abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121337786

League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok leuk, en die Champions, zitten daar ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, omdat het spel door erg veel hitsige pubertjes gespeeld wordt. Riot harkt dus flink geld binnen door skins en champs met flinke uiers te maken!

Er zijn er op het moment (03-01-2013) 109 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus en pak hem beet elke twee tot drie weken komt er een nieuwe bij!

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.

Cinematic trailer

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.

Lolwiki Complete wiki met veel info over champions, skills, abilities, masteries en items.

Championselect Site met counterpicks

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_121337794
YESSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!

ik voel me best nolife dat ik 6-7 min heb gewacht op de laatste post.
pi_121337808
Zelfs Kensei had beter kunnen maken.
  woensdag 9 januari 2013 @ 00:23:01 #4
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121338042
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:54 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Juist, want die Nunu de tijd geven, hoe miniem ook, om zijn ijsbal te doen, mij te slowen en mijn ondergang te ensuren is wel de juiste keuze.

Nee, ik vond die Flash op zijn plaats, helaas niet veel afstand mee gewonnen maar het is beter dan nog dat kleine eindje van Nunu proberen weg te lopen.
nee want je liep om geen enkele reden terug, je had gewoon naar je toren kunnen wandelen maar jij kiest ervoor terug te lopen en adriaan te spelen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_121338060
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:23 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nee want je liep om geen enkele reden terug, je had gewoon naar je toren kunnen wandelen maar jij kiest ervoor terug te lopen en adriaan te spelen.
Ze hadden me ingehaald en gekilled. Tower dive was easy geweest.
pi_121338223
Maar het is wel duidelijk eigenlijk. Ik post een filmpje van een redelijk goede juke en iedereen krijgt zand in de vagina. (zeer toepasselijk voor jou Dustbrain)
  woensdag 9 januari 2013 @ 00:39:25 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121338465
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:23 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ze hadden me ingehaald en gekilled. Tower dive was easy geweest.
hoe hadden ze je nou weer ingehaald als je gewoon was blijven rennen en op golems was gejumped.
= hun overextended, = team gank free kills.
je had zelf ook een nunu trouwens die kan ook iceball en je speed buffen fyi.
pi_121338624
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:30 schreef Skillstorm het volgende:
Maar het is wel duidelijk eigenlijk. Ik post een filmpje van een redelijk goede juke en iedereen krijgt zand in de vagina. (zeer toepasselijk voor jou Dustbrain)
Nou nou zeg. Ik heb een penis, meneertje! Een vieze weliswaar, maar toch.
pi_121338652
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:46 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Nou nou zeg. Ik heb een penis, meneertje! Een vieze weliswaar, maar toch.
Kan niet. Je was wel butthurt over een video. :o
pi_121338664
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:39 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

hoe hadden ze je nou weer ingehaald als je gewoon was blijven rennen en op golems was gejumped.
= hun overextended, = team gank free kills.
je had zelf ook een nunu trouwens die kan ook iceball en je speed buffen fyi.
Daar kan ik toch niet aan denken in zo'n situatie? Het is wel heel leuk en aardig naroepen wat ik beter kon doen, maar het blijft wel leuk zo'n juke.
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:00:37 #11
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121338937
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:47 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Daar kan ik toch niet aan denken in zo'n situatie? Het is wel heel leuk en aardig naroepen wat ik beter kon doen, maar het blijft wel leuk zo'n juke.
imo had je het zonder die flash ook wel gered.
pi_121339083
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:00 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

imo had je het zonder die flash ook wel gered.
Ik vind dat het wel nodig was.

Maar waar je over praat gaat een beetje nergens over.

Waarom kritiek, altijd, en dan niet alleen jij maar andere mensen ook hier. Zoals Dustbrain.

Ik zeg niet dat we allemaal een groepsknuffel moeten geven maar een beetje fatsoen kan wel.
pi_121339467
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:47 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Kan niet. Je was wel butthurt over een video. :o
Niet zo aanstellen. Ik prijs je video niet omdat ik vind dat er niks te prijzen valt. Ik geef gewoon mijn mening in de vorm van een one-liner. Jij bent degene die butthurt is, om eerlijk te zijn.
pi_121339593
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:28 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Niet zo aanstellen. Ik prijs je video niet omdat ik vind dat er niks te prijzen valt. Ik geef gewoon mijn mening in de vorm van een one-liner. Jij bent degene die butthurt is, om eerlijk te zijn.
Sorry, maar jij stelt je ongelofelijk aan als je op die oneliner aangesproken wordt. _O-

Vol de verdediging in gaan en vervolgens ons denigreren/uitschelden.
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:51:15 #15
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121339728
brahs, :/
pi_121339737
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:38 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Sorry, maar jij stelt je ongelofelijk aan als je op die oneliner aangesproken wordt. _O-

Vol de verdediging in gaan en vervolgens ons denigreren/uitschelden.
Vol in de verdediging gaan en uitschelden? Bedoel je soms dat vaginale zand naar aldiewinterkaapvaren?
Ik vind dat niet bepaald in de verdediging gaan denigeren of uitschelden. Echter, als jij het zo ervaart, sorry hoor jongen. :D

Ik vind dat je eerder jezelf beschrijft wat dat betreft. Maar dat is slechts mijn mening, ik wil niet al verdedigend denigerend zijn en uitschelden
pi_121339741
Als je flash zou gebruiken was flashen richting je eigen turret veel beter
pi_121339878
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:51 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Vol in de verdediging gaan en uitschelden? Bedoel je soms dat vaginale zand naar aldiewinterkaapvaren?
Ik vind dat niet bepaald in de verdediging gaan denigeren of uitschelden. Echter, als jij het zo ervaart, sorry hoor jongen. :D

Ik vind dat je eerder jezelf beschrijft wat dat betreft. Maar dat is slechts mijn mening, ik wil niet al verdedigend denigerend zijn en uitschelden
Ja, nogal. Het is wel verdedigen en hoewel het wel speels geschreven was, was je duidelijk denigrerend tegen hem aan het praten. :D
pi_121339889
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:52 schreef apenkont het volgende:
Als je flash zou gebruiken was flashen richting je eigen turret veel beter
Wat een inzicht
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:20:14 #20
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121339987
wtf noob ik flash altijd in de vijand zn tower, makkelijker om ze te overvallen als je towerdived je weet neger. hun zo schrikken voordeel van verassing etc vet confused hun dan juke auto attacks kapot beuken zoeen dikke mietje hugger, elke game echt.
pi_121340218
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:07 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ja, nogal. Het is wel verdedigen en hoewel het wel speels geschreven was, was je duidelijk denigrerend tegen hem aan het praten. :D
Ja natuurlijk, als ik zijn opmerking onzin vind komt een formulatie daarvan dikwijls denigrerend of onvriendelijk over. Als ik daarbij mijn eigen positie rationaliseer is het automatisch verdedigend, ik snap dus echt niet waarom je doet alsof de karakteristieken van mijn post onheus en misplaatst waren.

Ik begin te denken dat je een heel gevoelig jongentje bent. Dat past maar al te best bij je video, of vind je dat ook denigrerend en schofferend? :P

[ Bericht 4% gewijzigd door dustbrain op 09-01-2013 03:10:21 ]
pi_121340403
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:48 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, als ik zijn opmerking onzin vind komt een formulatie daarvan dikwijls denigrerend of onvriendelijk over. Als ik daarbij mijn eigen positie rationaliseer is het automatisch verdedigend, ik snap dus echt niet waarom je doet alsof de karakteristieken van mijn post onheus en misplaatst waren.

Ik begin te denken dat je een heel gevoelig jongentje bent. Dat past maar al te best bij je video, of vind je dat ook denigrerend en schofferend? :P
Nee, ik verwacht fatsoen en dat kreeg ik niet.

Die irritante one liners zijn gewoon nergens voor nodig.
pi_121341685
Hey stelletje kuthuilies, zullen we het weer over LoL hebben? Zoals bijvoorbeeld dit:
http://www.reddit.com/r/l(...)ut_the_gold_granted/

Junglers krijgen meer gold volgense de patch die nu in de PBE draait! Woohoo! Lijkt me een goede ontwikkeling, alhoewel je misschien nu wel meer junglers krijgt die alleen farmen omdat dat meer gold oplevert dan de occasional gank die goed gaat.

Verder vindt Wickd dat towers gebuffed moeten worden: http://www.reddit.com/r/l(...)_riot_needs_to_buff/

Hij heeft een punt omdat toplaners tegen een goed gecoordineerd team hard geboned worden, maar een grote buff op towers bevordert passief spel. Echter, een buff op de damage van de eerste towerhits lijkt me wel prima, want die doen zeker op tanky toplaners vrijwel geen damage. Dus de damage van towers minder oplopend maken, maar meer flat.

[ Bericht 50% gewijzigd door nyny83 op 09-01-2013 08:51:04 ]
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:14:11 #24
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_121342510
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:24 schreef nyny83 het volgende:
Hey stelletje kuthuilies, zullen we het weer over LoL hebben? Zoals bijvoorbeeld dit:
http://www.reddit.com/r/l(...)ut_the_gold_granted/

Junglers krijgen meer gold volgense de patch die nu in de PBE draait! Woohoo! Lijkt me een goede ontwikkeling, alhoewel je misschien nu wel meer junglers krijgt die alleen farmen omdat dat meer gold oplevert dan de occasional gank die goed gaat.

Verder vindt Wickd dat towers gebuffed moeten worden: http://www.reddit.com/r/l(...)_riot_needs_to_buff/

Hij heeft een punt omdat toplaners tegen een goed gecoordineerd team hard geboned worden, maar een grote buff op towers bevordert passief spel. Echter, een buff op de damage van de eerste towerhits lijkt me wel prima, want die doen zeker op tanky toplaners vrijwel geen damage. Dus de damage van towers minder oplopend maken, maar meer flat.
Zover ik weet was dat ook de bedoeling van Riot, dat junglers in ieder geval early meer farmen i.p.v. in iedere lane opduiken om daar al zoveel druk te zetten dat die lane snowballed. Op zich wel een prima buff imo, zeker voor die trage junglers als amumu ( :+ ).

En towers, mja. Op zich als de gank niet direct lukt doen towers al veel damage.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_121342761
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:14 schreef Zeroku het volgende:

[..]

En towers, mja. Op zich als de gank niet direct lukt doen towers al veel damage.
Mjah het is vooral bij goed gecoordineerde ganks dat dit speelt. Dan pakt de tank turret aggro, laten ze hem later even naar een minion switchen, vervolgens pakt de ander weer wat aggro en kun je als top laner eigenlijk niets doen terwijl je onder je eigen tower staat. Mid/late is dat niet zo erg, maar omdat top zo'n snowball lane is ben je hard genaaid als ze dat doen.
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:30:58 #26
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_121342868
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:26 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Mjah het is vooral bij goed gecoordineerde ganks dat dit speelt. Dan pakt de tank turret aggro, laten ze hem later even naar een minion switchen, vervolgens pakt de ander weer wat aggro en kun je als top laner eigenlijk niets doen terwijl je onder je eigen tower staat. Mid/late is dat niet zo erg, maar omdat top zo'n snowball lane is ben je hard genaaid als ze dat doen.
Hmja, dat wel. Maarja, of dat een nerf waard is.. Anders wordt top weer zo'n eiland net als eerst wat een half uur farmen is voordat er wat gebeurt. Juist zulke high risk- high reward plays met het team in top maken top imo leuk.
pi_121342893
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:30 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Hmja, dat wel. Maarja, of dat een nerf waard is.. Anders wordt top weer zo'n eiland net als eerst wat een half uur farmen is voordat er wat gebeurt. Juist zulke high risk- high reward plays met het team in top maken top imo leuk.
Zijn punt is juist dat doordat de early tower damage klein is het eerder low risk - high reward is ;) Bovendien kun je met die early gold snel een phage of ander tanky item halen zodat je hem met je levelvoordeel en je item all day long kan towerdiven zodat de andere top laner geen enkele kans heeft om terug te komen in de game.
pi_121343422
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:14 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Zover ik weet was dat ook de bedoeling van Riot, dat junglers in ieder geval early meer farmen i.p.v. in iedere lane opduiken om daar al zoveel druk te zetten dat die lane snowballed. Op zich wel een prima buff imo, zeker voor die trage junglers als amumu ( :+ ).

Riot wilde juist met S3 tijdens early game minder invloed van junglers hebben, of zijn ze daarop teruggekomen, lijkt het wel op.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:56:20 #29
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_121343470
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:32 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Zijn punt is juist dat doordat de early tower damage klein is het eerder low risk - high reward is ;) Bovendien kun je met die early gold snel een phage of ander tanky item halen zodat je hem met je levelvoordeel en je item all day long kan towerdiven zodat de andere top laner geen enkele kans heeft om terug te komen in de game.
Ja, dat begreep ik :P. Maar ik denk dat zijn probleem al deels opgelost is door het feit dat early games junglers als Lee Sin al minder 'OP' zijn gemaakt en dat junglers die na level 6 sterker worden juist wat meer worden gespeeld. Als je towers minder damage laat doen krijg je minder van dit soort dives en krijg je waarschijnlijk zulke passive lanes dat je alleen je flash op hoeft te houden zodat je overal van weg kunt flashen en je bent veilig. Dat lijkt me ook niet echt wenselijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:54 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Riot wilde juist met S3 tijdens early game minder invloed van junglers hebben, of zijn ze daarop teruggekomen, lijkt het wel op.
Ja, dat is wat ik bedoel :P. Meer farmen in jangles = minder invloed op lanes :+.
pi_121343703
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:56 schreef Zeroku het volgende:

[..]
Als je towers minder damage laat doen krijg je minder van dit soort dives en krijg je waarschijnlijk zulke passive lanes dat je alleen je flash op hoeft te houden zodat je overal van weg kunt flashen en je bent veilig. Dat lijkt me ook niet echt wenselijk.
Dives zijn prima en zelfs wenselijk, maar omdat top zo'n snowball lane is word je vooral hard gepakt als je al zo snel gedived wordt (lvl 2 a 3). Je kan er ook weinig tegen doen omdat de jungler early net zo hard levelt als top door de XP die de blue of red buff geeft. Als ze de tower damage meer flat maken denk ik dat de game iets beter gebalanceerd is.
pi_121343855
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:05 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Dives zijn prima en zelfs wenselijk, maar omdat top zo'n snowball lane is word je vooral hard gepakt als je al zo snel gedived wordt (lvl 2 a 3). Je kan er ook weinig tegen doen omdat de jungler early net zo hard levelt als top door de XP die de blue of red buff geeft. Als ze de tower damage meer flat maken denk ik dat de game iets beter gebalanceerd is.
Ik mis denk even je punt, bedoel je dat de tower gesloopt wordt op lvl 2/3 ?
  woensdag 9 januari 2013 @ 10:14:30 #32
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_121343914
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:12 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Ik mis denk even je punt, bedoel je dat de tower gesloopt wordt op lvl 2/3 ?
Het gaat over dives, early pushes kun je niet tegenhouden met meer turret damage. Ofja, dat kan deels wel trouwens :').
pi_121344057
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:14 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Het gaat over dives, early pushes kun je niet tegenhouden met meer turret damage. Ofja, dat kan deels wel trouwens :').
Ah op die fiets. Als top + jungler je diven op lvl 2/3 kill je toch gewoon de minions zodat de toren de divers killed? Ik zie het probleem niet zo. Daarbij verliezen ze XP omdat er nu 2 top zijn, de jungler verliest farm als hij geen kill krijgt. Win win.
pi_121344326
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:19 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Ah op die fiets. Als top + jungler je diven op lvl 2/3 kill je toch gewoon de minions zodat de toren de divers killed? Ik zie het probleem niet zo. Daarbij verliezen ze XP omdat er nu 2 top zijn, de jungler verliest farm als hij geen kill krijgt. Win win.
Het probleem is nu dat de tower te weinig damage doet om ze te killen. De eerste 2 tower shots doen relatief weinig damage, dus als ze de aggro laten wisselen (eerst tank, dan creep, dan andere diver) heb je relatief weinig last van de tower damage.
pi_121344448
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:32 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Het probleem is nu dat de tower te weinig damage doet om ze te killen. De eerste 2 tower shots doen relatief weinig damage, dus als ze de aggro laten wisselen (eerst tank, dan creep, dan andere diver) heb je relatief weinig last van de tower damage.
Maar dan is het geen dive, want je raakt pas de agro kwijt als je uit de range van de tower bent. Hoe zou de aggro dan moeten wisselen ?

Zolang je top niet dood gaat is de enige die in deze situatie faalt degene die aan het diven zijn volgens mij :P
pi_121344530
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:37 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Maar dan is het geen dive, want je raakt pas de agro kwijt als je uit de range van de tower bent. Hoe zou de aggro dan moeten wisselen ?

Zolang je top niet dood gaat is de enige die in deze situatie faalt degene die aan het diven zijn volgens mij :P
Je loopt gewoon 1 miliseconde uit range, en de tower switcht aggro naar een creep waarna jouw cooldowns weer gereset zijn voor een nieuwe combo, en dan ga je verder met je dive. Dit alles is binnen een paar seconden gebeurd. En die top gaat echt wel dood als je het een beetje fatsoenlijk coordineert.
pi_121344686
Dat vind ik vind geen dive, een dive is op een champ springen onder zijn toren, zorgen dat hij niet weg kan en hem killen. Dit terwijl er geen creeps zijn die de aggro overnemen.

Die top gaat dan alleen dood als deze geen flauw benul heeft wat hij aan het doen is. Echt het enige wat je hoeft te doen is naar achteren lopen om deze situatie te counteren. En wat willen ze dan doen, de 5e minuut de toren pushen en daarmee zichzelf in de vingers snijden :P
pi_121344795
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:45 schreef Ame_thyst het volgende:
Dat vind ik vind geen dive, een dive is op een champ springen onder zijn toren, zorgen dat hij niet weg kan en hem killen. Dit terwijl er geen creeps zijn die de aggro overnemen.

Die top gaat dan alleen dood als deze geen flauw benul heeft wat hij aan het doen is. Echt het enige wat je hoeft te doen is naar achteren lopen om deze situatie te counteren. En wat willen ze dan doen, de 5e minuut de toren pushen en daarmee zichzelf in de vingers snijden :P
Lol wut? Als je dived hoef je niet perse een persoon te killen?
pi_121344805
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:45 schreef Ame_thyst het volgende:

nee, gewoon jou killen, backen en profiteren van de extra gold. Naar achteren lopen? Zodat je zelf ook uit tower range bent?
pi_121344841
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:48 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Lol wut? Als je dived hoef je niet perse een persoon te killen?
Hoeft niet maar dat is wel wat degene die dived wil bereiken.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:49 schreef nyny83 het volgende:

[..]

nee, gewoon jou killen, backen en profiteren van de extra gold. Naar achteren lopen? Zodat je zelf ook uit tower range bent?
Ja als lvl 2/3 sure.. Achter de tower is er ook nog een gebied waar je in range bent hè
Niemand die op lvl 2/3 zolang de tower kan tanken.
pi_121345651
Ik heb het gister nog zien gebeuren bij Wickd. Zomaar weglopen is niet echt een optie als je geslowed wordt door Irelia's E en daarna getaunt wordt door de jungle Shen. Na de gank en wat free farm kon Wickd snel een phage halen en kon hij al vrij snel gewoon 1v1 towerdiven zonder dat zijn tegenstander er iets aan kon doen .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 9 januari 2013 @ 11:23:57 #42
300347 MrManuel
pi_121345973
Te weinig LoL gespeeld de laatste tijd..
En teveel loses.. Elk potje flamers.. bah
[i]~ The impossible is easy![/i]
  woensdag 9 januari 2013 @ 11:31:24 #43
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121346244
Beginnen idd wel telkens meer flamers te komen in LoL.
Veel mensen die 'fuckdameta' doen e.d
Denkende dat ze goed zijn, maar dan binnen 10 minuten 0/5/0 staan.
Tadumtiedum.
pi_121346290
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 11:13 schreef nyny83 het volgende:
Ik heb het gister nog zien gebeuren bij Wickd. Zomaar weglopen is niet echt een optie als je geslowed wordt door Irelia's E en daarna getaunt wordt door de jungle Shen. Na de gank en wat free farm kon Wickd snel een phage halen en kon hij al vrij snel gewoon 1v1 towerdiven zonder dat zijn tegenstander er iets aan kon doen .
filmpje?
  woensdag 9 januari 2013 @ 11:38:19 #45
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_121346453
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 11:31 schreef Djurres het volgende:
Beginnen idd wel telkens meer flamers te komen in LoL.
Veel mensen die 'fuckdameta' doen e.d
Denkende dat ze goed zijn, maar dan binnen 10 minuten 0/5/0 staan.
Gisteren in ranked pick ik Vayne, ik zeg Nunu would be awesome en dan boeit het me verder nog niet als iemand Sona of Taric ofzo pakt, dat gaat altijd wel goed. Gaat onze support Mundo :'). Jat de helft van de farm, ipv mij te defenden voor Ashe gaat hij solo Nunu proberen te killen en eindig ik 1/5 ofzo in lane. Met Teemo splitpush uiteindelijk nog met geluk kunnen winnen, maar echt :'). Zo'n faalpotje weer.
pi_121346993
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 11:32 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

filmpje?
Heb ik niet. Hij streamde gewoon, maar heb geen tijd etc. Het was in ieder geval in een game waarbij hij Irelia speelde en de opponent Riven.

edit: http://www.lolking.net/summoner/euw/71500#history
De game waarin hij 16/4/5 ging als Irelia.

[ Bericht 14% gewijzigd door nyny83 op 09-01-2013 12:11:50 ]
  woensdag 9 januari 2013 @ 12:45:27 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121348534
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:24 schreef nyny83 het volgende:

dat vind ik al een jaar, maar goed ik heb geen camera op me gericht natuurlijk.
pi_121350402
Daarom plaats ik altijd een ward in mijn jungle als toplane. Dan zie je ze mijlenver aankomen.
pi_121351767
Gister voor het eerst met Blitzcrank gespeeld, wat zijn die pulls heerlijk! Normals game en een potje ARAM gedaan beide gewonnen. Eerste game gelijk een mirror lane en daarbij was onze ADC niet zo sterk dus heb op een gegeven moment maar een rabadon's gekocht! :D Leuk potje..
pi_121352443
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:32 schreef nyny83 het volgende:

[..]

tower dive op lvl 2/3?
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:44:57 #51
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121352961
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:17 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Gister voor het eerst met Blitzcrank gespeeld, wat zijn die pulls heerlijk! Normals game en een potje ARAM gedaan beide gewonnen. Eerste game gelijk een mirror lane en daarbij was onze ADC niet zo sterk dus heb op een gegeven moment maar een rabadon's gekocht! :D Leuk potje..
Ik speel ook al een tijdje met blitz. Persoonlijk ga ik graag AP support, gewoon mobility boots met furor enchant, eerst Q, E, en dan W, Dan eerst Q maxen, dan W maxen, en dan E, natuurlijk ook je ults pakken. Kan je gewoon vrij rap op een tegenstander af lopen, (520 movementspeed) en dan epic grabben, je E doen, en ulten. Pak je op een ADC oid al half health.

Verder meerstal mobility boots, aegis of the legion's, ruby sightstone, mana manipulator en dan AP, raba en abby's sceptre.

Gaat altijd wel leuk :)
Tadumtiedum.
pi_121353077
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:08 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Wat een inzicht
:( niet pesten jij!

de 4e game van azubu frost tegen blaze ... just wow
500+ farm in 45 minuten, captain jack OP

3 inhibs down en alsnog winnen
pi_121354167
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:32 schreef dustbrain het volgende:

[..]

tower dive op lvl 2/3?
Yup, de top en de jungler kunnen afhankelijk van de matchup en de hoeveelheid aanwezige CC, mits ze het goed coordineren, op lvl 2 of 3 al een towerdive gank opzetten.
pi_121354291
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:13 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Yup, de top en de jungler kunnen afhankelijk van de matchup en de hoeveelheid aanwezige CC, mits ze het goed coordineren, op lvl 2 of 3 al een towerdive gank opzetten.
Vind het niet echt realalistisch, welke cc is zo krachtig zonder dat het een skillshot is? Gewoon de ccs ontwijken en rondjes rennen om de toren.
pi_121355049
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:47 schreef apenkont het volgende:

[..]

:( niet pesten jij!

de 4e game van azubu frost tegen blaze ... just wow
500+ farm in 45 minuten, captain jack OP

3 inhibs down en alsnog winnen
link?
pi_121355750
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:44 schreef Djurres het volgende:

[..]

Ik speel ook al een tijdje met blitz. Persoonlijk ga ik graag AP support, gewoon mobility boots met furor enchant,eerst Q, E, en dan W, Dan eerst Q maxen, dan W maxen, en dan E,natuurlijk ook je ults pakken. Kan je gewoon vrij rap op een tegenstander af lopen, (520 movementspeed) en dan epic grabben, je E doen, en ulten. Pak je op een ADC oid al half health.

Verder meerstal mobility boots, aegis of the legion's, ruby sightstone, mana manipulator en dan AP, raba en abby's sceptre.

Dat is best slecht. Je Q moet als laatst
pi_121355797
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:44 schreef Djurres het volgende:

[..]

Ik speel ook al een tijdje met blitz. Persoonlijk ga ik graag AP support, gewoon mobility boots met furor enchant, eerst Q, E, en dan W, Dan eerst Q maxen, dan W maxen, en dan E, natuurlijk ook je ults pakken. Kan je gewoon vrij rap op een tegenstander af lopen, (520 movementspeed) en dan epic grabben, je E doen, en ulten. Pak je op een ADC oid al half health.

Net nog een potje gedaan. Wij begonnen bovenin, dus loop met m'n ADC naar dragon en pull uit de tri-bush zonder vision, die Vayne wist niet wat haar overkwam. Ze probeer nog terug te flashen maar failde, mooi first-blood! :*
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:25:41 #58
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121357261
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:51 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Waarom als laatst?
Jij zou dus Q, E, W doen, en dan eerst je W maxen? Want E geeft alleen cooldown reduction, en zelf je Q op max heeft een nog langere cooldown dan je E.
Tadumtiedum.
pi_121357774
Eerste level Q pakken, daarna als je full support gaat W -> E en als je hybride support of top gaat E -> W (prima damage op je knock up).

Q an sich moet je voor de utility, niet de damage nemen. Die is redelijk maar niet fantastisch.
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:51:12 #60
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121358276
Ok.

Tevens dit.
Tadumtiedum.
pi_121358538
Die Cho build :')
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:08:06 #62
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_121358873
Je kunt Q best maxen op Blitzy voor de cooldown. Zijn genoeg mensen die dat doet.
pi_121359153
Net bijna een 3vs5 gewonnen, die leavers echt schijtziek wordt je ervan..
pi_121359737
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:51 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Die max is als eerst vanwege de lagere cooldowns, gelijke mana costs en de relatief hoge base dmg in rank 5 op lvl 9 (300 AP dmg + 100% AP). Eén Q/E/R combo doet ontzettend veel schade als je op deze manier levelt en kan je de lane helpen winnen.
pi_121362503
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:51 schreef Djurres het volgende:
Ok.

Tevens dit.
[ afbeelding ]
Wat moeten we zien?
Conscience do cost.
  woensdag 9 januari 2013 @ 18:49:19 #66
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_121362561
Outlane je Ez mid 3-0, komt Janna erbij, haal ik Janna en Ez beide neer dus 5-0, komt Sejuani (jungler) erbij, dan kan ik het niet houden natuurlijk.
Tegelijkertijd kunnen onze Sejuani+Singed geen lane winnen van Malphite en onze Khazix en Blitz niet van Caitlyn.
Dus hun staan 1-3-1 alle lanes te winnen...
  woensdag 9 januari 2013 @ 19:48:47 #67
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_121365190
Eerste pentakill ooit :D met miss fortune, heimerdinger escapde maar na quadra maakte het me niet meer uit of ik dood ging. ik towerdive en exhaust hem en hij killed mij en ik hem maar daardoor wel penta :D.
  woensdag 9 januari 2013 @ 20:02:39 #68
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_121365795
heeft iemand tip hoe je mid speelt tegen AD casters, word er ziek van iedere keer mijn lane te verliezen tegen zed en talon
Wat doe ik hier?
  woensdag 9 januari 2013 @ 20:05:26 #69
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_121365934
Ook een ad caster gaan en harder farmen.
  woensdag 9 januari 2013 @ 20:31:09 #70
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_121367378
Waar zijn die FOK! wedstrijden dan?

Moeilijk veel mensen die LoL spelen hier op FOK! :)

Als Dustbrain mij misschien even op de lijst zou willen zetten?
Accname: Isilith.
Je kan me vinden bij de bloemist
  woensdag 9 januari 2013 @ 20:32:38 #71
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121367459
Godverdomme, deze AShe speelde het continu klaar om van de 5 man die hij kon ulti'en alleen Olaf te hitten :').

En uiteraard niet communiceren, want dat doen de mongolen ook nooit :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_121370050
Ik win werkelijk alles als Blitz _O_ Altijd die noobs botlane carrien, je weet hoe deze gaat.
pi_121372087
Er gaat weer van alles mis bij Riot :')

Ik zit nu in een score overzicht met links de champions en daarbij de namen, maar die namen zijn niet gelijk aan de namen rechts waar je mensen kunt honoren en reporten etc. De namen die niet kloppen zijn de namen bij de champions en de score. Die waren nog van de vorige game...
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:12:02 #74
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_121373181
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:12:34 #75
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_121373221
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:14 schreef Keselo het volgende:
Ik win werkelijk alles als Blitz _O_ Altijd die noobs botlane carrien, je weet hoe deze gaat.
Blitz en Alistar botlane is altijd leuk :D
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_121376901
quote:
Mij kun je niet carryen als ik AD speel
  woensdag 9 januari 2013 @ 23:21:06 #77
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_121376928
quote:
Ik haat het als ik tegen blitz speel en mijn lanepartner weet niet hoe hij zich moet positioneren.
Als de enemy blitz een beetje zuigt dan lok ik em trouwens uit, laat em lekker grabben en mana wasten of na zn gemiste grab meteen een harde engage.

Gister speelde mn broertje blitz in ik MF had hij 7 kills en ik 4 ofzo aan het einde. Hij gooit telkens expres dat handje als ze bijna dood waren om mij te pesten :').

Ik speelde laatsts trouwens tegen een teemo + maplhite en ik was MF met blitz maar ik kon niets in deze lane. Elke keer als ik wilde herassen kwam die malpthite met zo'n kutsteen aanrollen 3 stenen en ik ben dood.... hij ging ook telkens voor teemo staan als schild dus blitz grab was bijna onmogelijk.
  donderdag 10 januari 2013 @ 02:41:28 #78
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121381740
onhit tresh top, blitz sup bot.

jiji.
pi_121387731
Wat is de gouden tip om als bijv. Malp of Shen early game een beetje nuttige ganks te geven? Ik doe namelijk 0 damage met hun early game en alleen een rollende steen of een taunt heb je niet zoveel aan.

Met bijv. Xin of Olaf daarentegen heb je wat CC en wat damage waardoor dit wel redelijk vaak lekker gaat.

Mijn ingame naam is trouwens Blema. ;)
pi_121388124
Akali zo fijn
pi_121393781
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:46 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Wat is de gouden tip om als bijv. Malp of Shen early game een beetje nuttige ganks te geven? Ik doe namelijk 0 damage met hun early game en alleen een rollende steen of een taunt heb je niet zoveel aan.

Met bijv. Xin of Olaf daarentegen heb je wat CC en wat damage waardoor dit wel redelijk vaak lekker gaat.

Mijn ingame naam is trouwens Blema. ;)
Je moet als Malphite een beetje mazzel hebben dat de tegenstander overextend. Als Shen is het gewoon een kwestie van je taunt raken en blijven aanvallen met je redbuff. Als ze flashen kom je een minuut later terug en als ze niet flashen is het vrijwel zeker een kill.
pi_121395383
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:00 schreef Snorrenbaard het volgende:
Akali zo fijn
Eens :)
pi_121395929
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:36 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Eens :)
Voordeel is dat als je Shroud als eerste pakt, dat je dan als één van de weinige champs ook echt vanaf begin af aan met één hand kunt spelen. Stukken beter dan de meeste champs dan toch iig.
pi_121395935
weer een warning, wat is deze. :')

http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/en/case/638252/#nogo

Best oneerlijk want ik ben nooit begonnen met schelden. Nu kan ik weer 2 maanden geen mensen uitschelden. :'(
pi_121396660
"ja maar juf, hij begon!" Flikker toch op man. Als je loopt te flamen loop je te flamen en verdien je een ban. Degene die begon ook.
pi_121396724
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:10 schreef nyny83 het volgende:
"ja maar juf, hij begon!" Flikker toch op man. Als je loopt te flamen loop je te flamen en verdien je een ban. Degene die begon ook.
Maar die krijgt dus geen report niks. Ik wist niet dat je nu ineens voor tribunal kon verschijnen met een enkele report.

Maar dat van flamen vind ik wel aanstellerig. als iemand mensen op hun bek loopt te slaan verdiend hij een klap terug zonder dat het slachtoffer daarvoor een straf verdiend vind ik.
pi_121396756
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:12 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Maar die krijgt dus geen report niks. Ik wist niet dat je nu ineens voor tribunal kon verschijnen met een enkele report.
Je bent 6x gereport, 6 verschillende cases. Dan kom je wel in tribunal. En hoe weet je dat hij geen report krijgt?
pi_121396772
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:12 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Je bent 6x gereport, 6 verschillende cases. Dan kom je wel in tribunal.
Waarvan ik flamde in slechts 2 van de cases, dikke bullshit

omdat ze beide nl spraken
  donderdag 10 januari 2013 @ 16:40:28 #89
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121397979
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:51 schreef dustbrain het volgende:

ik had ook punish geklikt ivbm schelden met k. :/
pi_121398006
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik had ook punish geklikt ivbm schelden met k. :/
Jij herinnerd je die case? :D
  donderdag 10 januari 2013 @ 16:42:44 #91
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121398075
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:41 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Jij herinnerd je die case? :D
hypotetisch.
pi_121398404
Baaj ik kan me nog van een tijdje terug herinneren dat er een hoop gekanker van jou in wat threads op het lol forum stonden
pi_121398477
Met het topic "Kankerashe" als hoogtepunt _O_
  donderdag 10 januari 2013 @ 16:52:01 #94
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121398490
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:50 schreef Snorrenbaard het volgende:
Baaj ik kan me nog van een tijdje terug herinneren dat er een hoop gekanker van jou in wat threads op het lol forum stonden
verkeerd geinterpeteerd, wat ik al 300 x heb uitgelegd, ik kan niet tegen mensen die met k schelden en ik had een goepje nederlanders in mn team dat de hele match door op zn minst 1000 x het woord in de mond/vingers namen. Daar had ik toen een thread over gemaakt.
pi_121398574
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=599701

quote:
als ik 20x ping en er door alle wards op de map duidelijk te zien is dat er 3 op je af komen terwijl je als een kankerdebiel blue probeert te pakken die je nieteens nodig hebt blijf dan niet een halve minuut stilstaan maar kanker een eind op.

en in teamfights focus je vayne die je gefed hebt en niet kanker udyr met guardian angel.

hopelijk tot nooit meer ziens en krijg de kanker.
  donderdag 10 januari 2013 @ 17:00:19 #97
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121398903
quote:
ik was ashe. wat ik neerzette werd tegen mij gezegd in post game chat.

dat heb ik dus al 300x eerder uitgelegd.

dat was ook het potje waarop ik dus besloot nooit meer ranked te spelen en heb dat ook 3 kwart jaar vol gehouden, tot het eind van season 2.
pi_121399103
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Voordeel is dat als je Shroud als eerste pakt, dat je dan als één van de weinige champs ook echt vanaf begin af aan met één hand kunt spelen. Stukken beter dan de meeste champs dan toch iig.
Maakt niet uit, ik vind het een coole champion. Ik weet dat met 1 pink ward die shroud 1/3de van zijn functionaliteiten kwijt raakt, maar dat maakt haar voor mij niet minder leuk. En ofc zijn er betere champions, maar die vind ik vaak minder leuk en tenslotte speel ik dit spel nog altijd voor de fun :Y

Over akali gesproken: Healt akali via spell vamp ook van de magic dmg die haar passive doet?
pi_121399634
Ik vind het juist fijn als de tegenstander pinkwards haalt als ik Akali speel, Dan zet ik of mijn Shroud er gewoon buiten. Of ik gebruik hem even niet tot de ward weg is. En als de tegenstander constant zn pink ward in de lane pleurt kost het hem meer geld dan dat hij eraan verdient (niet doodgaan). Bij een laning phase van 20 minuten moet hij dus 7 keer een pink ward van 125g kopen = 875g
pi_121399751
Tevens, uit die thread van Baaj;

quote:
22-02-2012
why do dutchies always say cancer and not f a g or as shole or something? is it common in dutch that they got cancer due marijuana?
:')
  donderdag 10 januari 2013 @ 17:45:25 #101
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121400649
pi_121401071
Oeehe baaj jij bent qaan het praten met hem nu!!!
pi_121401144
Calsot is homo
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:06:03 #104
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_121401243
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:03 schreef Lamabal het volgende:
Calsot is homo
:').
pi_121401519
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:03 schreef Lamabal het volgende:
Calsot is homo
pi_121401881
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:13 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Waarvan ik flamde in slechts 2 van de cases, dikke bullshit

omdat ze beide nl spraken
Je ban is gewoon terecht, ga ergens anders huilen ^O^
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:40:43 #107
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121402409
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:51 schreef dustbrain het volgende:

http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/en/case/638252/#nogo

Best oneerlijk want ik ben nooit begonnen met schelden. Nu kan ik weer 2 maanden geen mensen uitschelden. :'(
Wat ben jij een ontzettende josti :D.
pi_121402520
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:12 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Maar dat van flamen vind ik wel aanstellerig. als iemand mensen op hun bek loopt te slaan verdiend hij een klap terug zonder dat het slachtoffer daarvoor een straf verdiend vind ik.
In deze gevallen ja: noodzakelijke verdediging van eigen of eens anders lijf, eerbaarheid of goed tegen ogenblikkelijke, wederrechtelijke aanranding. Je vergelijking is krom dus.
pi_121403214
OP as fuck hehe

donderdag 10 januari 2013 @ 19:09:03 #110
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121403602
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef Snorrenbaard het volgende:
Oeehe baaj jij bent qaan het praten met hem nu!!!
nothing new bra.
  donderdag 10 januari 2013 @ 19:20:24 #112
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121404059
quote:
waarom dat stemmetje zo irritant hoog tho :l
beetje onmannelijk.
  donderdag 10 januari 2013 @ 19:40:08 #113
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121404919
first time eve nu. Eens zien wat dat word, keertje oefenen op een botgame en dan maar is pvp doen.
Tadumtiedum.
  donderdag 10 januari 2013 @ 19:50:11 #114
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
  donderdag 10 januari 2013 @ 20:19:18 #115
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_121406662
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 19:40 schreef Djurres het volgende:
first time eve nu. Eens zien wat dat word, keertje oefenen op een botgame en dan maar is pvp doen.
Eve <3
pi_121407745
Samen met FOK! een keer een 5 man premade doen?
pi_121409355
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:43 schreef znarch het volgende:

[..]

In deze gevallen ja: noodzakelijke verdediging van eigen of eens anders lijf, eerbaarheid of goed tegen ogenblikkelijke, wederrechtelijke aanranding. Je vergelijking is krom dus.
Ik ben niet gebanned, en die vergelijking gaat niet krom op dat wat ik ermee probeer te zeggen. Als iemand je iets flikt, hoor je hem datzelfde terug te kunnen flikken. Als iemand in mijn schoen poept, hoor ik zonder gezeik in zijn schoenen te kunnen poepen. Als iemand geleend geld niet teruggeeft, hoe ik hem ook niks terug te betalen. Maar sociale kwesties zijn altijd lastig foor FOKers.
pi_121409434
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:11 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ik ben niet gebanned, en die vergelijking gaat niet krom op dat wat ik ermee probeer te zeggen. Als iemand je iets flikt, hoor je hem datzelfde terug te kunnen flikken. Als iemand in mijn schoen poept, hoor ik zonder gezeik in zijn schoenen te kunnen poepen. Als iemand geleend geld niet teruggeeft, hoe ik hem ook niks terug te betalen. Maar sociale kwesties zijn altijd lastig foor FOKers.
In jouw kleine wereldje misschien. In deze maatschappij waar volwassenen het voor het zeggen hebben gelukkig niet.
pi_121409506
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:12 schreef znarch het volgende:

[..]

In jouw kleine wereldje misschien. In deze maatschappij waar volwassenen het voor het zeggen hebben gelukkig niet.
In de gamewereld ook, wat overigens geen gecontrolleerde volwassen wereld is, dat het jouw wereld is terzijde. Kromme vergelijking dus. ^O^
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:15:01 #120
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_121409586
Wordt de OP eigenlijk nog ooit bijgewerkt qua namen?
pi_121409683
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:13 schreef dustbrain het volgende:

[..]

In de gamewereld ook, wat overigens geen gecontrolleerde volwassen wereld is, dat het jouw wereld is terzijde. Kromme vergelijking dus. ^O^
Nee, je zit er weer naast. Anders was je niet gepunished door tribunal wel? De summoners code is duidelijk zat. Dat jij het er persoonlijk niet mee eens bent heeft daar verder niets mee te maken.
pi_121410095
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:16 schreef znarch het volgende:

[..]

Nee, je zit er weer naast. Anders was je niet gepunished door tribunal wel? De summoners code is duidelijk zat. Dat jij het er persoonlijk niet mee eens bent heeft daar verder niets mee te maken.
Tribunal is niet gecontrolleerd omtrent wat een goede online-omgangsvorm is of onvergelijkbaar met de maatschappij waarin gewoon 'controle' duidelijk een grote rol speelt. dude wat autistisch xD
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:05:59 #123
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_121412930
Net een onofficiële pentakill in een teamfight, had een quadra en was net te laat met mijn vijfde kill.
pi_121413689
quote:

[..]

quote:
Maar sociale kwesties zijn altijd lastig foor FOKers.
pi_121415971
quote:
_O- _O-
pi_121416151
Wat is volgens jullie de beste 3vs3 ranked combo? Wij spelen vaak Tank,Ap offtank en adcarry lijkt goed te werken 3-1 nu
  donderdag 10 januari 2013 @ 23:30:39 #127
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_121418146
Ik beloofde mezelf, 1 game te doen dan weer te gaan leren.
Krijg ik dit:

20 minute surrender, ergste was nog dat ik niet eens beste was, na 20 minuten stonden wij 30-3 ofzo...
Jammer dat ik heb doorgedrukt, want sloeg echt nergens op.
pi_121418937
Voor dit soort games is de naam nou. 'T was voor geen van het leuk om zo op hun mieter te krijgen (props aan Blitz voor de grabs wel, zonder die vaardigheden was ik nergens!) en zeker niet van iemand waarvan je denkt dat hij uit '98 komt.

Heb regelmatig doodsverwensingen na de loadingscreen, maar het onbegrip als de scores oplopen is ook erg leuk.

Van de vier deaths waren volgens mij de drie laatste tegen Swain (de eerste bij de eerste triple onder tegenstanders toren), daar begin je met shuishy builds niks.

Zit nog in dubio of dit een optimale build was (weet vrij zeker van niet nl.), maar ben niet zo thuis in de s3 AD items. Suggesties?
pi_121420072
2 phantomdancers en een runaan :"D?!
Had je sowieso een pd kunnen vervangen voor BT
pi_121420092
De enemies zogen best hard. Ik wil een gamescreen zien waarbij de poster heel goed ging en het hele team nek aan nek. Waar is trouwens jajong? Hij was pro!(denk ik)
pi_121420153
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Voor dit soort games is de naam nou. 'T was voor geen van het leuk om zo op hun mieter te krijgen (props aan Blitz voor de grabs wel, zonder die vaardigheden was ik nergens!) en zeker niet van iemand waarvan je denkt dat hij uit '98 komt.

Heb regelmatig doodsverwensingen na de loadingscreen, maar het onbegrip als de scores oplopen is ook erg leuk.

[ afbeelding ]

Van de vier deaths waren volgens mij de drie laatste tegen Swain (de eerste bij de eerste triple onder tegenstanders toren), daar begin je met shuishy builds niks.

Zit nog in dubio of dit een optimale build was (weet vrij zeker van niet nl.), maar ben niet zo thuis in de s3 AD items. Suggesties?
Waarom geen boots?
  vrijdag 11 januari 2013 @ 00:14:36 #132
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121420183
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:13 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Waarom geen boots?
Je boots vervanger door een PD als laatste is beter dan je boots zo houden volgens mij.
pi_121420203
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:14 schreef Salamando het volgende:

[..]

Je boots vervanger door een PD als laatste is beter dan je boots zo houden volgens mij.
Lol? Nooit aan gedacht eigenlijk! :o Niet met ashe lijkt mij
  vrijdag 11 januari 2013 @ 00:15:36 #134
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121420221
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:15 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Volgens mij met elke AD carry.
pi_121420245
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:15 schreef Salamando het volgende:

[..]

Volgens mij met elke AD carry.
Owja natuurlijk, in iets hogere elo ranked zal het vast wel werken. Dan moet de ad carry gewoon auto-attacken en beschermd worden
  vrijdag 11 januari 2013 @ 00:24:40 #136
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121420580
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wat is volgens jullie de beste 3vs3 ranked combo? Wij spelen vaak Tank,Ap offtank en adcarry lijkt goed te werken 3-1 nu
jayce + shen bot, teemo/rumble/darius top.
pi_121421111
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:24 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

jayce + shen bot, teemo/rumble/darius top.
Waarom rumble en niet malphite met mana reg stack.
pi_121421223
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[ afbeelding ]

_O- goeie tactiek wel. Als ik iemand met zo'n naam tegen zou komen zou ik denken dat ik óf te maken heb met een volslagen idioot van 14, óf een troll die zo'n naam kiest en gaat lopen feeden, óf iemand die die naam satirisch kiest maar verder wel redelijk tot goed speelt.
pi_121421339
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:43 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

_O- goeie tactiek wel. Als ik iemand met zo'n naam tegen zou komen zou ik denken dat ik óf te maken heb met een volslagen idioot van 14, óf een troll die zo'n naam kiest en gaat lopen feeden, óf iemand die die naam satirisch kiest maar verder wel redelijk tot goed speelt.
ik snap niet hoe 'satirisch' in die context past. ik heb het opgezocht voor weer een cool nieuw woordje maar wat doet ie daar nou dan godsamme?

Of vinden mensen het vervelend als iemand insinueert 14 te zijn?
pi_121421399
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:48 schreef dustbrain het volgende:

[..]

ik snap niet hoe 'satirisch' in die context past. ik heb het opgezocht voor weer een cool nieuw woordje maar wat doet ie daar nou dan godsamme?

Satirisch in de zin dat je een beetje spot met de mensen die de termen YOLO en SWAG gebruiken om stoer te doen.
pi_121421460
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Satirisch in de zin dat je een beetje spot met de mensen die de termen YOLO en SWAG gebruiken om stoer te doen.
ow de rest van de naam. ik vind yolo-roepers inderdaad fucking irritant. Als ze winnen verdienen ze een schok aan de anus d.m.v twee startkabels aan het konthaar
pi_121421755
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:52 schreef dustbrain het volgende:

[..]

ow de rest van de naam. ik vind yolo-roepers inderdaad fucking irritant. Als ze winnen verdienen ze een schok aan de anus d.m.v twee startkabels aan het konthaar
Waarschijnlijk roepen ze dan YOLO de seconde voordat ze worden geëlektrocuteerd.

_O-
pi_121422627
We moeten eigenlijk een FOKbattle houden. :D

(geen malphite, shen, shaco en dat soort anti-noob champs)
  vrijdag 11 januari 2013 @ 02:38:23 #144
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121422878
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:48 schreef dustbrain het volgende:

[..]

je wist nog niet wat satire betekende? :'(
pi_121422988
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 02:38 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

je wist nog niet wat satire betekende? :'(
Nee, en niemand gebruikt dat woord. Schofferend, aanstootgevend of storend wordt daarintegen wel veel gebruikt.
pi_121423135
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:58 schreef dustbrain het volgende:
We moeten eigenlijk een FOKbattle houden. :D

(geen malphite, shen, shaco en dat soort anti-noob champs)
1v1 of aan welk formaat denk je?
  vrijdag 11 januari 2013 @ 06:43:25 #147
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_121423370
Heb eigenlijk tentamens maar heb de hele fucking nacht doorgespeeld :')

(zitten 2 dubbele tussen zie ik).

heeft iemand trouwens azubu blaze vs azubu frost gezien? in game 4 heeft Cpt Jack meer dan 500 cs heeft zn boots verkocht en naast zn GA alleen maar ad items op caitlyn daardoor winnen ze terwijl ze dik achter stonden (3 inhibs down) wat een baas! _O_.

deze dus:

[ Bericht 8% gewijzigd door Drakire op 11-01-2013 07:08:18 ]
pi_121423475
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:11 schreef SuperKaasNacho het volgende:
2 phantomdancers en een runaan :"D?!
Had je sowieso een pd kunnen vervangen voor BT
Volgens mij zit je dan nog niet aan de AS cap en dan is de MS handig voor positioning tegen Swain. Zowel mid alsook top verloren we, jayce en swain kwamen redelijk fed en farmed uit laningphase

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:12 schreef dustbrain het volgende:
De enemies zogen best hard. Ik wil een gamescreen zien waarbij de poster heel goed ging en het hele team nek aan nek. Waar is trouwens jajong? Hij was pro!(denk ik)
Dat viel trouwens best mee hoor, zelfs de Draven die in laning phase toch al rap 1/5 of 1/6 stond was niet echt slecht te noemen. Die Blitz wist echt wat hij aan het doen was, we hoefden bijna geen enkele keer 5v5 omdat hij dan toch net van tevoren weer iemand wist te grabben.

Al met al waren ze niet slecht, al waren ze dan weer niet alert genoeg om meer armor te bouwen (kom op zeg, met alle respect maar ik had de enige harde DPS-output. Als ze allemaal armor of zelfs iets lulligs als thornmail gingen had ik gehangen).

Ben er al met al wel content mee, had niet verwacht te winnen omdat ik af en toe in penibele situaties ineens 300 ping had.

[ Bericht 47% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 11-01-2013 08:02:44 ]
  vrijdag 11 januari 2013 @ 10:43:33 #149
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121426739
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:40 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Waarom rumble en niet malphite met mana reg stack.
omdat je top lane moet controllen, malphite doet daar te lang over en word makkelijk gecountered door ranged champs en meestal is top een ranged champ.
pi_121427545
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:15 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Met elke ADC, PD geeft natuurlijk een prima movement speed, stukken meer AS dan de boots en met 2x PD + IE heb je 85% crit chance (+evt. runes), dat merk je meer dan die boots.
pi_121436390
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:41 schreef Snorrenbaard het volgende:
Samen met FOK! een keer een 5 man premade doen?
Ben ik wel voor in. ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 06:43 schreef Drakire het volgende:
Heb eigenlijk tentamens maar heb de hele fucking nacht doorgespeeld :')

[ afbeelding ]

(zitten 2 dubbele tussen zie ik).

heeft iemand trouwens azubu blaze vs azubu frost gezien? in game 4 heeft Cpt Jack meer dan 500 cs heeft zn boots verkocht en naast zn GA alleen maar ad items op caitlyn daardoor winnen ze terwijl ze dik achter stonden (3 inhibs down) wat een baas! _O_.

deze dus:
Das geen gekke come-back. Wel jammer dat het filmpje corrupt is nadat Graves gepakt wordt door vijf man op bot, had het wel willen afkijken.
pi_121436982
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Met elke ADC, PD geeft natuurlijk een prima movement speed, stukken meer AS dan de boots en met 2x PD + IE heb je 85% crit chance (+evt. runes), dat merk je meer dan die boots.
Als je support (of wie dan ook) niet voor je peelt ben je goed de lul want je hebt dan geen boots (+furor ench.) om goed weg te komen. Dit kan alleen in een goed gecoördineerd team (liefst premade uiteraard).
pi_121437237
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 15:39 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Als je support (of wie dan ook) niet voor je peelt ben je goed de lul want je hebt dan geen boots (+furor ench.) om goed weg te komen. Dit kan alleen in een goed gecoördineerd team (liefst premade uiteraard).
Ik had veel vertrouwen in die Blitz. Wat ik al zei, ik deed de damage natuurlijk maar hij deed zijn deel briljant. Mooie grabs, goede knock-ups etc. wonnen de game voor ons.

Met een Fiddle, Amumu en een GP moet je er natuurlijk ook wel vanuit kunnen gaan dat je als je je best een beetje doet wel goed achter de teamfight kunt staan. Eigen verantwoordelijkheid zit er natuurlijk in, maar zo'n team is qua samenstelling wel goed genoeg om je veilig te houden.
pi_121437354
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 15:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ik had veel vertrouwen in die Blitz. Wat ik al zei, ik deed de damage natuurlijk maar hij deed zijn deel briljant. Mooie grabs, goede knock-ups etc. wonnen de game voor ons.

Met een Fiddle, Amumu en een GP moet je er natuurlijk ook wel vanuit kunnen gaan dat je als je je best een beetje doet wel goed achter de teamfight kunt staan. Eigen verantwoordelijkheid zit er natuurlijk in, maar zo'n team is qua samenstelling wel goed genoeg om je veilig te houden.
Dan is het mooi, bij een flink aoe team kun je inderdaad wegkomen zonder boots.

Dit is trouwens ook een beetje de reden waarom ik een grafhekel heb aan mensen die nidalee support spelen. In teamfights loop je een beetje te poken, kun je één heal geven aan een carry en voeg je verder weinig toe aan de teamfight. Probeer maar een malphite of lee sin van je adc te stompen als een nidalee met support items en 200 ap. :P
pi_121437397
Nidalee moet sterven.
pi_121437905
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:43 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

omdat je top lane moet controllen, malphite doet daar te lang over en word makkelijk gecountered door ranged champs en meestal is top een ranged champ.
Hoezo wordt rumble niet gecounterd door range dan? Heb je misschien een goeie rumble play, want ik haat die kut champ.
pi_121437923
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 03:41 schreef Keselo het volgende:

[..]

1v1 of aan welk formaat denk je?
Gewoon 5v5 of 3v3.
pi_121437974
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Die movement speed is wel generfd naar 5%. Maarja, et zal wel goed zijn.
pi_121438502
Ho, even in de war. Zo even editten.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 16:25:57 #160
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121438565
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:05 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Hoezo wordt rumble niet gecounterd door range dan? Heb je misschien een goeie rumble play, want ik haat die kut champ.
rumble is heel sterk in solo lane en vooral early game, hij is zelf ranged qua harass.
pi_121438755
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:43 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja ranged harass dus, niet per sé compleet ranged :P
pi_121438774
quote:

[..]

Rumble is een champ die je veel moet kiten
quote:

[..]

Met Teemo kun je hem heel makkelijk kiten, alleen heb je geen ruk aan zijn blind in laning phase (toch wel iets waarvoor je hem pickt) en sowieso is Teemo een champ waarop ik volmondig ja zeg in het geval dat Riot aan de community vraagt of zij hem moeten deleten. Kutkarakter. :P Ik denk dat Lee Sin ook wel werkt tegen Rumble vanwege zijn extreme mobility. Farmen, harrassen en wegwezen en verder Wukong, Fiora, Kayle en Jayce.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 17:11:12 #163
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121440264
In voor een premade met FOK! ers, Ik doe graag mee.
Hoop dan wel op een goeie voice chat oid, dat we iig fatsoenlijk kunnen communiceren.
Tadumtiedum.
pi_121440874
Ik doe niet mee maar ik ga wel genieten van de blamegame die in dit topic wordt gespeeld bij verlies.
Conscience do cost.
pi_121440911
Ik zou graag meedoen maar moet vanavond ook Ranked 5s spelen. Als we eerder klaar zijn doe ik wel een rondje mee.
pi_121441181
ik doe wel mee, wel voor 9u dan ;)
  vrijdag 11 januari 2013 @ 17:45:31 #167
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121441358
Add mij dan alvast even.

Lvl 29, Djurres is de ingame.
Het liefst voor mij,
ADC BOT - Ezreal.
SUP/AP (combo) BOT - Blitzcrank of Lux.
Mid - Brand, Veigar, Lux.

Top kan ik wel, maar faal ik in, evenals jungle :')
Tadumtiedum.
pi_121441379
Ik heb je al ingame btw

Lvl 30, joostmakaay ingame
Mid of Top
pi_121442153
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 17:30 schreef ems. het volgende:
Ik doe niet mee maar ik ga wel genieten van de blamegame die in dit topic wordt gespeeld bij verlies.
Ga ik ook van genieten, maar om op de eerste rang te zitten doe ik ook mee. Hoe laat is het?
pi_121442197
Renekton free2play. Ik vind hem een beetje zwak aanvoelen. als champs tanky gaan en mijn niet al te harde burst overleven kiten ze zo van me weg naar hun teammates toe.
pi_121442225
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:12 schreef dustbrain het volgende:
Renekton free2play. Ik vind hem een beetje zwak aanvoelen. als champs tanky gaan en mijn niet al te harde burst overleven kiten ze zo van me weg naar hun teammates toe.
Met Renekton moet je dan ook snowballen.
pi_121442271
Waar zijn die echte pro's dan? Baaj? Jajong?
pi_121442299
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
Die hebben pro make-up seks.
pi_121442371
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
Met eMazing wil je niet spelen, Speedzor wil niet met je spelen en Keselo gaat met je spelen.

Dat zijn de pro's.
pi_121442568
Nu ff een 5vs5 dan? zijn al 3 mensen online.

add me joostmakaay
pi_121442839
Vooralsnog is de Fok-premade een groot succes. Hoor zojuist dat ik een Morde support krijg
pi_121442853
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vooralsnog is de Fok-premade een groot succes. Hoor zojuist dat ik een Morde support krijg
YOLOSWAG
pi_121442958
Ben net te laat begrijp ik. ;(
pi_121443194
ik ben de beste slotje
pi_121443279
Hierna doen we denk ik nog wel een, wel met een normale setup. :')
pi_121444031
Was een... interessante game
pi_121444046
kutgame, dacht dat ik mid moest bleek daarna support klaar.
pi_121444051
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:36 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Ben net te laat begrijp ik. ;(
Zostraks dan? Wat is je ign?
pi_121444127
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:10 schreef Snorrenbaard het volgende:
kutgame, dacht dat ik mid moest bleek daarna support klaar.
Je had alleen niet de normale build moeten volgen :P

Vanaf een zekere score had je gewoon volle def moeten bouwen, fuck die standaardbuilds dan.

Dan gaat het om schadebeperking, niet winnen.

Die eerste kill was wel stom, had door dat LB redelijk ging, let even niet op en ineens staat ze 9/0 :r
pi_121446182
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Zostraks dan? Wat is je ign?
Blema
  vrijdag 11 januari 2013 @ 20:38:39 #186
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_121447349
Altijd, fkn lane helemaal domineren met 5-1-0 en dan in teamfights steeds neergehaald worden, omdat rest te druk is met Malphite focussen...
En dat keer op keer op keer op keer op keer...
pi_121452363

Soms is het spel zo oneerlijk.. ;(
pi_121452881
als er nog weer is gematcht wordt zou ik graag is mee kijken :)
pi_121458479
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:28 schreef Liandri het volgende:
als er nog weer is gematcht wordt zou ik graag is mee kijken :)
ik vooral meeDOEN. Lachen man. Who cares of je wint, zeker in een normal.
pi_121458600
ik speel nie zovaak normals met men lvltje 20 ;( xD
pi_121458819
Zou ik misschien kunnen meedoen met de premade matches ?( paar potjes )
🔒
pi_121460333
Morgenavond paar mensen tijd?
pi_121465616
Ik wil ook gerust een potje meedoen, de mensen die het organiseren kunnen me inviten als friend onder de naam YOLOswag4Jesus.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 11:58:06 #194
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121465738
gister voor de grap 10 minuutjes athene stream gekeken (ja ik weet het ik voel me nu ook vies)

wat een noob zeg lol, met zn grote mond van diamond worden :')

ging soraka support, harassde niet 1x whatsoever, stond hele tijd achterin bosjes te klagen dat ezreal 'defensive' moest spelen, ging na 2 minuten al bp om te shoppen, natuurlijk meteen ez weggeharassed, hij terug in lane meteen gekilled :')

nou gl in diamond brah :D
pi_121465975
Heb aan het begin van het seizoen 3 keer met en tegen Athene gespeeld, was toen rond 1550/1600 elo ofzo. Was een leuke pot we gingen met zijn allen op skype. En wonnen de eerste game op alle lanes en finishte binnen 19 minuten. Direct na die game nog een keer geprobeerd om bij elkaar in een game te komen omdat we nog op skype zaten. Helaas werd ik toen tegen 3 voormalig teamgenoten geloot en dus ook tegen athene, ik had first pick dus trollbande soraka/ryze. We verloren die game door een diamond Fizz die gruwelijk hard stompte.

Later die week nog een keer tegen Athene in queue toen rond 1650 elo. Had hem verkracht als Lee Sin jungle. Ben ondertussen volgens mij ook hoger dan hem speel op de grens van 1800.

Athene speelt zelf niet echt goed maar hij duoqueued nog al eens met iemand anders die wel gruwelijk goed is.

Overigens had ik geen last van hem, was zelfs leuk om zo een keer ranked soloqueue te spelen. Zou zijn stream niet aanraden wil je daadwerkelijk beter worden in LoL.
pi_121466998
Athene is een pisflikkertje, nog erger als Ocelote
  zaterdag 12 januari 2013 @ 13:41:06 #197
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121468277
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:52 schreef Snorrenbaard het volgende:
Athene is een pisflikkertje, nog erger als Ocelote
Dit moet natuurlijk erger dan zijn.

:D :D :D :D
pi_121468535
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 01:40 schreef Snorrenbaard het volgende:
Morgenavond paar mensen tijd?
als ik online ben doe ik wel mee: publicpervert is mn ingame name.
pi_121468677
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:41 schreef Salamando het volgende:

[..]

Dit moet natuurlijk erger dan zijn.

:D :D :D :D
boeien
  zaterdag 12 januari 2013 @ 14:20:40 #200
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_121469607
Wie doet er meeeeeee?!
pi_121471649
Sorry dat ik er gisteren niet was om mee te doen, viel achter mijn computer in slaap en besloot toen maar om naar bed te gaan.

Ik doe vanavond trouwens mee met de Fok! premade. Als er een tijd geprikt wordt zorg ik dat ik er ben :) IGN = Lujan.
pi_121471959
Ik heb volgens mij iedereen wel zo'n beetje toegevoegd die in deze thread zijn IGN heeft gezegd. Vanavond komt niet zo goed uit ivm verjaardag. Maar later ben ik zeker wel in voor een premade. Mijn IGN = Blema.
pi_121476153
ign= nerve wreck
pi_121478133
Dan stel ik 8 uur voor.
pi_121479811
Is acht uur akkoord?
pi_121480543
yup
pi_121480608
oh ik ben er nu
pi_121480639
IGN?
pi_121480665
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:10 schreef Snorrenbaard het volgende:
IGN?
publicpervert
pi_121480897
Sorry, ik haak nog ff af, die kleine is wakker...
  zaterdag 12 januari 2013 @ 20:16:19 #211
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_121480906
pi_121480918
Nog een plekje vrij, wie o wie?
pi_121483324
haha ik had het makkelijk mid met die noob elise. :D

sorry man ik moet pissen en indrinken.
pi_121483371
Ik zoog, weet niet of ik echt iets nuttigs heb gedaan
pi_121483520
kheb een stukje gezien, maar Jayce support is geen goed idee :P Lee Sin (yoloswag4jesus) carriede hard en Kennen (dustbrain dus?) kon aardig meekomen, maar het ging bijna mis
pi_121483697
Ik d/cde op het begin van de game anders had ik gemakkelijk met Sivir kunnen winnen op bot.

Jayce had het moeilijk tegen wukong, maar die gate blijft handig/OP gedurende de hele game.

Kennen won lane. Olaf won jungle.

Als we allemaal lane winnen is het ook niet leuk, dan winnen we binnen 15 minuten :).
pi_121483779
Mwoah, ging op zich bot niet eens slecht, jammer dat ik toen alleen ineens toen een paar keer vijf minuten lang alleen vs. 2 moest omdat onduidelijk was wie waar ging o.i.d.
pi_121485671
Vandaag is de laatste Holiday Nashor icon batch uitgegaan, heb hem gekregen! :D
pi_121493078
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:32 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Ik d/cde op het begin van de game anders had ik gemakkelijk met Sivir kunnen winnen op bot.

Jayce had het moeilijk tegen wukong, maar die gate blijft handig/OP gedurende de hele game.

Kennen won lane. Olaf won jungle.

Als we allemaal lane winnen is het ook niet leuk, dan winnen we binnen 15 minuten :).
Bescheiden als altijd, deze yoloswag4jesus
  zondag 13 januari 2013 @ 10:00:52 #220
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121495582
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 02:15 schreef Keselo het volgende:

[..]

Bescheiden als altijd, deze yoloswag4jesus
Carryen of niet, maar je kan er wel ziekelijk hard over opscheppen, en das ook niet netjes :')
Tadumtiedum.
  zondag 13 januari 2013 @ 13:31:57 #221
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121501310
Goddomme, ik ezreal met mijn epic support. Allemaal leuk lief en aardig, gaan er na 3 minuten 2 personen DC, omdat ze meosten eten.

Wij hebben hem gewoon 3v5 gewonnen, omdat ik fed was :')
Tadumtiedum.
pi_121502042
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mwoah, ging op zich bot niet eens slecht, jammer dat ik toen alleen ineens toen een paar keer vijf minuten lang alleen vs. 2 moest omdat onduidelijk was wie waar ging o.i.d.
"Sivir mag wel is gaan farmen"

:') _O-
  zondag 13 januari 2013 @ 14:31:28 #223
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121503207

Premade met 2 fokkers, we zullen zien :)

Blitz en Sivir, Ahri, Olaf en Eve..
Tadumtiedum.
  zondag 13 januari 2013 @ 14:52:28 #224
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121503890
Sivir behoorlijk fed met 10/0/1
Tadumtiedum.
  zondag 13 januari 2013 @ 15:45:15 #225
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121505793
Tadumtiedum.
pi_121506828
Duivelse olaf :P
pi_121507283
Was me trouwens nog niet eerder opgevallen maar wisten jullie dat als Valkyrie Leona in de brush staat, dat dan haar ondergoed te zien is? :')___!
  zondag 13 januari 2013 @ 16:36:33 #228
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121507906
sorry bros ik kan niet echt meedoen want ik speel weer ultima online dus tja, maar heb mn lolclient wel aan zodat ik kan babbelen met mensen en soms doe ik ff fwotd maar niet echt zin gehad in lol, mischine over een maandje of 2 3 wel weer ;) (ik volg het wel verder hoor, ben nu ook aan het stream van calsot kijken terwijl ik inscription macro in uo)

iig succes gewenst aan jullie enzo.
pi_121508231
Baai Baaj
  zondag 13 januari 2013 @ 17:03:45 #230
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121509129
Tadumtiedum.
pi_121509291
volgen jaar fok forum gaming season qualys? xD
pi_121509295
Laatst eindelijk een keer met Kha'Zix tegen Rengar gespeeld en z'n hidden passive geprocced. Dichterbij godmode kan je niet komen :P
Conscience do cost.
pi_121510527
Wat doet die hidden passive dan?
pi_121510648
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:03 schreef Djurres het volgende:
[ afbeelding ]
KILL IT WITH FIRE!!!!!!!!!!!
  zondag 13 januari 2013 @ 18:17:01 #235
167896 ExtremeBanaan
Nu extra krom.
pi_121512343
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:07 schreef ems. het volgende:
Laatst eindelijk een keer met Kha'Zix tegen Rengar gespeeld en z'n hidden passive geprocced. Dichterbij godmode kan je niet komen :P
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:33 schreef Cornelis83 het volgende:
Kan er niet meer aan toevoegen. Heb gehoord dat je dan een extra skill kan ofzo? Ben in ieder geval wel benieuwd naar de ervaring!

Vanavond ben ik in voor wat premades als er gespeeld gaat worden. :)
  zondag 13 januari 2013 @ 18:29:08 #236
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121512938
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:17 schreef ExtremeBanaan het volgende:

[..]

[..]

Kan er niet meer aan toevoegen. Heb gehoord dat je dan een extra skill kan ofzo? Ben in ieder geval wel benieuwd naar de ervaring!

Vanavond ben ik in voor wat premades als er gespeeld gaat worden. :)
Wat was jou IGN ook al weer?
Vanavond wil ik ook nog wel :)
Tadumtiedum.
pi_121512991
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:33 schreef Cornelis83 het volgende:
Als Rengar Kha'zix molt word zijn 'Bonetooth Necklace' vervangen door 'Head of Kha'zix'. Beide items zijn hetzelfde alleen met de head verlies je geen stacks als je doodgaat.

Als Kha'zix Rengar dood maakt krijg je een extra evolutie.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_121513201
ik zoog fucking hard
  zondag 13 januari 2013 @ 18:47:24 #239
167896 ExtremeBanaan
Nu extra krom.
pi_121513954
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:30 schreef Metonae het volgende:

[..]

Als Rengar Kha'zix molt word zijn 'Bonetooth Necklace' vervangen door 'Head of Kha'zix'. Beide items zijn hetzelfde alleen met de head verlies je geen stacks als je doodgaat.

Als Kha'zix Rengar dood maakt krijg je een extra evolutie.
Dit geld wel alleen voor het eerste onderling gewonnen duel toch?
pi_121515263
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:34 schreef Snorrenbaard het volgende:
ik zoog fucking hard
Mwoah, we gingen allemaal een hele poos ruk
pi_121517877
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:47 schreef ExtremeBanaan het volgende:

[..]

Dit geld wel alleen voor het eerste onderling gewonnen duel toch?
Ja.

Head of Kha'zix geeft trouwens meteen helemaal volgestackde necklace. Als kha'zix na level 16 Rengar killed krijgt hij de extra evolution point (waarmee je dus alles hebt gevolved)
Conscience do cost.
pi_121519825
Grappig als dat op toernooi gebeurt. Dik gezeik natuurlijk. Unfair victory
pi_121521275
Hoezo? Allebei de partijen hebben kans op een kleine bonus. Dan moet je maar gewoon beter spelen.
Conscience do cost.
pi_121521327
teemo met die blackfire torch OP as fuck
pi_121521969
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:39 schreef dustbrain het volgende:
Grappig als dat op toernooi gebeurt. Dik gezeik natuurlijk. Unfair victory
Gebeurt niet, niemand koopt Necklace op Rengar.
pi_121522015
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 21:13 schreef Keselo het volgende:

[..]

Dan krijg je nog meer gezeik, Rengar heeft geen bonus tegenover kazix. :'( :'( :'(
pi_121522067
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 21:14 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Dan krijg je nog meer gezeik, Rengar heeft geen bonus tegenover kazix. :'( :'( :'(
Jawel, volle stacks is erg prettig
pi_121522146
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 21:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Jawel, volle stacks is erg prettig
ik denk nog steeds dat er gezeik komt. Of zijn die bonussen echt eerlijk? Even moeilijk om te krijgen en even goed?
pi_121522401
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 21:13 schreef Keselo het volgende:

[..]

Niemand pickt Rengar in toernooi sowieso :P
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 21:16 schreef dustbrain het volgende:

[..]

ik denk nog steeds dat er gezeik komt. Of zijn die bonussen echt eerlijk? Even moeilijk om te krijgen en even goed?
Nuh. Die van Kha'zix is wel moeilijk om te regelen lijkt me. Maar alsnog, het verschil is zo klein dat je daar echt niet over kan vallen. Het zou hetzelfde zijn als achteraf gaan klagen dat "ezreal meer damage doet miss fortune". Ja, dan had je gewoon geen MF moeten picken.

Daarnaast is Kha'zix sowieso op dit moment duizenden malen beter dan Rengar. Op alle fronten.
Conscience do cost.
  zondag 13 januari 2013 @ 21:31:33 #250
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121523134
En weer van al die grafleijers,

WAAH, DUO TOP, IK PREMADE MET RENEKTON. END.

Echt, zulke mensen moeten ze bannen.
Tadumtiedum.
pi_121526113
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 21:20 schreef ems. het volgende:

[..]

Niemand pickt Rengar in toernooi sowieso :P

[..]

Nuh. Die van Kha'zix is wel moeilijk om te regelen lijkt me. Maar alsnog, het verschil is zo klein dat je daar echt niet over kan vallen. Het zou hetzelfde zijn als achteraf gaan klagen dat "ezreal meer damage doet miss fortune". Ja, dan had je gewoon geen MF moeten picken.

Daarnaast is Kha'zix sowieso op dit moment duizenden malen beter dan Rengar. Op alle fronten.
Owja, die rengar nerf. Waarom nerft riot altijd te hard en verbeteren ze daarna niks.
pi_121526387
Oh, die krijgt heus wel weer een bufje binnenkort.
Conscience do cost.
pi_121527439
Haha net 5 3vs3 ranked op rij gewonnen alleen door teemp icm Blackfire Torch en Shrooms. Echt ziek OP
pi_121529110
daarom is teemo ook altijd gebanned in ranked 3v3 :)
pi_121535007
Wat een heerlijke finale dag voor LCS goeie comebacks amazing matches
  maandag 14 januari 2013 @ 04:17:22 #256
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_121535018
MRN, nice.
Die top, Megazero, was echt heel dat team aan het verkrachten, en die prachtige baron steal in game2 van ClakeyDeee, echt geweldige games.
  maandag 14 januari 2013 @ 04:23:33 #257
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_121535042
25e beginnen de European Qualifiers.
pi_121538555
Gaan we is even kijken of we +100elo kunnen fixen in een weekje tijd :) ( next week! )
  maandag 14 januari 2013 @ 10:46:18 #259
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_121538587
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:03 schreef Djurres het volgende:
[ afbeelding ]
Nu weet ik dus wie yoloswag4jesus en yoloswageasy zijn, ik vroeg me al af wie dat waren in mijn friendslist :')
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_121538596
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:46 schreef Jachtgeweer het volgende:

[..]

Nu weet ik dus wie yoloswag4jesus en yoloswageasy zijn, ik vroeg me al af wie dat waren in mijn friendslist :')
Niet gerelateerd trouwens.

Ik ben Y0L0SW4G1998EASY (LET OP: ik gebruik getallen i.p.v. klinkers)
  maandag 14 januari 2013 @ 12:11:11 #261
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_121541154
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Niet gerelateerd trouwens.

Ik ben Y0L0SW4G1998EASY (LET OP: ik gebruik getallen i.p.v. klinkers)
O haha, ik vroeg me al af waar je was. Zag je nooit meer :')
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_121546533
Wat vinden jullie van maokai jungle?

Ap bruiser of full tank om te carrien?
  maandag 14 januari 2013 @ 14:35:50 #264
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121546561
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:34 schreef dustbrain het volgende:
Wat vinden jullie van maokai jungle?

Ap bruiser of full tank om te carrien?
Ligt eraan wat de rest van je team is he.

Eindelijk boven de 1400 *O*
  maandag 14 januari 2013 @ 14:43:59 #265
148823 znarch
ondertitel
pi_121546917
quote:
Wtf, die gast speelt meer dan de meeste pros. Bijna 500 games al na de reset :o Zit hij thuis met een uitkering ofzo? |:( 8)7
pi_121547042
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:35 schreef Salamando het volgende:

[..]

Ligt eraan wat de rest van je team is he.

Eindelijk boven de 1400 *O*
ap bruiser met een tanky top zekerz. Dat sowieso, maar wellicht dat maokai altijd bruiser kan, et als singed. Weet ik veel.
pi_121547231
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:43 schreef znarch het volgende:

[..]

Wtf, die gast speelt meer dan de meeste pros. Bijna 500 games al na de reset :o Zit hij thuis met een uitkering ofzo? |:( 8)7

Zeg wel meer over zijn elo dan die gast die met 30 games bovenaan staat, die gaat waarschijnlijk nog wel flink zakken
pi_121547331
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:43 schreef znarch het volgende:

[..]

pros spelen custom games
  maandag 14 januari 2013 @ 15:07:11 #269
148823 znarch
ondertitel
pi_121548060
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:52 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:

[..]

pros spelen custom games
Dan nog, waar haal je de tijd vandaan om zo veel te spelen. Wie weet speelt calsot ook randoms/arams whatever. Zelfs indien hij dat niet doet is bijna 500 nogal veel.
pi_121553636
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:07 schreef znarch het volgende:

[..]

Dan nog, waar haal je de tijd vandaan om zo veel te spelen. Wie weet speelt calsot ook randoms/arams whatever. Zelfs indien hij dat niet doet is bijna 500 nogal veel.
Bij de top van games zijn er altijd mensen die heul veel spelen, niks nieuws toch.
  maandag 14 januari 2013 @ 17:23:32 #271
148823 znarch
ondertitel
pi_121553940
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:16 schreef kensei het volgende:

[..]

Bij de top van games zijn er altijd mensen die heul veel spelen, niks nieuws toch.
Ja maar aangezien hij geen pro is neem ik aan dat hij ook moet werken/studeren. Vroeg me dus gewoon af waar hij de tijd vandaan haalt.
  maandag 14 januari 2013 @ 17:33:34 #272
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121554409
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:07 schreef znarch het volgende:

[..]

hij is beetje gedropped, veel trollerij in top elo gaande atm, mensen die midgame perma gaan soloen, figuren die niet weten hoe ze moeten supporten (omdat ze carry mainen maar support moeten spelen en echt 0 wards plaatsen, en constant gaan roamen ipv adc helpen) en meer van dat soort 1200 elo achtige praktijken.

atm weer 2.4k tho, hij was 2.5 ff.

hij speelt geen randoms of arams, kan em daar bijna nooit voor strikken, normals ook op eén hand te tellen, hij speelt eigenlijk perma-ranked, voornamelijk soloq.

hele dag door indd.

Zover ik weet woont hij bij zn moeder maar vliegt ook zo nu en dan naar familie over in een ander land.
  maandag 14 januari 2013 @ 18:04:30 #273
148823 znarch
ondertitel
pi_121555613
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:33 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

.

hele dag door indd.

Zover ik weet woont hij bij zn moeder maar vliegt ook zo nu en dan naar familie over in een ander land.
Maar werkt/studeert hij niet dan? Hoe oud is ie überhaupt?
pi_121556977
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:04 schreef znarch het volgende:

[..]

Maar werkt/studeert hij niet dan? Hoe oud is ie überhaupt?
wajong
pi_121557257
Jammer, kan niet veel spelen deze 2 weken. Zo veel schoolwerk. :(
pi_121558139
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:46 schreef Skillstorm het volgende:
Jammer, kan niet veel spelen deze 2 weken. Zo veel schoolwerk. :(
Gewoon doen, het is het waard.
  maandag 14 januari 2013 @ 19:10:19 #277
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121558382

Ik game echt voor ontspanning.
Zondag is mijn game dag, en meestal iedere avond effe een potje, als mijn huiswerk het toelaat.
Tadumtiedum.
pi_121558825
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:10 schreef Djurres het volgende:

Ik game echt voor ontspanning.
Zondag is mijn game dag, en meestal iedere avond effe een potje, als mijn huiswerk het toelaat.
Ja? Ik ook?
pi_121558960
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:50 schreef kensei het volgende:

[..]

Zeg wel meer over zijn elo dan die gast die met 30 games bovenaan staat, die gaat waarschijnlijk nog wel flink zakken
Die 'gast die met 30 games bovenaan staat' had in season two een top rating van bijna 2900. :') Hoezo gaat hij waarschijnlijk nog veel zakken?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 14 januari 2013 @ 19:21:52 #280
300347 MrManuel
pi_121558986
Dit is echt niet te geloven..
Heb zo ontzettend goed gespeeld met Alistar support bot..
Heb me adc echt 10 kills gegeven.. Daarna roamed.. en echt mega veel levens gered.. en die mensen draaien zich om en gaan weer dood.. Ik snap het niet, ik snap niet hoe je ZO stom kunt zijn om gewoon op ranked je om te draaien en maar dood te gaan.. Mijn god!
[i]~ The impossible is easy![/i]
  maandag 14 januari 2013 @ 19:23:48 #281
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_121559098
Net in een normale game bij 4 premades die alles warden, dragons timede, barons timede, invade enz.
Wilde professionals na doen en zo wonnen we gemakkelijk.
pi_121559297
quote:
4600e _O_
  maandag 14 januari 2013 @ 20:00:45 #283
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121561415
die lijst klopt niet.
pi_121562042
quote:
99s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:21 schreef MrManuel het volgende:
Dit is echt niet te geloven..
Heb zo ontzettend goed gespeeld met Alistar support bot..
Heb me adc echt 10 kills gegeven.. Daarna roamed.. en echt mega veel levens gered.. en die mensen draaien zich om en gaan weer dood.. Ik snap het niet, ik snap niet hoe je ZO stom kunt zijn om gewoon op ranked je om te draaien en maar dood te gaan.. Mijn god!
Ze zijn bang dat je gaat ragen:

"OMG YOU SLEEP? REPORT THIS NOOB PLZ FOR NO HELP"

-------------

Net miss fortune gehaald, nu nog maokai en ranked kan beginnen. :D
  maandag 14 januari 2013 @ 20:13:56 #285
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121562240
YAAAAAY, lvl 30 :D
Tadumtiedum.
  maandag 14 januari 2013 @ 20:15:04 #286
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121562316
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:18 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ja? Ik ook?
Had het meer tegen dustbrain.
Tadumtiedum.
pi_121562674
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:10 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ze zijn bang dat je gaat ragen:

"OMG YOU SLEEP? REPORT THIS NOOB PLZ FOR NO HELP"

-------------

Net miss fortune gehaald, nu nog maokai en ranked elo hell kan beginnen. :D
pi_121564106
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:21 schreef kensei het volgende:

[..]

Zo slecht ben ik ook weer niet. Ik ben wel overdreven slecht met champs die ik niet ken. Maar dat is gewoon een kwestie van alles uitproberen, weten hoe tanky de champ is. Kijken naar de mogelijkheden. Resulteert soms wel in een feed-fest. Maar de champs die ik speel zijn wel 1400-1500 elo waard denk ik. :@(hoop ik)
pi_121564415
Teemo is wel dikke lol. _O_
pi_121568156
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:48 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Zo slecht ben ik ook weer niet. Ik ben wel overdreven slecht met champs die ik niet ken. Maar dat is gewoon een kwestie van alles uitproberen, weten hoe tanky de champ is. Kijken naar de mogelijkheden. Resulteert soms wel in een feed-fest. Maar de champs die ik speel zijn wel 1400-1500 elo waard denk ik. :@(hoop ik)
Welke champs main je?
pi_121568343
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:55 schreef kensei het volgende:

[..]

Welke champs main je?
Kennen voor top en mid, ahri voor mid en net miss fortune gekocht om bot mee te oefenen. Daarna wil ik nog maokai voor support(liever dodge) en jungle
pi_121568944
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:58 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Kennen voor top en mid, ahri voor mid en net miss fortune gekocht om bot mee te oefenen. Daarna wil ik nog maokai voor support(liever dodge) en jungle
Ik zou ook 1 of 2 echte supports gaan spelen :P
pi_121569516
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:07 schreef kensei het volgende:

[..]

Nee joh. Je roept gewoon MID OR FEED en instalockt Ahri/Kennen.
pi_121570125
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:07 schreef kensei het volgende:

[..]

is maokai geen suppor? anders dodge ik liever dan dat ik ga supporten, kutrol
  maandag 14 januari 2013 @ 22:29:31 #295
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121570285
maokai is niet support.
pi_121571597
Als je Maokai leuk vindt als support dan kun je evt. ook nog leona support gaan oefenen. Komt nog enigszins in de buurt. Maar Hoe wil je met maokai gaan supporten? Die knock back stelt geen fuck voor en voor die snare zijn dus betere champs zoals dus Leona.
pi_121571708
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:26 schreef dustbrain het volgende:

[..]

is maokai geen suppor? anders dodge ik liever dan dat ik ga supporten, kutrol
Je bent wel typisch een kandidaat voor elo hell
pi_121571737
zieke poke met die boompjes
pi_121571886
en
pi_121571892
dus