PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Tuurlijk! Wat is jouw team als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Sonny, wil je binnenkort een keer potje spelen anders?
Niggers kunnen niet googelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:56 schreef Ajacied7 het volgende:
De hoveelheid 'Waarom?' 'Welke speler?' 'Hoeveel?' 'Wanneer?' en 'Denken jullie dat?' vragen zijn verdrievoudigd.
Wanneer?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:56 schreef Ajacied7 het volgende:
De hoveelheid 'Waarom?' 'Welke speler?' 'Hoeveel?' 'Wanneer?' en 'Denken jullie dat?' vragen zijn verdrievoudigd.
Wie gaat die ooit van je kopen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:58 schreef ThadCastle het volgende:
Vaz te 2,6k
Lacazette 4,6k
Zilvere IF voor 2,6k
en dit!
[ afbeelding ]
Is dat goedkoop nu weer? Paar weken geleden gingen ze allemaal voor die prijsquote:
Uhm vorige keer had ik Ramires als ST voor 6k ofzo en echt half uurtje later voor 18k verkochtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wie gaat die ooit van je kopen?
Al die bijgeraapte zooitjes teams die je nu tegenkomt als je gaat spelenHelaas kapt ie er elke keer bij het beginnen mee
Er zijn nu gewoon een heleboel dealtjes op te pikken. Ik heb nu bijv een dozijn aan CF-ST kaartjes voor onder de 5 k gekochtquote:
ik heb 6 teams nu dus welke wil je wetenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:57 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Tuurlijk! Wat is jouw team als ik vragen mag?
Dunnoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat goedkoop nu weer? Paar weken geleden gingen ze allemaal voor die prijs
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Sinds iemand de hoeveelheid ingevroren mongolen heeft wakkergeschud.
In welke divisie speel je?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb 6 teams nu dus welke wil je wetenhet team wat ik het meest gebruik nu is 352:
Wojciech
Smalling Vermaelen Vertonghen
Beckham Fellaini
Lennon Lallana Lamah
IF Jones Carroll
Mooi team overigens.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb 6 teams nu dus welke wil je wetenhet team wat ik het meest gebruik nu is 352:
Wojciech
Smalling Vermaelen Vertonghen
Beckham Fellaini
Lennon Lallana Lamah
IF Jones Carroll
zat een yt filmpje van kicktv te kijken en zij gebruikten die clipquote:
Heb het team waarmee ik speelde tegen jou alweer verkocht. Dat is in FUT13 echt een kut formatie geworden, 4231.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zat een yt filmpje van kicktv te kijken en zij gebruikten die clip
Ik heb me laatst expres af laten zakken naar divisie 2 zodat ik sneller punten zou krijgenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook 1, maar daar gebruik ik mn speciale div1 team voor omdat ik slecht ben
Wat voor een mediaspeler gebruik je?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:08 schreef Zhano het volgende:
Alles wat ik download is out-of-sync gvd
VLC natuurlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:09 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Wat voor een mediaspeler gebruik je?
Heb je niet gewoon een verkeerd knopje ingedrukt ofzoquote:
Ah wat was ermee dan? Tegen mij pakte het goed uit, en daarvoor had ik 50 pot jes online achter elkaar gewonnenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb het team waarmee ik speelde tegen jou alweer verkocht. Dat is in FUT13 echt een kut formatie geworden, 4231.
is goed, wordt waarschijnlijk vrijdag of het weekendquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:07 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik heb me laatst expres af laten zakken naar divisie 2 zodat ik sneller punten zou krijgen. Binnenkort potje dan? Voeg me maar toe: sonnyspek.
Tegen jou heb ik gewoon 4 hele lucky goals gemaakt. Buiten de goals om was ik nergens te bekennen. Met 352 speel ik veel dominanter en kom daardoor ook vaker in scoringspositie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ah wat was ermee dan? Tegen mij pakte het goed uit, en daarvoor had ik 50 pot jes online achter elkaar gewonnen
Die van Duschka Pot, de dochter van Cor Pot, was beterquote:
Als die maar niet ziek goed isquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
Black ops 2 krijgt een nieuwe smg bij dlcBest grappig dat ze dat doen
Heey jongen, bedankt voor de geweldige tips. Ga het meteen proberen! Laat het wel horen als het gelukt is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een verkeerd knopje ingedrukt ofzo? Of download je alleen camversies
?
Is die Multiplayer map die erbij zit Nuketown?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
Black ops 2 krijgt een nieuwe smg bij dlcBest grappig dat ze dat doen
Ze zijn allemaal goedquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die van Duschka Pot, de dochter van Cor Pot, was beter
ahh ja, ziek gewoon hoe goed 352 isquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tegen jou heb ik gewoon 4 hele lucky goals gemaakt. Buiten de goals om was ik nergens te bekennen. Met 352 speel ik veel dominanter en kom daardoor ook vaker in scoringspositie.
Alles goed, ik ga mij dan even focussen op trade.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is goed, wordt waarschijnlijk vrijdag of het weekend
Alberto Costaquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb zin om een team te maken, en aangezien de prijzen toch al vrij laag zijn kan dat best
Welke speler moet ik mee gespeeld hebben deze Fut? Budget voor het hele team is 80k, maak er wel wat van als ik een paar spelers hoorFormatie 4231 ofcourse
Koop gewoon TOTY Marceloquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb zin om een team te maken, en aangezien de prijzen toch al vrij laag zijn kan dat best
Welke speler moet ik mee gespeeld hebben deze Fut? Budget voor het hele team is 80k, maak er wel wat van als ik een paar spelers hoorFormatie 4231 ofcourse
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Koop gewoon TOTY MarceloOf koop jij alleen maar kutspelers?
Die moet ik miss maar eens gaan proberen idd.quote:
GOEDEN TIP VOOR 80K HELE TEAM BEDANKT JO!quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Koop gewoon TOTY MarceloOf koop jij alleen maar kutspelers?
GRAAG GEDANA< JIJ HELPEN MIJ OOK ALTIJT SO GOETquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die moet ik miss maar eens gaan proberen idd.
[..]
GOEDEN TIP VOOR 80K HELE TEAM BEDANKT JO!
http://www.insidegamer.nl(...)ps-en-een-zombie-map Klinkt vetquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is die Multiplayer map die erbij zit Nuketown?
Heb je me ooit wat gevraagd dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
GRAAG GEDANA< JIJ HELPEN MIJ OOK ALTIJT SO GOET
Vetquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl(...)ps-en-een-zombie-map Klinkt vetZombie map in Escher stijl
Ik ook, die map ziet er zo ziek uitquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
VetEn er komt ook een nieuwe gamemode, ben benieuwd.
Maar ik wil nuketown zombies eigenlijk ook nog
Er zit daar een zombieteller in, te geniaalquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook, die map ziet er zo ziek uit
Nee jonge discard morgen die walcott, matige statsquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik had hem in 442 voor die prijs
Maar zal morgen wel weer de helft waard zijn man
Niet gevraagd, wel fantastisch gratisch advies gekregen:quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je me ooit wat gevraagd dan?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een verkeerd knopje ingedrukt ofzo? Of download je alleen camversies
?
Tranzit is wel leuk, maar niet om waves te halen. Van plek naar plek reizen door die mist is kut en het feit dat je punten kunt saven maakt het ook minder uitdagend. Hopelijk wordt deze zombie map meer zoals Kino der Totenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er zit daar een zombieteller in, te geniaal
Ik vind dat ze meer met Zombies moeten doen. Meer maps, meer verschillende shit.
Maar als je arsenal hebt als team dan kun je hem als RM of RW beter kopen anders heb je niemand op die plekquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee jonge discard morgen die walcott, matige stats
gr gr
Ik heb nog nooit tranzit gedaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tranzit is wel leuk, maar niet om waves te halen. Van plek naar plek reizen door die mist is kut en het feit dat je punten kunt saven maakt het ook minder uitdagend. Hopelijk wordt deze zombie map meer zoals Kino der Toten
4-2-3-1 spelen met Arsenal, kan Walkut wide CAMquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Maar als je arsenal hebt als team dan kun je hem als RM of RW beter kopen anders heb je niemand op die plekEn dan Podolski en Giraud in de spits bij 442
Hmm ook nog n idee jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
4-2-3-1 spelen met Arsenal, kan Walkut wide CAM
Niet janken dan, dat jij blijkbaar nog op sites moet downloaden waar ze dat soort zuigende shit aanbiedenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet gevraagd, wel fantastisch gratisch advies gekregen:
[..]
Klopt, wij spelen eigenlijk alleen nog Grief en Survivalquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tranzit is wel leuk, maar niet om waves te halen. Van plek naar plek reizen door die mist is kut en het feit dat je punten kunt saven maakt het ook minder uitdagend. Hopelijk wordt deze zombie map meer zoals Kino der Toten
Doe maar met Bananaking die speelt vaker zombiesquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit tranzit gedaanbinnenkort doen met nog 2?
ik weet nog dat jij in fifa 12 erop aandrong dat ik 352 moest gaan spelenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh ja, ziek gewoon hoe goed 352 isIdeale formatie voor bijna alles
hahahquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet nog dat jij in fifa 12 erop aandrong dat ik 352 moest gaan spelen
Gast, ik heb gewoon prima kwalititeit van nieuwsgroepen/torrents. De rest verzin jij er allemaal bij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet janken dan, dat jij blijkbaar nog op sites moet downloaden waar ze dat soort zuigende shit aanbieden
Oke dus je hebt goede kwaliteit downloads, je hebt VLC en je hebt volgens jou niet op een verkeerd knopje gedrukt waardoor de afspeelsnelheid of vertraging is aangezet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gast, ik heb gewoon prima kwalititeit van nieuwsgroepen/torrents. De rest verzin jij er allemaal bij.
Ik moest lachen, waarom weet ik nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke dus je hebt goede kwaliteit downloads, je hebt VLC en je hebt volgens jou niet op een verkeerd knopje gedrukt waardoor de afspeelsnelheid of vertraging is aangezet.
Waar kijk je op? Op de nieuwe Asus Steen?
Ik snap helemaal niets van tranzitquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe maar met Bananaking die speelt vaker zombiesIk vind Tranzit beetje saai
![]()
Grief btw ook want dat is te easy, teveel noobs
Je moet gewoon zombies killen en met de bus naar verschillende plekken waar shit ligt. Eerst power aanzetten zodat je perks kan kopen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niets van tranzit
He zombies binnenkort?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niets van tranzit
Ik ben wel slechtquote:
Je bouwt die Turbine, die zet je tegen deuren aan waarbij komt te staan dat stroom nodig is. Vervolgens ga je met de bus naar de Diner, hier staat de weapon box altijd op het begin en is Speedcola te koop. Ga door naar de Farm, hier kun je een wapen in de koelkast gooien en staat Double tap in de schuur, verder nutteloze plek. Dan kom je bij de powerhouse, daar vind je de 3 parts als je door de wchutje gaat naar beneden, daarmee maak je de stroomschakelaar, die zet je aan. Dan ga je door naar de Town, en daar is Jugg en Stamina up. Hierna kom je weer terug bij de Bus depot, het begin dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben wel slecht
In dat eerste gebouw kun je zo'n mannequin bouwen wat kun je daar mee doen en juggernaut waar kan je die vinden? Stroom aanzetten is wel een keer gelukt volgens mij
Wel realistisch op zichquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
Serieus ze moeten echt iets maken dat als je de bal langer dan 10 seconden op eigen helft houdt je een vrije trap tegen krijgt. Wat een gekloot van die teringlijers die zelfs bij een gelijkspel de bal op eigen helft houden.
Thanks!quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je bouwt die Turbine, die zet je tegen deuren aan waarbij komt te staan dat stroom nodig is. Vervolgens ga je met de bus naar de Diner, hier staat de weapon box altijd op het begin en is Speedcola te koop. Ga door naar de Farm, hier kun je een wapen in de koelkast gooien en staat Double tap in de schuur, verder nutteloze plek. Dan kom je bij de powerhouse, daar vind je de 3 parts als je door de wchutje gaat naar beneden, daarmee maak je de stroomschakelaar, die zet je aan. Dan ga je door naar de Town, en daar is Jugg en Stamina up. Hierna kom je weer terug bij de Bus depot, het begin dus
Jo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Thanks!
Van de week maar eens proberen dan vdm?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:26 schreef Aldo-MC het volgende:
Je leest hier nooit berichten van mensen die verliezen.
Ik zit al weken vast in divisie 3
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:26 schreef Aldo-MC het volgende:
Je leest hier nooit berichten van mensen die verliezen.
Ik zit al weken vast in divisie 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
UP Sturridge als spits.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Transfers
https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=html
quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
UP Sturridge als spits.
[ afbeelding ]
slaat echt helemaal nergens op, die knul speelt nooitquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
UP Sturridge als spits.
[ afbeelding ]
en Lucas dan...heeft 2 IF's gehad, heeft het beste jaar van z'n leven gedraaid bij SP, maar een UP zit er niet inquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:40 schreef BDIL het volgende:
Ba en Debuchy geen UP maar Sturridge wel!
Mehh hij is 3* skillerquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:48 schreef DutchSL het volgende:
Vannacht geboden op zes IF Walcottjes en heb er eentje binnen voor 127k als 4222 CAM.
Nu maar hopen dat die prijs gaat stijgen de komende periode, zet hem er weer op voor 100k meer (verwacht niet dat die snel verkocht wordt, maar je weet maar nooit yolo)
Die Sturridge gaat de nieuwe weapon of choice worden van alle pace abusing sweaty cunts, blij dat ik er nooit tegen hoef te spelen.
Zonde inderdaad...Kunnen wel een beetje bewegende spits gebruiken om naast Pelle te zettenquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:48 schreef strakkeman het volgende:
Jammer Feyenoord
Armenteros naar Anderlecht
o toch niet, wie had dat gedacht. Oja, iedereen behalve jij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:57 schreef strakkeman het volgende:
Update over Sneijder: Waarschijnlijk gaat de transfer niet door. Er zijn geruchten dat Gala het alleen aan de beurs heeft gemeld zodat de waarde omhoog zou gaan.
Ik was gewoon enthousiast en heb me een beetje laten meespelen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o toch niet, wie had dat gedacht. Oja, iedereen behalve jij.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:57 schreef strakkeman het volgende:
Update over Sneijder: Waarschijnlijk gaat de transfer niet door. Er zijn geruchten dat Gala het alleen aan de beurs heeft gemeld zodat de waarde omhoog zou gaan.
Waarschijnlijk, geruchten en misschien zijn wel de terugkomende woorden in jou posts he, we wachten de feiten wel afquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:57 schreef strakkeman het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:59 schreef Revontulet het volgende:
Ik vind die Mertens echt te triest voor woorden... "Ik hoop dat er iemand die om de club geeft opstaat om ze financieel te helpen", dat is wat hij zegt over AGOVV. In het zelfde stukje spreekt meneer over een "club die altijd in zijn hart zal blijven" omdat hij daar begonnen is, maar waarom help je ze zelf dan niet? Zo weinig verdient meneertje Mertens niet hoor.
ja dat snap ik dan ook weer niet Mertens krijgt 1.5 miljoen. Als Huntelaar Chadli en Mertens allen een ton zouden geven dan overleeft AOGVV het gewoon.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:59 schreef Revontulet het volgende:
Ik vind die Mertens echt te triest voor woorden... "Ik hoop dat er iemand die om de club geeft opstaat om ze financieel te helpen", dat is wat hij zegt over AGOVV. In het zelfde stukje spreekt meneer over een "club die altijd in zijn hart zal blijven" omdat hij daar begonnen is, maar waarom help je ze zelf dan niet? Zo weinig verdient meneertje Mertens niet hoor.
PSV heeft sinds de gemeentedeal een salarisplafond van 1 miljoen.. en Mertens zat als onbewezen Utrecht speler zeker niet aan dat plafond.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:01 schreef strakkeman het volgende:
[..]
ja dat snap ik dan ook weer niet Mertens krijgt 1.5 miljoen. Als Huntelaar Chadli en Mertens allen een ton zouden geven dan overleeft AOGVV het gewoon.
Ook goed wat mij betreft, maar ik vind het een beetje triest als je in een interview vertelt dat je wil dat AGOVV geholpen word, maar zelf voeg je niks toe, terwijl het wel een "club is die in je hart zit"quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Laat Huntelaar het dan maar doen, die verdient 12x zoveel dan Mertens (voorzichtige schatting).
het slaat helemaal nergens op dat Sturridge een UP heeft gekregen. Wat heeft hij gepresteerd dit half jaar. Dan verdiende Ba eerder een UP.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zitten inderdaad Liverpool fans, waarom zouden ze anders Maxi in FUT11 een IF hebben gegeven toen hij scoorde in een 1-1 gelijkspel tegen volgens mij Blackburn
quote:
Tja, die Sturridge gaat niet vrolijk duur worden nu denk ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:22 schreef Maver24 het volgende:
Up juninho is wel strak zeg. Die wil ik wel graag. Jammer dat lucas geen up heeft gekregen. Sturridge daarantegen wel en nog als spits ook
Ja dat is wel zo inderdaad, ik heb in iedergeval net 1tje opgepikt voor 1900 coins, ik ga em toch even testenquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:35 schreef DutchSL het volgende:
Juninho wel CAM nu, als je hem als CM wilt gebruiken alsnog een "duur" grapje.
Hij gaat ook ongeveer voor 15k, misschien iets minder zelfs!quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Sturridge zal wel een dikke kracht-boost hebben gekregen. Zijn NUP had al 72 kracht.
Die prijs gaat hard zakken, vorig jaar waren er ook mensen die 50k of meer betaalden voor Arsenal-Henry op de eerste dag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:41 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hij gaat ook ongeveer voor 15k, misschien iets minder zelfs!
Maar heb je ook zijn ingamestats al gekeken dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:40 schreef DutchSL het volgende:
Hij gaat 4 punten omhoog in rating en maar +9 in total stats.
Zijn UP zit hem dus vooral in die positie wijziging omdat hij betere stats voor CAM dan CM heeft.
Neequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:42 schreef tuan84 het volgende:
iemand met abn die 100.000 kwijt wilt voor 10 euro? ps3.
Nee, maar +9 total stats is bij IF's ook nooit een +4 in rating. Als hij CM was gebleven was het een 77 geweest denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar heb je ook zijn ingamestats al gekeken dan?
Geen BPL, was vorig jaar ook vaak zo. Fransen + BPL kregen toen relatief veel meer UP's dan de rest.quote:
Jammer, maar nu kunnen we wel dit maken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen BPL, was vorig jaar ook vaak zo. Fransen + BPL kregen toen relatief veel meer UP's dan de rest.
Dat is wel erg vet inderdaad,quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jammer, maar nu kunnen we wel dit maken.
[ afbeelding ]
Opeens veel meer mogelijkheden voor Zlatan en Lavezzi. Zitten we niet meer vast aan Pastore
Het mooie is dat Zlatan ook betaalbaar wordt.quote:
Pato manquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jammer, maar nu kunnen we wel dit maken.
[ afbeelding ]
Opeens veel meer mogelijkheden voor Zlatan en Lavezzi. Zitten we niet meer vast aan Pastore
Hij is toch maar kut om mee te spelen. Behalve als je het leuk vind dat je spits een verkapte middenvelder is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het mooie is dat Zlatan ook betaalbaar wordt.
[ afbeelding ]
Nog steeds bijna 5x zo duur als vorig jaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het mooie is dat Zlatan ook betaalbaar wordt.
[ afbeelding ]
Rond de crash was hij 60k ong xboxquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nog steeds bijna 5x zo duur als vorig jaar
Had hem vorig jaar voor 80K op de PS3.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nog steeds bijna 5x zo duur als vorig jaar
Hij was vorig jaar iets minder dan 100k voor de crash op de PS3 en toen ik hem kocht in maart ofzo was hij rond de 80k.quote:
Na deze week gaan spelers weer stijgen...quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Had hem vorig jaar voor 80K op de PS3.De beste spits die ik vorig jaar heb gebruikt.
Na deze week zal die wel tegen de 300K aan zitten met alle packs die geopend gaan worden.
Sowieso Suarez, Fellaini en Balequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:59 schreef BDIL het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat EA dit jaar extra veel spelers in BPL een UP gaan geven ( sommige verdienen het zeker) om die TOTY te compenseren die Liga BBVA was
Hij was sterk aan de bal, 5*skills , hard en goed schot en snel genoeg + kon goed koppen door zijn lengtequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar iets minder dan 100k voor de crash op de PS3 en toen ik hem kocht in maart ofzo was hij rond de 80k.
En ik vond hem niet eens zo bijzonder goedIF Del Piero scoorde meer in dat team, snel verkocht dus ook na een wedstrijd of 30.
5* skills kan ik niet, sterk aan de bal was hij wel, maar het afronden ging zo slecht bij hem, mistte ontzettend veel kansen voor mij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij was sterk aan de bal, 5*skills , hard en goed schot en snel genoeg + kon goed koppen door zijn lengteIk vond hem naast Pato een geweldenaar
SIF Adebayor was idd goed en Torres ook, UP Benzema vond ik pure aids terwijl ik niet genoeg kon krijgen van 85 Benzema ( nohomo)quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
5* skills kan ik niet, sterk aan de bal was hij wel, maar het afronden ging zo slecht bij hem, mistte ontzettend veel kansen voor mij.
De enige spits van het type groot + sterk die ik vorig jaar fijn vond spelen was SIF Adebayor. UP Benzema en Torres waren mijn beste gouden spitsen (en UP Kone, maar dat was een gold/silver hybrid en geen 5* team).
tots(y) weet niet die blauwequote:Op woensdag 9 januari 2013 10:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
5* skills kan ik niet, sterk aan de bal was hij wel, maar het afronden ging zo slecht bij hem, mistte ontzettend veel kansen voor mij.
De enige spits van het type groot + sterk die ik vorig jaar fijn vond spelen was SIF Adebayor. UP Benzema en Torres waren mijn beste gouden spitsen (en UP Kone, maar dat was een gold/silver hybrid en geen 5* team).
Oh en IF Joveticmaar die had ik als CF
UP Benzema was 85 rated, de normale was 84 (en die vond ik slecht, net als Falcao, waardoor ik uiteindelijk met Higuain en Soldado ging spelen in mijn eerste dure team)quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
SIF Adebayor was idd goed en Torres ook, UP Benzema vond ik pure aids terwijl ik niet genoeg kon krijgen van 85 Benzema ( nohomo)
Die 84 vond ik heel goed maarja kan aan toeval liggenquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
UP Benzema was 85 rated, de normale was 84 (en die vond ik slecht, net als Falcao, waardoor ik uiteindelijk met Higuain en Soldado ging spelen in mijn eerste dure team)
Onee waren paars geloof ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
tots(y) weet niet die blauwebalotelli was de beste
ga er maar vanuit dat ie wel duur wordtquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:25 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Tja, die Sturridge gaat niet vrolijk duur worden nu denk ik![]()
Misschien kan ik er vanavond één oppikken tijdens pak opening!
15k ongeveer, dat is best te doen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga er maar vanuit dat ie wel duur wordt
motm. dat was hem ja! Wist even niet meer welke het nou wasquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Balotelli was geen TOTS, hij had wel een MOTM gekregen tijdens het EK.
Geen Aimar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:10 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit squad speelt geweldigIk verwachte niks van 4-5-1 , maar het heeft me positief verast
Als je opbouwend speelt vallen er gaten aan de flanken of kan je via de CAM's makkelijk door de verdediging tikken.
Nee, D'Alessandro heeft 5* skills en is snellerquote:
D'Alessandro hogere versnelling en ingame voelt hij sneller aan dan Aimar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:12 schreef DutchSL het volgende:
Moralez jonguh
edit.
Aimar 74 pace en D'Alessandro 71 pace
Vorig jaar vond ik hem slecht, dit jaar niet geprobeerd. Sirigu is wel goed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:23 schreef over_hedge het volgende:
Is if mandana beetje goede keeper? Heb totaal geen ervaring met de franse comp.
Gr grquote:Alles goed? Ik wil graag een nieuw team maken: http://www.futhead.com/fifa/squads/3519076/
Heb alleen nog steeds een ban, dus zou je deze voor mij kunnen posten? Ik hoor graag commentaar en tips...thanks!
Hoiquote:
Pacecho > Falquequote:Op woensdag 9 januari 2013 10:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoi
Die LCAM vervangen voor die andere CAM van Celta Vigo of Falque van Spurs
gr gr
Okequote:Op woensdag 9 januari 2013 10:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik hem slecht, dit jaar niet geprobeerd. Sirigu is wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:44 schreef wieisboos het volgende:
PSN down?
Nee hoor kan gewoon spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:44 schreef wieisboos het volgende:
PSN down?
Wii USPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, op de 3DSquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:04 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ziet het er op de Wii U echt zo uit?
Ik verkoop ze voor 12 euro per 100kquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:20 schreef tuan84 het volgende:
alleen maar slechte dingen gelezen over fifa 13 op wii u en ultimate team zit er ook niet in.
nog steeds coins gezocht voor de ps3!
Wat 16 euro? 20 euro minimaal!quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:37 schreef Johnbon het volgende:
Als we de coins nou gaan price fixen. Verkoop van 100.000 coins niet lager dan ¤16
Goed idee in theorie, helaas neuken mensen elkaar in hun kont hier voor 50 cent dus je kan verwachten dat er undergecut wordt in no timequote:Op woensdag 9 januari 2013 11:37 schreef Johnbon het volgende:
Als we de coins nou gaan price fixen. Verkoop van 100.000 coins niet lager dan ¤16
50 cent? Zelfs voor een aantal futcoins...quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Goed idee in theorie, helaas neuken mensen elkaar in hun kont hier voor 50 cent dus je kan verwachten dat er undergecut wordt in no time
Bij 12 euro per 100.000 coins is 50 cent toch al meer dan 4.000 coins hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:42 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
50 cent? Zelfs voor een aantal futcoins...
En in tijden van chaos als deze kun je die weer erg snel verdubbelen!!!!11!1!!!!!!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij 12 euro per 100.000 coins is 50 cent toch al meer dan 4.000 coins hoor
Dat is zeker waar! Straks de transfermarkt maar weer even afspeuren!quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:53 schreef Johnbon het volgende:
[..]
En in tijden van chaos als deze kun je die weer erg snel verdubbelen!!!!11!1!!!!!!!
Ook beter dan een gold pack kopen met fifa points toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij 12 euro per 100.000 coins is 50 cent toch al meer dan 4.000 coins hoor
Beter rendement dan een silver pack kopen met Fifa points.
Achacbar is nog maar 18 jaar he, die komt er wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:56 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zonde inderdaad...Kunnen wel een beetje bewegende spits gebruiken om naast Pelle te zetten
Dat al helemaalquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook beter dan een gold pack kopen met fifa points toch?
Hij is de nieuwe Agbonlahor/Beckford maar dan nog beterquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Achacbar is nog maar 18 jaar he, die komt er wel.
Tevens Sturridge als spitshoe fucking nice
Ga een nieuwe sweaty BPL team maken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is de nieuwe Agbonlahor/Beckford maar dan nog beter
Waarom Luiz? Die staat veels te vaak voorin!quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ga een nieuwe sweaty BPL team maken.5ATB met Clichy - Mbia - Luiz - Kaboul - Walker achterin.
Ja die zijn idd super laag, denk dat ze nog wel meer zullen zakken als de aanvallers van de TOTY in pakjes komen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:57 schreef BDIL het volgende:
Benzema 25k - Nasri 19k - Balotelli 12k - Di Natale 28k![]()
I love the prices on xbox
quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja die zijn idd super laag, denk dat ze nog wel meer zullen zakken als de aanvallers van de TOTY in pakjes komen.
Laten we het hopen, misschien dat Balo 6k waard isquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:00 schreef BDIL het volgende:
[..]ik denk dat alles nog een keer gehalveerd is als de middenvelders en aanvallers uitkomen
Denk je dat echt?, ik zou het niet erg vinden op zich,quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:00 schreef BDIL het volgende:
[..]ik denk dat alles nog een keer gehalveerd is als de middenvelders en aanvallers uitkomen
Messi, maar Ronaldo moest de prijs vorige jaar of dit jaar winnenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:01 schreef Kamikazie het volgende:
Goeiendag
Heb mezelf anderhalf uur van me laptop kunnen houden tijdens het 'studeren' .... maar ik kon het niet meer. Dus ben ik weer
Wie denken jullie dat de beste is Messi of Ronaldo?!
Marceloquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Denk je dat echt?, ik zou het niet erg vinden op zich,
Ik wil trouwens TOTY Pique ook nog wel hebben, die is opzich niet echt duur en linkt goed met mijn TOTY Alves,
Twijfel nu tussen TOTY Marcelo of TOTY Pique, hmmmm
Ik liep te trollenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Messi, maar Ronaldo moest de prijs vorige jaar of dit jaar winnen
Als je kijkt wat de verdedigers als geflikt hebben is het al een schok laat staan wat mensen gaan opentrekken aan packs als de aanvallers en middenvelders erin zittenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wil trouwens TOTY Pique ook nog wel hebben, die is opzich niet echt duur en linkt goed met mijn TOTY Alves,
Vanavond en ik trollde nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik liep te trollen
Wanneer doen we weer is clubs trouwens?
Pique! Omdat Felipe Luis fijner speelt dan Marcelo!quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat wil ik eigenlijk niet meemakenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je kijkt wat de verdedigers als geflikt hebben is het al een schok laat staan wat mensen gaan opentrekken aan packs als de aanvallers en middenvelders erin zitten
Yep die ook nog.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:05 schreef Kamikazie het volgende:
Er komen toch ook nog packs dat alles erin zit?
Nou, hij krijgt een strong link met Obadeyi die ook bij Rio Ave speeltquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:06 schreef BDIL het volgende:
Bebe is trouwens naar Rio Ave , vraag me af wat DS2 over zijn prijs verandering vind etc![]()
?
Ik moet zeggen dat mijn pack luck wel vollop aanwezig was gister en net, heb Kompany, Van Persie , Falcao, Neymar, Lloris eruit gehaald en 150k besteedquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat wil ik eigenlijk niet meemakenToch zijn er weer zoveel mensen die in de packs van EA trappen.
Jij hebt dit jaar sowieso geluk met packsquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn pack luck wel vollop aanwezig was gister en net, heb Kompany, Van Persie , Falcao, Neymar, Lloris eruit gehaald en 150k besteed
Maar jij hebt ook teveel geluk (ok, misschien niet het meeste geluk van iedereen hier) maar je had toen ook Wallyson uit een silver packquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn pack luck wel vollop aanwezig was gister en net, heb Kompany, Van Persie , Falcao, Neymar, Lloris eruit gehaald en 150k besteed
Hopen dat ik er dan nog inzit om wat bids uit te zettenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:09 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben opzich wel blij dat ik gisteravond alves heb gekocht voor 600k, dat had ik niet verwacht, goedkoopste nu op de markt is 750k+.
Hoop dat Alves niet onder de 600k gaat komen als inderdaad alles weer in packs wordt gestopt of zouden de meeste mensen dan al door hun kruid heen zijn. Denk dat met de aanvallers zelfs een kans is dat UT er gewoon uit ploft, overloaded
quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook teveel geluk (ok, misschien niet het meeste geluk van iedereen hier) maar je had toen ook Wallyson uit een silver pack
Een Ronaldo of Messi / TOTY speler en ik kap met deze editie packs te openenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt dit jaar sowieso geluk met packs
TOTY gaan alleen duurder worden tenzij een spelers veel IF's krijgt en daardoor zowat een TOTY is gewordenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:09 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben opzich wel blij dat ik gisteravond alves heb gekocht voor 600k, dat had ik niet verwacht, goedkoopste nu op de markt is 750k+.
Hoop dat Alves niet onder de 600k gaat komen als inderdaad alles weer in packs wordt gestopt of zouden de meeste mensen dan al door hun kruid heen zijn. Denk dat met de aanvallers zelfs een kans is dat UT er gewoon uit ploft, overloaded
Verkoop hem nu, en koop hem terug na dat de aanvallers + verdedigers in packs zijn geweestquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:09 schreef Maver24 het volgende:
Meer dan mijn Gotze, Busquets en Newcastle-Baquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Een Ronaldo of Messi / TOTY speler en ik kap met deze editie packs te openenOverigens had ik ook nog Xabi Alonso , Fabregas , Gerrard en Valdes maar die waren niet veel waard
En iedereen speelt fijner dan Pique met zijn pace en work rates.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:05 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Pique! Omdat Felipe Luis fijner speelt dan Marcelo!
Ik moet zeggen dat hij het best aardig doet in mijn 3-5-2 teamquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En iedereen speelt fijner dan Pique met zijn pace en work rates.
Ik denk dat tie idd met 2 verdedigers om zich heen in 352 bijvoorbeeld beter tot zijn recht komt, middelste cb hoeft niet zoveel pace te hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat hij het best aardig doet in mijn 3-5-2 team![]()
[ afbeelding ]
Klopt echt zondequote:Op woensdag 9 januari 2013 13:16 schreef BDIL het volgende:
Narsingh speelt rest van het seizoen niet meer
ik heb nog m'n twijfels over Achabar...hij heeft nou niet echt iets waarin hij uitblinkt *VIND IK*, maar inderdaad, wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Achacbar is nog maar 18 jaar he, die komt er wel.
Tevens Sturridge als spitshoe fucking nice
Hij eindigde voor de winterstop wel in vorm.. maar ach depay is leuk om te zien, 5* skill alleszzquote:
Hij heeft 4* en Narsingh ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij eindigde voor de winterstop wel in vorm.. maar ach depay is leuk om te zien, 5* skill alleszz
Het lijkt alsof WIjnaldum nog een kans krijgtquote:
Heel veel kunnen 5* skills maar veel doen het niet in de wedstrijd. Serero daarentegen zou wel 5* moeten hebben.quote:
Serero? HA die moet 2* krijgen. En 65 rated zijn, zo slecht is hij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heel veel kunnen 5* skills maar veel doen het niet in de wedstrijd. Serero daarentegen zou wel 5* moeten hebben.
Meneer wilt niet rechtsbuiten spelen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het lijkt alsof WIjnaldum nog een kans krijgt
Ik vind ook dat ze die skills moeten baseren op wat ze in een wedstrijd met trucjes doen, en niet of ze het kunnen of niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heel veel kunnen 5* skills maar veel doen het niet in de wedstrijd. Serero daarentegen zou wel 5* moeten hebben.
Leuken grap, je lijkt VDM wel die altijd iets over Serero moet zeggen als ik het over hem heb.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Serero? HA die moet 2* krijgen. En 65 rated zijn, zo slecht is hij.
Mij met VDM vergelijken, het was maar een mopje hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Leuken grap, je lijkt VDM wel die altijd iets over Serero moet zeggen als ik het over hem heb.
Speelde onze Oscar CAM of CM?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Meneer wilt niet rechtsbuiten spelen.
Bovendien heeft die Zweed naar verluidt erg goed gespeeld gisteren, kan goed dat hij gelijk in de basis komt tot Toivonen terug is.
Dan moet hij niet weer geblesseerd raken en dan moet Zuid-Afrika ook goed spelen. Die spelers die zijn geselecteerd ken ik wel bijna allemaal maar alleen van FUT en daar zijn hun ratings niet al te hoogquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:24 schreef DutchSL het volgende:
Serero is geselecteerd voor de Afrika cup, wellicht krijgt hij daar nog een IF van
Daarom zei ik ook 'leuken grap'quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mij met VDM vergelijken, het was maar een mopje hoor
CM, maar hij schijnt ook CAM kunnen (als hij basisspeler wordt zal PSV wel met Bommel in de punt naar achteren spelen i.p.v. Wijnaldum in de punt naar voren).quote:
Zo is hetquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Serero? HA die moet 2* krijgen. En 65 rated zijn, zo slecht is hij.
Jou neem ik niet meer serieus als het over Serero gaat. Hoe slecht je hem ook vindt, hij verdient sowieso geen 3* maar 4* of 5*quote:
4-3-3 lijkt mequote:Op woensdag 9 januari 2013 13:34 schreef Spoortie het volgende:
Ik wil in FUT een Real Madrid team maken, maar hoe kan ik het beste de opstelling doen? Aangezien je met een 4-2-3-1 met CAM's speelt en niet met LM/LAM/LF en RM/RAM/RF..
Halen Ronaldo en Di Maria geen 9 chem op console net als TOTY Dani Alves gister als ze allemaal sterke links hebben ? Op CAMquote:
Ligt er aan: met of zonder Ronaldo in je team ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:34 schreef Spoortie het volgende:
Ik wil in FUT een Real Madrid team maken, maar hoe kan ik het beste de opstelling doen? Aangezien je met een 4-2-3-1 met CAM's speelt en niet met LM/LAM/LF en RM/RAM/RF..
Nee, vorig jaar maximaal 7 en het schijnt dit jaar zelfs 5.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Halen Ronaldo en Di Maria geen 9 chem op console net als TOTY Dani Alves gister als ze allemaal sterke links hebben ? Op CAM
Wat is je budget?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:34 schreef Spoortie het volgende:
Ik denk dat ik hem vaker heb zien spelen dan jou. Ik zal het heel simpel uitleggen waarom ik hem slecht vind. Aanvallend kan hij wel wat want scorendvermogen heeft hij. Alleen verliest hij iedere wedstrijd nog vaker de bal dan Eriksen en pakt hij belachelijke kaarten. Een middenveld met Eriksen en Serero is een feest voor clubs die goed kunnen counteren en aangezien ik Eriksen vele malen beter vind mag Serero lekker banken en verkocht worden zeker met Andersen,Meleg en Kishna die eraan komen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jou neem ik niet meer serieus als het over Serero gaat. Hoe slecht je hem ook vindt, hij verdient sowieso geen 3* maar 4* of 5*
Hij is technisch zo achterlijk goed, tevens zijn inzicht. Jammer van zijn fysiek maar hij gaat het zeker maken bij ons.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:18 schreef Revontulet het volgende:
[..]
ik heb nog m'n twijfels over Achabar...hij heeft nou niet echt iets waarin hij uitblinkt *VIND IK*, maar inderdaad, wat niet is kan nog komen
Belediging voor mij ja...quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mij met VDM vergelijken, het was maar een mopje hoor
Lekker belangrijk of ik aardig ben of niet. We zijn hier niet om vrienden te maken, dat doe je maar in pallaz.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ik merk dat een vergelijking met VDM hier wordt gezien als een belediging (door mij ook) wel zonde eigenlijk. Het is een best lieve jongen volgens mij
Waar is dit op gebaseerd danquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:42 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Brazilie 2e sterkste league op de wereld in 2012 !
Dat ziet er raar uit, iemand die met 2 vingers in de neus aan het dribbelen is !quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:42 schreef Maver24 het volgende:
TOTY Alves speelt echt![]()
. Hij is super vaak voorin te vinden maar dat kan hij goed opvangen door zn snelheid. Ziek goede dribble en crosspasses geven doet tie met 2 vingers in zn neus
quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:42 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Het is door de IFFHS gedaanquote:
Zometeen blopsen?quote:
nou we staan wel boven Paraguay.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:42 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Er lopen ook wel aardige spelers daar rond en er wordt wel aardig gevoetbald maar 2e ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:45 schreef vandermar het volgende:
[..]komt omdat sjelsie verloren heeft van die halve counterende amateurs. Chelsea is gepakt met hun spelletje van vorig jaar
Europese competities met Zuid Amerikaanse vergelijken is lastig, maar die verhoudingen binnen Europa slaan ook nergens.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is door de IFFHS gedaanHoe ze erop komen weet ik niet
Ze doen ook de rankings van teams enzo
Wk voor clubs.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er lopen ook wel aardige spelers daar rond en er wordt wel aardig gevoetbald maar 2e ?
Misschien de kwaliteit verhoudingen tussen teams en de posities op de ranglijst in een landquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Europese competities met Zuid Amerikaanse vergelijken is lastig, maar die verhoudingen binnen Europa slaan ook nergens.
Vraag me af hoe ze bv. die van Portugal en Rusland zoveel lager kunnen inschatten, terwijl die beter presteren in Europa.
Als spelers als Damiao , Pato, Luis Fabiano , Neymar , Ganso , Lucas, Ronaldinho etc daar voetballen zou ik het geen flut competitie noemen. ( Er zijn nog namen die ik gemist heb )quote:
Zeedorf. Maar de spelers die jij noemt zijn wel allemaal Brazilianen, misschien dat dat er iets mee te maken heeft. En volgens mij gaat die Lucas naar PSG.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als spelers als Damiao , Pato, Luis Fabiano , Neymar , Ganso , Lucas, Ronaldinho etc daar voetballen zou ik het geen flut competitie noemen. ( Er zijn nog namen die ik gemist heb )
Geloof me, ik hoop echt dat hij een belangrijke speler gaat worden, maar hij laat gewoon niks zien. Bijvoorbeeld Vilhena, kreeg eerst niet veel speeltijd, maar de tijd die hij kreeg liet hij zien waarom hij een aanwinst voor het team is. Hij is nu verdiend een roulatie speler, je ziet gewoon aan hem dat hij ver gaat komen, iets wat ik toch echt mis bij Achahbar...maar zoals ik net al zei, ik hoop erg dat ik ongelijk heb en dat ook Achahbar een grote gaat worden!quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is technisch zo achterlijk goed, tevens zijn inzicht. Jammer van zijn fysiek maar hij gaat het zeker maken bij ons.
Cassio, beste keeper die PSV ooit gehad heeftquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als spelers als Damiao , Pato, Luis Fabiano , Neymar , Ganso , Lucas, Ronaldinho etc daar voetballen zou ik het geen flut competitie noemen. ( Er zijn nog namen die ik gemist heb )
Nu leg je het in ieder geval uit. Maar hij heeft alleen maar 1x rood gekregen, voor de rest heeft hij geen enkele kaart gepakt. En die spelers die je noemt spelen volgens mij allemaal op een andere positie dan Serero. Dan nog mag ik toch wel fan van hem zijn ook al doet hij ook slechte dingen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem vaker heb zien spelen dan jou. Ik zal het heel simpel uitleggen waarom ik hem slecht vind. Aanvallend kan hij wel wat want scorendvermogen heeft hij. Alleen verliest hij iedere wedstrijd nog vaker de bal dan Eriksen en pakt hij belachelijke kaarten. Een middenveld met Eriksen en Serero is een feest voor clubs die goed kunnen counteren en aangezien ik Eriksen vele malen beter vind mag Serero lekker banken en verkocht worden zeker met Andersen,Meleg en Kishna die eraan komen.
True maar Fabiano was topscorer in Liga BBVA en 26 jaar oud bij Sevilla en ipv naar een topclub in Europa te gaan besloot hij liever daar te gaan spelen. Pato nu ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeedorf. Maar de spelers die jij noemt zijn wel allemaal Brazilianen, misschien dat dat er iets mee te maken heeft. En volgens mij gaat die Lucas naar PSG.
Je moet ook elke keer een puush posten als je coins verkoopt of niet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:53 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Been gebroken? Koop een healing card!
Zal mijn verzekering dit dekken?
Ik ga er uiteindelijk gewoon mee door tot ik het hele team heb.quote:
Dan zou ik 4-3-3 doen. Of 4-3-2-1.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:55 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Ik ga er uiteindelijk gewoon mee door tot ik het hele team heb.
Het tempo is daar zo vreselijk laag, heb je wel eens een wedstrijd uit die competitie gezien? Zo vreselijk traag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja, want krijg zo meer reacties van (niet postende) fokkers die ook coins willen kopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je moet ook elke keer een puush posten als je coins verkoopt of niet?
Te veel coins ofzo? O_Oquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
iemand nog tips voor verbeteringen?
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#iCd5oGMtHZW:360
Toty Messi komt er nog, TOTY Ronaldo en TOTY Xabi.
not mine helaas, maar diegene van wie dat team is wel jaquote:
Toen hij net bij Ajax zat had hij ook al van die achterlijke tackles. Nee dat zijn allemaal voetballende middenvelders met allemaal de potentie om heel ver te komen terwijl Serero Ajax nooit zal ontstijgenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu leg je het in ieder geval uit. Maar hij heeft alleen maar 1x rood gekregen, voor de rest heeft hij geen enkele kaart gepakt. En die spelers die je noemt spelen volgens mij allemaal op een andere positie dan Serero. Dan nog mag ik toch wel fan van hem zijn ook al doet hij ook slechte dingen.
Puushje?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
iemand nog tips voor verbeteringen?
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#iCd5oGMtHZW:360
Toty Messi komt er nog, TOTY Ronaldo en TOTY Xabi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |