_critic het volgende:
ik ben erg benieuwd. Wel fijn dat er een livestream is.. (hopelijk alleen niet midden in de nacht pas ofzo.. :S)
hahaquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:13 schreef marcodej het volgende:
Een interview bij hem thuis dus:
[ afbeelding ]
3 uur 's nachts geloof ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:56 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Als je hem echt live wil zien, is het hier blijkbaar om 2 of 3 uur 's nachts, dacht ik.
De aankondiging belooft weinig goeds. Vermeend dopingschandaal, beschuldigingen van liegen en bedriegen over zijn dopinggebruik. Lijkt meer er op dat hij zijn straatje wil schoon vegen.quote:Armstrong will address the alleged doping scandal, years of accusations of cheating, and charges of lying about the use of performance-enhancing drugs throughout his storied cycling career.
Ik hoop op dit:quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
De aankondiging belooft weinig goeds. Vermeend dopingschandaal, beschuldigingen van liegen en bedriegen over zijn dopinggebruik. Lijkt meer er op dat hij zijn straatje wil schoon vegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
quote:Interview Oprah met Armstrong niet live op tv
Het anderhalf uur durende interview van Lance Armstrong met televisiester Oprah Winfrey wordt op voorhand opgenomen en is dus niet live op tv te zien. Dat maakten woordvoerders van Oprahs netwerk, Oprah Winfrey Network (OWN), bekend.
Het interview, waarin 'The Boss' in zijn eigen huis in Austin voor het eerst zal reageren op de dopingaffaire waarbij hij betrokken is, wordt op 17 januari omstreeks 15.00 uur (Nederlandse tijd) uitgezonden.
Oprah Winfrey Network wil echter niet onthullen wanneer het opgenomen wordt. Armstrong zou er ook geen geld voor krijgen. Daarnaast benadrukte een woordvoerster van de zender dat de gevallen wielerheld geen inspraak heeft in de samenstelling van het interview en dat geen enkele vraag taboe is.
De Bingostrong.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:43 schreef Dos37 het volgende:
http://comocyco.com/2013/01/09/one-ball-too-many/
Mooi stukje over deze show, met drie mogelijke uitkomsten.
Niet 3 uur 's middags, maar 3 uur 's nachts.quote:
Ja, dat lijkt mij ook idd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef marcodej het volgende:
Niet 3 uur 's middags, maar 3 uur 's nachts.
quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:15 schreef DeeBee het volgende:
Dat interview, zal wel wat worden, een All American Hero in een gescript interview op TV, nog even een showtje opvoeren en de feiten zo weten te draaien dat hij ergens het slachtoffer van is geweest eigenlijk jarenlang en die strijd nog zwaarder was dan de kanker...
Misschien wordt Der Jan nog wel opgevoerd als een of andere Oost-Duitse Bond villain, met geheime EPO-handel vanuit z'n oude Trabant en ja, op dat moment moest Lance natuurlijk ook wel mee gaan doen met de tegenstanders en het gebruiken...
Mocht hij al 'bekennen', dan zal alles zich centreren rond het 'iedereen gebruikte in die tijd, dus ik heb alsnog fair gewonnen'-argument, daar ben ik vrij zeker van. Dat is alsnog complete onzin natuurlijk, maar dat er geen level playing field is als iedereen gebruikt is al uitgebreid in die andere topics besproken (o.a. omkopen van controleurs, genetisch bepaalde effectiviteit van doping (oxygen vector), beschikbaar vermogen, onethische druk om te gebruiken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |