PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Tuurlijk! Wat is jouw team als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Sonny, wil je binnenkort een keer potje spelen anders?
Niggers kunnen niet googelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:56 schreef Ajacied7 het volgende:
De hoveelheid 'Waarom?' 'Welke speler?' 'Hoeveel?' 'Wanneer?' en 'Denken jullie dat?' vragen zijn verdrievoudigd.
Wanneer?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:56 schreef Ajacied7 het volgende:
De hoveelheid 'Waarom?' 'Welke speler?' 'Hoeveel?' 'Wanneer?' en 'Denken jullie dat?' vragen zijn verdrievoudigd.
Wie gaat die ooit van je kopen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:58 schreef ThadCastle het volgende:
Vaz te 2,6k
Lacazette 4,6k
Zilvere IF voor 2,6k
en dit!
[ afbeelding ]
Is dat goedkoop nu weer? Paar weken geleden gingen ze allemaal voor die prijsquote:
Uhm vorige keer had ik Ramires als ST voor 6k ofzo en echt half uurtje later voor 18k verkochtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wie gaat die ooit van je kopen?
Al die bijgeraapte zooitjes teams die je nu tegenkomt als je gaat spelenHelaas kapt ie er elke keer bij het beginnen mee
Er zijn nu gewoon een heleboel dealtjes op te pikken. Ik heb nu bijv een dozijn aan CF-ST kaartjes voor onder de 5 k gekochtquote:
ik heb 6 teams nu dus welke wil je wetenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:57 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Tuurlijk! Wat is jouw team als ik vragen mag?
Dunnoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat goedkoop nu weer? Paar weken geleden gingen ze allemaal voor die prijs
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Sinds iemand de hoeveelheid ingevroren mongolen heeft wakkergeschud.
In welke divisie speel je?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb 6 teams nu dus welke wil je wetenhet team wat ik het meest gebruik nu is 352:
Wojciech
Smalling Vermaelen Vertonghen
Beckham Fellaini
Lennon Lallana Lamah
IF Jones Carroll
Mooi team overigens.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb 6 teams nu dus welke wil je wetenhet team wat ik het meest gebruik nu is 352:
Wojciech
Smalling Vermaelen Vertonghen
Beckham Fellaini
Lennon Lallana Lamah
IF Jones Carroll
zat een yt filmpje van kicktv te kijken en zij gebruikten die clipquote:
Heb het team waarmee ik speelde tegen jou alweer verkocht. Dat is in FUT13 echt een kut formatie geworden, 4231.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zat een yt filmpje van kicktv te kijken en zij gebruikten die clip
Ik heb me laatst expres af laten zakken naar divisie 2 zodat ik sneller punten zou krijgenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook 1, maar daar gebruik ik mn speciale div1 team voor omdat ik slecht ben
Wat voor een mediaspeler gebruik je?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:08 schreef Zhano het volgende:
Alles wat ik download is out-of-sync gvd
VLC natuurlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:09 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Wat voor een mediaspeler gebruik je?
Heb je niet gewoon een verkeerd knopje ingedrukt ofzoquote:
Ah wat was ermee dan? Tegen mij pakte het goed uit, en daarvoor had ik 50 pot jes online achter elkaar gewonnenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb het team waarmee ik speelde tegen jou alweer verkocht. Dat is in FUT13 echt een kut formatie geworden, 4231.
is goed, wordt waarschijnlijk vrijdag of het weekendquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:07 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik heb me laatst expres af laten zakken naar divisie 2 zodat ik sneller punten zou krijgen. Binnenkort potje dan? Voeg me maar toe: sonnyspek.
Tegen jou heb ik gewoon 4 hele lucky goals gemaakt. Buiten de goals om was ik nergens te bekennen. Met 352 speel ik veel dominanter en kom daardoor ook vaker in scoringspositie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ah wat was ermee dan? Tegen mij pakte het goed uit, en daarvoor had ik 50 pot jes online achter elkaar gewonnen
Die van Duschka Pot, de dochter van Cor Pot, was beterquote:
Als die maar niet ziek goed isquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
Black ops 2 krijgt een nieuwe smg bij dlcBest grappig dat ze dat doen
Heey jongen, bedankt voor de geweldige tips. Ga het meteen proberen! Laat het wel horen als het gelukt is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een verkeerd knopje ingedrukt ofzo? Of download je alleen camversies
?
Is die Multiplayer map die erbij zit Nuketown?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
Black ops 2 krijgt een nieuwe smg bij dlcBest grappig dat ze dat doen
Ze zijn allemaal goedquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die van Duschka Pot, de dochter van Cor Pot, was beter
ahh ja, ziek gewoon hoe goed 352 isquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tegen jou heb ik gewoon 4 hele lucky goals gemaakt. Buiten de goals om was ik nergens te bekennen. Met 352 speel ik veel dominanter en kom daardoor ook vaker in scoringspositie.
Alles goed, ik ga mij dan even focussen op trade.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is goed, wordt waarschijnlijk vrijdag of het weekend
Alberto Costaquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb zin om een team te maken, en aangezien de prijzen toch al vrij laag zijn kan dat best
Welke speler moet ik mee gespeeld hebben deze Fut? Budget voor het hele team is 80k, maak er wel wat van als ik een paar spelers hoorFormatie 4231 ofcourse
Koop gewoon TOTY Marceloquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb zin om een team te maken, en aangezien de prijzen toch al vrij laag zijn kan dat best
Welke speler moet ik mee gespeeld hebben deze Fut? Budget voor het hele team is 80k, maak er wel wat van als ik een paar spelers hoorFormatie 4231 ofcourse
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Koop gewoon TOTY MarceloOf koop jij alleen maar kutspelers?
Die moet ik miss maar eens gaan proberen idd.quote:
GOEDEN TIP VOOR 80K HELE TEAM BEDANKT JO!quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Koop gewoon TOTY MarceloOf koop jij alleen maar kutspelers?
GRAAG GEDANA< JIJ HELPEN MIJ OOK ALTIJT SO GOETquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die moet ik miss maar eens gaan proberen idd.
[..]
GOEDEN TIP VOOR 80K HELE TEAM BEDANKT JO!
http://www.insidegamer.nl(...)ps-en-een-zombie-map Klinkt vetquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is die Multiplayer map die erbij zit Nuketown?
Heb je me ooit wat gevraagd dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
GRAAG GEDANA< JIJ HELPEN MIJ OOK ALTIJT SO GOET
Vetquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl(...)ps-en-een-zombie-map Klinkt vetZombie map in Escher stijl
Ik ook, die map ziet er zo ziek uitquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
VetEn er komt ook een nieuwe gamemode, ben benieuwd.
Maar ik wil nuketown zombies eigenlijk ook nog
Er zit daar een zombieteller in, te geniaalquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook, die map ziet er zo ziek uit
Nee jonge discard morgen die walcott, matige statsquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik had hem in 442 voor die prijs
Maar zal morgen wel weer de helft waard zijn man
Niet gevraagd, wel fantastisch gratisch advies gekregen:quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je me ooit wat gevraagd dan?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een verkeerd knopje ingedrukt ofzo? Of download je alleen camversies
?
Tranzit is wel leuk, maar niet om waves te halen. Van plek naar plek reizen door die mist is kut en het feit dat je punten kunt saven maakt het ook minder uitdagend. Hopelijk wordt deze zombie map meer zoals Kino der Totenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er zit daar een zombieteller in, te geniaal
Ik vind dat ze meer met Zombies moeten doen. Meer maps, meer verschillende shit.
Maar als je arsenal hebt als team dan kun je hem als RM of RW beter kopen anders heb je niemand op die plekquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee jonge discard morgen die walcott, matige stats
gr gr
Ik heb nog nooit tranzit gedaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tranzit is wel leuk, maar niet om waves te halen. Van plek naar plek reizen door die mist is kut en het feit dat je punten kunt saven maakt het ook minder uitdagend. Hopelijk wordt deze zombie map meer zoals Kino der Toten
4-2-3-1 spelen met Arsenal, kan Walkut wide CAMquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Maar als je arsenal hebt als team dan kun je hem als RM of RW beter kopen anders heb je niemand op die plekEn dan Podolski en Giraud in de spits bij 442
Hmm ook nog n idee jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
4-2-3-1 spelen met Arsenal, kan Walkut wide CAM
Niet janken dan, dat jij blijkbaar nog op sites moet downloaden waar ze dat soort zuigende shit aanbiedenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet gevraagd, wel fantastisch gratisch advies gekregen:
[..]
Klopt, wij spelen eigenlijk alleen nog Grief en Survivalquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tranzit is wel leuk, maar niet om waves te halen. Van plek naar plek reizen door die mist is kut en het feit dat je punten kunt saven maakt het ook minder uitdagend. Hopelijk wordt deze zombie map meer zoals Kino der Toten
Doe maar met Bananaking die speelt vaker zombiesquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit tranzit gedaanbinnenkort doen met nog 2?
ik weet nog dat jij in fifa 12 erop aandrong dat ik 352 moest gaan spelenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh ja, ziek gewoon hoe goed 352 isIdeale formatie voor bijna alles
hahahquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet nog dat jij in fifa 12 erop aandrong dat ik 352 moest gaan spelen
Gast, ik heb gewoon prima kwalititeit van nieuwsgroepen/torrents. De rest verzin jij er allemaal bij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet janken dan, dat jij blijkbaar nog op sites moet downloaden waar ze dat soort zuigende shit aanbieden
Oke dus je hebt goede kwaliteit downloads, je hebt VLC en je hebt volgens jou niet op een verkeerd knopje gedrukt waardoor de afspeelsnelheid of vertraging is aangezet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gast, ik heb gewoon prima kwalititeit van nieuwsgroepen/torrents. De rest verzin jij er allemaal bij.
Ik moest lachen, waarom weet ik nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke dus je hebt goede kwaliteit downloads, je hebt VLC en je hebt volgens jou niet op een verkeerd knopje gedrukt waardoor de afspeelsnelheid of vertraging is aangezet.
Waar kijk je op? Op de nieuwe Asus Steen?
Ik snap helemaal niets van tranzitquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe maar met Bananaking die speelt vaker zombiesIk vind Tranzit beetje saai
![]()
Grief btw ook want dat is te easy, teveel noobs
Je moet gewoon zombies killen en met de bus naar verschillende plekken waar shit ligt. Eerst power aanzetten zodat je perks kan kopen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niets van tranzit
He zombies binnenkort?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niets van tranzit
Ik ben wel slechtquote:
Je bouwt die Turbine, die zet je tegen deuren aan waarbij komt te staan dat stroom nodig is. Vervolgens ga je met de bus naar de Diner, hier staat de weapon box altijd op het begin en is Speedcola te koop. Ga door naar de Farm, hier kun je een wapen in de koelkast gooien en staat Double tap in de schuur, verder nutteloze plek. Dan kom je bij de powerhouse, daar vind je de 3 parts als je door de wchutje gaat naar beneden, daarmee maak je de stroomschakelaar, die zet je aan. Dan ga je door naar de Town, en daar is Jugg en Stamina up. Hierna kom je weer terug bij de Bus depot, het begin dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben wel slecht
In dat eerste gebouw kun je zo'n mannequin bouwen wat kun je daar mee doen en juggernaut waar kan je die vinden? Stroom aanzetten is wel een keer gelukt volgens mij
Wel realistisch op zichquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
Serieus ze moeten echt iets maken dat als je de bal langer dan 10 seconden op eigen helft houdt je een vrije trap tegen krijgt. Wat een gekloot van die teringlijers die zelfs bij een gelijkspel de bal op eigen helft houden.
Thanks!quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je bouwt die Turbine, die zet je tegen deuren aan waarbij komt te staan dat stroom nodig is. Vervolgens ga je met de bus naar de Diner, hier staat de weapon box altijd op het begin en is Speedcola te koop. Ga door naar de Farm, hier kun je een wapen in de koelkast gooien en staat Double tap in de schuur, verder nutteloze plek. Dan kom je bij de powerhouse, daar vind je de 3 parts als je door de wchutje gaat naar beneden, daarmee maak je de stroomschakelaar, die zet je aan. Dan ga je door naar de Town, en daar is Jugg en Stamina up. Hierna kom je weer terug bij de Bus depot, het begin dus
Jo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Thanks!
Van de week maar eens proberen dan vdm?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:26 schreef Aldo-MC het volgende:
Je leest hier nooit berichten van mensen die verliezen.
Ik zit al weken vast in divisie 3
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:26 schreef Aldo-MC het volgende:
Je leest hier nooit berichten van mensen die verliezen.
Ik zit al weken vast in divisie 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
UP Sturridge als spits.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Transfers
https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=html
quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
UP Sturridge als spits.
[ afbeelding ]
slaat echt helemaal nergens op, die knul speelt nooitquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
UP Sturridge als spits.
[ afbeelding ]
en Lucas dan...heeft 2 IF's gehad, heeft het beste jaar van z'n leven gedraaid bij SP, maar een UP zit er niet inquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:40 schreef BDIL het volgende:
Ba en Debuchy geen UP maar Sturridge wel!
Mehh hij is 3* skillerquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:48 schreef DutchSL het volgende:
Vannacht geboden op zes IF Walcottjes en heb er eentje binnen voor 127k als 4222 CAM.
Nu maar hopen dat die prijs gaat stijgen de komende periode, zet hem er weer op voor 100k meer (verwacht niet dat die snel verkocht wordt, maar je weet maar nooit yolo)
Die Sturridge gaat de nieuwe weapon of choice worden van alle pace abusing sweaty cunts, blij dat ik er nooit tegen hoef te spelen.
Zonde inderdaad...Kunnen wel een beetje bewegende spits gebruiken om naast Pelle te zettenquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:48 schreef strakkeman het volgende:
Jammer Feyenoord
Armenteros naar Anderlecht
o toch niet, wie had dat gedacht. Oja, iedereen behalve jij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:57 schreef strakkeman het volgende:
Update over Sneijder: Waarschijnlijk gaat de transfer niet door. Er zijn geruchten dat Gala het alleen aan de beurs heeft gemeld zodat de waarde omhoog zou gaan.
Ik was gewoon enthousiast en heb me een beetje laten meespelen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o toch niet, wie had dat gedacht. Oja, iedereen behalve jij.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:57 schreef strakkeman het volgende:
Update over Sneijder: Waarschijnlijk gaat de transfer niet door. Er zijn geruchten dat Gala het alleen aan de beurs heeft gemeld zodat de waarde omhoog zou gaan.
Waarschijnlijk, geruchten en misschien zijn wel de terugkomende woorden in jou posts he, we wachten de feiten wel afquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:57 schreef strakkeman het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:59 schreef Revontulet het volgende:
Ik vind die Mertens echt te triest voor woorden... "Ik hoop dat er iemand die om de club geeft opstaat om ze financieel te helpen", dat is wat hij zegt over AGOVV. In het zelfde stukje spreekt meneer over een "club die altijd in zijn hart zal blijven" omdat hij daar begonnen is, maar waarom help je ze zelf dan niet? Zo weinig verdient meneertje Mertens niet hoor.
ja dat snap ik dan ook weer niet Mertens krijgt 1.5 miljoen. Als Huntelaar Chadli en Mertens allen een ton zouden geven dan overleeft AOGVV het gewoon.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:59 schreef Revontulet het volgende:
Ik vind die Mertens echt te triest voor woorden... "Ik hoop dat er iemand die om de club geeft opstaat om ze financieel te helpen", dat is wat hij zegt over AGOVV. In het zelfde stukje spreekt meneer over een "club die altijd in zijn hart zal blijven" omdat hij daar begonnen is, maar waarom help je ze zelf dan niet? Zo weinig verdient meneertje Mertens niet hoor.
PSV heeft sinds de gemeentedeal een salarisplafond van 1 miljoen.. en Mertens zat als onbewezen Utrecht speler zeker niet aan dat plafond.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:01 schreef strakkeman het volgende:
[..]
ja dat snap ik dan ook weer niet Mertens krijgt 1.5 miljoen. Als Huntelaar Chadli en Mertens allen een ton zouden geven dan overleeft AOGVV het gewoon.
Ook goed wat mij betreft, maar ik vind het een beetje triest als je in een interview vertelt dat je wil dat AGOVV geholpen word, maar zelf voeg je niks toe, terwijl het wel een "club is die in je hart zit"quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Laat Huntelaar het dan maar doen, die verdient 12x zoveel dan Mertens (voorzichtige schatting).
het slaat helemaal nergens op dat Sturridge een UP heeft gekregen. Wat heeft hij gepresteerd dit half jaar. Dan verdiende Ba eerder een UP.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zitten inderdaad Liverpool fans, waarom zouden ze anders Maxi in FUT11 een IF hebben gegeven toen hij scoorde in een 1-1 gelijkspel tegen volgens mij Blackburn
quote:
Tja, die Sturridge gaat niet vrolijk duur worden nu denk ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:22 schreef Maver24 het volgende:
Up juninho is wel strak zeg. Die wil ik wel graag. Jammer dat lucas geen up heeft gekregen. Sturridge daarantegen wel en nog als spits ook
Ja dat is wel zo inderdaad, ik heb in iedergeval net 1tje opgepikt voor 1900 coins, ik ga em toch even testenquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:35 schreef DutchSL het volgende:
Juninho wel CAM nu, als je hem als CM wilt gebruiken alsnog een "duur" grapje.
Hij gaat ook ongeveer voor 15k, misschien iets minder zelfs!quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Sturridge zal wel een dikke kracht-boost hebben gekregen. Zijn NUP had al 72 kracht.
Die prijs gaat hard zakken, vorig jaar waren er ook mensen die 50k of meer betaalden voor Arsenal-Henry op de eerste dag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:41 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hij gaat ook ongeveer voor 15k, misschien iets minder zelfs!
Maar heb je ook zijn ingamestats al gekeken dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:40 schreef DutchSL het volgende:
Hij gaat 4 punten omhoog in rating en maar +9 in total stats.
Zijn UP zit hem dus vooral in die positie wijziging omdat hij betere stats voor CAM dan CM heeft.
Neequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:42 schreef tuan84 het volgende:
iemand met abn die 100.000 kwijt wilt voor 10 euro? ps3.
Nee, maar +9 total stats is bij IF's ook nooit een +4 in rating. Als hij CM was gebleven was het een 77 geweest denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar heb je ook zijn ingamestats al gekeken dan?
Geen BPL, was vorig jaar ook vaak zo. Fransen + BPL kregen toen relatief veel meer UP's dan de rest.quote:
Jammer, maar nu kunnen we wel dit maken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen BPL, was vorig jaar ook vaak zo. Fransen + BPL kregen toen relatief veel meer UP's dan de rest.
Dat is wel erg vet inderdaad,quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jammer, maar nu kunnen we wel dit maken.
[ afbeelding ]
Opeens veel meer mogelijkheden voor Zlatan en Lavezzi. Zitten we niet meer vast aan Pastore
Het mooie is dat Zlatan ook betaalbaar wordt.quote:
Pato manquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jammer, maar nu kunnen we wel dit maken.
[ afbeelding ]
Opeens veel meer mogelijkheden voor Zlatan en Lavezzi. Zitten we niet meer vast aan Pastore
Hij is toch maar kut om mee te spelen. Behalve als je het leuk vind dat je spits een verkapte middenvelder is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het mooie is dat Zlatan ook betaalbaar wordt.
[ afbeelding ]
Nog steeds bijna 5x zo duur als vorig jaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het mooie is dat Zlatan ook betaalbaar wordt.
[ afbeelding ]
Rond de crash was hij 60k ong xboxquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nog steeds bijna 5x zo duur als vorig jaar
Had hem vorig jaar voor 80K op de PS3.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nog steeds bijna 5x zo duur als vorig jaar
Hij was vorig jaar iets minder dan 100k voor de crash op de PS3 en toen ik hem kocht in maart ofzo was hij rond de 80k.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |